Jump to content
Sign in to follow this  
Casma

Pitkäaikaiset/ vaaralliset kärkiparit?

Recommended Posts

Huono päivä?

Ei.

Nähtävästi osu ja uppos. Jos nyt en aivan väärin muista, niin saatoin mainita, että La Ligassa kyseiset miehet ovat olleet vaarallisia. Tällä kaudella CL:ssä eivät toistaiseksi ole järin vaarallisia olleet, vai oletko toista mieltä? Ja kyllä, Arsenalilla on ollut tukuttain huonoja pelejä, itsekin osaan nimetä samantien ainakin 20. Toisaalta en kyllä näe miten Arsenal tähän asiaan kuuluu.

Niin ja tässä kysyttiin pitkäaikaiset/vaaralliset. Eli täyttää ketjun kriteerit, vaikka eivät kärkipareja olekkaan, mutta se on täyttä pilkunnussintaa. Minkä sinä aloitit.

Mä voin olla ihan mitä sä haluut... :blink:

Just :stoned:

Eikös tuossa otsikossakin lue, että pitkäaikaiset/vaaralliset. Eli jompikumpi. Cesc nyt tuossa huomautti, ettei Barca pelaa kahden kärjen taktiikalla, joten heillä ei kärkipareja näin ole. Toisaalta tämä on tietenkin pilkunnussintaa, ja tässäkin topikissa voitaisiin keskustella myös vaarallisista hyökkäyksistä kokonaisuuksina, kuten esimerkiksi viime kauden Barcelona.

14 Maalia la ligassa. Eikö vieläkään ole tarpeeksi vaarallista? Cesc huomautti joo, mutta ei tietääkseni Gerrard ja Torreskaan kärkipareja ole? Tuliko siitä Perelle huomautuksia??? Vastaus: No ei! Pilkunnussintaa on todellakin havaittavissa.

14 Maalia la ligassa. Eikö vieläkään ole tarpeeksi vaarallista? Cesc huomautti joo, mutta ei tietääkseni Gerrard ja Torreskaan kärkipareja ole? Tuliko siitä Perelle huomautuksia??? Vastaus: No ei! Pilkunnussintaa on todellakin havaittavissa.

Itse asiassa Torresia ja Stevie G:tä taidettiin peluuttaa ihan puhtaana kärkiparina ennen jälkimmäisen loukkaantumista.

Luovuta vaan Henry, et tätä väittelyä kuitenkaan tule voittamaan.

Itse asiassa Torresia ja Stevie G:tä taidettiin peluuttaa ihan puhtaana kärkiparina ennen jälkimmäisen loukkaantumista.

Luovuta vaan Henry, et tätä väittelyä kuitenkaan tule voittamaan.

Kyllähän Gerrardin paikka on yleensä ollut keskikentällä. Tämä väittely on perustunut Cescin pilkun viilaukseen ja Pikherzin oikeastaan mitäänsanomattomaan viestiin.

Ei.

No ei näköjään.

Niin ja tässä kysyttiin pitkäaikaiset/vaaralliset. Eli täyttää ketjun kriteerit, vaikka eivät kärkipareja olekkaan, mutta se on täyttä pilkunnussintaa. Minkä sinä aloitit.

No oho. Ollaanpa sitä herkällä, taisi ottaa viime viikonloppuna koville tuo keskustelu Poolin-ketjussa. Jos tuo nyt täyttää kriteereistä vajaan kolmasosan, niin ehkä olisi syytä tarkastella kuinka helposti sitä allergisoi pilke silmäkulmassa heitettyjä kuitteja. Taisimme molemmat todeta, että kyseessä ei ole kärkipari eikä ainakaan pitkäaikainen. Vähän nyt pantaa löysemmälle ja "valoja päälle".

Johan minä sanoin, että epsanjassa ovat olleet vaarallisia... taisin jopa kehaista, noh, laitetaan nyt ihan sanatarkasti:

Mutta kovia pelaajia, ei siinä mitään.

CL:ssä eivät ole vielä vakuuttaneet. Enkä millään jaksa uskoa sinun olevan toista mieltä.

Kyllähän Gerrardin paikka on yleensä ollut keskikentällä. Tämä väittely on perustunut Cescin pilkun viilaukseen ja Pikherzin oikeastaan mitäänsanomattomaan viestiin.

Keskikenttä on tietenkin laaja käsite, mutta kyllä minä olen ihan samaa mieltä Peren kanssa. Niissä ~20 pelissä, mitä olen noin vuoden aikana Liverpoolilta nähnyt, Gerrard on nimenomaa pelannut alempaa hyökkääjää. Tai sitten Alonso on pelannut topparia ja Skrtel maalivahtia.

Tämä "väittely" on perustunut myös sinun kyvyttömyyteesi ottaa vastaan kuittia postauksestasi. Ja Pikherzin postaus oli kaikin puolin ok.

No oho. Ollaanpa sitä herkällä, taisi ottaa viime viikonloppuna koville tuo keskustelu Poolin-ketjussa.

Keskikenttä on tietenkin laaja käsite, mutta kyllä minä olen ihan samaa mieltä Peren kanssa. Niissä ~20 pelissä, mitä olen noin vuoden aikana Liverpoolilta nähnyt, Gerrard on nimenomaa pelannut alempaa hyökkääjää.

Niinkö vähän aikaa siitäkin on?

Laaja käsite on. Onhan Messikin hyökkäävä keskikenttäpelaaja, joten monesti on Zlatanin kanssa tekemässä maaleja.

Johan minä sanoin, että epsanjassa ovat olleet vaarallisia... taisin jopa kehaista, noh, laitetaan nyt ihan sanatarkasti: CL:ssä eivät ole vielä vakuuttaneet. Enkä millään jaksa uskoa sinun olevan toista mieltä.

Niinhän minäkin olen puhunut La Ligan tilastoista. En ole eri mieltä CL menestyksestä.

Tämä "väittely" on perustunut myös sinun kyvyttömyyteesi ottaa vastaan kuittia postauksestasi. Ja Pikherzin postaus oli kaikin puolin ok.

Joo saatoin ottaa karkeasti vastaan nämä kritiikit, vaan tuskin sitä tarvii sanoa: "joo oot oikeassa mä väärässä noniin hei!"

Kyllähän se on Atleticon Forlan - Agüero ja Wolfsburgin Džeko - Grafite

Siinähän ne. Tohon voisi melkeen lisätä omista leivistä Drogban ja Anelkan, mutta se ei tosin ole varsinainen kärkipari, kun Chelsea pelaa yleensä Anelka laidassa ja Drogba yksinään piikissä.

Uruguayn maajoukkueen Suarez - Forlan on myös erittäin vaarallinen sekä Espanjan maajoukkueen Torres - Villa silloin aikanaan, kun he pelasivat 4-4-2 -systeemiä, joka myöhemmin on muuttunut 4-5-1:seksi. MM-kisoista 2002 tulee mieleen, kun maailmaa säväytti Brasilian Rivaldo - Ronaldo -kaksikko, joka mättäsi yhteensä 13 maalia niissä kisoissa. Suomen maajoukkueen Litmanen - Forssell on myös ihailtavaa katseltavaa, kun heille sattuu hyvä pelipäivä.

Suomen maajoukkueen Litmanen - Forssell oli myös ihailtavaa katseltavaa, kun heille sattui hyvä pelipäivä.

Ei enää Littiä, antaa Kuninkaan lopettaa uransa kunniakkaasti. Time to move forward, Suomella on kyllä tarpeeksi vaihtoehtoja keskikentän keskustaan ja jopa sille kymppipaikalle.

Mitäköhän Gignac-Remy kaksikko saa aikaan Ranskassa? :D

Kova kaksikko todellakin tulossa. Gignac on mielestäni aliarvostettu, tälläinen vanhanajan sentteri. Maaleja pystyy mies tekemään kunhan kunnossa pysyy, kuten Toulousessa nähtiinkin. Vielä parempaa tarjoilua kun luultavasti olisi luvassa niin vielä pahempaa jälkeä on mahdollista syntyä. Loic Remy on taas pelannut hieman heikommassa joukkueessa, jossa sielläkin on jonkun verran tulosta tullut. Uskon että voi syntyä vieläkin kovempaa jälkeä sitten kun mies Marseilleen matkaa. Tosin esteenä voi olla jotain häikkää sydämenkin kanssa. Kuitenkin, kova pari on jos saavat molemmat pelinsä toimimaan kahdestaan.

No Bebeto - Romario oli aika tuhoisa pari maajoukkueessa, muistaakseni lähemmäs sata maalia paukuttelivat yhteensä maajoukkueessa.

Myös Gullit - Van Basten maajoukkueessa aika kova pari, Milanissakin pelasivat yhdessä mutta pelasivatko siellä kärkiparina? Milanin miehet osaavat varmasti tähän vastata..

Ei enää Littiä, antaa Kuninkaan lopettaa uransa kunniakkaasti. Time to move forward, Suomella on kyllä tarpeeksi vaihtoehtoja keskikentän keskustaan ja jopa sille kymppipaikalle.

Ainoa Littiä parempi vaihtoehto kymmpipaikalle on tällä hetkellä Alexei Eremenko jr. Losan kunto ei kuitenkaan ole vielä niin hyvä, että hän jaksaisi pelata täydet minuutit kansainvälisessä vauhdissa.

Moldovaa ja Hollantia vastaan, tilanteesta riippuen, Kuningas tulee todennäköisesti kentälle ~60 minuutin paikkeilla, joko Losan tullessa vaihtoon tai Losan siirtyessä laitalinkiksi.

Viestistäsi päätellen et nähnyt Belgia-ottelua. ;)

Myös Gullit - Van Basten maajoukkueessa aika kova pari, Milanissakin pelasivat yhdessä mutta pelasivatko siellä kärkiparina? Milanin miehet osaavat varmasti tähän vastata..

Gullit pelasi ehkä joskus uran alkuaikoina hyökkääjänäkin, mutta maajoukkueessa hän taisi pelata yksinomaan keskikentällä eikä täten sovi tähän kategoriaan ? Näin ainakin muistelen niissä otteluissa mitkä näin, tapahtuneen.

Gullit pelasi ehkä joskus uran alkuaikoina hyökkääjänäkin, mutta maajoukkueessa hän taisi pelata yksinomaan keskikentällä eikä täten sovi tähän kategoriaan ? Näin ainakin muistelen niissä otteluissa mitkä näin, tapahtuneen.

Ok, suattaahan se olla näinkin! Itse muistelen '88-kisoja joissa ainakin osassa otteluissa pelasi Van Bastenin alapuolella piilokärkenä ja jopa piikissä. Muuten hämärän peitossa miten Hollanti pelasi ja mikä oli Ruudin rooli.