Jump to content
Sign in to follow this  
Mika

Norwich ja Derby, 14. ja 17.10.

Recommended Posts

Olen menossa katsomaan, olkaa yhteydessä, jos olette samaan aikaan kaupungissa.

Lennot la 14.10. klo 8.00-9.19 (Heathrow) ja ke 18.10. klo 16.10-21.05.

Hotelli "MyHotel Bloomsbury", Bailey Street (Dennis Bailey, Stefan Bailey?):mrgreen:

Lontooseen!!

Minä olen lähdössä näillä näkyvin vain lauantain peliin. Mutta lähdössä anyway. Yövyn Greenfordissa frendin luona.

NYT ISO KASA FINSKEJÄ VÄIJYY MATSIA/MATSEJA!!!

Ketkä lähdössä niin ilmotelkaa mulle privat messagen kautta, tutut voi lähettää meiliä. Lipputilaukset jne. Myöhemmin pistetään juttua missä nähään jne. jne.

T:Lode

Olen myös lähdössä matkaan. Lennot lauantai aamuna ja takas keskiviikkoiltana. Lode & tutut hommaavat liput matseihin, vai kuinka?

Näillä peliesityksillä voi olla aika lailla tilaa Loftus Roadilla.

Muutakin kuin jalkapalloa Lontoossa

Maanantaina ohjelmassa vierailu Fullersin panimolla. Kaikki innokkaat oluenystävät klo 14:00 panimon pubiin. Tasan kahdelta alkaa päivän viimeinen panimokierros (hinta 6 puntaa), jos kiinnostaa ilmoitelkaa. Varataan paikat.

Toinen vaihtoehto on vain tintata pubisssa erinomaista olutta. Ja mennen tullen kuljetaan The Doven kautta.

Osoite löytyy: http://www.fullers.co.uk/

Reissu jää väliin

Enpä pääse tähän 'ryhmäreissuun' mukaan. Kantapää/akilles -operaatio osunee juuri otteluiden alle. Ehkä sitten toisella kertaa. Talvi/kevätreissu kehitteillä ?

Piljetit

Nyt on sitten liput tilattu.

Lauantaiksi 8 ja tiistaiksi 10. South affica roadin, D/E tai C katsomon alaosasta. Toiv. löytyy vierekkäisiä paikkoja...¨

Hyvä gööri kasassa. Ja lauantaina 3 pinnaa taskus kuuntelee Kärettiä, yyeeeess!!

T: Markku "RAY of light" Lonka

Pikku huomio tuosta suunnittelemastanne U18-pelistä: viimeksi käydessäni minulla oli vähän saman suuntaisia suunnitelmia, mutta lippukassan väki oli vähän sitä mieltä, että voipi tulla kiire varsinaiseen otteluun...

Mutta hauskaa pelireissua, kannattakaa lujaa!