Jump to content
Sign in to follow this  
tomine

Tulevan kauden pelipaidat (äänestykset)

Recommended Posts

Minua ei kyllä säväytä tämä vierasasu ollenkaan, ja muutenkin pitää hieman ihmetellä miksi sitä pitää joka vuosi vaihtaa? Se puna/musta vierasasu joka oli toissa? kaudella oli mun mielestä aika hyvä ja jotai samaa ees tuon kotiasun kanssa.

Tämä tosin on vaan mun mielipide :)

Minua ei kyllä säväytä tämä vierasasu ollenkaan, ja muutenkin pitää hieman ihmetellä miksi sitä pitää joka vuosi vaihtaa? Se puna/musta vierasasu joka oli toissa? kaudella oli mun mielestä aika hyvä ja jotai samaa ees tuon kotiasun kanssa.

Tämä tosin on vaan mun mielipide :)

Eiköhän noiden paitojen nykyään trendikkääseen ja vuosittaiseen "uusiutumiseen" ole syynä puhtaasti raha.

Eipä tuo nyt kuvan perusteella mikään ihmeellinen ole, toki voisi huomattavasti huonompikin olla kuten vaikkapa Boltonin uusi kotipaita :D ei helkatti mikä tuotos se.

Tosin noita "puolikkaita" paitoja mitä Roversin kotipaitana on iät ja ajat ollut on nykyään turhankin monella joukkueella ympäriämpäriinsä maailman turkuja, joten periaattessa ainoastaan tuo sinivalkoinen on se väriyhdistelmä josta Roversin vielä suht helposti kuitenkin tunnistaa.

Tuo mainitsemasi puna/musta oli kolmospaitana tällä kaudella ja Fulhamillahan on tämän kauden vieraspaita käytännössä ollut samannäköinen.

Nyt tuli taas sellaista sontaa lehdistön puoleta vastaan että pakko laittaa pari sanasta..

Laatujournalismi osoittaa taas tasoaan.. ei v*ttu, s**tana tätä ihmiskuntaa ja erityisesti jalkapalloilevaa sellaista..

Is this the worst kit launch ever?
While many teams choose to use celebrities or models to parade their latest wares, Rovers have plumped for a home fan by the name of Birdy

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/worst-kit-launch-ever-blackburn-3861631#.U8R25QKh1c0.facebook

Onhan toi nyt v*ttu ihan hirveetä kun koko ikänsä seuraa fanittanut vanhempi herrasmies saa tuollaisen kunnian ! mies jolle tuo paita, seura ja sen logo on elämää suurempi asia..

..lehdistön mielestä siellä ois pitänty olla joku ylipalkattu primadonna pelaaja jolla pursuaa rahaa joka kolosta ulos, ja odottaa vaan että sais eri värejä ja logoja ensi kaudella kantaa entisä suuremmin rahanipun kera..

..tai ihan katastrofi kun ei ollut joku huomihoratsu mallimisu siellä puoli-ilkosillaan keikistelemässä.

Kerrankin Venkys on kumppaneineen tehnyt jotain oikein ja oikeasti hienoa ! niin nettimaailma heti ulisemassa ja itkemässä. Noh ehkäpä se tuo kertookin kaiken oleellisen tästä nykymaailman menosta ja arvomaailmasta ylipäätään.

https://www.youtube.com/watch?v=bPs-a0B3nbY

Hahaha :D Blackburnhan on tehnyt tässä täyttä komediakultaa. Paljon parempaa mitä Suomessa on yksikään komediasarja pystynyt suoltamaan. Viraalimarkkinointinakin toi toimii huikeasti joten 10/10 viihdearvosta ja 10/10 markkinoinnista. Varmasti pari paitaa enemmän myyvät tällä kaudella ja ei yllättäisi jos 'Burn paidasta jossa lukee Birdy selässä tulisi kova hitti.

Tuosta kuvasta ei niin hyvin erota mutta tuossa kotipaidassa siis tuolla kyljessä ja kainalossa on punainen raita, hitusen leveämpikin.. tuota kaulustakaan ei tuosta kuvasta erota kunnolla millainen oikeasti sitten on..

Kit1516.jpg

blackburn_rovers_15_16_home_kit.jpg

Hammersin paidassa kordinaatit myös. Engelsmannit ei tykkää mitä oon lukenu foorumeilta. Britti flaga hihojen loppuna myös liika joillekkin faneille. En ymmärrä, mä ainakin ostan west hamin paidan. Ei onnistu linkitys paidasta puhelimella

Junnut palloilivat tänään tuollaisessa punaisessa peliasussa, suht monet kuitenkin sanovat että tuo olis kuitenkin mitä ilmeisimmin sit 3.asu tälle kaudelle.. away kit olis mitä ilmeisimmin sit  navy väritykseltään…

thirdk.jpg

Tällästä sitten jo nettilässä tarjoavat.. vaikka huomenna vasta virallisesti pitäis tulla ihmisten ilmoille ja iholle tämä paita kurkkimaan… huomenna sitten lopullinen ja virallinen varmistus tulee vieraspaidalle mallia 2016/2017

awkit1617.jpg

Tästä sen nyt sitten viimeistään karusti huomaa, siis koko seuran melkoisen mahalaskun ja tason laskemisen vuosi vuodelta… nimittäin siitä ketä joudutaan/voidaan pistää paitamannekiineiksi.

Tosin kaikkein paras mainos tällä hetkellä lienee tuo että ostakeehan kausikortti halavalla lähtee !!! tekstillä TEAM UP! Succeed Together … ja se tyyppi joka kyseistä mainoskylttiä esittelee on tietysti Grant Hanley :)

Tälläinen siitä vierasasusteesta kaudella 2016/2017 sitten tuli….

AWKITofficiii.jpg

Ei sitten tullut tuota perinteistä Missi nauhaa tuonne loppuun asti, piiputtikohan budjetti vai paidan suunnittelija oli omaperäinen idea tehdä vähän erilainen versio kun mitä ovat tupanneet yleensä olemaan.. tai sitten lähti painoon keskeneräinen versio…

Coi_jEfUIAAuThg.jpg