Jump to content
Sign in to follow this  
Royfish

Chelsea-Newcastle 13.12

Recommended Posts

Saako hyvä vire jatkoa? Ennakkoon vaikea vastus, mutta voitettavissa, kuten jokainen peli... Tasapeli ainakaan ei ole mahottomuus.

Kohta 20 vuotta enemmän ja välillä vähemmän NUFC:n otteita seuranneena alkaa taas vähitellen usko palautua huonon, suorastaan ala-arvoisen alun jälkeen.

Huvittaa kyllä vedonlyöntifirmojen arviot kertoimien valossa. Mm. Expekt.com antaa kertoimet Chelsean voitosta 1.22, tasuri 5.35 ja vierasvoitto 16.00 !!

Ehkä nyt vähän on överiin laskettu, aivan NUFC:n kunnian puolesta pelataan omaa jengiä ja otetaan rahat pois...!

Tottahan tuo kotijoukkue on ennakkosuosikki mut et onko näin suuri???

Itse pitkästa aikaa taas uskon vahvasti Harakoihin jopa vieraspelissä. Arsu ja Blackburn olivat sen verran hyvät esitykset vieraspaidassakin.

Katellaan

Kertoimet ovat mitä ovat, mutta itse uskon vähintään tasuriin ja toivon voittoa. 3 pistettä olisivat lisää mannaa mun tyhjääkin tyhjempää puurolautaseen ja voitto voisi jopa tuoda henkisen yliotteen tulevaa cup koitosta varten joka on nurkan takana Chelskiä vastaan toki :blink:

Itse en nähnyt kuin 1 puoliskon tuosta Blackburn matsista mutta ei siinä ainakaan hätää 1 jaksolla ollut ja Given tuntuu olevan kunnon iskussa vaikka olisinkin itse ounastellut toista tuon leikkauspäydän jäljiltä. Toisella puoliajalla kuulemma Blackburn vei mutta ei voi todeta muuta kuin että "ei sovi tuo pakittelu harakoille", rohkeaa omaa peliä olisi vain pitänyt pelata ja olisi 2 puoliaikakin sujunut paremmin.

Takaisin Chelsea matsiin, sairastuvalle ei mahdu enää väkeä mutta tuntuu sinne joka matsin jälkeen joku joutuvan. Keskikentältä uupuu ex chelskit, Parker ja Duff sekä Dyer(ei chelski :mrgreen: ), sen on valitettavasti tunnuttava jossain ja se voi kostautua. Puolustus ei ole Harakoiden vahvin lenkki ja valitettavasti Drogpalle ei tarvitse antaa kuin yksi paikka ja pallo on todennäköisesti pömpelissä, mutta itse uskon Sibin ja Martinsin tekevän maalin mieheen jolla taataa ainakin tuo tasuri :tongue:

Mielenkiintoinen ottelu luvassa. Alkukauden katastrofilauma on päässyt hyvään vireeseen, ja samalla CSKA London on osoittanut olevansa haavoittuvainen. Porukassa ei ole ollenkaan laitureita, joten keskikentän tukkimalla ennakkoon heikommilla on mahdollisuutensa. Cole kituu sairastuvalla, Robben itkee sydänverta, ja SWP:n pelituntuma on tuntematon käsite. Toki nykyryhmityksellä Chelsea ei laitureita edes käytä. Tuo vierasvoiton kerroin on kieltämättä huvittavan iso. :drunk1: Sydämelliset onnentoivotukset Newcastlelle huomiseen matsiin :thumbsup1:

Mielenkiintoinen ottelu tulossa, toivottavasti Newcastle antaa Chelsealle kunnon vastuksen, ja mieluusti nipistäisi muutaman pisteenkin mukanaan viemisiksi pohjoiseen.

Newcastle on vihdoin päässyt hyvään vireeseen, ja edellinen tappio on niinkin kaukaa kuin marraskuun neljänneltä päivältä Sheffield unitedin vieraillessa St. James Park:lle. Joukkuetta on kuitenkin kohdannut aivan käsittämätön loukkantumissuma. Avauskokoonpanon miehistä puolet on loukkantuneina, ja keskikentällä harakat ovat Chelsean kanssa helisemässä, kun poissa ovat niin Parker, Duff, Emre ja Dyer.

Chelsealta taas puuttuu Cole, jonka jalka ei ole parantunut odotetulla tavalla, mutta tämä ei hetkauta rupla-legioonaa millään lailla.

Toivetulos olisi 0-1, ja maalintekijänä Rossi lisäajan kolmannella minuutilla Drogban hanurin kautta, mutta pelkäänpä että harakoita viedään tänään ja pahasti.