Jump to content
Sign in to follow this  
AlanBrazil

Taaskaan Viasat ei lähetä Hampparia

Recommended Posts

Eikä tullut Poolin matsia eilen kun vasta jälkilähetyksenä , kielivalinnat aika suppeita noin yleensäkin...Leffathan on ihan perseestä...Viime su tuli väijyttyä Derby-Nottingham iltapäivällä kun kaveri oli paikalla, kaveri on Forest ja sen reissukaiffa pässi. Hieno peli paikalla varmasti. Ilmatteeksi kattelen 2kk Viasatia,aluksi. Ennen oli muuten leffatki parempia.

No nyt ei pitäis olla porukalla täällä ainakaan valittamista, Viasatilta hampparimatsit niin tänään kuin maanantaina.

Asiaa sivuten, onko kokemuksia footyonline.tv - palvelusta? On maksullinen, mutta ite sijoitin 1,5 sterlingiä sinne että pääs toissa viikonloppuna näkemään City-Spurs kun ei tullut mistään Suomessa suorana. Kuva ja nopeus oli ihan tv:n laatua ja hyvästä voi maksaa. Siellä on tänään 14.45 tarjolla Plymouth-Cardiff.

Otan kunniaa tietenkin vastaan, vaikka ei välttämättä ole aihettakaan.

Mestaruussarjakattaus tulevaksi viikonlopuksi, olkaa hyvät:

La 14.25 Wolves - Birmingham

La 19.15 Preston - Bristol City

Su 13.25 Swanse - Cardiff

Ma 21.55 Reading - Coventry

Kaksi tuolla on minulle yli muiden eli Wol-Bir matsissa näkee

minkälaista pelia Championchip on parhaimmillaan sekä

Swa-Car ISONA pelinä.

Bristol City on tänkauden jengeistä mun mittarilla kaikista

epäseksikkäin, totaalisen tylsää roiskimista ja todellisen

Heliskosken koulukunnan suosikkipoika.

Otan kunniaa tietenkin vastaan, vaikka ei välttämättä ole aihettakaan.

Mestaruussarjakattaus tulevaksi viikonlopuksi, olkaa hyvät:

La 14.25 Wolves - Birmingham

La 19.15 Preston - Bristol City

Su 13.25 Swanse - Cardiff

Ma 21.55 Reading - Coventry

Kaksi tuolla on minulle yli muiden eli Wol-Bir matsissa näkee

minkälaista pelia Championchip on parhaimmillaan sekä

Swa-Car ISONA pelinä.

Bristol City on tänkauden jengeistä mun mittarilla kaikista

epäseksikkäin, totaalisen tylsää roiskimista ja todellisen

Heliskosken koulukunnan suosikkipoika.

Tuohon Wolves-Blues otteluun liittyen sattui silmiini seuraavat hauska juttu

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1956028.ece

:smile:

North Endiä omassa olohuoneessa

Lopetin Viasat/ TV1000 -tilauksen kesällä, mutta eilen palasin takaisin Viasatin katselijaksi, ihan seuraavasta syystä:

Nov Sat 29 Preston v Bristol City (5.20pm) Sky Sports 1

Dec Sat 13 Preston North End v Birmingham (5.20pm) Sky Sports 1

Jan Sat 17 Preston v Burnley (12.45pm)

Noista matseista kaksi ensimmäistä on ainakin Viasat Sportin ohjelmistossa, toivottavasti myös kolmas; paikallismatsi kun on.

Otin pelkän Viasat Sport -setin (jossa mukana Urheilukanava+); hinta 25e/ kk ja Welho-laajakaista-asiakkaana ei tarvitse maksaa liittymismaksuja. Tämän hetkinen ajatus on pitää kanavapalvelua tammikuun loppuun asti.

FA Cupin näkyessä Urheilukanavalta siinä on jo englantilaista jalkapalloa yltäkyllin mun tarpeisiin, joten voi olla että hyyvinkin "pystyn" Viasatista luopumaan tammikuussa. Sitten toki tilanne voi muuttua, jos North Endin matseja tulee vielä lisää ohjelmistoon.

http://www.viasat.fi/uutiset

Surkeeta, en tiedä mitä tämä käytännössä tarkoittaa, mutta selvitän

huomenna vaikutuksen Championchippiin.

Sky on sitten ilmeisesti se ainoa vaihtoehto + ART Sport, mutta

en ole täysin varma, tuleeko niiden championchip pelit eng selostuksilla

nykyään. Pitää sekin selvittää.

No nyt ei pitäis olla porukalla täällä ainakaan valittamista, Viasatilta hampparimatsit niin tänään kuin maanantaina.

Asiaa sivuten, onko kokemuksia footyonline.tv - palvelusta? On maksullinen, mutta ite sijoitin 1,5 sterlingiä sinne että pääs toissa viikonloppuna näkemään City-Spurs kun ei tullut mistään Suomessa suorana. Kuva ja nopeus oli ihan tv:n laatua ja hyvästä voi maksaa. Siellä on tänään 14.45 tarjolla Plymouth-Cardiff.

Onko sulla jo tästä enemmän kokemuksia ? Katsoitko monitorista vai

siirsitkö kuvan televisioon ? Miten tämä on parempi, kuin normi

ilmaiset stream paikat ?

Soitin jossain vaiheessa viime viikolla Viasatiin kun piti tarkistaa sekä divarin että NFL:n näkyvyys tammikuussa ja siitä eteenpäin.

Kertoi että neuvottelut ovat vielä (ei voi olla totta?) käynnissä mutta että ainoa futis joka on tällä hetkellä - siis viime viikolla - sovittu on Mestarien Liiga. NFL siis jatkuu, mutta vain finaaliin asti ja loppuu sitte siihen sitte sitte.

Harmi että ei ollut viime viikonlopun kokemusta soittaessani alla että olisin voinut helppariparalle natkuttaa: lauantai-iltana näyttivät kahden tunnin setin torstain huippujännästä matsista Bears-Saints (Bears tasotti 2 sekkaa ennen loppua), ja kun matsi meni jatkoajalle niin ne kylmästi vaan katkasi ohjelman kaheltatoista ja aloittivat Gillette World Sportsin! Mä ymmärrän erinomasen hyvin sponsorien vaatimukset, nehän on jostain rahaa maksanut ja niiden pitää saada se mikä niiden pitää.

MUTTA! Kaksi päivää aiemmin pelattu matsi ja lähetys katkastaan KAKSI MINUUTTIA ENNEN JATKOAJALLA TAPAHTUNUTTA RATKAISUA!!! VITTUJEN VITTU!!! EIKÖ NIILLÄ HITSIN PIMPULOILLA OLE JÄRKEÄ PÄÄSSÄ JOKO ALOITTAA MATSIN LÄHETYS SIITÄ KUN MUUTAMA MINSA ON PELATTU TAI SITTEN VAAN JÄTTÄÄ KESKIVAIHEILTA JOKU PARIN MINSAN PÄTKÄ POIS???

Sain kaivaa netistä matsin tuloksen ja arvatkaa pännikö?

Soitin jossain vaiheessa viime viikolla Viasatiin kun piti tarkistaa sekä divarin että NFL:n näkyvyys tammikuussa ja siitä eteenpäin.

Pahoin pelkään, että Championshipille ei hyvin käy tässä uudistuksessa. Jalkapallopuolella se on Mestarien Liiga jolla Viasat tekee markkinointia.

Mullekin soiteltiin pari kuukautta sitten ja yritettiin kaupata Viasatin 12 kk sopimusta (kun olin siitä syksyllä luoupunut, nyt olen ottanut pelkän Sportin kuukausi kerrallaan maksaen). Mä sanoin (naispuoliselle) puhelinmyyjälle, että se mikä mua Viasatissa kiinnostaa, on Englannin Mestauussarja eli Championship. .. ja siihen sitten myyjä rupesi puhumaan "UEFA Champions....":ista eli Mestarien Liigasta. Eli tuon vertaa ei myyjä tiennyt siitä kanavapaketista, jota oli kaupittelemassa...

Joka tapauksessa mun mielestä olisi erittäin toivottavaa, että Viasat tekisi selkeän linjauksen Championshipin näyttämisestä. Eli että ei näytetä tyyliin matsi joskus hyvin sattumanvaraisesti, vaan esim. sitten vain yksi matsi viikossa - mutta että siitä sitten pidetään kiinni. Katsojien pitää pystyä ennakoimaan, että mitä kanavalta voi odottaa - siis siitä tuotteesta, josta ovat maksaneet.

Jos sitten Viasat luopuu Championshipistä, niin jotenkin tuntuu, että kyllä se Championship jonkun muun kanavan ohjelmistoon (esim. Urheilukanava) päätyy ennemmin tai myöhemmin.

PS. Eikös muuten Viasatilla ole oma "pay per view" -palvelu, josta ainakin yksittäisiä Mestarien Liiga -matseja voi ostaa katseltavaksi omalle tietokoneelle?

Ja sitten on vielä tuon NFL-vuodatuksen lisäksi että minkä perhanan takia ne matsit Viasatilla pitää aina lopettaa - siis silloin kun ne loppuun asti näytetään - heti loppuvihellykseen? Mulla ainakin se draaman kaari sanoo että loppukähinät kuuluu mukaan! Niin monta kertaa sieltä näkyy just niitä inhimillisiä juttuja jotka antaa itse matseille niin tärkeät taustat.

Eli: Canal plussa tossa mielessä hyvä, Viasat huono. Oikein huono.

Ja sitten on vielä tuon NFL-vuodatuksen lisäksi että minkä perhanan takia ne matsit Viasatilla pitää aina lopettaa - siis silloin kun ne loppuun asti näytetään - heti loppuvihellykseen? Mulla ainakin se draaman kaari sanoo että loppukähinät kuuluu mukaan! Niin monta kertaa sieltä näkyy just niitä inhimillisiä juttuja jotka antaa itse matseille niin tärkeät taustat.

Eli: Canal plussa tossa mielessä hyvä, Viasat huono. Oikein huono.

Juuri noin Lasse - ihme hommaa tosiaan Viasatilta, ja aina sama juttu!

Urheilukanava sen sijaan ainakin noissa FA Cup -lähetyksissä näytti kunnolla kuvaa myös loppuvihellyksen jälkeen. Siellä ymmärretään fiiliksen ja draaman päälle.

Toi "neuvottelut kesken" vastaus tuli myös minulle. Lupasi kertoa

heti, kun tietää jotain.

Noi championchip pelithän näkee streameinä ilmeisesti lähes kaikki,

joten mä taidan panostaa ainakin siihen. Lähes kaikki siis tarkoittaa

tässä tapauksessa kaikkia Skyn lähettämiä pelejä.

Myös Skyn tilaaminen on mietinnän alla....

"neuvottelut kesken" vastaus tuli myös minulle. Lupasi kertoa

heti, kun tietää jotain.

Toivotaan, että "neuvottelut" kestävät kauan, ja että nykyinen kolmen (+Golf) kanavan Viasat Sport jatkuisi mahdollisimman pitkään keväälle.

Viasatin sivuilta poimittua:

Maksutelevisioyhtiö Viasat keskittää vuoden 2009 alussa urheilutarjontansa Viasat Sport sekä Viasat Golf -kanaville, joiden urheilutarjonnan suomenkielisten selostusten määrä lisääntyy kevään kuluessa voimakkaasti

Hyvin ympäripyöreästihän tuossa tiedotteessa kanavauudistuksen aikataulusta kerrotaan. Toivotaan, että "vuoden 2009 alussa" tarkoittaa aikaa jälkeen Championshipin nousukarsintafinaalin!!

Hulluilta päiviltä otin lokakuussa Viasatin loppuvuodeksi kympillä. Tänään sanoin sopimuksen irti:ass:

Jos ja kun jalkapallon tarjonta vähenee, niin mitäpä minä sillä teen...

Mä hankin sen kanssa sillon ja irtisanoin tänään. En tiedä olisko ollut varaa pitää muutenkaan, mutta noiden uutisten jälkeen ei ole tarvettakaan.

Eilisestä vois Viasatia jo melkein kehuakin vaihteeksi: kaksi hyvää Hamppari-peliä Birmingham-Reading sekä SheffU-Palace.

Mutta muuten jotenkin on jäänyt vaikutelmaksi että joko puulaakilla on rahat loppu ja väki vähissä tai eivät todellakaan ymmärrä paljon mitään jalkapallon televisioinneista. Niitä samoja Football League-show koosteitakin viikkojan takaa yhä uudelleen ja uudelleen taukoviihteenäkin,vaikka olisi tuoreitakin jaksoja. nei ei todellakaan taida välittää meistä.

Noista striimeistä olen kyllä joskus jotain osoitteita tallettanut,mutta kyllä niitten toimivuus on ollut sitä ja tätä.

Mulla on Viasat kahden vuoden satelliittisopimuksella,joten voin lopettaa vasta ensi syksynä. Hampparin takia aika pitkälti olen hankkinut, vaikka Ipsu nykyään on surkea TV-joukkue. Myös Bundesliigaa ja jonkun Ranskan pelin olen katsonut. On tuota Hampparia tänä syksynä tullut aika hyvin, ihan säännöllisesti. Ja sitten vielä se Hampparin maalikimara on aina must. Sat-katsojana potuttaa, kun sen kautta ei tulu Urkka+:aa,joka kaapelissa kuuluu pakettiin.

Toivotaan nyt, että Hamppari näyttäisivät vielä..Noi striimit on kans aika kehnoja, enpäole enää aikoihin turvautunutkaan.

Suomalaista NFL-journalismia + Viasatia

Mä irtisanon heti kun NFL loppuu. Aika paljon irtisanoutumisia pelkästään ELK:ssä

NFL:stä Lasse vaan, että oletko lukenut Urheilulehden toimittajan Esko Seppäsen juttuja? Tämä kaveri on erikoistunut Pohjois-Amerikan isoihin ammattilaissarjoihin/ -lajeihin, erityisesti NHL:ään ja NBA:han mutta kirjoittaa jonkun verran myös esim. NFL:stä, ks. esim.

http://www.urheilulehti.fi/muutlajit/uutiset/article156020-1.html

---

Viasatista: Kotona papereita järjestellessä löysin Viasasilta tulleen kirjeen, jossa kerrotaan että Viasat Sport 2 - kja 3-kanavien lähetykset loppuvat 1.1.2009. Eli kyllä tässä valitettavasti ihan viimeisiä vedellään tällä tämän hetken Viasat-kuviolla. Tarjonta vähenee, mutta minkä?

Katos vaan, kiitokset Aki. Mä kun en ole lukenu Urheilulehteä ollenkaan, enempi vaan tsiigaillu NFL:ää netistä. Ja sieltäkin vaan tota NFL.comia. Aika hyviä ovat tilastoimaan ja spekuloimaan.

Napakka yhteenveto Seppäseltä. Ehkä ite olisin vielä lisännyt tohon listaan Patriotsin ja sen jubat mutta hei, ehkä nyt en ala elvisteleen... Ohan tää kuitenkin aika vieras laji josta noinniinkun periaatteessa ymmärrän vaan että pallo ei ole pallo vaan soikio, sitä saa ja pitää pelata käsillä ilman rangaistusta, pelinrakentaja on pakki eikä hyökkääjä, hyökkäyslinjan tehtävänä on puolustaa omaa pelintekijää vastustajan puolustajien hyökkäyksiltä, että kaikkia telkkarin viivoja ei ole ihan oikeesti vedetty kenttään ja että cheerleadereita näytetään ihan liian vähä.

Dolphinsien ja Jetsien matsi puoliajalla. Hyviä jengejä molemmat ja hyvät pelinrakentajat. Favre kämäsi aika uskomattoman mutta toisaalta korvasi heti perään toisessa päässä. Silti veikkaan että Dolphins vie tän, eikäpä Jetseille edes voittokaan riitä kun Baltimore johtaa omaa matsiansa ihan selkeesti.

Hassua muuten kuinka ummikkokin näkee pelinrakentajien erot. Esim. Philadelphialla on tosi liikkuva hemmo, muut kun ottaa vaan pari hassua askelta taaksepäin kun saa pallon niin tää vetää varmaan kymmenen. Ja on koko ajan valmis liikkuun leveyssuunnassakin. Säkitä sitä sitte.

Viimeistä viedään?

Onko tämäniltainen Blackpool-Wolves viimeinen Mestis-matsi, jonka (kaapeli) Viasat-meille näyttää?

Skyn ohjelmistossa ovat tämän jälkeen Reading-Watford pe 9.1. ja Burnley-Swansea la 10.1.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12942,00.html

Kumpaakaan näistä matseista ei Viasatin ohjelmatiedoissa ainakaan tällä hetkellä näy:

http://www.viasat.fi/ohjelmatiedot/2009-01-09

http://www.viasat.fi/ohjelmatiedot/2009-01-10

.... sen sijaan jenkkifutista EVVK sieltä näyttää tulevan :mad::mad:

Niin

Pahalta näyttää nuo ohjelmatiedot tammikuulta. En löytänyt äkkiä vilkaistuani yhtään futista. Mutta onkohan se Sport1 se Suomeen räätälöity kanava... Tosiaan oli mielenkiintoista, nyrkkeilyä, kiekkoa, jenkkifutista... pyh.

Eikö kukaan ole saanut vastausta Viasatilta, miksi jalkapallo ajetaan alas?

Sign in to follow this