Mika 10 Report post Posted September 7, 2006 Olen menossa katsomaan, olkaa yhteydessä, jos olette samaan aikaan kaupungissa. Lennot la 14.10. klo 8.00-9.19 (Heathrow) ja ke 18.10. klo 16.10-21.05. Hotelli "MyHotel Bloomsbury", Bailey Street (Dennis Bailey, Stefan Bailey?) Share this post Link to post Share on other sites
Eiran Ainsworth 10 Report post Posted September 9, 2006 Lontooseen!! Minä olen lähdössä näillä näkyvin vain lauantain peliin. Mutta lähdössä anyway. Yövyn Greenfordissa frendin luona. NYT ISO KASA FINSKEJÄ VÄIJYY MATSIA/MATSEJA!!! Ketkä lähdössä niin ilmotelkaa mulle privat messagen kautta, tutut voi lähettää meiliä. Lipputilaukset jne. Myöhemmin pistetään juttua missä nähään jne. jne. T:Lode Share this post Link to post Share on other sites
Make Ranger 10 Report post Posted September 9, 2006 Jee-jee. Perjantaina 13(!) pvä mennään ja keskiviikkona 18.10 tullaan takas. Toivottavasti muitakin lähtee, ettei tarvi pyöriä Shepherds Bushin ympäristössä kolmena muskettisoturina. Share this post Link to post Share on other sites
Artsi 10 Report post Posted September 17, 2006 Olen myös lähdössä matkaan. Lennot lauantai aamuna ja takas keskiviikkoiltana. Lode & tutut hommaavat liput matseihin, vai kuinka? Näillä peliesityksillä voi olla aika lailla tilaa Loftus Roadilla. Share this post Link to post Share on other sites
Mika 10 Report post Posted September 18, 2006 Vesku P ja Susa S ovat niinikään ilmeisesti tulossa kumpaankin matsiin, vaikka eivät taida tällä palstalla käydäkään(?). Jos meno on kuukaudenkin kuluttua sama kuin viimeiset viikot, niin täältä löytyy vähemmän masokistisia vaihtoehtoja... http://www.officiallondontheatre.co.uk/london/musicals Share this post Link to post Share on other sites
Make Ranger 10 Report post Posted September 19, 2006 Muutakin kuin jalkapalloa Lontoossa Maanantaina ohjelmassa vierailu Fullersin panimolla. Kaikki innokkaat oluenystävät klo 14:00 panimon pubiin. Tasan kahdelta alkaa päivän viimeinen panimokierros (hinta 6 puntaa), jos kiinnostaa ilmoitelkaa. Varataan paikat. Toinen vaihtoehto on vain tintata pubisssa erinomaista olutta. Ja mennen tullen kuljetaan The Doven kautta. Osoite löytyy: http://www.fullers.co.uk/ Share this post Link to post Share on other sites
VPP 10 Report post Posted September 20, 2006 Reissu jää väliin Enpä pääse tähän 'ryhmäreissuun' mukaan. Kantapää/akilles -operaatio osunee juuri otteluiden alle. Ehkä sitten toisella kertaa. Talvi/kevätreissu kehitteillä ? Share this post Link to post Share on other sites
Make Ranger 10 Report post Posted September 23, 2006 Under 18 la 14.10. Under 18 jengillä on la 14.10 kotipeli Wycombe YAC vastaan. Matsi alkaa klo 10:45. Siellähän se aamupäivä sujuu varsin rattoisasti. Share this post Link to post Share on other sites
Eiran Ainsworth 10 Report post Posted September 24, 2006 Piljetit Nyt on sitten liput tilattu. Lauantaiksi 8 ja tiistaiksi 10. South affica roadin, D/E tai C katsomon alaosasta. Toiv. löytyy vierekkäisiä paikkoja...¨ Hyvä gööri kasassa. Ja lauantaina 3 pinnaa taskus kuuntelee Kärettiä, yyeeeess!! T: Markku "RAY of light" Lonka Share this post Link to post Share on other sites
thoop 10 Report post Posted September 27, 2006 Pikku huomio tuosta suunnittelemastanne U18-pelistä: viimeksi käydessäni minulla oli vähän saman suuntaisia suunnitelmia, mutta lippukassan väki oli vähän sitä mieltä, että voipi tulla kiire varsinaiseen otteluun... Mutta hauskaa pelireissua, kannattakaa lujaa! Share this post Link to post Share on other sites