Jump to content
Sign in to follow this  
G.Rossi

Omaperäiset vedot kavereiden kesken

Recommended Posts

Tänne voi sitten laittaa kaikki kavereiden kanssa lyödyt vedot....

Asiaan. Lyötiin tänään Luis Garcia#10 kanssa veto lauantain Liverpool-ManU pelistä. Sovittiin, että jos (ja kun:mrgreen: ) Pool häviää, hän laittaa minä kannatan kylttiin ManUn. Ja päinvastoin, jos ManU häviää (epätodennäköistä;) ) minä laitan siihen Liverpoolin. Hävinneen täytyy pitää sitä siinä viikon ajan. Tasapelista ei seuraa mitään.

No niin LG tulepas allekirjoittamaan tämä, nämä taisivat olla säännöt, ilman porsaanreikiä.

Sääliksi käy kyllä, kun joudut pitämään viikon ajan ManUn logoa minä kannatan kohdassa.:crazy:

VEDON SÄÄNNÖT:

Liverpool häviää: Luis Garcia#10 pitää viikon ajan minä kannatan kyltissä ManUa

ManU häviää: G.Rossi pitää viikon ajan minä kannatan kyltissä Liverpoolia.

Tasapeli: Ei jatkotoimenpiteitä.

Tänne voi sitten laittaa kaikki kavereiden kanssa lyödyt vedot....

Asiaan. Lyötiin tänään Luis Garcia#10 kanssa veto lauantain Liverpool-ManU pelistä. Sovittiin, että jos (ja kun:mrgreen: ) Pool häviää, hän laittaa minä kannatan kylttiin ManUn. Ja päinvastoin, jos ManU häviää (epätodennäköistä;) ) minä laitan siihen Liverpoolin. Hävinneen täytyy pitää sitä siinä viikon ajan. Tasapelista ei seuraa mitään.

No niin LG tulepas allekirjoittamaan tämä, nämä taisivat olla säännöt, ilman porsaanreikiä.

Sääliksi käy kyllä, kun joudut pitämään viikon ajan ManUn logoa minä kannatan kohdassa.:crazy:

VEDON SÄÄNNÖT:

Liverpool häviää: Luis Garcia#10 pitää viikon ajan minä kannatan kyltissä ManUa

ManU häviää: G.Rossi pitää viikon ajan minä kannatan kyltissä Liverpoolia.

Tasapeli: Ei jatkotoimenpiteitä.

Jepjep. Näillä mennään.

Ollaanpas sitä niin itsevarmoja, kun Poolin takataskusta löytyy Barcan päänahka viimeviikolta.

Päivämäärät (se aika, jona G.Rossi pitää Liverpool-lätkää): maanantai 5.3. - maanantai 12.3.

C'Mon you Redmen!

Aika hieno veto. Mutta kun olette kummatkin varmoja voitosta, tasapelin sattuessa olette väärässä. Silloin voisitte kummatkin rangaistukseksi pitää viikon jonkun joukkueen logoa, Chelskin tai Realin vaikka :eek:

Aika hieno veto. Mutta kun olette kummatkin varmoja voitosta, tasapelin sattuessa olette väärässä. Silloin voisitte kummatkin rangaistukseksi pitää viikon jonkun joukkueen logoa, Interin, Chelskin, tai Realin vaikka :eek:

Meinattiin kanssa vähän Arsenalia, mutta jotain rajaa sentään. :icon_lol:

Nyt tuli ehkä luvattua liikaa. Ottaen huomioon ManU:n viimeaikaiset peliesitykset, ei pisteet, vieraissa, niin Pool on mielestäni lähempänä voittoa.

Se olikin lähinnä vitsi GloryHunttereita kohtaan. Totta hemmetissä odotan tiukkaa vääntöä, pitkävetoa en tosta lähtisi vetämään. Mutta jos Pool voittaa niin lupaan juoda Budweiseria vappuun asti..ja se on lupaus. Lisätään vielä, että syön peliruokana Billy-pizzaa!

Näillä mennään.

Ollaanpas sitä niin itsevarmoja, kun Poolin takataskusta löytyy Barcan päänahka viimeviikolta.

Päivämäärät (se aika, jona G.Rossi pitää Liverpool-lätkää): maanantai 5.3. - maanantai 12.3.

Jaaha, jaaha. En ole ajatellut vaihtaa lätkää mihinkään. Toisin varmaan sielläpäin:D Iloitse, saat viikon ajan nauttia tulevan Valioliiga mestarin kannattajana.:boogy:

:tongue:

Jaaha, jaaha. En ole ajatellut vaihtaa lätkää mihinkään. Toisin varmaan sielläpäin Iloitse, saat viikon ajan nauttia tulevan Valioliiga mestarin kannattajana.:boogy:

Jepjep. Urani gloruhuntterina on alkanut, loppuu viikon päästä maanataina. :sob:

:ass: :ass:

Asennette

Louis 10!

Tos on asennetta, rehdisti annetaan tunnustusta,

kun toinen on hyvä :boogy:

niin se ON HYVÄ!! :scream:

sit taas en kerralla, tai sen jälkeen tai sen jälkeen tai tai tai...

joku muu saattaa ehkäpä voi olla olevinaan suht sinne päin hyvähkö...

*

Enkku on siit kiva fudismaa myös pitkän historiansa ansioista

et jos nyt just sattumoisin menee hiukan heikommin niin "lähes"

jokaisella jengillä on kyllä menneisyydessä matseja-saavutuksia,

joita voi hehkuttaa :scared: tai edes muistella, olkoo ne nyt sit vaikka

50years tai almost peräsuunnassa.

Samoin Luisillakin, kyl paikallisen Iso-Kenny Deen peliä oli ilo seurata,

eikä Dubla K:kaan mikään turha veijari ollut banaalla aikanaan.

*

Kiva tsiigata millainenhan "mato" tänään maalin löytää, puhuukohan

kataliniaa vai gordieta, no mut huominenhan nyt on selvä kuin :lol:

Painajaisten viikko unitedistinä on ohi. :skull:

Jes!

Kaikenmaailman takin kääntäjiä sitä on liikkeellä.....

Ensi kerralla sitten uusiksi, niin saat nauttia uudestaan viikosta unitedistina.:hug:

Ihme touhua Garcialta. Just viime viikolla vaihdoit suosikkijoukkuetta ja nyt taas uudestaan??? Koita nyt päättää. :mrgreen:

Ei vaan, ei saa morkata, kun toisella on viikon tuskainen taival takana...

:mrgreen:

Saa nähdä kuka hirnuu Mestarien Liigan jälkeen. :mrgreen:

Meinasitkos kesän ajaksi laitella tuohon minä kannatan kohtaan sen seuran logon joka kyseisen kisan sattuu voittamaan ? :superhappy:

Olisikin muuten hyvä, niin LG pääsisi pitämään koko kesän ajan ManUn logoa.:sweeteyes:

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this