Jump to content
Sign in to follow this  
ruuuuud

Ruud vs muut hyökkääjät

Recommended Posts

En ymmärrä niitä jotka sanoo Nistelrooyn esitystä vaisuksi, koska mielestäni pelaajalta jonka tehtävä on tehdä maaleja, on loisto suoritus tehdä kaksi maalia ja vieläpä cup finaalissa.Tyylillä ei väliä, ei van Nistelrooy niistä ikinä tyylipisteitä keräile.Silti Ronaldo ehdottomasti ottelun pelaaja.

Monta maalia sitten pitäis hyökkääjän tehdä ? Mielestäni jos joukkueessa on kerrallaan kaksi kärkeä kentällä ja molemmat tekee kaksi maalia ni voin melkein luvata että voitettaisiin jokainen ottelu lähes aina...

Se on totta että RVN ei hirveästi kentällä loistanut mutta 2 maalia riittä kyl mulle ainaki takamaan sen että rvn on hiljalleen palaamassa omalle tasolleen...

ja faktahan on se, että kun muutaman vuoden päästä katsotaan historian "kirjoja", niin Ruud on tehnyt kaksi maalia ottelussa. Siinä ei hänen "vaisu" ottelunsa enää paljon paina :wink: Olen Koskiksen kanssa samaa mieltä, että kun hyökkääjä tekee 2 maalia ottelussa, niin hän on enemmän kuin tehtävänsä tehnyt :lol:

Täällä on kovasti arvosteltu Ruudin esitystä finaalissa. Tottahan se on, ettei Ruud kovin hirveesti esillä ollut. Mutta jos peliä seurasi tarkkaan, niin huomasi, että Ruud sitoi aina pari vastustajaa itseensä tehden muille tilaa pelata. Ja pari maalia pelissä kuitenkin on aika hyvin hyökkääjältä kuin hyökkääjältä.

Se on totta että RVN ei hirveästi kentällä loistanut mutta 2 maalia riittä kyl mulle ainaki takamaan sen että rvn on hiljalleen palaamassa omalle tasolleen...

Yksi rankkarimaali ja paitsiomaali takaavat, että hän on palaamassa omalle tasolleen? Paskat. Totuus on, että Nistelrooy ole vielä lähelläkään sitä perinteistä tasoaan.

Yksi rankkarimaali ja paitsiomaali takaavat, että hän on palaamassa omalle tasolleen? Paskat. Totuus on, että Nistelrooy ole vielä lähelläkään sitä perinteistä tasoaan.

Haluaisin nyt kovasti tietää, että mikä on se taso, jolla Ruud van Nistelrooyn pitäisi pelata. Ok, maalimäärä oli pienin kolmeen kauteen - vain 30! Ollaanpas sitä huonolla tasolla. Tekihän Unitedissa, jos Ruud otetaan pois tilastoista, yli 30 maalia viimeksi Brian McClair kaudella 1987-88.

Webmaster ei voi kieltää, ettei Ruud ollut loppukaudesta todella vaisu.

On se nyt ollut vaisu - ei siinä mitään, mutta kyllä Ruud nyt kuitenkin on ollut tämän porukan eliittiä myös tällä kaudella. Syksy meni loistavasti, kevät heikommin, joten kaikki puhuu Ruudin huonosta kaudesta. Ronaldo ei syksyllä esittänyt juurikaan hyviä otteita jatkuvalla syötöllä ja keväällä on pelannut hyvin, joten kaveri oli loistava koko kauden.

Ruud ei todellakaan ollut kevät kaudella parhaassa vedossa, mutta kyllä oli niitä kaiken maailman kolhujakin vaikka muille jakaa. Pelasi muuten maaliskuun jälkeen neljä ottelua - vain yhden huhtikuussa. Jos ei pysty kuukauteenkaan kunnolla treenaamaan, niin varmasti se näkyy vauhdissa ja voimissa. Nekin teistä, jotka ovat vähääkään urheilua harrastaaneet, tietävät varnasti, ettei kunto ole kohdallaan.

Kuitenkaan kukaan ei ole arvostellut tällä kaudella esim. John O'Sheata, jonka esitykset ovat olleet huomattavasti huonompia kuin viime vuonna - jätkä on ollut täysin pimennossa koko kauden. Okei - virheitä ei ole tullut juuri lainkaan, mutta kyllä on ne viime vuoden nousuissa tehdyt väläytyksetkin kadonneet kuin tuhka tuuleen.

Ollaan me jalkapallo fanit kanssa vaativaisia (minä mukaan lukien). FA Cup tuli. "Niin, mutta Millwallia vastaan ja yksi maali tuli pilkulta ja yksi oli paitsio." So what! Oltaisiin tyytyväisiä, kun pallo kerrankin pomppii meille.

Ja turha vähätellä jotain Ruudin pilkkumaaleja - veikkaanpa vain, että 95% tästä pessimisti kerhosta istui paskat housussa töllön edessä ja mietti miten se Ruud sen taas mahtaa kämmätä. Ajatelkaa mitkä paineet kaverilla oli. Takana useampi kämmätty pilkku kaudella ja juuri viimeisin munattuna. Sen jälkeen jätkä paukauttaa kylmästi pallon yläkulmaan.

Niin, ymmärrän kyllä. Nyt parjattaessa unohtaa, että niitä loukkaantumisia on ollut ja syyskausi oli upea, mutta silti ärsyttää, kun ylistetään Ruudin mahtavaa paluuta: "Kaksi upeaa maalia FA Cupin finaalissa!"

Niin, ymmärrän kyllä. Nyt parjattaessa unohtaa, että niitä loukkaantumisia on ollut ja syyskausi oli upea, mutta silti ärsyttää, kun ylistetään Ruudin mahtavaa paluuta: "Kaksi upeaa maalia FA Cupin finaalissa!"

Jos tässä lajissa kerättäisiin maaleista tyylipistetiä ni kentällä pitäisi olla aivan eri pelaajat kun nyt tällä hetkellä ovat. Ei tämä Ruudilta mikään "loistava" paluu ollut vaan näyte siitä että hän on hiljalleen kuntotutumassa... Ruudi taidettiin tällä kaudella väsyttää aika pahasti kun muut eivät saaneet oikeastaa mitään välillä aikaan. 30 maali per kausi riittää aivan hyvin, jos toinen hyökkääjä tekis vielä saman verran...

eihän koko joukkue oikein vakuuttanut tällä kaudella, joten mielestäni sillon ei yhdeltä pelaajalta voi vaatia ihmeitä.van Nistelrooy on pelaaja joka tarvitsee keskikentän tukea eli siis hyvää tarjoilua ja sitä ei juurikaan ole tällä kaudella tullut.Kuitenkin tehnyt maalin lähes joka tilanteesta, vaikkei aivan viime kauden tasolle yltänytkään, kuten ei muutkaan pelaajat.

Jos tässä lajissa kerättäisiin maaleista tyylipistetiä ni kentällä pitäisi olla aivan eri pelaajat kun nyt tällä hetkellä ovat.

Milloin minä olen tyylipisteitä jakanut.

Tapanani ei vain ole arvostella kärkipelaajienkaan pelaamista ainoastaan maalien perusteella.

Jos tässä lajissa kerättäisiin maaleista tyylipistetiä ni kentällä pitäisi olla aivan eri pelaajat kun nyt tällä hetkellä ovat.

Milloin minä olen tyylipisteitä jakanut.

Tapanani ei vain ole arvostella kärkipelaajienkaan pelaamista ainoastaan maalien perusteella.

Minkäs sitten? Eikös se ole heidän tehtävä? Toki on erilaisia kärkipelaajia, mutta esim. Heskey tekee joka 15 pelissä maalin ja syöttää 5 kaudessa niin ei sekään mikään paras mahdollinen kärki ole, vai?

Pitääkö edes vastata?

Vastaa toki. Jos et tiedä itsekään niin ei kannata tuommosia kommentteja edes laittaa.

Ymmärrän periaatteessa pointtisi, mutta kyllä se karkein ero esim. Ruudin ja Heskeyn välillä on että toinen tekee maaleja. Se on hyökkääjän tehtävä pelityylistä riippumatta. Toki voi olla hyvä hyökkääjä jos ei maaleja tee, mutta ei missään nimessä maailmanhuippuluokkaa.. Vai?

Pitääkö kenties hyökkääjän puolustaa? Kerro ihmeessa. Palan halusta tietää kommenttisi

Luulin, että pelleilet, kun sanoit että hyökkääjän ainoa tehtävä on tehdä maaleja. Mieti target- hyökkääjää. Enempää on turha sanoa, oletan sinun tietävän mikä se on.

Mutta joo joo. Eihän target-hyökkääjäkään ole maailman huippu jos maaleja ei tee, mutta hyvä silti, jos hoitaa hommansa muuten. Mutta jujun pointti alusta asti olikin siinä, että "maaleja tekevä hyökkääjäkään" ei minun mielestäni ole välttämättä maailman huippu jos onnistuu tekemään kaksi maalia yhdessä pelissä. Maalit voivat tulla pilkusta ja muuten tuurilla tai paitsiasemasta, juuri niin kuin Nistelrooylla siinä pelissä. En nyt tarkoita etteikö hän olisi maailman huippu, mutta ei ollut siinä pelissä.

Luulin, että pelleilet, kun sanoit että hyökkääjän ainoa tehtävä on tehdä maaleja. Mieti target- hyökkääjää. Enempää on turha sanoa, oletan sinun tietävän mikä se on.

Hetkinen hetkinen. Milloin olen sanonut että se on hyökkääjän ainoa tehtävä? Onhan Ruudkin eräänlainen Targetti, mutta silti tekee maaleja.

Mutta jujun pointti alusta asti olikin siinä, että "maaleja tekevä hyökkääjäkään" ei minun mielestäni ole välttämättä maailman huippu jos onnistuu tekemään kaksi maalia yhdessä pelissä.

Ruud teki viime kaudella 30 maalia. Toissa -ja sitä edellisellä kaudella kummassakin CL maaliennätys ja sinä puhut vaan yhdestä ottelusta. Silti esim. Rooney on mielestäsi "valmis pelimies/maailman huippu" kun tekee kahdessa ottelussa kaksi maalia. Menee vähän jutut ristiin sulla.

Maalit voivat tulla pilkusta ja muuten tuurilla tai paitsiasemasta, juuri niin kuin Nistelrooylla siinä pelissä.

Niin.. Sehän se maalintekijä juuri on. Aina oikeassa paikassa. Paitsio on silloin kun se liputetaan. Muuten maali hyväksytään.

Nonii. Yritä nyt ymmärtää mitä tarkoitan.

Ruud ei pelannut kauden lopussa hyvin. Ja tämän pelin jälkeen sanottiin että Ruud on back, kun teki kaksi maalia. Olen toista mieltä. Mielestäni Ruud ei pelannut yhtään hyvin, ei ainakaan parahaaseen tasoonsa nähden.

Meillä vain on näkemysero siinä, että onko hyökkääjä pakostakin pelannut hyvin jos tekee maaleja. Minä sanon, että ei. Ehdotan täten, että haudataan asia ratkaisemattomana. Ja sovittuna :wink:

Ja siitä Rooneyn jutusta. Se on eri mielestäni, koska Rooney pelasi helvetin hyvin.

Ruud ei pelannut kauden lopussa hyvin. Ja tämän pelin jälkeen sanottiin että Ruud on back, kun teki kaksi maalia. Olen toista mieltä. Mielestäni Ruud ei pelannut yhtään hyvin, ei ainakaan parahaaseen tasoonsa nähden.

Itseasissa siinä meinattiin sitä että ilmeisesti Ruud on palannut _loukkaantumisestaan_. Ei sitä että hän olisi "takaisin" omalla tasollaan. Sitä hän ei ollut loppu kaudesta.

Meillä vain on näkemysero siinä, että onko hyökkääjä pakostakin pelannut hyvin jos tekee maaleja. Minä sanon, että ei. Ehdotan täten, että haudataan asia ratkaisemattomana. Ja sovittuna

Hyökkääjän tehtävä on tehdä maaleja jos hän on niitä tehny paljon hän onnistunut. Eihän hyökkääjän puolustaa pidä ? RVN on puhdan maalintekijä Manussa, hänellä ei muuta tehtävää ole. Siinä hän on paras!

Tuon tason miehet elävät kuitenkin maaleista, ja henkinen puoli on iso osa sitä hommaa. Loppujen lopuksi tilastot jäävät voimaan, muistot hiipuvat ja FA-cupin finaalissa pari maalia nostaa kyllä fiilistä hiljaisen vaiheen jälkeen, vaikka ne olisivat olleet ahterista kimmonneita maalivahdin avauksia.