Jump to content
Sign in to follow this  
G.Rossi

Kaikkien offtopicien kohtauspaikka

Recommended Posts

Juu eli tässä aikasemmin taidettiin jotain mainita paitsio.com:in keskustelujen tasosta tai vastaavaa. Onhan se totta, että hyviä kirjoittajia ei ole koskaan liikaa ja itsestäni tuntuu siltä, että hyviä ja aktiivisia on tällä hetkellä aivan liian vähän. Tai no Manun foorumeilla, keskustelu on hyvää, kun joka päivä tulee viestejä ja varsinkin pelien jälkeen keskustelu on vilkasta. Valitettavasti se on ainut foorumi, missä asiat ovat hyvin kohdallaan. (No onhan niitä muitakin, kuten Juven, Poolin ja Arsenalin, mutta muita ei tule mieleen näin äkkinäiseltään, eivätkä nekään pääse lähelle ManUn tasoa).

Varsinkin itse, kun seuraan enimmäkseni Milanin ja Realin topicceja, niin joskus on "puuduttavaa" kirjiotella sinne. Aivan kuin puhuisi seinille, kun tuntuu siltä, ettei ketään "kiinnosta." Se taas laskee motivaatiota -> Kirjoitustentaso laskee ja aktiivisuus vähenee -> Kukaan ei tykkää ja lopulta yksi foorumista on "kadonnut". Tiedän, etten itse ole ainut, joilla on pienoisia motivaatio-ongelmia. Muistaakseni Tomine joskus kirjoitti tästä...

Mutta sitten päästäänkin seuraavaan kysymykseen: Kuinka parantaa Paitsiota? Mistä saada hyviä kirjoittajia lisää? En toki halua, että paitsiosta tulee FF3 tai vastaava. Itseäni ei pahemmin kiinnosta lueskella kommentteja, tyyliä "C. Ronaldo on Ihq! tai "Drogba on kova panemaan." Muutaman kerran, kun olen FF:llä käynyt lueskelemassa ja sen jälkeen totesin, että tämä oli sitten tässä. Mutta olisi kiva tietää, että miten saataisiin paitsiota astetta suositummaksi, vaikka silloin spämmäilijöiden määrä lisääntyy, mutta hyvällä tuurilla joukkoon saattaa eksyä muutama hyvä kirjoittajakin.

Eiköhän jokaisella foorumilla löydy niitä hyviäkin ketjuja, kuten myös huonoja. Ykkösellä Arsenal ketju on todella hyvä, samaan tyyliin kun -ichabod- kuvailu Manu-osiota täällä.

Paitsiossa tuo ylläpito on kaikkein aktiivisinta niistä foorumeista, millä itse käyn. Asiassa on hyviä ja huonoja puolia. Itseäni ei haittaa jos keskustelun annetaan käydä kuumempana, kuin täällä ehkä on ollut tapana. Ymmärrän toki niitäkin, jotka eivät siitä pidä. Itse elän ainakin tunteella mukana, ja silloin niin sisältö kuin ulkoasu saattavat kärsiä. Se mielestäni kuuluu faniuteen. Onhan tuollaisia raportti-tyyppisiä tekstejä mukava lukea, mutta kunnon debaatti on poikaa.

Suomalaiset suhtautuvat brittifutikseen positiivisesti ja italialaiseen negatiivisesti. Tämä lienee yleisesti ottaen tosi.

En tiedä onko näitä nyt tarkoitettu kommentoitavaksi täällä, mutta täytyypä mainita tästä eräs elävän elämän esimerkki, pikkujouluissa tapaamani jannu, joka ihan suoraan totesi vihaavansa koko Italian liigaa, kun kerroin kannattavani Juventusta. :D Kysyin sitten (kieltämättä erittäin asenteellisesti ja ennakkoluuloisesti, mutta kuitenkin pieni pilke silmäkulmassa), että taidat olla jonkinasteinen valioliigafanaatikko, ja myönsi olevansa. Hän sitten myöhemmin kysyi minulta vähintään yhtä asenteellisesti ja ennakkoluuloisesti, että "sä varmaan kannatat sitten kauheesti Italian maajoukkuettakin?" No en mitenkään erityisemmin kannata, mutta en näe siinä mitään vikaakaan. :rolleyes:

Itse kun ei vihaa minkään maan jalkapalloilua enkä edes mitään joukkuetta, eikä minulla todellakaan ole mitään vaikkapa Englantia tai Valioliigaa vastaan, niin moisia mielipiteitä on vähän vaikea ymmärtää. Mutta olkoon kukin mitä mieltä huvittaa, vedän kyllä herneen nenään aika herkästi mutta yritän yleensä pitää sen omana tietonani. Tuolloinkin oli yleisen viihtyvyyden kannalta onni, että mulla oli tarpeeks juhlatunnelma meneillään ja loppuilta meni ihan leppiosasti, huonompana päivänä olisin kiskassut varmasti herneen nenukkiin ja siitä olis sitten voinut syntyä vähän vähemmän rakentavaa keskustelua. :lol:

Joo, toi on yleistä, jokanen jonka tiedän kannattavan liverpoolia, manua tai chrystal palacee (en oo ikinä tavannu muita englantilaisen joukkueen faneja, järjestään jokanen joku noist kolmesta) ni vihaa italiaa ja italian liigaa. Vihatkoon, aivan sama mulle haha..

Meikäläiselle ei kyllä mene jakeluun tämä Quaresman hypettäminen. Itselle Quaresma on pelaaja joka ei menestynyt Barcassa. Verrataan C.Ronaldoon vain siksi, että pelaavat samassa maajoukkueessa. Tehoton pyöriä ja hyöriä, kikoistakaan ei ole mitään muuta kuin silmälle iloa...hyi helevata! Toivottovasti ei ikinä tule Englantiin, koska ei tule pärjäämään. Maksakoot joku miljoonansa, hukkaan menee!

Älä poika hypi silmille, uutisessa mainittiin ko. nimi, ei tuossa ollut mitään minun hypetystä.

Tarpeetonta tarttumista, joku sinulle siitä tuolla Opiskelu-ketjussa huomauttikin.

Ei pahalla.

Ja vaikka uutinen onkin niin epäluotettavasta lähteestä kuin Tribal, ei noihin kaikkeen sisältöä ole ilmasta puhallettu.

Älä poika hypi silmille, uutisessa mainittiin ko. nimi, ei tuossa ollut mitään minun hypetystä.

Tarpeetonta tarttumista, joku sinulle siitä tuolla Opiskelu-ketjussa huomauttikin.

Ei pahalla.

Ja vaikka uutinen onkin niin epäluotettavasta lähteestä kuin Tribal, ei noihin kaikkeen sisältöä ole ilmasta puhallettu.

:D Salli pojan nauraa. Olenko avautunut sinulle? Olenko avautunut kenellekään yksilölle opiskelu-ketjussa? Sinä sentään tunnut haastavan riitaa lähes jokaisessa ketjussa, nyt jaksat räksyttää minulle aiheetta. Ikäjakaumaketju nyt on itsessään niin huvittava ja tarpeellinen...antaa olla!

Jokainen (sinäkin) voi varmasti lukea tuon minun kirjoituksen uudestaan, jossa puhun Quaresman hypetyksestä. Peluriahan hypetetään ihan yleisesti, ja sinä et sanallakaan kirjoituksessasi hypettänyt Quaresmaa - tarpeetonta tarttumista??? En ole ajatuksenlukija, mutta mielipiteeni tietystä pelaajasta luultavasti saan esittää.

Noh, sait nyt pilattua tämänkin topiikin, eikä varmasti ollut ensimmäinen kerta!? Antakaa vaan bannia meikäläiselle, siirtäkää ja siivotkaa topiikki. Nyt meni Arsunjätkien suhteellisen puhdas ketju likaiseksi...pyydän anteeksi!

Noh, sait nyt pilattua tämänkin topiikin, eikä varmasti ollut ensimmäinen kerta!? Antakaa vaan bannia meikäläiselle, siirtäkää ja siivotkaa topiikki. Nyt meni Arsunjätkien suhteellisen puhdas ketju likaiseksi...pyydän anteeksi!

Nyt lopeta tuo valitus, jos totta puhutaan, niin ei banni tosiaan olisi mikään vääryys teikäläiselle.

Hävettää sun puolesta :mrgreen:

Ja nämä on siis Kaikkien Offtopiccien kohtauspaikka arvoista keskusteltavaa.

Noh, sait nyt pilattua tämänkin topiikin ;)

EDIT Ah, ihan muistot tulee mieleen kivoista väittelyistä, aivan kuin silloin ennen wanhaan :mrgreen:

Nyt lopeta tuo valitus, jos totta puhutaan, niin ei banni tosiaan olisi mikään vääryys teikäläiselle.

Hävettää sun puolesta :mrgreen:

Ja nämä on siis Kaikkien Offtopiccien kohtauspaikka arvoista keskusteltavaa.

Noh, sait nyt pilattua tämänkin topiikin ;)

Mistäs minä nyt valitin, vai aloititko sinä sen ruikutuksen? Sinä tunnut pitävän itseäsi jonkinlaisena jumalana täällä - ihan kuin sinulla olisi oikeus avautua minulle tai muille siitä, jos et itse osaa lukea. Mikä siinä minun postauksessa olisi bannauksen arvoista? Ehkä lähempänä sitä on se sinun ala-arvoinen kirjoitus..ja muista, sinä aloitit koko homman! Antaa moderaattorien tehdä työnsä, sinä et ole sellainen, etkä toivottavasti koskaan tule olemaan.

EDIT Ah, ihan muistot tulee mieleen kivoista väittelyistä, aivan kuin silloin ennen wanhaan :mrgreen:

Rupesiko omatunto kolkuttamaan, vai tajusitko tehneesi väärin? Me ei nyt ilmeisesti väitetellä yhtään mistään, joten sekin jää nyt hämärän peittoon. Sinulta en ole vielä kovinkaan montaa kertaa saanut syvällistä analyysiä yhtään mistään (katso alempaa). Minä en ainakaan löydä yhtään mitään sisältöä tuostakaan sinun kirjoituksesta...

Hyvä, että häpeät minun puolesta, koska minua ei ainakaan hävetä. Jos valitan, valitan aiheesta!

Enemmän minua hävettäisi, jos kirjoittaisin näinkin fiksua tekstiä:

Jossa jokaisen lauseen jälkeen painan ENTER-nappia.

Jotta se näyttäisi siltä, että kirjoitan pitkää ja syvällistä tekstiä.

Todellisuudessa ne eivät paljoa täällä haukutuista yhden rivin kirjoituksista poikkea.

Pääasia, että viestimääräni kasvaa kasvamistaan.

Minua ei kiinnosta ruveta sinun kanssa keskustelemaan enää yhtään mistään, tasosi olet jo todistanut useaan otteeseen. Minä olen lukenut kirjoituksia täällä jo niin monta vuotta, että voin kertoa missä mennään (ohi)!

Mistäs minä nyt valitin, vai aloititko sinä sen ruikutuksen? Sinä tunnut pitävän itseäsi jonkinlaisena jumalana täällä - ihan kuin sinulla olisi oikeus avautua minulle tai muille siitä, jos et itse osaa lukea. Mikä siinä minun postauksessa olisi bannauksen arvoista? Ehkä lähempänä sitä on se sinun ala-arvoinen kirjoitus..ja muista, sinä aloitit koko homman! Antaa moderaattorien tehdä työnsä, sinä et ole sellainen, etkä toivottavasti koskaan tule olemaan.

Ei, sinä jatkoit ja osoitit taas älykkyytesi minkä halusinkin nähdä, saatiin täällä päässä taas hyvät naurut :mrgreen:

Mode en ole, mutta et ole sinäkään ja tuskin tulet koskaan olemaan noilla hermoilla. Vai onko tuo joku tavoittelemisen arvoinen virstanpylväs? Minulle riittää hyvin pelkkänä lukijana/kirjoittajana oleminen.

Enemmän minua hävettäisi, jos kirjoittaisin näinkin fiksua tekstiä:

Jossa jokaisen lauseen jälkeen painan ENTER-nappia.

Jotta se näyttäisi siltä, että kirjoitan pitkää ja syvällistä tekstiä.

Ja sinun mielestä ei kannata panostaa kirjoittamiseen ja helppolukuiseen tekstiin?

Tottakai ENTERiä täytyy painaa välillä jos haluat nähdä luettavaa tekstiä. Muistat varmasti hyvin, miten eräälle forumistille tuosta vasta huomautettiin.

PS: Sinä aloitit koko aiheen viittaamalla Quaresma hypetykseen. Foorumilla kukaan muu ei puhu Quaresmasta kuin minä joskus, joten viittasit minun "hypetykseen", se on selkeää v*ttuilua. Ihan kuin se olisi kiellettyä mainita mokoma huhu?

CR#7, miksi sinun pitää aina aloittaa väittely jostain ihan järjettömästä asiasta? Koittaisit ottaa joskus ihan rauhallisesti, ennen kuin alat valittaa muiden viesteistä. Kaikki eivät nimittäin ole vittuiluja sinua kohtaan, mutta silti sinä koet tarpeelliseksi alkaa vittuilla "takaisin". Eihän Pave viitannut viestissään yhdelläkään sanalla sinuun, vaan kertoi vain oman mielipiteensä Quaresmasta ja häneen kohdistuvasta hypetyksestä. Et ole ainoa ihminen maailmassa, joka kehuu Quaresmaa, ja Paven tiedot ulkomaailmasta tuskin rajoittuvat pelkästään tähän foorumiin.

CR#7, miksi sinun pitää aina aloittaa väittely jostain ihan järjettömästä asiasta? Koittaisit ottaa joskus ihan rauhallisesti, ennen kuin alat valittaa muiden viesteistä. Kaikki eivät nimittäin ole vittuiluja sinua kohtaan, mutta silti sinä koet tarpeelliseksi alkaa vittuilla "takaisin". Eihän Pave viitannut viestissään yhdelläkään sanalla sinuun, vaan kertoi vain oman mielipiteensä Quaresmasta ja häneen kohdistuvasta hypetyksestä. Et ole ainoa ihminen maailmassa, joka kehuu Quaresmaa, ja Paven tiedot ulkomaailmasta tuskin rajoittuvat pelkästään tähän foorumiin.

Koninkaulus ojentaa :mrgreen: Keskustelua poika hyvä, keskustelua, ei tämä anonyymi "forumielämä" ole jäykkää paskaa.

No, tilanne lähti siitä että ymmärsin Paven viestin tietynlaisena v-tuiluna minua kohtaan, oli puhetta hypetyksestä. (Siitä tuossa aiemmassa viestissä ylempänä). Ne viestit mitä sen jälkeen laitettiiin, olivat tarpeettomia ja lukematta Paven viestiä vastasin siihen töksysti, ne viestit ovat nyt täällä.

En koe tarpeelliseksi v-tuilla "takaisin" jos asia on ok, hulluhan turhasta valittaa.

Nyt kun aloitin kirjoittamaan, niin mainittakoot, että myös sinun AC Milan kannattaa joskus seurata mitä kirjoittaa ja miten. Jotain kismaa sinullakin ollut tässä lähikuukausina foralla, enemmän kuin tavallisesti. Ihan neuvona vain, ei kettuiluna.

Tästä jatketaan, ei nämä tosiaan ole elämä vakavia asioita ja siksi tämä forumistiprofiili allekirjoittaneella on renttu, välillä liiankin, mutta ainahan näistä oppii lisää :fero:

Itse ainakin arvostan kaikkia lääkäreitä ja erinäisiä hoitohenkilökuntaa huomattavasti enempi kuin jotain pallonpotkijaa noin elämässä yleensä. Mutta makunsa kullakin.

Mikäs noissa lääkäreissä nyt niin erikoista on? Rahanahneita paskoja kai suurin osa, ilmeisesti taas suunnittelevat kerjäävänsä kovempaa palkkaa. On muuten tullut nähtyä monenmoisia puoskareita, joita ei kiinnosta pätkääkään potilas ja hänen vaivansa. Kunhan tilipussi on iso ja tallissa pari uutta Audia niin millään ei ole väliä.

Ai niin, yleistää ei saanut, joten älkää ottako provona jos lähipiirissä on lääkäreitä (tai jos itse olette)

Mikäs noissa lääkäreissä nyt niin erikoista on? Rahanahneita paskoja kai suurin osa, ilmeisesti taas suunnittelevat kerjäävänsä kovempaa palkkaa. On muuten tullut nähtyä monenmoisia puoskareita, joita ei kiinnosta pätkääkään potilas ja hänen vaivansa. Kunhan tilipussi on iso ja tallissa pari uutta Audia niin millään ei ole väliä.

Ai niin, yleistää ei saanut, joten älkää ottako provona jos lähipiirissä on lääkäreitä (tai jos itse olette)

Niin no sitten jalkapalloilijoilla on varsin paljon yhteistä lääkäreihin näköjään :D

No tarkennetaan nyt sitten vaikkapa kirurgit, jotka (toivottavasti) ihmisten elämiä kenties leikkauksilla pelastavat sekä joutuvat aikamoisen kriittisiin tilanteisiin ja siinä päätöksiä tekemäään ja sil viisiin...

Niin no totta sinänsä että vieläkin arvokkaampia on roskakuskit sun muut jotka pitävät huolen siitä ettei "paskaan" hukuta. Tai lumenauraajat jotka pitävät nuo tiet talvella auki että pääsee vähän pohjoisemmassakin liikkumaan ihmiset.

Olipa yllättävä ja miellyttävä löydös tämä ketju.

Oletin tuon Napoli vs Italia ketjun höpinöiden poistetun bittiavaruuteen. Miksi sitten kommentoin Alixin kappalejakokommenttiin noin, koska asian olisi voinut esittää hieman toisella tavalla. Toisekseen en tiennyt kyseessä edes olevan moden, joten oletin että joku vaan tuli muuten vaan aukomaan päätään. Tämähän ei mitään uutta olisi ollut täälläkin mainitussa futisfoorumissa. Joka tapauksessa tämä asia nyt selvisi ainakin omalta puoleltani, yritän muistaa sen enterinkin olemassaolon. :dielaughing:

Sitten pari kommenttia keskusteluun yleensä täällä. Kuulun niihin joiden mielestä keskustelu on paitsiossa hiukan turhan fakkiutunutta, itsestäni kannattaja jota kiinnostaa vain kannattamansa seuran asiat on jopa hiukan omituinen. Sarjat ovat kokonaisuuksia ja sen kokonaisseuraaminen on olennainen osa kannattamista, vastapuolen joukkueista on mielenkiintoista tietää muutakin kuin vain seuran nimi ja että niilläkin paidoissa on pelinumeroita. Myöskään yli rajat ylittävä seuranta ja keskustelu ei ole vahingollista, häpeäkseni tunnustan katsovani välillä jopa Valioliigaakin vaikka jossain aiemmin muuta väitin. Rajat ylittävä keskustelu olikin täällä joidenkin myös parjaaman futisforumin ehdoton suola.

Futisfoorumia tutkailtaessa ei saa unohtaa että siellä oli aikanaan todella paljon ja erittäin asiantuntevaa keskustelua/väittelyä. Moni sitä parjaava takertuu yleensä liikaa näihin asiaan kuulumattomiin ketjuihin, täällä taasen moderointi toimii paljon paremmin mutta varsinaista keskustelua ainakin toistaiseksi opetellaan. Paitsiossa selvästikin tapahtuu "mieshuorien kokoontumisajot", paikalla on edellytykset kehittyä vaikka kuinka ja itsestämmehän se kiinni vain on.

Lörpötellään vielä sen verran, kun vauhtiin nyt on alettu päästä että omasta mielestäni kaikkien vaikeinta keskustelupalstoilla on kyetä ymmärtämään muiden kirjoittajien mahdollinen sukupolviero. Täällä ei liene yhtään 70:stä, alle 10 vuotiaita täältä löytynee. Kun vanhin tyttäreni alkaa lähestymään täysikäisyyttä ja jos väittelet saman ikäisen kaverin kanssa joka olohuoneessasi heittää legopalikat raivostuksissaan pitkin seiniä, vaatii se sukkelointia asian ymmärtämiseen. Toisaalta taas omien vanhempiesi ikäisten kanssa keskustelu/väittely futiksesta vaatisi sekin, saati sitten monista muista asioista kuten kaikki tietää. Oppia ikä kaikki, itseään vanhemmilta saa kokemuksen tuomaa viisautta mutta nuoremmiltaankin voi oppia yhtä sun toista.

"Huvittavaa" oli kuulla ManU:n fanien ilkkumiset: "There's only one Kevin Keegan" ja "Keegan for England" ;) Kevinin tuloa.

ManUn fanit alkaneet fanittaa jo Portugalia maajoukkuetasolla ?

(EDIT tarkennetetaan nyt sitten, ManUn paikalliset englantilaiset lädifanit)

Nyt oikeasti jotain rajaa. Ymmärrän kyllä, että sinua korpeaa edelleen viime vuosi, mutta tällaiset asiattomuudet voi jättää väliin. Tosin asiallinen teksti on kai sinulta liikaa vaadittu...Villi luonne, vai mikäs se suosikkiselityksesi olikaan?:mrgreen:

Muistatko, kun tässä joku päivä kävit haukkumassa Spilloa hänen lähetettyään kieltämättä todella typerän ottelun jälkeisen v*ttuiluviestin? Puhuit jotain tasosta, säälittävyydestä jne. Mietipä, mitä nuo lainaamani kohdat ovat, jos eivät säälittäviä, naurettavia ja huonotasoisia? En siis millään muotoa puolustele Spillon laukomia ääliömäisyyksiä, ihmettelen vain, miten sinulla on mielestäsi varaa naureskella muille.

Paitsion Arsu-faneille vilpittömät onnittelut, voittonne oli todellakin ansaittu.:thumbsup 1: Jos Milanin kannalta hakee positiivisia puolia, niin ehkä tämän seurauksena tänä kesänä oikeasti tapahtuu jotain.

Mikäs häslääjä sinä olet? Lainaat tekstiä minun ja Almobaban välisistä jutuista? Ei asia sinulle kuulu joten pysy ihan hiljaa ja itke taas jollekin modelle jos vaivaa (Tuo varoituskolmio jne ;)).

Yhtälailla tuossa vastailtiin Almobaban kanssa keskenämme ja samantein olisit voinut lainata keskustelun kokonaisuudessaan etkä "parhaita paloja". Noita tuli molemmilta. Tapaus Spillossa tuskin oli mitään erikoista mikä järkyttää yhtään ketään (jep, ei tarvitse alkaa copypastailemaan taas).

Sinä provosoiduit vai muuten yrität tässä jotain lietsoa? Minun puolesta tuo keskustelu käytiin jo yöllä ja se siitä. Rajoita vähän tuota valittamista, varsinkin tuo näyttää kohdistuvan aina minuun.

Tosin asiallinen teksti on kai sinulta liikaa vaadittu...Villi luonne, vai mikäs se suosikkiselityksesi olikaan?:mrgreen:

Kyllä sinä vielä bannia saat..toivottavasti.

PS: Voisiko joku siirtää nämä Offtopic puolelle? Kiitos jo etukäteen. Ei pilata topiccia enää joutavilla jorinoilla, AC Milan on pudonnut jatkosta joten siitä ei tarvitse täällä jatkaa :mrgreen:

Mikäs idiootti sinä olet? Lainaat tekstiä minun ja Almobaban välisistä jutuista? Ei asia sinulle kuulu joten pysy ihan hiljaa ja itke taas jollekin modelle jos vaivaa.

Mikäs häslääjä sinä olet? Keskustelufoorumi on yleistä keskustelua varten, kahdenkeskisille keskusteluille on yksityisviestit. Kohdistat siis Milania solvaavat viestit yhdelle käyttäjälle ja muut eivät saa asiaa kommentoida? Ei herranjestas...

Sitä paitsi, jos näytät Milan-faneille virtuaalipersettä, niin se kuuluu tasan tarkkaan minulle.

Ja ihan tiedoksi vain, en ole koskaan sinusta modeille sanonut yhtään mitään. Osaat kyllä hankkia omat ongelmasi ihan itsekin. Mutta kyllä minä voin sinusta modeillekin valittaa, jos tuota jatkat.

Yhtälailla tuossa vastailtiin Almobaban kanssa keskenämme ja samantein olisit voinut lainata keskustelun kokonaisuudessaan etkä "parhaita paloja". Noita tuli molemmilta.

Yhtälailla? Mihinkäs se ensimmäinen viestisi vastasi? Provoja kyllä tuli almobabaltakin, sen toki myönnän, mutta ei tuollaista älytöntä mollaamista. Sinäkö et puuttuisi, jos tuollaista tekstiä joku kirjoittaisi ManU:sta?

Rajoita vähän tuota valittamista

Mielihyvin. Heti, kun sinä rajoitat noita typeriä kommenttejasi.

varsinkin tuo näyttää kohdistuvan aina minuun.

Miksiköhän?

Kyllä sinä vielä bannia saat..toivottavasti.

Sinun mielestäsi minä olen se, joka ensimmäisenä ansaitsisi tästä bannia? Selvä...

EDIT: Tosiaan, offtopic-ketjuunhan nämä joutavat, ettei pilata tähään "selkkaukseen" täysin syyttömien Arsu-fanien hyvää kausitopicia.

ModEDIT: Siirretty

Sinä provosoiduit vai muuten yrität tässä jotain lietsoa? Minun puolesta tuo keskustelu käytiin jo yöllä ja se siitä. Rajoita vähän tuota valittamista, varsinkin tuo näyttää kohdistuvan aina minuun.

Etköhän sinä sen lietsonnan aloittanut, TAAS!? Kirjoittamasi tekstit jää tänne, joten sillä ei ole merkitystä kirjoititko yöllä vai aamulla. Kyllä AC Milanin hemmot tässä ihan syystäkin "valittavat", sinä kirjoitat täyttä peetä ja sitten ihmettelet, jos joku suuttuu...

PS: Voisiko joku siirtää nämä Offtopic puolelle? Kiitos jo etukäteen. Ei pilata topiccia enää joutavilla jorinoilla, AC Milan on pudonnut jatkosta joten siitä ei tarvitse täällä jatkaa :mrgreen:

Olisit aloittanut sen tyhjänpäiväisen provoamisen jo valmiiksi täällä tai mennyt suoraan Milanin luolaan aukomaan päätäsi. Veikkaan, että sinun (tai minun) hermoilla olisi alkanut vastaavista kommenteista täysi sota Unitedin topiikeissa?

Mennee hieman off topicci osastolle mutta...

...sellainen ero tutnuis pitkälti olevan näillä täkäläisillä Pohjolan perukoilla sijaitsevilla keskustelufoorumeilla että noille italofaneille tuntuu iloa riittävän melkoisesti kunhan nyt joku kyseisen maan seura menestyy Eurokentillä vaikka se paikallisvastustaja tai kenties se kaikista ”pahin vihollinen” olisikin niin jee juttu, kun taas brittipalloa seuraavat tuntuvat pikemminkin toivovan että kukaan muu brittiseura ei pärjäis laisinkaan siel eurokentillä kuin ja vain se oma suosikki.

Mennee hieman off topicci osastolle mutta...

...sellainen ero tutnuis pitkälti olevan näillä täkäläisillä Pohjolan perukoilla sijaitsevilla keskustelufoorumeilla että noille italofaneille tuntuu iloa riittävän melkoisesti kunhan nyt joku kyseisen maan seura menestyy Eurokentillä vaikka se paikallisvastustaja tai kenties se kaikista ”pahin vihollinen” olisikin niin jee juttu, kun taas brittipalloa seuraavat tuntuvat pikemminkin toivovan että kukaan muu brittiseura ei pärjäis laisinkaan siel eurokentillä kuin ja vain se oma suosikki.

No miten sen nyt ottaa, itse istuin eilisen illan liveseurantaa katsoen faijan Liverpool kaulahuivi kaulassa, ja syy tähän ei suinkaan ollut se että pitäisin Poolista vaan se etten pidä Interistä. Toivoin myös arsun Kaatavan Milanin.

Toki tätä ilmiötä sitten on ollut nähtävissä tälläkin foorumilla, jotuen pitkälti Italofutiksen syrjimisestä Valioliigan kustannuksella. Tästä syystäpä vaikkapa Juve fani saattaisi kannattaa Interiä eurokentillä, jos se sattuisi yhden Valjujengin tiputtamaan, jos vaikka Interin menestys Euroopassa toisi myös muun italialaisen futiksen näkyvyyttä Suomessa paremmaksi.

ps. Vois heittää nää tonne off-topic ketjuun...