Jump to content
Sign in to follow this  
G.Rossi

Kaikkien offtopicien kohtauspaikka

Recommended Posts

Milloin minä olen provonnut?

Tai siis milloin et ole provonnut. Siis tuohan ikään kuin lempinimi sanalla provosoida - tässä mitä mainioin kuvaus, jos unohdit mitä se tarkoittaa:

Provosointi tarkoittaa erilaisin vittuilevin ja sarkastisin keinoin esitettyä "haastetta". Ihminen joka provosoi, puhuu järjestelmällisesti niin kauan paskaa että että lopulta saa toiselta pinnan palamaan ja syntyy väittely/riita/tappelu/taistelu/maailmansota. Provosoija siis kerjää kivuliasta yhteenottoa ja siksi joitakin erityisesti provosointiin mieltyneitä ihmisiä epäilläänkin toisinaan kaappi-sadomasokisteiksi. Provosoijat itse pitävät itseään maailman ovelimpina ja nauttivat siitä, että pystyvät vaikuttamaan ihmisiin.

Tai siis milloin et ole provonnut. Siis tuohan ikään kuin lempinimi sanalla provosoida - tässä mitä mainioin kuvaus, jos unohdit mitä se tarkoittaa:

En mä ole provosoinut ketään. Jos joku provosoituu niin voi voi. Sille mä en mahda mitään. Kirjoitan omalla tyylilläni ja jos ei miellytä niin oikeesti, voi hypätä vaikka seuraavaan viestiin.

Saatiinhan ne karvakädet ulos...

Tarvii olla aikamoinen kukkahattutäti jos saa karvakädestä revittyä jotain rasistista.

En mä ole provosoinut ketään. Jos joku provosoituu niin voi voi. Sille mä en mahda mitään. Kirjoitan omalla tyylilläni ja jos ei miellytä niin oikeesti, voi hypätä vaikka seuraavaan viestiin.

Tarvii olla aikamoinen kukkahattutäti jos saa karvakädestä revittyä jotain rasistista.

Aivan tai sitten kannattaa muuttaa omaa kirjoitustyyliä vähemmän provoammaksi, ettei tarvitse antaa banaania. Sillähän ei ole merkitystä onko viesti sinusta provosointia tai ei.

Aivan tai sitten kannattaa muuttaa omaa kirjoitustyyliä vähemmän provoammaksi, ettei tarvitse antaa banaania. Sillähän ei ole merkitystä onko viesti sinusta provosointia tai ei.

Provosointia? Onko lempinimien käyttäminen provosointia?

Kyse on nyt lähinnä siitä, että miksi aina kun vasikkanäppäintä painetaan, niin sinä olet jotenkin keskustelussa mukana. Viime aikoina jengi on joutunut banniin, koska niillä on nimen omaan palanut käämit sinun kanssasi.

Ei sinun viestisi toki kaikki ole provoa tai mihinkään yllyttämistä - mukana on oikein laadukastakin tekstiä - , mutta ajoittain lähdet keskusteluihin ihan vain yllyttääksesi muita.

Hahahahahaahahahahahaha!!!! Buhahahahahahaah!!!! Milloinkahan mahlan valuminen ko. asiasta loppuu? Toivottavasti ei ikinä, sen verran hyvältä tämä näyttää. Kyllä voi herra sininen ottaa kaiken niin henkilökohtaisesti, kannattaisiko vaihtaa kirjoittelupaikkaa vaikka jonnekin juupaseipäs-palstoille, koska juuri sellaista keskustelua olet saanut aikaiselski vuoden verran?

Et ilmeisesti vieläkään käsittänyt, että lempinimi ja haukkumanimi on eri asioita, vaikka aiemmin sen jo kerroin. Sinua ei ilmeisesti miellyttänyt lyhyt viestini, voisin minä pidempiäkin kirjoittaa, mutta tuolloin ei ollut juuri enempää sanottavaa. Ja onelinereita on meistä varmasti jokainen postannut - myös sinä. Ei onelinereissa ole mitään pahaa jos siinä on jotakin asiasisältöä, turha jaaritella turhia, jos ei ole enempää järkevää sanottavaa.

"Lempinimi on eri asia kuin haukkumanimi." Selvähän se!

Eli oletan, että tämän tyylisiä(itsestäänselvyyksiä) onlinereita saa laittaa?

Pitääkin alkaa huomautella..

Kopioin seuraavaksi viestejäsi, joista ymmärsin, että mielestäsi nämä kaksi ovat samoja asioita.

Siitä, että käytän pelaajasta, joukkueesta ja valmentajasta lempinimiä

MunA ei ole ManUn lempinimi, KRonaldo ei ole Cristiano Ronaldon lempinimi eikä juoppo ole Sir Alex Fergusonin lempinimi. Kaikki ovat nimenomaan haukkumanimiä, eivät lempinimiä. Lisättäköön vielä, että esimerkiksi SAF ja ManU eivät myöskään ole lempinimiä vaan lyhenteitä. Ensimmäinen tulee sanoista Sir Alex Ferguson ja toinen sanoista Manchester United. Ja aivan kuten Maz sanoi aiemmin, nuo voivat olla hauskoja joskus harvoin, mutta sinä käytät niitä joka päivä ja kaikissa ManUun liittyvissä viesteissä useasti. En ymmärrä mikä tässä tuo sinulle jotakin tyydytystä tjsp. En usko MunA-sanan käyttämisen olevan kenenkään mielestä hauskaa, vaan varsin lapsellista. Ei se ole kovin vaikeaa kirjoittaa ihan vain ManU.

Manchester Unitedista ei saa käyttää lempinimeä? Mitä vittua nyt taas?

Muna se on mulle aina ollut ja tulee myös olemaan. Samallahan voisi lopettaa Fergusonista käytettävän SAF lyhennyksen käyttämättä. Alkaa vituttaa, kun ei osaa puhua henkilöiden oikeilla nimillä. Sama koskee myös Ronaldo ilmaisua. Koko ajan luulee, että puhutaan siitä oikeasta Ronaldosta. Ethän sä oikeasti ole tosissas, ethän?

Syvimmät pahoitteluni kaikille munafaneille joita on käynyt joukkueen lempinimi vituttamaan.

Tästäkin käy ilmi, että pidät lempinimenä samaa asiaa kuin haukkumanimeä. Etkä voi itse päättää, että pidät MunAa Unitedin lempinimenä, koska sen on tarkoitus olla loukkaavaa. Tällöinhän esimerkiksi minä voisin lapsellisesti alkaa kutsumaan vaikka sinua lempinimellä "taulapää" tjsp. Olisiko tämä mielestäsi oikeutettu lempinimi sinulle? En usko.

bannit siitä, että käytetään sananvapautta. Edelleenkään en ole rikkonut foorumin sääntöjä.

Oikeastaan olet rikkonut foorumin sääntöjä useastikin, kuten olet varmasti varoituksista huomannut. Sinuna olisin onnellinen etten olisi vielä saanut milloinkaan bannia.

Milloin minä olen provonnut?

Et voi edes väittää, ettet olisi provonnut. Olet provonnut niin tässä kuin monessa monessa muussakin ketjussa. Lue vaikka omia viestejäsi, niin pitäisi viimeistään huomata.

Chelski nimitystä ei täällä paheksuta, mutta heti vedetään itkuraivareita, kun käytetään rakkaasta maunosta nimitystä muna? Mistäköhän johtuu?

Niin ja mitäs pahaa on KRonaldossa? Haukkumanimi? Näköjään CR#7 on kirjoitellut Portugali ketjuun Quaresmasta Kuraresmana? Millä tavalla KRonaldo on haukkumanimi jos Kuraresma ei ole? Ja Fergusonia on jo pitkään kutsuttu juopoksi jos jollakin foorumilla. Miksi se nyt kiristää pipoa?

Chelski nimitystä ei täällä paheksuta, mutta heti vedetään itkuraivareita, kun käytetään rakkaasta maunosta nimitystä muna? Mistäköhän johtuu?

Niin ja mitäs pahaa on KRonaldossa? Haukkumanimi? Näköjään CR#7 on kirjoitellut Portugali ketjuun Quaresmasta Kuraresmana? Millä tavalla KRonaldo on haukkumanimi jos Kuraresma ei ole? Ja Fergusonia on jo pitkään kutsuttu juopoksi jos jollakin foorumilla. Miksi se nyt kiristää pipoa?

No voi pyhä perse.... :dielaughing: Noh, otetaan alusta: Provosointi tarkoittaa, että nyt kun täällä on eri joukkueiden kannattajat vastakkain, toisen faneja yritetään suututtaa tarkoituksella jollain pilkkanimilla tässä tapauksessa, kuten teet jatkuvasti. En ole havainnut foorumilla Quaresma faneja ja hassuttelen näistä portugalilaisista vaikka millä lisänimillä. En tarkoita pahalla ketään kohtaan.

Kukaan muu forumisti ei tollaisesta naputtaisi btw. Tiedät itsekin että lähes kaikki inhoavat portugalilaisia ja Quaresmaa etunenässä monet on haukkumassa ties miksi liimatukaksi, filmaajaksi tai vittunaamaksi. Sitten itse nimitän Kuraresmaksi ja yksi vittu nostaa haloon...

EDIT En muuta enää sisältöä vaikka ehkä vähän kun mietin niin aika hätäistä sutaisua heitin, mutta silti jotain rajaa tuohon valittamiseen. En pidä Kuraresmaksi nimittämistä provosoivana, koska en osoita sitä ketään vastaan. Sinä taas noilla juopoilla ja Munilla tiedät kenelle ne kohdistat.

Tuota Chelski-nimitystä kukaan ei käytä jatkuvasti, en ainakaan ole nähnyt. Itse olen joskus käyttänyt Chelski-nimitystä, koska en ole tiennyt sen olevan loukkaava johtuen siitä, että olen nähnyt sitä käytettävän mm. suomalaisessa lehdistössä. Kun sain tietää jokin aika täällä, että siitä ei pidetä olen lopettanut käyttämästä sitä. MunA-nimitys taas on todella heikko väännös Unitedin lyhenteestä ja kaikki varmasti tietävät sen olevan 'loukkaava'. Tosin itse en sitä loukkaavana ota, ihan sama minulle jos joku lapsellisesti sitä käyttää, niinkin tyhmä ja lapsellinen 'vitsi' se onkaan.

KRonaldo tulee käyttämästäsi Kristiina Ronaldosta, jota viljelet aina kun mahdollista. Kaikki myös tietävät, että et juuri pidä C. Ronaldosta. Otat turhaan esille CR#7:n jutut, koska tiedät hänen pitävän Quaresmasta, hän ei tarkoita haukkua häntä. Tämän tiedät varmasti, joten on turha keksiä mitään. CR#7 ei myöskään ole käyttänyt sitä kuin kerran - eikä loukkavassa tarkoituksessa.

Minulla ei kiristä pipo laisinkaan jutuista, minua ei hetkauta mitä nimityksiä käytät, kunhan ne eivät mene rasistisiksi. Itse ihan mielelläni naureskelen mielestäni lapselliselle MunA:lle ja muille jutuille. Joitakin tämä kuitenkin rassaa enemmän ajoittain provokatiivisen kirjoitustyylisi vuoksikin. Ei sillä ettei se minuakin joskus häiritse.

Antakaa nyt jo oikeesti olla!!! Mikset Enemy voi kirjottaa asioita niiden oikeilla nimillä, vai onko tuo jokin sinun oma sairas tapa, jolle hykertelet yksinäsi kotona? Ei ole ihme, jos porukka häviää tältä foorumilta ja keskusteluntaso laskee, kun jokaisessa topiikissa puhutaan munasta, kristiinasta ja muista - jotka ei oikeasti voi olla kenenkään mielestä hauskoja ja toiseksi ne ei minusta edes voi idiotiassaan loukata ketään. Antakaa nyt jo perkele olla! Enemy; opettele kirjoittamaan, kuten foorumin säännöt vaativat ja muut älkää puuttuko, jos ko. henkilö jatkaa tätä mukahauskaa linjaansa. Muna Muna Muna Muna Chelski Chelski Chelski Chelski Kronaldo Kronaldo Kronaldo Kuraresma Kuraresma Kuraresma, oisko siinä teille vähäksi aikaa kiintiötä, sanoi Juoppo mitä tahansa?

Rossi tuossa jo totesikin, ettei tuota Chelski nimitystä ole paljon enää näkynyt sen jälkeen kun Hyeenamies sen loukkaavaksi minulle ilmoitti.

Eikö ole hieman tekopyhää, kun sinä olit ensimmäisenä mainitsemassa, jotta Chelski nimitystä pitäisi vähentää, mutta itse et voi vähentää yhtään muna nimityksiä.

Tjaah, viime aikoina tuota Chelski sanaa ei ole näkynyt foorumilla muualla kuin niissä viesteissä, joissa sinä itket niiden käyttöä. Korjaa toki jos olen väärässä, saattaahan olla että ei ole vain osunut silmään.

Muna-sanan käyttö ei itseäni haittaa sinänsä. Ainoastaan se että yksi käyttäjä jankuttaa samaa sanaa jokaisessa viestissään. Ärsyttävää, oli se sana sitten muna, paloauto, tai äidinmaidonkorvike.

Keksisit nyt jotain parempaa edes. Esim. ManUsa:ssa on jo hiukan jotain yritystä. MunA taas on jonkun astetta lapsellisemman henkilön hetkellinen älynvälähdys:

(*Tsihhih*, keksin just et ManU:sta saa MunA:n kun vaihtaa kahden kirjaimen paikkaa *Hahahahaha*, ja MunAhan on se juttu joka pojilla roikkuu tuolla haarojen välissä *tirsk* ja *reps* ja *hekoheko* vähäks mä oon koomikko, kuulitteks kaikki varmasti? *lol*)

KRonaldo tulee käyttämästäsi Kristiina Ronaldosta, jota viljelet aina kun mahdollista. Kaikki myös tietävät, että et juuri pidä C. Ronaldosta.

Edelleen. Koetko KRonaldon haukkumanimenä? Nimessä ei ole mitään loukkaavaa joten mistä painaa?

Otat turhaan esille CR#7:n jutut, koska tiedät hänen pitävän Quaresmasta, hän ei tarkoita haukkua häntä. Tämän tiedät varmasti, joten on turha keksiä mitään.

Hetkinen, jos tykkää pelaajasta niin sitten on hyväksyttävää käyttää haukkumanimeä? Mähän suorastaan rakastan Cristiano Ronaldoa joten saanen käyttää haukkumanimeä. Eikä KRonaldo edelleenkään ole haukkumanimi :D

CR#7 ei myöskään ole käyttänyt sitä kuin kerran - eikä loukkavassa tarkoituksessa.

Enkä minäkään ole käyttänyt KRonaldoa loukkaavassa tarkoituksessa.

Minulla ei kiristä pipo laisinkaan jutuista, minua ei hetkauta mitä nimityksiä käytät, kunhan ne eivät mene rasistisiksi.

Ihmeen ahkerasti kuitenkin avaudut KRonaldo nimen käyttämisestä. Onko siinä jotain rasistista? Tai munassa ja juopossa? Rasismia?

Itse ihan mielelläni naureskelen mielestäni lapselliselle MunA:lle ja muille jutuille. Joitakin tämä kuitenkin rassaa enemmän ajoittain provokatiivisen kirjoitustyylisi vuoksikin. Ei sillä ettei se minuakin joskus häiritse.

Senkus naurat. Mua ei oikeasti kiinnosta ottaako joku nokkiinsa mun kirjoituksista. Sanon asiat niinkuin ne näen ja jos joku provosoituu niin siitä vaan.

Senkus naurat. Mua ei oikeasti kiinnosta ottaako joku nokkiinsa mun kirjoituksista. Sanon asiat niinkuin ne näen ja jos joku provosoituu niin siitä vaan.

Minäkin voisin sanoa pari asiaa niin kuin ne näen eräästä foorumille kirjoittajasta, mutta jätän ne sanomatta, koska asiat eivät ehkä ole niin ja sen lisäksi siitä todennäköisesti tulisi bännit. Eikä niiden mielipiteiden ajatuksellinen tasokaan olisi kovin korkea

Ihmeen ahkerasti kuitenkin avaudut KRonaldo nimen käyttämisestä. Onko siinä jotain rasistista? Tai munassa ja juopossa? Rasismia?

Sanoikos G.Rossi niitä rasistisiksi, jossain kohtaa?

Enkä minäkään ole käyttänyt KRonaldoa loukkaavassa tarkoituksessa.

Missä tarkoituksessa olet sitä sitten käyttänyt?

Huoh, jatketaan vielä

Edelleen. Koetko KRonaldon haukkumanimenä? Nimessä ei ole mitään loukkaavaa joten mistä painaa?

Koen sen haukkumanimenä, koska se juontaa juurensa Kriistina Ronaldosta, jolla taas viittaat Ronaldon olevan jonkinlainen neiti ym. ym.

Hetkinen, jos tykkää pelaajasta niin sitten on hyväksyttävää käyttää haukkumanimeä? Mähän suorastaan rakastan Cristiano Ronaldoa joten saanen käyttää haukkumanimeä. Eikä KRonaldo edelleenkään ole haukkumanimi :D

Tiedän kyllä, että et oikeasti ole näin hölmö. Haluat vain jatkaa tätä, mutta ei se minua haittaa. Ymmärsit jo aiemmin varmasti mitä tarkoitin. Otetaan nyt sitten vielä tuo Kuraresma tähän mukaan. Sitä ei olla edelleenkään tarkoitettu haukkumanimeksi. Sinun KRonaldosi taas on ja mikä pahinta, käytät sitä todella usein.

Tarkoitukseni ei ole avautua näistä nimityksistä, vaan sinun kirjoitustyylistäsi. Rasismia noissa ei juuri ole, juopossa ehkä jonkin verran. Asiasi saat sanoa niinkuin ne näet, mutta voisit olla samalla provoamatta. En toki tarkoita, että jokainen viestisi olisi provokatiivinen - ei tietenkään ole. Turhan usein kuitenkin kirjoitat provokatiiviseen sävyyn, joka ei edelleenkään ole täällä suotavaa.

Tulenpa nyt minäkin tänne kirjoittamaan - Luoja ties kuinka monennen kerran - näistä iki-ihanista lemppari- tahi haukkumanimistä, miten kukin haluaa asian muotoilla.

Jos nyt rasisimikortti vedetään keskusteluun, niin mielestäni Chelski-termi on eniten rasistinen, termillä pyritään piikittämään englantilaista seuraa ja se voi tuntua heistä loukkaavalta. Rasismia tuo edeltävä ei kuitenkaan ole; rasismia voisi sen sijaan löytää siitä, että joku venäläinen saattaa tuntea tulevansa halvennetuksi, koska heitä käytetään haukkumistarkoituksessa muita kohtaan.

Munat, Kronaldot, juopot ja muut aina yhtä hauskat sanat osoittavat taas kirjoittajalta loistavaa huumorintajua ja mielikuvitusta. :rolleyes_ani:

Tähän voisi tietysti vetää mukaan nämä Puppelit, Arseperseet, Arseholet, Persenaalit ynnä muut. Suomen kentiltä mieleen tulee heti hitsin nokkelat Hinter-väännökset, joista joku on jopa Hinaajat saanut väännettyä.

Koen sen haukkumanimenä, koska se juontaa juurensa Kriistina Ronaldosta, jolla taas viittaat Ronaldon olevan jonkinlainen neiti ym. ym.

Olettamuksia olettamuksia..

Tiedän kyllä, että et oikeasti ole näin hölmö. Haluat vain jatkaa tätä, mutta ei se minua haittaa. Ymmärsit jo aiemmin varmasti mitä tarkoitin. Otetaan nyt sitten vielä tuo Kuraresma tähän mukaan. Sitä ei olla edelleenkään tarkoitettu haukkumanimeksi. Sinun KRonaldosi taas on ja mikä pahinta, käytät sitä todella usein.

Etkä säkään voi oikeasti olla noin hölmö. KRonaldo ei ole tarkoitettu haukkumanimeksi. Joten taas olettelet asioita joita et tiedä. Kuraresma vai KRonaldo? Kumpi noista nyt vaikuttaa enemmän haukkumanimeltä?

Tarkoitukseni ei ole avautua näistä nimityksistä, vaan sinun kirjoitustyylistäsi. Rasismia noissa ei juuri ole, juopossa ehkä jonkin verran. Asiasi saat sanoa niinkuin ne näet, mutta voisit olla samalla provoamatta. En toki tarkoita, että jokainen viestisi olisi provokatiivinen - ei tietenkään ole. Turhan usein kuitenkin kirjoitat provokatiiviseen sävyyn, joka ei edelleenkään ole täällä suotavaa.

Mikä ihmeen vika mun kirjoitustyylissä nyt on? Provoamatta olenkin sanonut asiani. Se, että joku provosoituu KRonaldo nimen käytöstä ei millään tavalla voi olla minun vikani.

Se, että joku provosoituu KRonaldo nimen käytöstä ei millään tavalla voi olla minun vikani.

Kyllä se vain voi olla sinun vikasi koska voisit käyttää muotoa CRonaldo tai pelkästään Ronaldo, joka on helpompi kirjoittaa kuin tuo sinun versiosi.

Voisitko muuten valaista miksi edes käytät muotoa KRonaldo. Jos minä menisin sanomaan nekruksi kaikkia tummaihoisia kadulla ilman provosoivaa tarkoitusta, niin sinun mukaasi se ei olisi vikani, jos joku provosoituu.

Muutenkin voisit vähän miettiä mihin tämän foorumin keskustelun taso putoaisi, jos kaikki täällä alkaisivat käyttämään jatkuvasti noita lempinimiä toisten joukkueen pelaajista kuten Fatboy Lampard. Toistaiseksi sinä olet ollut ainoa, joka tätä on harrastanut aktiivisesti.

Kyllä se vain voi olla sinun vikasi koska voisit käyttää muotoa CRonaldo tai pelkästään Ronaldo, joka on helpompi kirjoittaa kuin tuo sinun versiosi.

Voisitko muuten valaista miksi edes käytät muotoa KRonaldo. Jos minä menisin sanomaan nekruksi kaikkia tummaihoisia kadulla ilman provosoivaa tarkoitusta, niin sinun mukaasi se ei olisi vikani, jos joku provosoituu.

Muutenkin voisit vähän miettiä mihin tämän foorumin keskustelun taso putoaisi, jos kaikki täällä alkaisivat käyttämään jatkuvasti noita lempinimiä toisten joukkueen pelaajista kuten Fatboy Lampard. Toistaiseksi sinä olet ollut ainoa, joka tätä on harrastanut aktiivisesti.

Voit varmaan vielä miettiä sanojen "nekru" ja "KRonaldon" eroja. Et kai sä tosissas vertaile noita sanoja. KRonaldo nimeä en käytä pilkkanimenä. Samoin kuin CR#7 ei käytä Kuraresmaa loukkaavassa tarkoituksessa. Ei ole haukkumanimi ja sillä selvä.

Alix täällä provosoi näillä ylä-aste jutuilla. Samaa tekstiä aikuiset viljelee kuin ylä-aste ikäiset. Ja juuri sieltä tulleena kerron Herra Alixille, että loukkaat minua tuolla heitollasi erityisen paljon, koska itse laitat ala-profiiliisi tuollaisen heiton Enemystä. Eikös me sitte olla samalla tasolla??? Eli koita nyt jo tajuta että viestisi on samaa tasoo kuin 15-vuotiaiden ja sekin että tänne kirjoittaa paljon juuri ylä-aste ikäisiä.

Eli ymmärrän heittosi, jos saisit tasoa omiiin viesteihisi.

Tasapainonkin heitto saa täällä naurut, taitaa olla myös ylä-asteella, vai????

Kronaldossa ei mitään vikaa. Sen voinee olettaa myös suomennoksena. Kaikkihan täälä ei niin kansainvälisiä ole.

MunA taas on jonkun suomalaisen yläasteikäisen upea välituntivälähdys:

(*Tsihhih*, keksin just et ManU:sta saa MunA:n kun vaihtaa kahden kirjaimen paikkaa *Hahahahaha*, ja MunAhan on se juttu joka pojilla roikkuu tuolla haarojen välissä *tirsk* ja *reps* ja *hekoheko* vähäks mä oon koomikko, hei ope kuuliks säkin? *lol*)

Alix täällä provosoi näillä ylä-aste jutuilla, eikä ole eka kerta. Samaa tekstiä aikuiset viljelee kuin ylä-aste ikäiset. Ja juuri sieltä tulleena kerron Herra Alixille, että loukkaat minua tuolla heitollasi erityisen paljon, koska itse laitat ala-profiiliisi tuollaisen heiton Enemystä. Eikös me sitte olla samalla tasolla??? Eli koita nyt jo tajuta että viestisi on samaa tasoo kuin 15-vuotiaiden ja sekin että tänne kirjoittaa paljon juuri ylä-aste ikäisiä.

Kronaldossa ei mitään vikaa. Sen voinee olettaa myös suomennoksena. Kaikkihan täälä ei niin kansainvälisiä ole.

Alix täällä provosoi näillä ylä-aste jutuilla, eikä ole eka kerta. Samaa tekstiä aikuiset viljelee kuin ylä-aste ikäiset. Ja juuri sieltä tulleena kerron Herra Alixille, että loukkaat minua tuolla heitollasi erityisen paljon, koska itse laitat ala-profiiliisi tuollaisen heiton Enemystä. Eikös me sitte olla samalla tasolla??? Eli koita nyt jo tajuta että viestisi on samaa tasoo kuin 15-vuotiaiden ja sekin että tänne kirjoittaa paljon juuri ylä-aste ikäisiä.

Muna. Siinä on tyhmä ja aivan ilman ideaa oleva sana. Tällä ei ole mitään perää ja ei ole mitään hyvää syytä koko sanaan. Pelkkää tyhmää ajankulutusta ja turhaa ärsyttämistä kaikilta täällä. Sama juttu on: "Vanha Rouva" ja "Vanha Huora". Pelkkää jännää sanan vääntämistä mitä pidetään hauskana.

Saahan siitä hetken mielihyvän, mutta pidemmällä tähtäimellä se on täysin turhaa.

kRonaldo. Täydellisesti paikkaansa pitäävä lausahdus, Kristiina = neiti.

Aivan niinkuin tämä meidän ihanan tytteli onkin. United fanienkin on pakko tunnustaa, että Ronaldon hyppely ja valitus on aivan turhaa ja tälle jutulle on kunnon alkuperä.

Pistäkääpä nyt sitten kommenttii takaisin, että "ronaldo ei enää hypi niin paljon ja se teki 40 ja risat maali"

Antaa palaa:thumbsup1:

Ei voi kun nauraa :cry: :howler: On tämä vain ihme häröilyä, kaikki turhautumiset pitää purkaa tähän topicciin...

Mitä tähän sanois? Väitelkää vaikka loppuikä samoista asioista, mutta näin sivustaseuraajana alkaa tympimään tuollainen paskanjauhanta. Publicin viesteistä suurin osa taitaakin tätä nykyä löytyä täältä Offtopic osioista.

Anderlechtin valopää heittää vettä kiukaalle jotta joku vamppi pääsee spämmäämään urakalla replya tuohonkin heittoon. Sehän ainakin vähentää provoilua? Not.

Topiikin otsikko voisi yhtä hyvin olla: "Kasvata viestimäärääsi vittuilemalla".