Jump to content
Sign in to follow this  
G.Rossi

Omaperäiset vedot kavereiden kesken

Recommended Posts

Ohops: D no minä laitan panoksena avatariksi milanin logon ja mina kannatan kohtaan jonkun pikuseuran, ok? :D

Korotetaanko panoksia? Pidän Juvea "minä kannatan" kohdassa seurojen seuraavaan kohtaamiseen asti, elipäs huhtikuun kymmenenteen? ;) ja sinä pistät Milanin avatariksi jne, Miten on? Otatko haasteen vastaan? Olen varma voitostani ;)

Korotetaanko panoksia? Pidän Juvea "minä kannatan" kohdassa seurojen seuraavaan kohtaamiseen asti, elipäs huhtikuun kymmenenteen? ;) ja sinä pistät Milanin avatariksi jne, Miten on? Otatko haasteen vastaan? Olen varma voitostani ;)

Otanotan ;)

E. 300 viestiä ;)

Haluaako joku lyödä vetoa Bundesligan voittajasta? Jos haluaa niin ilmoita!

oma vaihtoehtoni on:Werder Bremen

säännöt: jos Werder Bremen voittaa alat pitämään sen logoa avatarina 2-viikkoa bundesligan loppumisen jälkeen.Jos sinun ehdokkaasi voittaa minä pidän sen logoa avatarina myös 2-viikkoa. (mikä ei tule kyllä tapahtumaan:tongue:) Jos kumpikaan ei voita nou seurauksia.

Haluaako joku lyödä vetoa Bundesligan voittajasta? Jos haluaa niin ilmoita!

oma vaihtoehtoni on:Werder Bremen

säännöt: jos Werder Bremen voittaa alat pitämään sen logoa avatarina 2-viikkoa bundesligan loppumisen jälkeen.Jos sinun ehdokkaasi voittaa minä pidän sen logoa avatarina myös 2-viikkoa. (mikä ei tule kyllä tapahtumaan:tongue:) Jos kumpikaan ei voita nou seurauksia.

Mielelläni. Minun joukkue: TSG Hoffenheim.

jos ja kun Werder voittaa te kaikki käytätte sitä logoa

Ei tule tapahtumaan... Miten olisi niin, että kaikki, jotka ovat mukana pitävät voittajan logoa??? Saafaan jutusta kattavampi. Eli jos minä voitan sinä, adu jne. pidätte Bayernin logoa jne. Käykö???

Tehtäisikö vetoon säännöt(tässä esimerkki jos on korjailtavaa kertokaa)

Jos minä voitan te kaikki pidätte Herthan logoa AVATARINA kaksi viikkoa.

Näin tapahtuu myös muiden voittaessa.(siis jos vaikka munchen voittaa niin kaikki häviäjät pitävät sitä.

Minä kannatan kohdassa ei saa tällä aikaa olla mitään muuta joukkuetta.

Jos joku muu kuin nämä 5(? onko cule siis mukana) pidämme kaikki sen logoa KUUKAUDEN päivät.

Osallistujat:

sv_werder_fan - Werder Bremen

david villa - TSG Hoffenhaim

EL AEROPLANO - Bayer München

adu - Hertha Berlin

Cule92(?) - Bayer Leverkusen

Tämän viestin jälkeen osallistujien tulee sanoa SOVITTU tähän topikkiin jonka jälkeen vetoon ei voi enää liittyä.

Kertokaa jos haluatte muuttaa jotain kohtaa säännöissä.

Fair Play!

Sovittu!

Muistuttakaa sitten kauden lopussa :P

Any Arsenal-fan for next weekend??

Oisko arsufaneja ens viikonlopun lpool-arse

Panoksena tuollainen viikon toisen joukkueen pito minä kannatan kohdassa, ja myös sellainen panos, että pitää kirjoittaa voittaja joukkueen topicciin yksi matsi ennakko. :lol:

Uskaltaako kukaan? :shades:

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this