Jump to content
Sign in to follow this  
Manuers

Missä katsot ottelun ? (netti, tv jne)

Recommended Posts

Itse olen viimeiset 3-4 matsia kattonu steamin kautta. Ihan hyvinhän se on toiminu, ei oo pätkinny ku oikeastaan muutaman kerran ja aina mennyt heti ohi. Eihän se laatu nyt aina ole paras mahdollinen mutta kyl se ihan kelvollinen on...

Steamit olen aina saanut #manutd (q-net) :sta kyselemällä... Ehkä paras tapa tai sitte ei :P

Itse olen viimeiset 3-4 matsia kattonu steamin kautta. Ihan hyvinhän se on toiminu, ei oo pätkinny ku oikeastaan muutaman kerran ja aina mennyt heti ohi. Eihän se laatu nyt aina ole paras mahdollinen mutta kyl se ihan kelvollinen on...

Steamit olen aina saanut #manutd (q-net) :sta kyselemällä... Ehkä paras tapa tai sitte ei :P

Siis mikäs tämä Steam nyt sitten on? Hieman tarkennusta vailla olen...

Siis mikäs tämä Steam nyt sitten on? Hieman tarkennusta vailla olen...

Ohoh, päässy näin illan kuluessa tuleen paha typo... steam=stream

Elikkä jos et tiedä mikä seon niin lyhyesti se on "TV" joka näkyy netinkautta. Joku joka tietää tarkemmin ni voi selittää "oikeaoppisesti...

*älä koskaan kirjoita mitään, liaan väsyneenä*

Edit... kaikki maailman typot :P

Se voi johtua aika monesta asiasta.. Kuinka nopea nettiyhteys löytyy? Vähintään pitäisi olla 512kb ADSL jos haluaa ettei ottelu pätki kauheasti.

eli sellanen megan yhteys riittää sillee et matsit ei pätki hirveesti... onko esim.tv:eeseen verrattavissa jos se megan yhteys on? kokemuksia?

Canal+ on kyllä ehdoton kanava ManUn pelien(valioliiga) seuraamiseen. Tällä kaudella on tainnut joka peli tullut livenä. Ja taas lauantaina tulee matsi Canalilta.

Minulla se maksaa muistaakseni 27€ kuukaudessa. Ihan kohtuu hinta kun pelejä tulee todella paljon. Oikeestaan matseja tulee enemmän kun kerkii katsoa. Ja tuleehan sieltä niitä elokuviakin.

on varmasti hyvä :!: mutta kallis tarkoitin lähinnä jotain netti linkkiä :?:

Jotain nettilinkkiä kuten MUTV :?: :?:

Laatu maksaa. Mielummin itse maksan 28€ kuukaudessa (pitää olla digiboxi) ja katson kaikki pelit varmasti eikä pidä luottaa siihen että serveri ei ole täynnä tai kuva pätkii.. Ja tietenkin kuvanlaatu on huono noissa nettihommissa.

Jep, lauantain saa helposti kulumaan töllön ääres jos jaksaa seurata kaikki matsit, mitä Canal+ ja Canal+ Sport esittää. Ekaksi valioliigaa ja sit vielä "liiraliigaa", mut se ei pahemmin oo iskeny, muutama matsi tullu katottua..

Ja Sonera laskuttaa 27 einoa kuus.

Jep, lauantain saa helposti kulumaan töllön ääres jos jaksaa seurata kaikki matsit, mitä Canal+ ja Canal+ Sport esittää. Ekaksi valioliigaa ja sit vielä "liiraliigaa", mut se ei pahemmin oo iskeny, muutama matsi tullu katottua..

Joo.. Sama juttu.. Jotenkin häiritsee vielä "liiraliigassa" ne katsojaluvut. Ei ole jostain kumman syystä hauska kattoo edes tv:stä pelejä jos ei ole yleisöä ja meininkiä paikan päällä. Huippuottelut tulee katottua, mutta ei välttämättä kiinnosta jos toinen joukkue on joku Gagliari. Britti-futis ylivoimaisesti viihdyttävintä.

Mielestäni se hinta, jonka canal+/sonera laskuttaa kanavistaan on naurettavan halpa!

Miettikääpä, mitä yksi baari-ilta tuleekaan maksamaan! Tuskin 27 euroa kovin pitkälle aamuyötä riittää!

Sokerina pohjalla se, että saa katsoa pelit omalta sohvalta !!(ja missä kunnossa tahansa) :lol:

Ja onhan noita Unitedin pelejä tullut aika kiitettävästi! :P

Onkos teilla Canaltin käyttäjillä koko paketti vai vaan pelkästään Canalt+ kanavat? Otin ite vain pelkästään kaikki Canalt+ kanavat, koska en pahemmin muita kanavia katellut Canaltin lisäksi kun eurosportia, mtvtä niin mitään järkeä kaikista kanavista maksaa. ManU tarjonta on hyvä. Kaikki ottelut tulleet.

Aikaisemmin mulla oli kaikki kanavat mitä Canal Digital välitti, mutta muutettuani lautasantennia ei saanut nyk. taloyhtiöömme asentaa joten valitsin kaapelin kautta toimivan digisovittimen ja pelkän peruspaketin jossa on 5 canal+ kanavaa!

Ainoa pieli on se ettei MUTV enää näy :cry:

Hinta haukkunut itsensä takaisin jo moninkertaisesti, kun tota lätkääkin tulee aika paljon seurattua!!!

canal on kyl loistava mut en oo hankkimas sitä ainakaan viel :?

ps jos niitä nettilinkkejä löytyy niin voisiko joku laittaa ylös :?:

http://www.freefootball.org/upcoming.php

Ylläolevassa linkissä on aika usein noita streamien osoitteita. Mulla ne ovat toimineet aika hyvin. Muutaman kerran on käynyt niin etten ole saanut peliä näkymään. Tänään siellä on Manun peliin noi alla olevat osoitteet. Noi on siitä aika pahoja, kun niissä ei joskus tule mitään ennen peliä, joten niitä on vaikea etukäteen tarkistella.

http://www.freefootball.org/view_match.php?id=rts2.htm

http://www.sxtvs.com/vod/VodList/SXTVS-Sport.asx

http://www.freefootball.org/view_match.php?id=espn.htm

Edit: Kun menee tuohon ylimmäiseen linkkiin, niin sivulla löytyy linkki keskustelupalstalle. sieltäkin olen joskus saanut toimivan streamin, ne vaan on yleensä Winamppeja. Jotka muuten omasta kokemuksestani toimivat paremmin kuin mediaplayerin.

rtsp://helix.beotel.net/encoder/rts2.rm?clipinfo="title=RTS%202%20Live%7ccomments=linked%20by%20www.another site"

Tuolta ainakin Manu- A villa tulee, mutta sinne on vaikee päästä kun palvelin on täynnä. Vaatii real playerin.

canal on kyl loistava mut en oo hankkimas sitä ainakaan viel :?

ps jos niitä nettilinkkejä löytyy niin voisiko joku laittaa ylös :?:

http://www.freefootball.org/upcoming.php

Ylläolevassa linkissä on aika usein noita streamien osoitteita. Mulla ne ovat toimineet aika hyvin. Muutaman kerran on käynyt niin etten ole saanut peliä näkymään. Tänään siellä on Manun peliin noi alla olevat osoitteet. Noi on siitä aika pahoja, kun niissä ei joskus tule mitään ennen peliä, joten niitä on vaikea etukäteen tarkistella.

http://www.freefootball.org/view_match.php?id=rts2.htm

http://www.sxtvs.com/vod/VodList/SXTVS-Sport.asx

http://www.freefootball.org/view_match.php?id=espn.htm

Edit: Kun menee tuohon ylimmäiseen linkkiin, niin sivulla löytyy linkki keskustelupalstalle. sieltäkin olen joskus saanut toimivan streamin, ne vaan on yleensä Winamppeja. Jotka muuten omasta kokemuksestani toimivat paremmin kuin mediaplayerin.

Eikös nuo kaikki ole maksullisia? En viittisi ruveta maksamaan kun pystyn kuitenkin omalta sohvalta kattomaan kaikki muut ottelut paitsi League Cupin ottelut ja FA Cupin otteluita. FA Cupin ottelut kyllä näyttävän tulevan YLE:ltä. Tai ainakin 3. kierroksesta eteenpäin.

rtsp://helix.beotel.net/encoder/rts2.rm?clipinfo="title=RTS%202%20Live%7ccomments=linked%20by%20www.another site"

Tuolta ainakin Manu- A villa tulee, mutta sinne on vaikee päästä kun palvelin on täynnä. Vaatii real playerin.

Tuo streami on aina varma valinta, vaikkakin kbs on vain 100 kbs.Kannattaa mennä tuolle streamille noin tunti ennen ottelua.Jos kuitenkin vielä parempaa haluaa, niin http://www.soccerstreams.com on oivallinen valinta.Kausikortti sinne on 1.5 euro.Maksun voi hoitaa joko Credit Cardilla tai lähettämällä kirjekuoressa rahaa sinne.

Tamperelaisille faneille tiedoksi jotta Viasat Sport näyttää paljon FA-cupin, League-cupin (meidän osalta edesmenneen) ja CL:n pelejä, joten jos kiinnostaa nähdä näitä pelejä, tervetuloa Pub Höyryyn, Finlaysonin alueelle katsomaan otteluita isolta screeniltä... Viimeisimmät pelit ManUn osalta mm. ManU-Chelsea (LeagueCup) ja Exeter-ManU (FA-Cup).

Laitoin YLE TV2:lle viestiä ja kyselin että milloin FA Cup palaa ruutuun. Vastaukseni tuli seuraava viesti: - Hei, kiitos yhteydenotosta! Eipä ole vielä tietoja. Ystävällisin terveisin Tv Ohjelmapalaute - . Että odotellaan....

Laitoin YLE TV2:lle viestiä ja kyselin että milloin FA Cup palaa ruutuun. Vastaukseni tuli seuraava viesti: - Hei, kiitos yhteydenotosta! Eipä ole vielä tietoja. Ystävällisin terveisin Tv Ohjelmapalaute - . Että odotellaan....

Veikkaan että heti kunhan löytyy sellainen Lauantai jolloin ei ole samanaikaisesti Yhdistetyn piirinmestaruuskisoja, Aerobicin SM-kisoja, Yhdistelmäluistelun PM-kisoja jne., elikkä veikkaisin itse että huhtikuussa mahdollisesti voisi joku ottelua näkyä. :wink: :roll:

Ei herra jumala ainoo pääkanava joka näyttää futista on nelonen ja sieltäkään ei manun pelejä näy. Jalkapalloa näytetään vuosi vuodelta vähemmän suomessa :( :( kohta ei näy ees ucllää

Sattusko kukaan oululainen ManU-fani tietämään et näkyykö huominen matsi missään paikallisessa kuppilassa esim Miloussa?

Unitedwebin baarilistalta löytyy Oulunkin pubit, katso sieltä.

Stadin Sporttiinhan on K-20 (vai jopa enemmän?)? Jos näin on, niin minkätasoiset mahdollisuudet on 18 - vuotiaalla sisäänpääsyyn? Ja olisikohan olemassa mitään paikkaa keskustassa mihin pääsisi 18 - vuotias ihmettelemään illan ottelua?

Stadin Sporttiinhan on K-20 (vai jopa enemmän?)?

Vai on? Kyllä mä muistaakseni jo alle parikymppisenä siellä kävin. Jos näytät siltä, että olet tulossa katsomaan urheilua ja nauttimaan sivussa ehkä pari olutta (etkä siltä että tulisit vetämään perseet ja riehumaan), niin eivätköhän päästä sisään 18-vuotiaankin. :)

Stadin Sporttiinhan on K-20 (vai jopa enemmän?)? Jos näin on, niin minkätasoiset mahdollisuudet on 18 - vuotiaalla sisäänpääsyyn? Ja olisikohan olemassa mitään paikkaa keskustassa mihin pääsisi 18 - vuotias ihmettelemään illan ottelua?

Kerran portsareilta kysyin, todellakin k-20 mutta siitä kuulemma voidaan joustaa jos on esim. jalkapalloa tulossa kattomaan. Tosin en tiedä, miten tänään kun on tämmönen ottelu kyseessä. Ainakin Poirottiin pääsee, sijaitsee siinä Suonionkadun ja 2.linjan kulmassa.