Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

ProEvolutionSoccer FaniSivustot

Recommended Posts

Hienoa! Osa oli kyllä ihan tuttuja, mutta toi grafiikka sivu oli aivan uusi tuttavuus. Harmi kun PES:llä ei ole suomalaista kotisivua. Mielelläni lukisin ja keskustelisin PES:stä suomalaisten kanssa, voisi olla oma liiga, quidet, neuvot jne jne. Joku innokas värkkäämään! :)

Hienoa! Osa oli kyllä ihan tuttuja, mutta toi grafiikka sivu oli aivan uusi tuttavuus. Harmi kun PES:llä ei ole suomalaista kotisivua. Mielelläni lukisin ja keskustelisin PES:stä suomalaisten kanssa, voisi olla oma liiga, quidet, neuvot jne jne. Joku innokas värkkäämään! :)

Samaa mieltä olen hyvien suomalaisten kotisivujen puutteesta. Tosin mieleen tulee ainakin yksi suomalainen pes foorumi, mutta aika vaisua on keskustelu siellä päin.

Samaa mieltä olen hyvien suomalaisten kotisivujen puutteesta. Tosin mieleen tulee ainakin yksi suomalainen pes foorumi, mutta aika vaisua on keskustelu siellä päin.

Paitsio.com lupaa tilat toiminnalle jos innostuneita raapustajia riittää.

Valencia on niin aliarvostettu PES sarjassa että tukka pois. David Villa menee tyyliin 75 arvoilla, vaikka on eurosarjojen kovin tykittäjä.

Muistakaa vaihtaa Valenciaan oikeat pelaajat

Liverpool: Morientes

Celta: Silva

Getafe: Gavilan

Betis: Joaquin

Chelsea: Del Horno

sit pois:

Mista : Atletico

Kluivert: jonnekin vain

Aurelio: Liverpool

Di Vaio : Monaco

Fiore : Torino eli minne vaan

Mut perustakaas sivut vaan kyllä mä voin pistää viiltävää analyysiä pelisarjasta koska vain, vieläkin pelailen ps1 mun ISS Pro 98! Jäätävän kova peli, siitä asti olen sarjaa pelannut.

Oikeasti... Onko täällä muite innokaita tähän kuin minä ? BurnBlack ?

Ideana erittäin mielenkiintoinen mutta alkaa hiljalleen olemaan aika melkoisen kortilla meikäläisellä että mihinkä sitä liikenee töiden lomassa.

Varmaan ainakin jonkin sortin kuukauden maali"kisan" vois järkätä ja siitä pitäis pientä videotodistetta olla nettiin pistettäväksi sitten.

Erittäin mielenkiintoinen olisi kyllä jokin kattava katsaus saada koko sarjan historiaan, elikkäs mihin asioihin ja suuntaukseen ollaan aina panostettu missäkin versiossa (minä vuonna) ja niistä vanhemmistakin peleistä saada kuva materiaalia siihen "arvosteluun".

Onko täällä ketään kuka on pelannut kaikkia pelisarjan tuotoksia ? (erityisesti tuolta alkuajoilta). Itselleni tuttuja ovat ISS Pro Evolution 2 sekä Pro Evoltuion Soccerit 2, 3, 4 ja 5 (sekä innokkaasti kutosta odotellessa).

Itsekkin vähän pelkään sitä, että kun toi aika tosiaan on vähän kortilla täälläkin päässä, että en uskaltaisi yksin ottaa vastuuta. Itse olisin todella innostunut värkkämään, jonkun "aloittelijan oppaan", jossa olisi vähän neuvottu miten vapareita vedetään, perus harhautukset, volleyt jne jne. Ja just tämä BurnBlackin mainitsemat video härvelit ois myös mukavat. Lisäksi voisi uutisia ja juuri nämä vanhat versiot jne jne.

Embii:lle voin sanoa, että koko postaus systeemi on äärimmäisen helppo ja sen oppii todella nopeasti. Webmaster on värkänny niin helpot ohjeet :)

Itse olen pelannut PES:siä vasta 3:sta asti. Nelosta tuli pelattua X-boxilla, samoin kun vitosta jonka tosin nyt omistan PC:llä kun tuli myytyä 360 pois (ikävä kyllä, en olisi myynyt jos oisin tienyt että sille tulee oma versio).

Itse olisin todella innostunut värkkämään, jonkun "aloittelijan oppaan", jossa olisi vähän neuvottu miten vapareita vedetään, perus harhautukset, volleyt jne jne.

Tuo olisi erittäin hyvä ja mielenkiintoinen juttu :thumbsup1:

Pitkälti tuosta tuli mieleen että onko kukaan nähnyt koskaan tai kenties hankkinut sitä 'PES5 - official guide' kirjasta (ei taida pahemmin suomesta saada oikein mistään vai ? että pitäis tilata) jonka mainoslehtinen siinä ostetun pelin mukana tulee... tuohan on melkoinen järkäle varmaan kun sisältää peräti 238 sivua.

Elikkäs tuollainen eepos kyseessä...

http://www.piggybackinteractive.com/en/guides/info/?id_guide=29

Ideana erittäin mielenkiintoinen mutta alkaa hiljalleen olemaan aika melkoisen kortilla meikäläisellä että mihinkä sitä liikenee töiden lomassa.

Varmaan ainakin jonkin sortin kuukauden maali"kisan" vois järkätä ja siitä pitäis pientä videotodistetta olla nettiin pistettäväksi sitten.

Erittäin mielenkiintoinen olisi kyllä jokin kattava katsaus saada koko sarjan historiaan, elikkäs mihin asioihin ja suuntaukseen ollaan aina panostettu missäkin versiossa (minä vuonna) ja niistä vanhemmistakin peleistä saada kuva materiaalia siihen "arvosteluun".

Onko täällä ketään kuka on pelannut kaikkia pelisarjan tuotoksia ? (erityisesti tuolta alkuajoilta). Itselleni tuttuja ovat ISS Pro Evolution 2 sekä Pro Evoltuion Soccerit 2, 3, 4 ja 5 (sekä innokkaasti kutosta odotellessa).

Mukava idea. Voisin auttaa tämän asian kanssa kun töiltä kerkiän. Olen pelannut koko sarjan Pleikka ykkösestä lähtien ja mulla taitaa olla omat Supporter-lehden arvostelutkin tallessa koko Pleikka kakkosen sarjan ajalta. Pelit löytyvät ISS Pro Evo 2 lähtien hyllystä, eli myös koko kakkosen sarja PES 1-6!

Varsinkin alkupäässä ei tietsikkapäivityksiä juuri saanut ja näihin olen totta tosiaan tehnyt kaikki päivitykset nimineen, siirtoineen logoineen, asuineen ja pelaajineen käsin! Muistikortit fileineen löytyvät vieläkin 1/ peli.

Alkusarjan versioihin ei pelaajasiirtoja voinut kuulemma tehdä millään, mutta ratkaisin tämänkin ongelman joskus. :D

Eli PES- faniksi tulin jo pleikka ykkösen aikoihin. Pelattavuus oli niin paljon edellä muita jo tuolloin!

Hyppään vähän ohi, mutta mihin noi uudet paidat, kengät yms., mitä sivuilta löydetään, pistetään?

Kun ne eivät ole uusia option filejä, laitetaanko ne vanhaan option fileen vai..?

Pitää olla joku erillinen ohjelma jonka avulla niitä asennellaan, siis jos meinaat jotain yksittäisiä paitoja asennella jne... tuo ei välttämättä olekaan sitten ihan yksinkertainen juttu että niiden kanssa saapi sitten välillä kikkailla kunnolla.

Hyppään vähän ohi, mutta mihin noi uudet paidat, kengät yms., mitä sivuilta löydetään, pistetään?

Kun ne eivät ole uusia option filejä, laitetaanko ne vanhaan option fileen vai..?

Kitserverin avulla.. Sen saa aikamonelt noilt pessivuilt, voit lisäillä sen avul kenkiä,naamoja,hiuksia,paitoja,stadioneita ym. Kylhä tost PES:ist saa todella hyvän kun latailee kaikkia paitoja,aitoja palloja, aidot chantit ym. Tuo hyvin tunnelmaa lisää. Esim. PES Superpatch, siinä tulee kaikkea mukana, itte latasin sen ja siihen lisäilly kaikkea.

http://www.pesfaces.co.uk/news.php

tuolta saa naamoja paljon ja

http://forums.evo-web.co.uk/index.php

tuolta edit osastolta saa kaikkea mahollista.

Ylhäällä mainittuja sivuja selaillessa tuli mieleen, että onko kukaan muu lukenut näitä Master League "tarinoita"? Osa on melkosen hyviäkin, kun taas osa täyttä kuraa. Tai onkos kukaan itse kirjoittanut moista? Itselläni on ollut aika lähellä, joskus tällasen "tarinan" alottaminen, mutta ei oo tullu sitten kuitenkaan alotettua :D

Posted Image

Siinä joku kansi. Aika pieni kuva:redface:

Noista aiemmista kansista paras on kyllä PES nelosen tai ehkä kuutosen kansi.:lick:

International Superstar Soccer,ehkä huonoin futis peli sarja mitä koskaan on tehty.Ainakin ISS2:een asti.Mieluummin pelaa Fifa ´96:Sta :D