Jump to content
Sign in to follow this  
G.Rossi

Omaperäiset vedot kavereiden kesken

Recommended Posts

Meinasitkos kesän ajaksi laitella tuohon minä kannatan kohtaan sen seuran logon joka kyseisen kisan sattuu voittamaan ? :superhappy:

Tarkoittanet meinaanko pitää Liverpoolia vast'edeskin?

No, vakavasti ottaen en aio vaihtaa, vaikka se mestaruus muille lipsahtaisikin. (Vaikka se nyt aika epätodennäköistä onkin :jester:)

Lisää tulee

Mä ja nimim. CR#7 päätettiin lyödä vetoa tuosta Portugali-Suomi -ottelun lopputuloksesta:

Jos Portugali voittaa: Luis_Garcia#10 (eli siis allekirjoittanut) pitää Portugalin voittomaalin tekijän kuvaa avatarissaan puolitoista viikkoa.

Jos Suomi voittaa: CR#7 pitää avatarissaan Antti Muurisen kuvaa puolitoista viikkoa.

Tasapeli: Ei toimenpiteitä.

Avatar on otettava käyttöön viimeistään torstaina 22.11.2007 ja avatarin saa vaihtaa "normaaliksi" sunnuntaina 2.12.2007.

:lol: :thumbsup1:

Paras maa voittakoon! :dielaughing:

EDIT: Päivämäärähäröt korjattu. Tuo 30.11 on toki perjantai eikä sunnuntai, kuten väitin. :drunk1:

Jos Suomi voittaa: CR#7 pitää avatarissaan Antti Muurisen kuvaa puolitoista viikkoa.

Tasapeli: Ei toimenpiteitä.

Avatar on otettava käyttöön viimeistään torstaina 22.11.2007 ja avatarin saa vaihtaa "normaaliksi" sunnuntaina 30.11.2007.

:

Otetaan enempi tunnetta mukaan,pidän mursun kuvaa 22.11.2007 - 1.1.2008 jos Suomi voittaa Portugalin :dielaughing:

Otetaan enempi tunnetta mukaan,pidän mursun kuvaa 22.11.2007 - 1.1.2008 jos Suomi voittaa Portugalin :dielaughing:

Ootko etsinyt jo kuvan valmiiksi? Ihan vaan kysäsin ettei vaan tuu kiire sitten etsiä sitä.

Minä lupaan vaikka sitten pitää MINÄ KANNATAN kyltissä vaikka Livepoolin lokoa vaikka EM-kisojen alkuun(7.6.2008) jos lusitaanit voittavat Suomen ja vuodenvaihteeseen(1.1.2008) jos pelaavat tasan.

Ootko etsinyt jo kuvan valmiiksi? Ihan vaan kysäsin ettei vaan tuu kiire sitten etsiä sitä.

Minä lupaan vaikka sitten pitää MINÄ KANNATAN kyltissä vaikka Livepoolin lokoa vaikka EM-kisojen alkuun(7.6.2008) jos lusitaanit voittavat Suomen ja vuodenvaihteeseen(1.1.2008) jos pelaavat tasan.

Emin tuli oikein sielulla mukaan,niin sitä pitää.Pidetään lupauksesi mielessä :shades:

Ja tuohon kymysykseen,ajattelin tätä:

Posted Image

Tai sitten tätä:

LINKKI

"Eteenpäin on menty"

Semmoinen ehto,että kuvia ei saa muokata vaan pitää laittaa "raakana" tuohon avatariin :crazy:

Emin tuli oikein sielulla mukaan,niin sitä pitää.Pidetään lupauksesi mielessä.Etsi sopiva Poolin logo jo valmiiksi ;)

Ja tuohon kymysykseen,ajattelin tätä:

Posted Image

Tai sitten tätä:

LINKKI

"Eteenpäin on menty"

Semmoinen ehto,että kuvia ei saa muokata vaan pitää laittaa "raakana" tuohon avatariin:

Kyllä Mursusta saa sittenhienoja kuvia:shades:

Niin kuin kirjoitin lupasin pitää Poolin kuvaa minä kannatan- osiossa, mutta tätä on turha miettiä koska näin ei tule käymään:shades:

Näinpä sitten...

Se siitä vedosta,tasapeli oli "rangaistukseton" :finger:

Mutta,laitan Suuren Antti Muurisen kuvan jokatapauksessa avatariin joksikinaikaa Suomen muistoksi!

Finland grande, muitos dos agradecimentos de seu trabalho duro!

Mikäli nuo "minä kannatan"-lätkät alkavat tuntua turhan vaisuilta, niin kovempiakin panoksia keksii helposti. Luis Garcia kouluun Unitedin paidassa? :thumbsup1: Rossille Liverpool-tatuointi olkapäähän? :blind:

Näihin liittyen on pakko kertoa yksi tapaus, jonka kuulin kaverilta:

Kaverini parin muun kaverinsa kanssa olivat viettäneet iltaa pleikkarin urheilupelien ja ohrapirtelön seurassa. Pelien häviämisestä langetettiin seuraava palkinto:

Häviäjän oli pakko mennä seuraavana päivänä R-kioskille ostamaan kuvajulkaisu, joka sisältää paljastavaa kuvamateriaalia 50+ ikäisistä naisimmeisistä. Ja jottei nöyryytys olisi ollut liian pieni, oli myyjättären kysyessä "tuleeko muuta?" vastattava "ja paketti Nessuja, kiitos."

Luonnollisesti vedon ei-hävinneet osapuolet saivat todistaa tapahtumaa vierestä.

Kenties vedon panokseksi täälläkin? ;)

Kaikkien yllätykseksi Pool - ManU matsiin liittyen tehtiin sopimus Luis_Garcia kympin kanssa. Jos Pool voittaa, teen Luisille joululahjaksi Gerrard taustakuvan. Jos (ja kun) ManU voittaa tekee Luis Rooney ja Tevez aiheisen taustakuvan.

Hölmöjä noi pool-fanit...:D

El Classico

Nyt el classicon kynnyksellä kysyn niiltä harvoilta Real faneilta että lähdettekö mukaan haasteeseen? Eli jos Barca voittaa Real fanit pitävätBarcan logoa minä kannatan kohdassa ja voittomaalin tekijää avatarissa ja taas Barca faneilla toisin päin. Aika väli on 24-12.2007-05.01.2008.

Nyt el classicon kynnyksellä kysyn niiltä harvoilta Real faneilta että lähdettekö mukaan haasteeseen? Eli jos Barca voittaa Real fanit pitävätBarcan logoa minä kannatan kohdassa ja voittomaalin tekijää avatarissa ja taas Barca faneilla toisin päin. Aika väli on 24-12.2007-05.01.2008.

Tohon "minä kannatan" juttuun voin lähteä mukaan vaikken olekkaan 100% Real-fani. Mutta pitäähän sitänyt Katalaanit nujertaa vaikka tietulleilla.

Eli meikä pitää "minä kannatan: Barça" jos Real häviää, avataria en suostu muuttamaan. Vieläpä kun kelaa niin viime kaudella Barcelonan pelasti Messi kolmella maalillaan, mutta ei enää! Voitto on siis enää ajankysymys.

Eli niinhän siinä kävi, että Etzo on edelleen kuningas voittamaton. Lallinho10 pitää Realin logoa, aikavälillä 24-12.2007-05.01.2008.

Nyt kaikki viettämään joulua ja katsomaan Nasun omaaelokuvaa! (oon selvinpäin, G.Rossi edition) :D

Taas on se aika vuodesta, jolloin kaikkien rakastama kamppailu Liverpoolin & Manchester Unitedin välillä käydään. Ottelu pelataan 13.09.2008 Anfield Roadilla kello 14:45 alkaen ja mitä olisikaan tämä ottelu ilman perinteistä avatar -vedonlyöntiskabaa :shades:

Kisaajat - Jontrik VS. CR#7

Panokset - Jos Liverpool voittaa, niin CR#7 joutuu pitämään 2 viikon ajan tätä avatarinaan.

Jos taas Manchester United sattuu korjaamaan potin, niin tämä koristaa Jontrikin avataria 2 viikon ajan!

No niin, el clasico lähestyy ja on pikku vetojen aika..

Eli panoksena on vastapuolen valitseman kuvan pitäminen avatarina loppuvuoden ajan, eli avatarin saa vaihtaa takaisin 1.1.2009 klo 00.01. Kilppari lyö vetoa Real Madridin voiton puolesta ja panoksena on tämä:

Posted Image

Vastapuolen ehdokkaana on Cule92. Hän lyö vetoa Barcelonan puolesta. Panoksena tämä:

Posted Image

Tasapelin sattuessa ei seurauksia.

------------------------------

Samaan syssyyn vielä toinen veto: Sevilla-matsin innoittamana Kilppari on lyönyt Roopen kanssa vedon el clasicon lopputuloksesta. Kilppari siis lyö Barcan puolesta, Roope taas Real Madridin. Panoksena on 10€ + häviävä osapuoli tarjoaa voittajalle ennaltamäärittelemättömän määrän vapaavalintaisia virvoitusjuomia. Vedonmaksu toteutetaan heti, kun kyseiset henkilöt tapaavat seuraavan kerran.

Vedon aika.

Juventus-AC Milan lähestyy. Ehdottaisin, että se kuka haluaa ottaa haasteen vastaan ja jos/KUN :D Juventus voittaa, joutuu pitämään "minä kannatan" kohdassa Juven logoa aika välillä 14.12.2008-30.1.2009. Jos taas Juventus häviää, minä JOUDUN pitämään Ac Milanin logoa "minä kannatan" kohdassa. Ottaako kukaan haastetta vastaan? :)

Juventus-AC Milan lähestyy. Ehdottaisin, että se kuka haluaa ottaa haasteen vastaan ja jos/KUN :D Juventus voittaa, joutuu pitämään "minä kannatan" kohdassa Juven logoa aika välillä 14.12.2008-30.1.2009. Jos taas Juventus häviää, minä JOUDUN pitämään Ac Milanin logoa "minä kannatan" kohdassa. Ottaako kukaan haastetta vastaan? :)

Surkeat panokset :D AC Milan ei edes näy "minä kannatan" kohdassa, et häviäisi mitään.. ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this