Jump to content
Sign in to follow this  
G.Rossi

Omaperäiset vedot kavereiden kesken

Recommended Posts

No niin, Real fanit. Kuka uskaltaa tulla mukaan tähän? Liverpool-Real Madrid ensi tiistaina ja minä veikkaan Poolia. Häviäjät viikko vastustajan logoa ja matsi ennakko vastustajan topicciin.

No niin, Real fanit. Kuka uskaltaa tulla mukaan tähän? Liverpool-Real Madrid ensi tiistaina ja minä veikkaan Poolia. Häviäjät viikko vastustajan logoa ja matsi ennakko vastustajan topicciin.

Minä voin lähteä Realilla: pidän loppuvuoden Puulin logoa, jos sinä pidät Realin logoa ja Gutin avataria saman ajan Madridin voitosta!? Ennakkoja en rupea kirjoittamaan :D Tasurista ei toimenpiteitä!

Nonii...seuraava liiga peli on Pool vs Manu elikkä uskaltaako kukaan tähän haasteesee:

1.Häviäjät pitävät vastustajan logoa kuukauden.

2.Häviäjä pitää ratkaisijan kuvaa avatarissa kuukauden.

3.Jos tulee tasapeli niin ei tapahdu mitään.

Tulkaa vaan koittamaan =)

No sovitaanko kauden loppuun?

Eikö löydy luottoa omiin? Ei nyt enää ruveta muuttelemaan, kun veto on jo vedetty. Ei ne Ärrälläkään ota lappuja takas, jos on rahat lyöty jo kassaan :D

Nonii...seuraava liiga peli on Pool vs Manu elikkä uskaltaako kukaan tähän haasteesee:

1.Häviäjät pitävät vastustajan logoa kuukauden.

2.Häviäjä pitää ratkaisijan kuvaa avatarissa kuukauden.

4.Jos tulee tasapeli niin ei tapahdu mitään.

Tulkaa vaan koittamaan =)

Otan vedon vastaan. Kuukaudessa on sentään jo jotain panosta. Mikäs tuon 3. kohdan pitäisi olla.

Tossa äskettäin tuli kaverin kanssa lyötyä vetoa, että jos Lukko tippuu pleijareista niin mä kuskaan sen joka päivä töihin viikon ajan ja teen aamiaisleivät myös ja jos ei niin se tekee saman mulle. No perkele mä olen nyt 2 päivää herännyt aikasin, kuskannut sitä ja maksanut sämpylät á 3,20€ ABC:llä... on se vedonlyönti mukavaa

Tässä ku lueskelin niin Pave saa sitten olla vuoden Liverpoolin miehii ja katsella Torresia :icon_lol:

Tossa äskettäin tuli kaverin kanssa lyötyä vetoa, että jos Lukko tippuu pleijareista niin mä kuskaan sen joka päivä töihin viikon ajan ja teen aamiaisleivät myös ja jos ei niin se tekee saman mulle. No perkele mä olen nyt 2 päivää herännyt aikasin, kuskannut sitä ja maksanut sämpylät á 3,20€ ABC:llä... on se vedonlyönti mukavaa

Mikset osta jotain sämpylöita kaupasta ku ne maksaa alle euron per pussi? ja sinne vähä täytteeks jotain pientä :)

Tais tukkaan tulla :D Olkoon avatarina Torres nätillä letillään...

Pere: Otetaanko ManU - Pool-pelistä tupla tai kuitti?

Meniskö se sit niin et jos häviät ni pidät kaks vuotta tuota kuvaa?? :mrgreen:

Tosin eihän Manu häviä..

Meniskö se sit niin et jos häviät ni pidät kaks vuotta tuota kuvaa?? :mrgreen:

Tosin eihän Manu häviä..

Kyllä kyllä, kaksi vuotta on pitkä aika! ManU ei puppeloi Realin tapaan (tosin otteluhan oli Poolin hyvyyttä), Pere!?

Jos joku muu kuin nämä 5(? onko cule siis mukana) pidämme kaikki sen logoa KUUKAUDEN päivät.

Osallistujat:

sv_werder_fan - Werder Bremen

david villa - TSG Hoffenhaim

EL AEROPLANO - Bayer München

adu - Hertha Berlin

Cule92(?) - Bayer Leverkusen

Krhm.........

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this