Jump to content
Sign in to follow this  
Ollie

Canal+-paikkoja Helsingissä?

Recommended Posts

Oon tullut siihen tulokseen että Sportin ollessa remontissa on keskustan futisbaarien tarjonta aivan kaoottinen. Amarillosta ei oo missään muodossa Sportin korvaajaksi, Mollyssa pääsee näkemään korkeintaan iltapäivämatsin äänillä, ja Bruuverin kabinetissa ollaan valovuoden päässä pubitunnelmasta.

Kalliossa on sitten Bravado, mahtaako screeni olla vihdoin uusittu? Itselläni tulee tän jälkeen mieleen enää Majakka.

Onkos muut seuranneet matseja kaupungilla vaiko pelkästään vain kotisohvalla?

Futista seuraan enimmäkseen kotisohvalta, ainaki ulkomaisia liigoja, SM-liigan kiekkoa sen sijaan enemmän ihan paikan päällä...:lol: No, mutta entäs ravintola Maskotti? Kallion kulmilla, osote oli muistaakseni joku linja... Se näytti aikanaan ainakin kiekkopelejä äänellä, varmaan futistakin? En mene takuuseen, mun viimisestä pelikokemuksesta sieltä on kohta 4 vuotta... Sitte yks mesta löytyy länsi-Vantaalta, en tiedä missä päin asustelet? Nimittäin Pähkinärinteessä Pub-ravintola Sali. On Canal+-paikka. Näyttää varmaan kaikki matsit äänellä, luulisin. Viime visiitistä siihenkin paikkaan on jo kohta yli vuosi. Muuta en osaa sanoa, ku tosiaan perheellisenä ei niin paljoa tuu noissa pubeissa luuhattua...

Burillos

Moi!

Mikä ihme Amarillossa nyppii!!??!!?? :redface:

Viimeksikin hienosti neljä SUURTA huutoa ja muutama vähän hillitympi;

tietysti jenkkipoolin on vaikea paikkaa kehua, kun saa toista vastaava

kannattajaa katsoa veskin peilistä ja vähän samma med kellä tahansa

jengillä - PAITSI! :devil:

*

Kyllä se "meidän" suljettu puoli on ihan kelvollinen.

*

Edellinen ELKin kokoontumismesta Bruuveri näyttää myös jotain/joskus,

siis joka viikolla tietty, en vaan tiedä mitä kaikki kanavii löytyy.

*

Sportin "rakentaminen" edistyy kuulemma aikataulun mukaan ja huhujen

mukaan tulee kaikenlaista mukavaa katsojalle, vierailijalle, nautiskelijalle!

Joten mielenkiinnolla odotellaan noin aprillipäivää! :drunk1:

Jukka Sinkko, oletko rekolalaisia vai bongasitko tämän pubin muuten vaan netistä ?

Viasat maksaa kuulemma 500e/kk, ensi kaudeksi Marc lupasi sen, nyt näkyy C+ ja Formulat aamulla/ päivällä jos hlökunta herää.

Hienoa, Englantilaisia pubeja ei ole koskaan liikaa, ei ainakaan meillä päin, kivenheitto syntymäkotiin ja samoin suurjuoksija Taisto Mäen taloon.

Sattumaltakin tuli hieman seurattua remonttia ja landlord Marcin kanssa vähän juteltua, Lontoosta Chelsea. Vaimo on Rekola-gïrl kuulemma.

Erikoiset aukioloajat, la 24 kiinni ja viikolla pitempään, ilmeisesti tosissaan hakevat maalaispubitunnelmaa, mm. ruokamyynnillä.

academy

Voisiko joku tsekkaa loppuviikosta, kun lampsii makkaratalon liepeillä, että

onko soittoruokala auki ?

Itse olen "isolla kirkolla" lauantaina aikaa tappamassa ennen Apulannan keikkaa, joten olen kisakatsomossa, jos "bar is open" !

Se on kausi meidän osalta sitten ohi ja voidaan keskittyä täysillä frisbee golf kauteen.

JO, voin testamentata (1xISO III) Teille pinnat ensi lauantaina, jos kiinnostaa ?

jone

Voisiko joku tsekkaa loppuviikosta, kun lampsii makkaratalon liepeillä, että

onko soittoruokala auki ?

Satun olemaan vieressä töissä, niin kävin jututtamassa yhtä rakennusmiestä. Huomenna on kuulemma rakennustarkastus, jonka jälkeen pitää korjata mahdolliset puutteet. Vielä siellä näytti hieman keskeneräiseltä, en usko, että on auki vielä tällä viikolla.

Jukka Sinkko, oletko rekolalaisia vai bongasitko tämän pubin muuten vaan netistä ?

Sattumaltakin tuli hieman seurattua remonttia ja landlord Marcin kanssa vähän juteltua, Lontoosta Chelsea. Vaimo on Rekola-gïrl kuulemma.

Erikoiset aukioloajat, la 24 kiinni ja viikolla pitempään, ilmeisesti tosissaan hakevat maalaispubitunnelmaa, mm. ruokamyynnillä.

Rekolassa juu v:sta -85. Lähellä kenttää. Ja Chelski suosikki.

Sports Academyn viralliset avajaiset ovat 25.4. mutta kuulemani perusteella (?) ymmärsin että jo ensi viikonlopun kierroksella baari olisi auki.

Juu, eilenhän oli auennut jo tuoreeltaan, vielä haiskahti liimat, maalit ja uusi puu. Eipä entisestä Sportsista ole mitään tuttua jäljellä, ei oikeastaan voi enää edes puhuakaan samasta baarista muuta kuin sijainnin puolesta. Vähän oli silmissä orpo katse lapsen eksyneen, mun vanhalta vakipaikaltani ei enää näe screeniä... Sinne meni vuosikausien ahkera uurastus - länttäsin hermopurkkani aina tiettyyn paikkaan amuleteiksi.

Alakertaa en ehtinyt vilkaisemaan, yläkerrassa kaksi screeniä ja tosi monta pienempää töllöä. Toisen screenin edustalla istumaloosheja, toisen edessä paremmin seisomatilaa, mutta ainakin eilen vielä luokattoman huono kuva. Pienemmät telsut löytyy nyt myös huusseista sekä miesten että naisten puolelta.

Yläkerrassa oli erikseen vielä ruokapuolikin, sielläkään ei tullut käytyä. Remontin kustannukset näkyvät valitettavasti iloliemien hinnoissa, esim. siiderituoppi 5 e, oluen hinnasta en ole ihan varma, olin kuulevinani 4,80 e? Toivottavasti ottavat käyttöön taas vanhan tavan, että matsien aikaan saa tuopit halvemmalla ja mitä kaikkia avainasiakasssysteemejä niitä nyt olikaan.

Jännittää tietysti, miten futis jää ensi viikolla alkavien "homokiekkokisojen" jalkoihin, eilenkin heti tuuttasivat viiden pelien jälkeen kaikkiin mahdollisiin töllöttimiin lätkää. Mutta luulisi olevan kapasiteettia jalkapalloonkiin, kun jokaiseen telsuun saa ymmärtääkseni nyt säädettyä tarvittaessa eri kanavan. Eilenkin pystyivät näyttämään kaikki kolme klo 17 alkanutta Canal-peliä, tosin vain Pool-matsissa oli ääni.

Mutta luulisi olevan kapasiteettia jalkapalloonkiin, kun jokaiseen telsuun saa ymmärtääkseni nyt säädettyä tarvittaessa eri kanavan. Eilenkin pystyivät näyttämään kaikki kolme klo 17 alkanutta Canal-peliä, tosin vain Pool-matsissa oli ääni.

Voihan VIDUKA. Eikö ne tosiaan tajua vieläkään, että kuva saisi tulla äänen kanssa, ei luulisi olevan liian teknillistä...

Oi!

Ei ole Sportti enää ollu pitkään aikaan mikään futis baari... valitettavasti. Ei futis baarissa kendot ja formulat ole ykkös sijalla ei!! Joskus kauan sitten sportin ravintola päälikkönä oli kova Chelsean ja AIK kannattaja ja se näkyi... jotkut varmaan muistavat Jopin.

Keskeinen sijainti ja noin iso baari ajaa kaikki apinat rautatieasemalta juopottelemaan ja katsomaan tasan sitä mitä töllöstä sillä hetkellä tulee... mielellään siis hokia ja formuloita.

Futiksen arvokisojen aikana, Englannin peleissä hyvä fiilis, muuten ei ole mun paikka katella ja nauttia oman jenggin suorituksista...

UP THE HAMMERS!

Keskeinen sijainti ja noin iso baari ajaa kaikki apinat rautatieasemalta juopottelemaan ja katsomaan tasan sitä mitä töllöstä sillä hetkellä tulee... mielellään siis hokia ja formuloita.

Mä luulen että nykyinen hintapolitiikka pitää junan tuomat satunnaiset juopottelijat kyllä aika kaukana.

Sign in to follow this