Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

www.elkry.net sivun päivittäminen

Recommended Posts

Tervehdys kaikille!

Nyt olisi tarkoitus uusia myös tuo ELK ry:n alue saman tyyliseksi kuin muutkin sivut - toki Elk:n värit ym. säilyttäen.

Ensinnäkin - olen hävittänyt tuon ELK:n ison logo tiedoston teille tuntemattomille. Voisiko joka lähettää minulle sen tiedoston sähköpostiini: kimmo . helle (at) paitsio . com - jos on eri versioita niin laittakaa useampia vain, jotta sopiva löytyy.

Nykyisessä bannerissahan (siis tuo järkyttävä jonka joskus olen tehnyt) on noita vanhoja pelaajia - mitäs uuteen sitten laitettaisiin? Edelleen vanhoja pelaajia, vai voisiko olla pari kuvaa jostain tapahtumista? Viikinsaaresta / Rockfutiksesta ja sitten vaikka jostain tapaamisesta. Hyviä kuvia otetaan vastaan...

Sellaisia...

Tervehdys kaikille!

Nyt olisi tarkoitus uusia myös tuo ELK ry:n alue saman tyyliseksi kuin muutkin sivut - toki Elk:n värit ym. säilyttäen.

Ensinnäkin - olen hävittänyt tuon ELK:n ison logo tiedoston teille tuntemattomille. Voisiko joka lähettää minulle sen tiedoston sähköpostiini: kimmo . helle (at) paitsio . com - jos on eri versioita niin laittakaa useampia vain, jotta sopiva löytyy.

Nykyisessä bannerissahan (siis tuo järkyttävä jonka joskus olen tehnyt) on noita vanhoja pelaajia - mitäs uuteen sitten laitettaisiin? Edelleen vanhoja pelaajia, vai voisiko olla pari kuvaa jostain tapahtumista? Viikinsaaresta / Rockfutiksesta ja sitten vaikka jostain tapaamisesta. Hyviä kuvia otetaan vastaan...

Sellaisia...

Järkyttävä? Onhan uudessakin Big-Al tuulettamassa? :-D

Järkyttävä? Onhan uudessakin Big-Al tuulettamassa? :-D

Niin no ei kai noissa yksittäisissä kuvissa sinänsä ole mitään vikaa, mutta mitä ihmiset sinne ylipäätään haluaisi? Jatketaanko tuolla legenda linjalla?

Mailasin Kimmo hetki sitten ELK-logon sulle (isona GIF-tiedostona).

Hieno homma, että saadaan uudistettua kotisivujen ulkoasua. Sopivaa kuva-aineistoa löytyy kyllä (erityisen paljon luultavasti Pallisterilta, mutta monilta muiltakin) - toivottavasti saadaan hyviä ehdotuksia asian tiimoilta. :thumbsup1:

Mä en ole vielä vuosikokouksen jälkeen ehtinyt päivittää kotisivuja, mutta nyt viikonloppuna pääsen vihdoinkin aloittamaan sitä urakkaa.

-Aki-

Sellaisia...

Niin onhan joku lähtökohta hyvä olla ja yksi vaihtoehto voisi olla esim. legendat. Tosin onhan se paljon käytetty ja voi lipsahtaa hieman pateettiselle linjalle, mutta toisaalta jotain tunnistettavuutta ja samaistumista ois hyvä löytyä. Eli logohan toimii myös mainoksena ja uusia kasvojahan kera kiinnostuksen ELKin pariin varmaan haetaan...

Pelkkää sotkua muillakin?

Mun koneilla ELK-etusivu on ollut pelkkää sotkua jo iät ajat, kun menen sinne Bill Gatesin idioottiohjelmistoilla. Kun vaihdan selainta, hommaan tulee järkeä lukuun ottamatta sitä, että ELK on ollut samana päivänä todistamassa West Hamin heräämistä Helsingissä ja FA-Cupin finaalia Riihimäellä. Onko ongelma sama muillakin?

Rautalankaversio edellisestä. Kun menen Explorerilla ELK:n etusivulle, näkyy pelkkää sotkua. Kun vaihdan esim. Mozilla Firefoxiin, sivusto näkyy ihan hyvin. Eli onko kaikilla muillakin pelkkää sotkua Explorerilla?

Mun koneilla ELK-etusivu on ollut pelkkää sotkua jo iät ajat, kun menen sinne Bill Gatesin idioottiohjelmistoilla. Kun vaihdan selainta, hommaan tulee järkeä lukuun ottamatta sitä, että ELK on ollut samana päivänä todistamassa West Hamin heräämistä Helsingissä ja FA-Cupin finaalia Riihimäellä. Onko ongelma sama muillakin?

Rautalankaversio edellisestä. Kun menen Explorerilla ELK:n etusivulle, näkyy pelkkää sotkua. Kun vaihdan esim. Mozilla Firefoxiin, sivusto näkyy ihan hyvin. Eli onko kaikilla muillakin pelkkää sotkua Explorerilla?

Explorer: Posted Image

Firefox:Posted Image

Hyvä lfcsmith ja muut, kun otitte tämän asian esille.

Mulla on ollut kotikoneella (Windows XP, selaimena Explorer) samanlaisia ongelmia. Ennen juhannusta laitoinkin asiasta mailia Webmasterillemme.

Työkoneellani (Linux, selaimena Firefox) ELK:n etusivu näkyy oikein. Pitääpä tarkistaa illalla kotona, mikä on tilanne Windowsin ja Explorerin kanssa.

Seurataan tilannetta.

t: -Aki N.-

ELK:n etusivu on ollut iät ajat mitä sattuu. Joku kävi päivittämässä sinne kai uuden hallituksen, mutta sitten pian tämän päivityksen jälkeen sivut kaatuivat ja sinne palasi taas joku ikivanha versio. Järjestön kannalta on aika häpeällistä, ettei yhdistyksellä ole mitään kerrottavaa itsestään. Siksi olisi mielestäni fiksumpaa laittaa sinne lyhyt yhdistyksen esittely kuin jotakin vuosi sitten tapahtunutta asiaa (siitähän on reilu vuosi, kun viimeksi on pelattu Barcelonan kannattajia vastaan) kuten nyt on.

Eli lyhyesti ehdotus sille, joka hallituksessa kokee asian omakseen: etusivulle lyhyt teksti, jossa esitellään yhdistys eli kerrotaan miksi sen on olelmassa ja tiedotetaan otsikkotasolla, mitkä ovat vuosittaisen toiminnan päätapahtumat (Supporter-lehti, vuosikokous ja Viikinsaari Tampereella, tapaamiset Helsingissä ja muualla Suomessa, osallistuminen futsal-sarjaan Helsingissä sekä osallistuminen Rock-futiksen SM-kisoihin divarisarjassa, ystävyysottelut Riihimäellä ja Helsingissä). Loppuun sitten teksti, jossa kerrotaan, että itse tapahtumista tiedotetaan ELK-keskustelufoorumissa kohdassa ELK:n toiminta.

Olisiko mahdollinen ehdotus?

Miksihän ne englantilaista jalkapalloa koskevat otsikot ovat poistuneet ELK-etusivulla. Kuten edellä olevasta keskustelusta näkyy, sellainen kuvio oli aikanaan osa ELK-sivustoa. Joku pitää meitä paitsiossa brittifutiksen uutisotsoikoista!

Re:

Tuo sivujen päivittäminen on tällä hetkellä tutkinnan alla. Aloin tutustumaan aiheeseen...Laitetaan kuntoon!

Ehkä asialle jo tehdään jotain, mutta tiedoksi, että ainakaan minä en pääse ELK-sivulta keskustelufoorumiin, vaan sinne pitää mennä foorumin etusivun kautta klikkaamalla yläpalkissa olevaa foorumi-kohtaa ja valitsemalla sieltä sitten ELK Englannin alta.

En muuten fanita tätä uutta foorumi-ilmettä enkä oikein toimintojakaan siellä. Näytti ainakin siltä, että nyt ei tiedä otsikosta, onko jonkin otsikon alle tullut lukematonta uutta vai ei. Ennen otsikko oli erilainen, jos olit lukenut kaikki viestit tai et ollut.

Re: Re:

Tuo sivujen päivittäminen on tällä hetkellä tutkinnan alla. Aloin tutustumaan aiheeseen...Laitetaan kuntoon!

Ehkä asialle jo tehdään jotain, mutta tiedoksi, että ainakaan minä en pääse ELK-sivulta keskustelufoorumiin, vaan sinne pitää mennä foorumin etusivun kautta klikkaamalla yläpalkissa olevaa foorumi-kohtaa ja valitsemalla sieltä sitten ELK Englannin alta.

Linkki korjattu.

Re: Re:

Linkki korjattu.

Kiitos nopeasta toiminnasta!

Kiitokset työryhmälle.

mikä tuo login juttu on?? ei ainakaan mun "hyeenamies" tunnukset, joita kläytän täällä toimineet.

pitääkö sinne siis luoda kokonaan UUSI tunnus?

Pitää luoda.

EDIT: Ja ylläpito hyväksyy rekisteröitymiset, jotta pystytään rekisteröityminen pystytään rajaamaan yhdistyksen jäsenistöön.

Öh tuota anteeksi, mutta tyhmä kysyy, miksi sinne pitää rekisteröityä?

Moro, tarkoitus taitaa olla, että sinne sivuille voi kirjoitella omia juttujaan esim. sellaisia mitä aikaisemmin on kirjoittanut Supporteriin. Esim. matkakertomuksia ja sen sellaista...Ja niitä ei pääse lukemaan kuin rekisteröityneet jäsenet.

Sign in to follow this