Jump to content
Liverpooligan

Didier Drogba

Recommended Posts

Goal.com.. tarviiko oikeasti sanoa enempää? :mute:

Älä Enemy edes kommentoi. Toi on vaan tota harhautus taktiikkaa ettei heidän oikeasti tarvitse postata esim. tälläisiä:

Englannin jalkapalloliitto (FA) on pyytänyt Manchester Unitedin managerilta Alex Fergusonilta ja tämän apulaiselta Carlos Quierozilta selitystä kommentteihin, joita kaksikko antoi Portsmouthin pudotettua ManU:n Englannin cupista lauantaina.

Ferguson oli erityisen harmistunut tilanteesta, jossa Cristiano Ronaldoa rikottiin, mutta tuomari ei antanut rangaistuspotkua Unitedille. Televisiohaastattelussa Ferguson sanoi tuomari Martin Atkinsonin olleen Portsmouthin puolella. Hän sanoi myös, että tuomaritoiminnan johtaja Keith Hackett ei ollut tehnyt työtään kunnolla. Quieroz taas sanoi lehdissä Atkinsonia rosvoksi.

FIFA pyysi kaksikolta tiistaina selvitystä puheista. Heillä on aikaa vastata ensi keskiviikkoon asti.

muta DD:stä sen verran et jos haluaa niin ovi on mun puolesta auki ....

Älä Enemy edes kommentoi. Toi on vaan tota harhautus taktiikkaa ettei heidän oikeasti tarvitse postata esim. tälläisiä:

Englannin jalkapalloliitto (FA) on pyytänyt Manchester Unitedin managerilta Alex Fergusonilta ja tämän apulaiselta Carlos Quierozilta selitystä kommentteihin, joita kaksikko antoi Portsmouthin pudotettua ManU:n Englannin cupista lauantaina.

Ferguson oli erityisen harmistunut tilanteesta, jossa Cristiano Ronaldoa rikottiin, mutta tuomari ei antanut rangaistuspotkua Unitedille. Televisiohaastattelussa Ferguson sanoi tuomari Martin Atkinsonin olleen Portsmouthin puolella. Hän sanoi myös, että tuomaritoiminnan johtaja Keith Hackett ei ollut tehnyt työtään kunnolla. Quieroz taas sanoi lehdissä Atkinsonia rosvoksi.

FIFA pyysi kaksikolta tiistaina selvitystä puheista. Heillä on aikaa vastata ensi keskiviikkoon asti.

muta DD:stä sen verran et jos haluaa niin ovi on mun puolesta auki ....

Didier Drogbaa koskevaan ketjuun nyt tuskin olisi muutenkaan tätä postattu.

Ollaanpa sitä nyt takajaloilla. Aikalailla vitsiltä tuntui Mazin puolelta. Onkohan tuohon puolustusreaktioon joku suurempikin syy?

Didier Drogbaa koskevaan ketjuun nyt tuskin olisi muutenkaan tätä postattu.

Ollaanpa sitä nyt takajaloilla. Aikalailla vitsiltä tuntui Mazin puolelta. Onkohan tuohon puolustusreaktioon joku suurempikin syy?

Mikä puolustusreaktio? Itse pelkästään kyseenalaistin lähteen ja eipä tainnut hyeenakaan paljon enempää puolustella?

Ja jos uutinen olisikin totta niin miksi meidän sitä tarvitsisi puolustella?

Se on mulle ihan sama ostaako DD itse omat paitansa vai ei:D

Mikä puolustusreaktio? Itse pelkästään kyseenalaistin lähteen ja eipä tainnut hyeenakaan paljon enempää puolustella?

Ja jos uutinen olisikin totta niin miksi meidän sitä tarvitsisi puolustella?

Se on mulle ihan sama ostaako DD itse omat paitansa vai ei:D

Ja vielä vähemmän kiinnostaa kenelle se ne kiikuttaa. :mrgreen: Kuten jo aiemmin olen esille tuonut, tämän kauden Drogbaa ei kyllä tule ikävä.

Ja vielä vähemmän kiinnostaa kenelle se ne kiikuttaa. :mrgreen: Kuten jo aiemmin olen esille tuonut, tämän kauden Drogbaa ei kyllä tule ikävä.

Ei tulekaan. Drogban ongelma on toi saatanan ailahtelevaisuus. Parhaimmillaan on maailman paras pelaaja, ylivoimaisesti. Sitten, kun tulee huonompi päivä niin ei mikään onnistu. Toivottavasti nyt saataisiin vielä nauttia tällä kaudella Drogban hyvistä suorituksista :thumbsup1: Ja ei mulla olis mitään sitä vastaan jos Drogs vielä ensi kaudellakin Chelseassa pelaisi.

luin jostakin että drogba ois menossa interiin:thumbsdown1:

Eipä ainakaan minua haittaa. Sais lähteä vaikka heti. Väsynyt kiukutteleva ja vielä Afrikan kisoissa juokseva kärkipelaaja. En edelleenkään ole antanut anteeksi törttöilyä viime toukokuussa. Jos paukuttaa tammikuun aikana voittomaalit sekä Manusta että poolista, sekä lisäksi siihen 6 maalia muutenkin, niin annan anteeksi.

Eipä ainakaan minua haittaa. Sais lähteä vaikka heti. Väsynyt kiukutteleva ja vielä Afrikan kisoissa juokseva kärkipelaaja. En edelleenkään ole antanut anteeksi törttöilyä viime toukokuussa. Jos paukuttaa tammikuun aikana voittomaalit sekä Manusta että poolista, sekä lisäksi siihen 6 maalia muutenkin, niin annan anteeksi.

Samaa mieltä Savikukon kanssa. Drogba on väsynyt kiukutteleva pelaaja, ja törttöilijä, mutta onhan hän ihan hyvä pelaaja.

CHELSEA TV EXCLUSIVE: DIDI'S DOUBLE

Drogban haastattelu virallisilta sivuilta.

Muutama sana Drogbasta. Didi on ehdottomasti yksi kaikkien aikojen suosikkipelaajiani ja siksi on aivan loistava fiilis katsoa tuota nykyistä menoa. Siinä on sitä samaa tekemisen meininkiä kuin muutama kausi takaperin.

Drogban pois siirtymisestä on rummutettu paljon, mutta itse en missään nimessä halua Didin lähtevän yhtään mihinkään. Kunhan vaan asenne on kunnossa niin eipä tältä planeetalta taida sellaista puolustajaa joka Didin pystyy pysäyttämään. Mies taitaa pääpelin ja on taitava jalalla, nopeuttakin Didiltä löytyy. Mies osaa ajautua maalipaikkoihin ja viimeistelee hyvällä prosentilla.

Drogba on Chelsean hyökkäyspelin sielu ja kun Didillä kulkee niin Chelsealla kulkee. Marseillessa pelatessaan tykästyin Drogbaan ja ei se fiilis näiden vuosien aikana ole mihinkään kadonnut. Helvetin hieno pelaaja :thumbsup1:

Drogba open to Blues talks

Skysports uutisoi, että Drogba olisi valmis kirjoittamaan jatkosopimuksen Chelsean kanssa. Jos vain sellaista tarjotaan.

Minun puolestani vaan nimeä uuteen soppariin :thumbsup1: Drogba on sekä pelillisesti, että henkisesti joukkueen johtohahmoja ja osa joukkueen selkärankaa. Vaikka nyt alkukaudesta ei homma sujunut niin Didi on näyttänyt, että pelihaluja ja taitoja löytyy vielä.

Drogba open to Blues talks

Skysports uutisoi, että Drogba olisi valmis kirjoittamaan jatkosopimuksen Chelsean kanssa. Jos vain sellaista tarjotaan.

Minun puolestani vaan nimeä uuteen soppariin :thumbsup1: Drogba on sekä pelillisesti, että henkisesti joukkueen johtohahmoja ja osa joukkueen selkärankaa. Vaikka nyt alkukaudesta ei homma sujunut niin Didi on näyttänyt, että pelihaluja ja taitoja löytyy vielä.

Kyllähän DD on uutta kevättä selkeästi löytänyt. Jonkin verran on tullut vastaan mielipiteitä siitä, että Drogba on hieman "yhden taktiikan" kaveri. 4-3-3 systeemissä on ollut hyvä mutta jos asetelma on perinteisempi 4-4-2 niin ei ole ihan samaan malliin loistanut. Anelka tuntuu tässä suhteessa hieman monikäyttöisempi. Tuohon taktiikkaan Chelsean pitäisi sitten saada toinenkin maaleja tekevä laita, pelkkä Cole ei riitä vaikka keskeltä Lamps ja Essien komppaisivatkin.

Pakko vielä hehkuttaa Drogbaa hänen omassa ketjussaan :D

Aivan uskomaton pelimies. Eilen täydellisyyttä hipova peli ja muutenkin tällä hetkellä aivan loistavassa vireess. Viimeisessä 10 ottelussa on Drogba osunut peräti kahdeksan kertaa tolppien väliin! Silloin, kun jalat on kunnossa ja asenne on oikea niin Drogba on maailman paras hyökkääjä. Eilenkin pyöritteli yksinään Liverpoolin puolustuslinjaa.

Eilen tosiaan aivan huikea peli DD:ltä. Ensimmäinen puoliaika meni vielä vähän unessa niin kuin muullakin joukkuueella, mutta toisella puoliajalla Drogba oli Chelsean hyökkäyspelin sielu. Ensimmäisessä osumassa pääsi komeasti kurkottamaan ja ohitti Reinan. Toisessa maalissa sitten hankki vaparin ja oli vielä siinä muurissa hämäämässä Reinaa, kolmannessa maalissa hassutteli slovakin ulos tilanteesta ja pelasi Lampardille paikkaan mistä ei voinut erehtyä. Oli myöskin neljännessä maalissa hyvin mukana. Taisteli vaikeassa paikassa pallon itselleen josta sitten Anelka jatkoi maalille ja Lamps viimeisteli.

Posted Image

Tiistain jälkeen minulle on satanut korviin väitteitä, joiden mukaan Drogba olisi pelkkä filmaamiseen keskittyvä raukka.

Mitä vielä! Drogba on loistava hyökkääjä, joka on aina terveenä ollessaan osoittanut olevansa yksi Bluesin tärkeimmistä pelaajista.

Parasta Drogbassa on se, että hän iskee kun sitä vähiten odottaa.

Tiistaina tämä tapahtui kaiken sen "kaatuilun" jälkeen :mrgreen:

Virkkunen jo asiasta mainitsi eilen, mutta laitetaan vielä tänne.

Gunners considered Drogba

Wengerillä oli siis mahdollisuus hankkia Drogba Arsenaliin ja hintaakin olisi ollut vain £100 000. Wengerin mielestä Drogba ei kuitenkaan ollut vielä valmis Valioliigaan ja Arsenaliin joten mies jätettiin hankkimatta. Loppu onkin sitten Drogban osalta aikamoista menestystarinaa. Le Mansista mies siirtyi Guingampiin ja paukutteli siellä hyvään tahtiin osumia. Hyvä kausi Guingampissa toi siirron Marseilleen, sieltä sitten mies nousi koko maailman tietoisuuteen. 19 liigahäkkiä avauskaudellaan ja puolisen kymmentä osumaa UEFA Cupissa sai Mourinhon kiinnostusmaan. Drogba tuli Mourinhon houkuttelemana Chelseaan ja jakaakin Chelsean fanien mielipiteet kahtia. Alku oli Drogballe hankala, mutta sen jälkeen mies on paukutellut hurjaan tahtiin maaleja Chelsealle. Sadas osuma Chelsean paidassa lähestyy kovaa vauhtia.

e. Lisätään vielä sen verran, että eilinen maali oli Drogballe kahdeksas Arsenalin verkkoon. Yhdeksän kertaa mies on Arsenalia vastaan pelannut joten sihti on ollut näissä peleissä kohdallaan.

Drogba wants Chelsea stay

"I believe the future of Chelsea will be splendid because we have created something for which now many want to come to Chelsea," he told Sky Italia.

"They know that when they come here every year they have to fight to win trophies.

"This club was already historical but it will become even more so.

"I am very proud to be part of all of it and I want to stay here as long as they want me."

Drogba siis haluaa itse jäädä Chelseaan jos vain sopimusta tarjotaan. Ja kyllähän se on tälläkin kaudella nähty miten tärkeä mies Drogba Chelsealle on. Paljon on myös puhuttu siitä, että Drogbaa ei paljon kiinnostaisi pelaaminen Chelseassa, mutta isolla sydämellä se Didi on kevään aikana pelannut Chelsealle ja tuo Barcelona-ottelun jälkeinen tunteiden purkaus osoitti miten tosissaan Drogba Chelseassa pelaamisen ottaa.

Itse tarjoaisin ehdottomasti jatkoa. Kunnossa ollessaan Drogba on maailman paras hyökkääjä ja toivottavasti jatkossa saadaan katsella Drogban otteita lisää Chelsean paidassa.

Puhuu tuossa jutussa myös muutaman sanan Scolarista ja kertoo, että ei ole Scolarille vihainen ja omien sanojensa mukaan Drogballa ei ole Scolaria vastaan mitään henkilökohtaista.

Posted Image

Oli pakko saada tunkea tämä kuva jonnekin :D

Preseason ja nyt Valioliigakauden ekat pelit mennyt Didiltä erittäin hyvin ja mies vaikuttaisi olevan tällä kaudella ihan täydellä sydämellä ja mielellä mukana peleissä. Viime kaudella jo homma toimi ajoittain hyvin Anelkan kanssa ja samanlaisia merkkejä olisi ilmassa myös tämän kauden alussakin.

Jep, hyvällä omatuntolla voi sanoa, että maailman paras hyökkääjä tällä hetkellä. On kokoa ja fyysisyyttä, taitoa, pääpelivoimaa, kova laukaus, loppuun asti yrittämistä, puolustuksen auttamista ja tiivistettynä loistava joukkuepelaaja. Taistelee varmasti maalikuninkuudesta, ja uskon DD:n sen vievän.