Jump to content
Sign in to follow this  
Savikukko

"mestarien" liiga

Recommended Posts

Taas nää samat:mrgreen:

Viimevuosina on vastaavista tullut kylmää mutta kukas sitä nyt vanhoja muistelee. sitä tikulla silmään....

Tosiaan ,niinkuin poolin puolella jo mainittiin meiltä Essien poissa mutt Frank tekee paluun joka luonnollisesti tarkoittaa että fiilikset nousivat potenssiin 10.

Mukavasti tänä vuonna että toinen osaottelu pelataan kotona ja eka vierais.

no joo ,eiptästä ny mitää sen enempiä ,jännitystä on ilmassa ihan liikaakin.

Jääpä tänään katsomatta Ylen tvpeli Suomen kielisellä selostuksella. Ei sitä perk... jaksa kun "Sami Hyypiän Liverpool pelaa näyttävää jalkapalloa, Roman Abramovitshin kovalla rahalla kokoamaan Tselssiä vastaan...." etc. etc. Muutenkin todella huonot kutinat välieräparista, joten taidan vain nukkua molemmat matsit, ja katsoa tulokset tekstitv:stä. Ei pysty venymään 175 min 0-0 ja sitten Garcia tekee maalin, joka oikeasti ei edes ole maali.

No ei ole tullut tähänkään paljoa kommenttia ,hahahaha

jospa aloitetaan uudestaan.

tänäänhän meillä on "turskat" vastassa. ( tamukin olisi voinut olla jos he olisivat parempia pelaamaan ,hehehe)

Odotan luonnollisesti voittoa ja toivon että siniset leijonat vähän KARJUISIVAT kentällä. hear Chelsea roarrrrrrr!!!:smile:

käsittääkseni tämä peli näkyy jälkilähetyksenä viasat kolmoselta.

minulla ei semmoisia kanavia näy joten toivonkin että tänne tulisi jotain kommennttia ....

taitavat vaan kaikki siniset olla vähän "muualla" , joten voihan vihulaisetkin tähän kirjoitella sit ja jos joskus sinisten pelin sattuvat näkemään.

Ai täällä oli tämmöinenkin ketju :D

Tänään siis vastassa Rosenborg. Ei ole missään tapauksessa helppo peli varsinkin kun DD ja Lamps ovat sivussa (?) maalien tekeminen voi olla vielä vaikeampaa.

Rosenborgin hyökkäystrio aiheuttaa ainakin itselleni pientä pelkoa persuksessa. Nopeajalkaiset afrikkalaiset tulevat varmasti vaihtelemaan laitojaan jatkuvalla syötöllä. Toivottavasti Belletti pysyy mukana. Ashleyllä ei pitäisi ongelmia olla.

Keskellä sitten todennäköisesti Steffen Iversen ottaa vastaan palloja ja tiputtelee niitä Saparalle. Slovakilla on hyvä laukaus joka pitää peittää ehdottomasti. Rosenborgin puolustuksessa taitaa olla oman käsitykseni mukaan todella vanhoja pappoja (?) joten SWP:n pitäisi löytää laidoilta tilaa juosta läpi. Myös erikoistilanteissa Alex ja Terry ovat todella vaikeita pideltäviä Koppisen johtamalle puolustukselle.

Pizzarrokin ilmeisesti sivussa joten Sheva todennäköisesti aloittaa piikissä Kaloun kanssa. SWP ja Joe Cole olivat viime matsissa avauksessa, mutta veikkailisin tänään toisella laidalla viilettävän Malouda. Keskikentän keskellä sitten itseoikeutetusti Essien. Vierelle on sitten vaikeampi nimetä miestä. Mikel, Sidwell vaiko Maka? Puolustuksessa siis varmasti: Cole, Terry, Alex ja Belletti. Ja maalissa tietenkin Petr Cech.

Rosenborgilta pitää ehdottomasti saada kiinni keskikentältä Tettey ja Sapara, etteivät he pääse jakamaan palloa ylöspäin.

Veikkaan, että Chelsea voittaa 2-0. Sheva tekee yhden ja Alex kiskaisee vaparista suoraan sisään ;)

C'moon Chelsea! :hug:

Chelsea are expected to line up in a 4-4-2 formation as follows:

1 Petr Cech

35 Juliano Belletti

33 Alex

26 John Terry ©

3 Ashley Cole

10 Joe Cole

4 Claude Makelele

5 Michael Essien

15 Florent Malouda

21 Salomon Kalou

7 Andriy Shevchenko

Subs: 23 Carlo Cudicini, 22 Tal Ben-Haim, 20 Paulo Ferreira, 9 Steve Sidwell, 12 John Mikel Obi, 42 Lee Sawyer, 24 Shaun Wright-Phillips.

Tällästä virallisilla sivuilla. Eli SWP yllättäen penkillä. Maka aloittaa Essin kanssa keskellä.

oli siel kuulemma herra koppinen antanut näyttöjä riihimäen cocksillekkin , mutta ei siitä sen enempää..menee taas jossitteluks.

Aika tyhjä olo , tietysti toi shevan osuma vähän pienensi verenpainetta ja otsasuoni ei enää niin paljoa pullota. mutta...mä oon "vanhan liiton CFC kannattaja" ja mun mielestä kotona EI SAA hävitä kenellekkään....

Valencia - Chelsea

Tänään mahtava ottelu luvassa, jännitysnäytelmä. Viime kausi tulee mieleen. Päivän selvästi mielenkiintoisin matsi, (jota ei kuitenkaan YLEltä tule, mutta ei siitä täällä).

Valencia on omissa papereissani ennakkosuosikki Chelsean heikon vireen vuoksi ja Valencialla on kotietu. Valencia on myös kova joukkue kuten viime kaudella Chelseakin näki tiukassa otteluparissa.

Mahdolliset avauskokoonpanot:

-------Morientes - Villa

Silva - Albelda - Marchena - Joaquín

Moretti - Helguera - Albiol - Miguel

----------Hildebrand

Valencialla ei paras miehistö ole saatavissa. Hyvältä tuokin näyttää.

Vaihdossa tai jopa avauksessa voivat olla Fernandes, Sunny, Zigic....

Vicente, Baraja ja Edu keskikentän tärkeistä miehistä yllätten loukkaantuneina.

-----Shevchenko - Drogba

Malouda - Essien - Maka - J.Cole

A.Cole - Ben Haim - Terry - Belletti

--------------Cech

Ei tuo avaus varmaan ihan noin tule olemaan, mutta mahdollinen kyllä. ;) Shevan uskon olevan avauksessa tietyistä syistä, Kalou voisi olla parempi vaihtoehto, mutta...

Hieno ottelu tulossa!

Hieno oli lopputuloskin!!!:mrgreen:

Luonnollisesti en nähnyt peliä ,koska itse en omista noita kanavia ja jos jossain se kanava olisi sattunut olemaan niin tuskin sitä olisi näytetty ,koska pelattiinhan samoihin aikoihin yks toinen ottelu....

joka tapauksessa.lohkokärkeen ja heittämällä!!!

Paistaa se arbeelius joskus risukasaankin.Ja saivartelijoille kerrottakoon että tällä kertaa risukasalla tarkoitan itseäni......

Aye

sieni liiga jatkuu.

Chelsea FC versus Schalke04

Meillä asettuu lohko kakkonen vastaa ja pelihän pelataan länsi-lontoossa.

" Oh west-london ,its ...."

Chelseahan on lohkossa ainoa joukkue joka ei ole hävinnyt otteluakaan joten tähänkin peliin kyllä pitää lähteä pelkästään voitto mielessä.

Saksalaisten asioista minulla ei ole mitään tietoa mutta meidän puolustuksesta puuttuvat edelleen Terry ja A.Cole , mutta eipä näyttänyt ainakaan viime viikendinä menoa haittaavan kun käytiin hakemassa piiiiitkästä aikaa pisteet Borolta.(kiitos Hilu).

Kärjessä varmaankin jatkaa hyviä näyttöjä (ja huonoja lausuntoja) antanut DD , mutta kysymys kuuluukin kenet hän saa kaverikseen??

Peli tulee TV6:lta joka näkyy hellsingissä ainakin chelsean nimikko paaris , mutta minä kokeilen jos vaikka striimit toimisi.hahahah

Onnea otteluun itse kullekkin:boogy:

Voi räkä .foorumi skippas äsken mut ulos ja ehkä tuotteliain ja palkintoja kahmiva kirjoitukseni oli hävinnyt bittiavaruuteen:yuck:

Siinä oli maalit ja Ferreiran nousu , Cechin koppi!!Alexin kammorike jota ei vihelletty , DD:n kaataminen rankkialueella.

pahoittelen , en ala kirjoittamaan uudestaan.

kaks nolla hyvä olla:superhappy:

No niin , nyt olisi sama peli mut kotijoukkue on vaihtunut ,heheh

Edelleenkään en tiedä saksalaisten touhuista midn , paitsi se mitä oon lukenut täält netistä.Olikohan se niin et ne hävis viikendinä jollekkin bundesjumbolle??

(tämä ei ole ylimielisyyttä vaan huonioa muistia ja puhtaasti sitä ettei minua nyt hirveästi kiinnnosta muu kuin CFC ja vähäsen muut Brittein saarten joukkueet..)

Pelin mainoshan näytettiin aamusel telkkarist mut sit keskityttiinkin Poolin asioihin ,hehehe.Nooh , pitäähän sitä toki....onhan niil paljon mielenkiintoisempi tilanne kuin meillä.

Joo eli TEEVEE peli , jesh!!!Kävin äsken löylys ja nyt puen paidan päälle.(kunka moni muuten tekee niin et pukeutuu väreihin kun omat palaavat???)

Saksalaiset luonnollisesti himoitsevat sinisten päänahkaa koti-yleisön edessä ja meillekkään ei varmaan muu kelpaa kuin voitto.Me olemme jo pelkästään sarjataulukon mukaan selvästi ennakkosuosikkeja vaikka meiltä puuttuukin 3 tärkeää puolustajaa....noo aika näyttää , neljän tunnin päästä olemme viisaampia ,hehehe.

Onnea otteluun!!!!

ps.kuhan eivät takki auki lähtisi , siit vois pusakka kimpaantua:lol:

Tälläistä tää sit on , päästään vihdoinkin kaiken maailman "ihmisten" kiusaksi eetteriin ni pelataan ehkä surkein ottelu eva!!!hahaha

Ei olisi oltu ansaittu tasuria tästä(paitsi et DD pääsi kaks kertaa yksin läpi mokkea vastaan ,mut tää on if tarinaa...)

Melkein koko joukkue pelas aivan kykyjensä alarimoilla paitsi maalivahdit ,kumpikin piti nolla(siis carlo ja cech) ja Carlo pelas viel ylärimaa ja vasenta tolppaa ,heheh.Bridge väläytti hyviä otteita.

Pelin sika oli saksalaisten Asimov( vai miten se kirjoitetaan)

Vastustaja myllytti ja myllytti , Chelsean peli ei ottanut tuulta allensa lainkaan , avaukset ja itse pelaaminen oli hidasta ja tahmeaa , hyi !!!

Ei jäänyt lastenlapsille muuta kuin kauhutarinoita kerrottavaksi.Tuolla jossain mualla kehuttiin vaihdosta tullutta Mikeliä , mutta minä en , sen verran kovat oli pojan kipurahat että vieläkin teklee kipeää:D

Että semmoista , pankaa puolivalmentaja/analyytikot kunnon rapoa koneeseen ,hehehe.Kaikkihan tän kuitenkin katsoi (paitsi ne joil on kone ja striimit)

puzi puzi , piste tuli.

Tuolla jossain mualla kehuttiin vaihdosta tullutta Mikeliä , mutta minä en , sen verran kovat oli pojan kipurahat että vieläkin teklee kipeää:D

Täytyy nyt huutaa viereiseen pöytään, mutta jäi kyllä niin ärsyttämään taas kerran toi Mikel. Jätkä kitisee ja kitsee kokoajan ja sitten vielä heittää läpi ottelun semmoista filminpätkää että hävettää, kun miettii kuinka moni "ei jalkapallon ystävä" ottelua katsoo. Ei hän välttämättä aina näin tee, mutta ne ottelut mitkä häneltä tällä kaudella olen nähnyt niin lähes poikkeuksetta lopputulos on sama.

Jos Mourinho olisi ollut perämisessä niin Chelsea olisi voittanut ottelun. Schalke vei Chelseaa taktillisesti läpi ottelun. Ihmettelen, että miksi sitä pitää pelata sitä peliä, jonka vastustaja on selväsit pyrkinyt ottamaan pois. Olisivat vaikka muuttaneet hieman peli tyyliä. Esimerkiksi, ei näkynyt kovin montaa puolen vaihtoa Chelsealta, vaan he yrittivät pelata laidoista jossa oli joka kerta vastassa laitapakit, puolustava keskikenttä pelaaja ja sitten vielä keskustasta pelaajat tulivat peittämään syöttösuuntia.

Ottelu oli mitä oli. Shalke ei tule enää koskaan pelaamaan noin hyvin kuin eilen se pelasi. Joten senkin takia tasapeli oli tällä kertaa ihan hyvä tulos. Harmillista, että Cech loukkaantui ja jouduttiin ottamaan vaihtoon. Muuten ton vaihdon olisi voinut käyttää esim. Shevan tuonniksi kentälle.

Jatkoon menon kannalta ei pitäisi olla mitään ongelmia. Uskoisin, että Rosenborg on jo näyttönsä antanut ja ihmeensä tehnyt. Valencia puolestaan on tällä hetkellä aivan kujalla.

Niin ja Mikel on aivan loistava pelaaja :thumbsup1:

Shalke ei tule enää koskaan pelaamaan noin hyvin kuin eilen se pelasi.

Ensinnäkin, Schalke. Miten niin ei tule koskaan pelaamaan yhtä hyvin? Pelannut ennenkin yhtä hyvin ja viihdyttävästi, miksi ei myöskin tulevaisuudessa? Schalkelta puuttui mm. ykköshyökkääjä Kevin Kuranyi ja loistava laitapakki Pander. Edellytyksiä siis parempaankin peliin löytyy, kunhan loukkaantuneet tervehtyvät ja sen jälkeen palaset loksahtavat paikoilleen.

Ensinnäkin, Schalke. Miten niin ei tule koskaan pelaamaan yhtä hyvin? Pelannut ennenkin yhtä hyvin ja viihdyttävästi, miksi ei myöskin tulevaisuudessa? Schalkelta puuttui mm. ykköshyökkääjä Kevin Kuranyi ja loistava laitapakki Pander. Edellytyksiä siis parempaankin peliin löytyy, kunhan loukkaantuneet tervehtyvät ja sen jälkeen palaset loksahtavat paikoilleen.

Tietenkin on vain oma mielipiteeni, mutta en usko, että ton paremmin Shalke pystyy enää pelaamaan. Saa nähdä.

e. Mulle se on Shalke ;)

Tietenkin on vain oma mielipiteeni, mutta en usko, että ton paremmin Shalke pystyy enää pelaamaan. Saa nähdä.

e. Mulle se on Shalke ;)

Mun mielipide on täysin toisenlainen ja se perustuu lähinnä nähtyihin otteluihin. Eli Schalke on pelannut paremmin (ei toki paljon). Silloin loukkaantumisia tosiaan oli vähemmän.

Ai jai kun on ihmisen muisti lyhyt ,olin jo unohtanut tuon viimeksi pelatun surkeuden.

Tänään olisi vastassatuo norjan ylpeys ja ehkä en liioittele kun sanon myös että tämän lohkon yllättäjä....

Pistekkin käsittääkseni riittäisi jatkopaikkaan ja sitähän tullaan myös yrittämään(luonnollisesti 3 pojoa tietysti).

Joitain huhuja olen kuullut että pakkasenpuolella pelataan , joten toivottavasti on länsi-lontoon ylpeys ottanut pitkät kalsarit mukaan ja suorittaa tarpeellisen lämmittelyn.

Ottelun seuraamiseen yritän etsiä jonkun mukavan striimin koska ainakaan tänään en jalallani (en ole siellä ikinä käynyt ja tuskimpa tulen käymäänkään)tuonne parsa-puuli-taivaaseen , jota myös jostain syystä chelsea-pupiksi sanotaan ,astu.:yuck:

O-4 päättyi se eilinen. DD oli väsännyt jo ekan maalinsa ennenkuin sain pelin näkyviin:boogy: ja jatkoa piisas melkein heti perrään niin että luulin ekaa maalia näytettävän uusintana:howler:

Chelsea pelasi mielestäni oikein mainion ensimmäisen puoliskon jonka täydensi vielä alexin onnenkantamoinen(paikkoja tuhlailtiin) kun veti hirmu tykin aikas kaukaa ja vastustajan maalivahti teki hooverit ,heheh

anyway ,kaunista peliä ja nättiä yhdenkosketuksen pelailua. Hyviä tilanteita luotiin ja sweepy oli taas erittäin pirteällä tuulella ,kuten muukin joukkue.

Koko homman kruunasi vielä tsekkiläinen selostaja ,joka veti sydämmensä pohjasta DDOGGPA!!!!

tähän kemiläisen sinisen näkemys:

"Tyhmästi pelasi norjalaiset ensi puoliajan. Se on kun itsensä hirttäisi, jos lähtee pelaamaan Chelseaa vastaan tuollaisella taitovajeella pyrkien hallitsemaan palloa ja prässäämään ylhäältä kiinni. Chelsea on ylivertainen vastahyökkäysjoukkue."

ja niinhän norjalaiset tekivät ,hahahah

toinen puoliaika oli sit pelailua ja rosenborgille annettiin enemmän tilaa ja itse vähän jarruteltiin. Vaihtojakin tehtiin ja tehomiehiä otettiin sivuun etteivät loukkaannu ja kokeiltiin myös pitzaa ja shevaa kärkeen.

jossain vaiheessa Joe poika teki maalin....

ei kai mulla muuta.puz puz ja viikonlopun kliimaksia odotellessa.

edit: ai niin chelsea pupis näytettiin meidän peli isolta skriiniltä?????outoa.

Kävi säkä arvonnoissa , vastan asettuu ehkä alustavasti heikoimmaksi joukkueeksi arvioitu olympiakos.

Takki auki (nenä pystys) syndroomaa tulee mielestäni välttää.

Tässä vaiheessa ei enää???? heikkoja joukkueita ole.!!