Mika 10 Report post Posted August 31, 2006 Olen kohta menossa varaamaan lentoja lokakuuksi. Kätevintä minulle olisi mennä lauantain 14.10. aamulennolla. Jotta lipun saanti olisi turvattu: Lode, miten liput käytännössä silloin hoidettaisiin (lähettävätkö etukäteen postitse, kipaistaanko box officen kautta jollain erit. tunnuksella, esim. visaa vilauttamalla, lahjotaanko joku paikallinen kaveri tuopin hinnalla käymään jo viikolla?)? Share this post Link to post Share on other sites
Eiran Ainsworth 10 Report post Posted September 5, 2006 Terve! Pistän loppuviikosta tarkat tiedot. Olipahan Puolan matka... Share this post Link to post Share on other sites
Mika 10 Report post Posted September 6, 2006 jakaisitko pari mehukasta anekdoottia? Terve! Pistän loppuviikosta tarkat tiedot. Olipahan Puolan matka... --------------------------- Share this post Link to post Share on other sites
Eiran Ainsworth 10 Report post Posted September 9, 2006 Lippujen hankinta. If you pre book tickets you must pay for them at the time of booking, or you can pay on the day of the match. Eli näin diane boxofficesta vastasi minulle. Ostamme siis liput pelipäivän aamuna? Nyt vain odotan ihmisiltä lipputilauksia! Tilaan liput viimeistään perjantaina 22 päivä. Mikan pyynnöstä anekdootti polakkien maalta. Kuvitelkaa miltä tuntuu herätä 5:ltä aamulla (pienes sieväs) siihen kun kaveri herättää sut ja huutaa apua. Hotellihuoneen ovella seisoo "Gorilla". Frendi oli "tilannut" kaksi pulloa shampanjaa tisubaarissa. Ja kun maksun aika tuli... ...onneksi sentään mun kortti toimi... ja jumal... se makso. Share this post Link to post Share on other sites