Jump to content
Sign in to follow this  
David Weir

Tammikuun siirtoikkuna

Recommended Posts

Saako vaihtaa. Moyes sanookin tarvitsevansa, yllätysyllätys, uusia pelaajia tammikuussa. Rahaa ei luonnollisestikaan ole, eli lainahommat tulevat kysymykseen. Moyesin mukaan meillä ei ole loukkaantumisonkelmia, mutta rinki on vain yleisesti ottaen liian pieni/kapea.

Ketä tulee?

Beattie ulos, Nugent sisään.

AVDM:n epätoivoinen kaupittelu ei tuo tulosta.

Keskikentälle puolittaisia yrityksiä (Nolan, Papa), mutta ketään ei kuitenkaan saada hankittua.

Noin se voisi mennä.

Preston on kovassa vedossa ja tällä hetkellä taistelee noususta, joten (edullisesti) Nugentia ei todellakaan saada.

Nolan on mielestäni paskan joukkueen harvoja helmiä, ja se on osaltaan nostanut miehen arvoa enemmän kuin todellisuudessa onkaan. Kuten moni muukin, myös minä pidän Nolania liian samantyyppisenä pelaajana kuin Tim Cahillia. Ei tarvetta ylihintaisena.

Papa don´t preach voisi olla mielenkiintoisempi lisä keskikentälle. Kuinkas senegalailaisen sopparitilanne on tällä haavaa Mökkiläisissä?

Itse kyllä miettisin vasemmalle laidalle jotain pelaajaa. Jos nyt jonkun nimen itse heittäisin, olisi se Kevin Davies. Babyfacea voisi käyttää keskellä ja kärjessä.

Nolania kaivataan meille, ja ehkä se on mahdollista ensialkuun lainalla, kun Beckhami menee tammikuussa Notlobiin.

Nolan dismisses Everton link

Yleensä tollaset puheet tarkoittaa sitä, että on jo vähän tulta nuotiossa. Jos toteutuu, niin Beattie + pieni korvaus olis ok. Kun kuitenkin 4-5-1 on meidän preferoitu taktiikka.

Preston on kovassa vedossa ja tällä hetkellä taistelee noususta, joten (edullisesti) Nugentia ei todellakaan saada.

Nolan on mielestäni paskan joukkueen harvoja helmiä, ja se on osaltaan nostanut miehen arvoa enemmän kuin todellisuudessa onkaan. Kuten moni muukin, myös minä pidän Nolania liian samantyyppisenä pelaajana kuin Tim Cahillia. Ei tarvetta ylihintaisena.

Papa don´t preach voisi olla mielenkiintoisempi lisä keskikentälle. Kuinkas senegalailaisen sopparitilanne on tällä haavaa Mökkiläisissä?

Itse kyllä miettisin vasemmalle laidalle jotain pelaajaa. Jos nyt jonkun nimen itse heittäisin, olisi se Kevin Davies. Babyfacea voisi käyttää keskellä ja kärjessä.

Kevin Davies voisi olla hyödyllinen hankinta. Voisi irrota suhteellisen halvalla (vika sopimuskausi menossa) ja pystyy tekemään kaiken mitä Beattie on tällä kaudella esittänyt puolet pienemmällä palkalla. Ehdotan siis seuraavaa:

Beattie + rahaa vaihdossa laadukkaaseen kk-pelaajaan

Kevin Davies sisään, hinta n. £1 miljoona

JBtä ei sitten myydä Moisien mukaan siirtoikkunan aikaan, koska Beattie on done well Evertonille. Fulham, Blackburn ja Newcastle ovat olleet kiinnostuneita.

Ei kannata myydä cut price -hintaan, jos ketään järkevää (Nugent) vaihtoehtoa ei saada tilalle.

Toisaalta tämänpäiväisten tietojen mukaan raitapaidat maksaisivat Big Titsistä 6 miljoonaa. Liekö niin masentava tappio eilen? Joka tapauksessa minulla on sormet ja varpaat ristissä, että näin kävisi.

Sillä rahalla sitten midfield general. Vaikka sitten Barton, joka on k*sipää, mutta myös pelimies, jollaista meillä ei ole.

Kannattaa seurata niitä matseja... ei ne turhaan ole Bartonia pitäneet kaiken hänen tekemänsä jälkeenkin.

Ja joku varmaan kaipaa ("pelasin kuusi kuukautta hyvin, joten olen Everton-legenda") Gravesenia takaisin vielä kuusikymppisenäkin...

Ja joku varmaan kaipaa ("pelasin kuusi kuukautta hyvin, joten olen Everton-legenda") Gravesenia takaisin vielä kuusikymppisenäkin...

Hinta ja laatu eivät kohtaa toisiaan enään Tommyn kohdalla.

Bartoni on kaikilla mahdollisuus nähdä viimeistään huomenna mixiltä.

Nooh, lusikkani lipsahtaa taas soppaan jne.

Nugent voitaisiin hoitaa Evertoniin, mikäli Beattie myytäisiin todella pois sopivaan hintaan. Mitään yksi yhteen hintoja en kuitenkaan maksaisi (eli että Nuge 5M ja Biffa 5M, voittoa pitäisi saada sellaiset hyvät 2M).

Makiksen mainitseman keskikentän rikkoja/pelintekijälle olisi kyllä käyttöä. Nyt meillä on Cars, joka soveltuu tietyin rajoituksin ankkuriksi, mutta ei osaa pelata ylöspäin. Phil on myös, mutta hän joutuu pelaamaan myös koko ajan toisaalla, eikä välttämättä tuo pelinrakentamiseen sen parempaa vaihtoehtoa.

Tommysta puhuttiin tässä, mutta itse en jaksa puhua hänestä enää. Ja Tommy tottavie oli turhan hehkutettu. Toki hän otti kannattajiaan nostelemalla käsiään kentän laidalla ennen pitkää linkoa, mutta mikään sateentekijä hän ei ollut.

Nyt kai minun pitäisi tarjota joku nimi tähän väliin. Mitään *sateentekijää* ei minullakaan budjettiin ole tarjota, mutta olen alkanut hieman kuikuilla Sheffield Unitedin Phil Jagielkan perään. Siinä olisi nuori, monipuolinen jäbä - ja vielä evertoniaani!

Toisaalta tämänpäiväisten tietojen mukaan raitapaidat maksaisivat Big Titsistä 6 miljoonaa. Liekö niin masentava tappio eilen? Joka tapauksessa minulla on sormet ja varpaat ristissä, että näin kävisi.

Onneksi tätä pelkoa ei ole(toivon), olet silmäillyt joitain humpuuki brittilehtiä :icon_lol: joista tämän poimit. Onneksi Roeder tyrmää tämän ajatuksen mikä olikin ainoa järkevä teko koska aino alue jolla on jo tarpeeksi pelaajia on keskikenttä.

Tässä vielä Roederin sanat ilman käännöstä... :

"We are looking in other areas. It's stating the obvious to say defensively we need to find a player or two."

Daviesia viedään huhuissa Fulhamiin hyvää vauhtia. Daviesin kohdalla voi vaan toivoa että suoraa korvaajaa ei hankitakaan. Beattiesta jos kilahtaisi mukavat rahat niin siitä voisi pari miljuunaa liietä jopa Moyesillekin.

Daviesia viedään huhuissa Fulhamiin hyvää vauhtia.

Mökkiläiset ovat innokkaalla tuulella: parin päivän sisään Clint Dempsey, Vincenzo Montella ja ehkäpä meidän Splinter-Shin Simon!

Ai niin (Eeverttonkin tämän jo puki sanoiksi!) Barry Fergusonin voipi varmaan unohtaa.

Nugent voitaisiin hoitaa Evertoniin, mikäli Beattie myytäisiin todella pois sopivaan hintaan.

Saattaa olla hankalaa hoitaa Evertoniin jos O`Neill tosissaan haluaa miehen meille. Huhuissa ollut jo pitkään ja oravannahkoja löytyy. Saas nähdä mihin mies matkaa. Beattie otettaisiin ilomielin vastaan Birminghamissa. O`Neill etsii (ainakin) isokokoista- / voimahyökkääjää ja Beattiehän on sellainen parhaasta päästä.

Edgar Davids Spursista???? :doh:

Jerome Thomas Charltonista????:rolleyes_ani:

Ashley Young kelpaisi, mutta ei taida rahat riittää ja Lontoon kirkolla lienee halukkaita ottajia yllinkyllin tälle kaverille.

Ljunkka ei toisi Evertoniin mitään muuta kuin lisähommia fysioille. Kaiken lisäksi kallis, kovapalkkainen ja kunnianhimo tyydytetty. Steer well clear.

Jep. Me ollaan vanhankantaisia sininiskoja, jotka ei mitään H&M:n kalsaripellejä kattele! Koskahan Freddie tosiaan on viimeksi ollut esim. 3 peliä putkeen kehissä?

Kun noita Spursin jämäpaskoja on uutisissa oltu tyrkyttämässä, voitaisiinkin sitten koittaa Zokoraa seuraavaksi, joka ei ole oikein Spursiin sopeutunut.

Mulla on kyllä aika vähissä odotukset tämän tammikuun suhteen. Jos Moyesista on jotain hyvää sanottava, on se se, ettei se liikaa ostele uusia pelaajia. Onko se nyt sitten hyvää loppupeleissä sekään...