Jump to content
Sign in to follow this  
G.Rossi

Omaperäiset vedot kavereiden kesken

Recommended Posts

Eipä tuossa Wolfsburgia lue........

Tehtäisikö vetoon säännöt(tässä esimerkki jos on korjailtavaa kertokaa)

Jos minä voitan te kaikki pidätte Herthan logoa AVATARINA kaksi viikkoa.

Näin tapahtuu myös muiden voittaessa.(siis jos vaikka munchen voittaa niin kaikki häviäjät pitävät sitä.

Minä kannatan kohdassa ei saa tällä aikaa olla mitään muuta joukkuetta.

Jos joku muu kuin nämä 5(? onko cule siis mukana) pidämme kaikki sen logoa KUUKAUDEN päivät.

Osallistujat:

sv_werder_fan - Werder Bremen

david villa - TSG Hoffenhaim

EL AEROPLANO - Bayer München

adu - Hertha Berlin

Cule92(?) - Bayer Leverkusen

Tämän viestin jälkeen osallistujien tulee sanoa SOVITTU tähän topikkiin jonka jälkeen vetoon ei voi enää liittyä.

Kertokaa jos haluatte muuttaa jotain kohtaa säännöissä.

Fair Play!

Wolfsburgin logoa nyt vaan näytille ;)

Hei saakos ton Wolkkarin logon ottaa jo pois???

Asiahan ei minulle kuulu, mutta eikös teillä kuukaudesta ollut puhe.

Kuukausi on kulunut joten eiköhän sen jo saa ottaa pois.

Tehtäisikö vetoon säännöt(tässä esimerkki jos on korjailtavaa kertokaa)

Jos minä voitan te kaikki pidätte Herthan logoa AVATARINA kaksi viikkoa.

Näin tapahtuu myös muiden voittaessa.(siis jos vaikka munchen voittaa niin kaikki häviäjät pitävät sitä.

Minä kannatan kohdassa ei saa tällä aikaa olla mitään muuta joukkuetta.

Jos joku muu kuin nämä 5(? onko cule siis mukana) pidämme kaikki sen logoa KUUKAUDEN päivät.

Onko Milan faneja valmiina lyömään vetoa pre season matsista Chelsea-Milan?

1.Jos Chelsea voittaa, te (Milan-fanit) pidätte kuukauden Chelsean Minä Kannatan- lätkää.

X.Tasapelistä ei toimenpiteitä.

2.Mikäli Milan voittaa, minä pidän kuukauden Milanin Minä Kannatan- lätkää.

Onko Milan faneja valmiina lyömään vetoa pre season matsista Chelsea-Milan?

1.Jos Chelsea voittaa, te (Milan-fanit) pidätte kuukauden Chelsean Minä Kannatan- lätkää.

X.Tasapelistä ei toimenpiteitä.

2.Mikäli Milan voittaa, minä pidän kuukauden Milanin Minä Kannatan- lätkää.

Vaikka en milan-faneihin kuulu, olen mukana vedossa. :D

Okei, Milan-Chelsea 1-2, Vaihdatte avatarinne (jäi viimex mainitsematta) Ratkaisumaalin tekijän naamatauluun, eli tässä tapauksessa Zhirkovin, ja Minä kannatan- lätkän Chelseaksi. Pois voi ottaa vasta 25.8.2009.Onko selvä?:D

Okei, Milan-Chelsea 1-2, Vaihdatte avatarinne (jäi viimex mainitsematta) Ratkaisumaalin tekijän naamatauluun, eli tässä tapauksessa Zhirkovin, ja Minä kannatan- lätkän Chelseaksi. Pois voi ottaa vasta 25.8.2009.Onko selvä?:D

Kai se on sitten pakko... :crybaby: *muminaa...* :lick:

EDIT:En löytänyt tarpeeksi pientä Zhirkovia, joten kuvaa en voi laittaa. Sitä paitsi ei vedoissa enään jälkeenpäin mitään voi mennä muuttelemaan. :D

Akkeli, eiköhän sen kuvan kokoa voi pienentää jollain ohjelmalla kuten microsoft picture managerilla nii ei tartte ehtii pientä kuvaa, nii voit pienentää isomman... :lol:

No tuo Akkeli #7 on siinä mielessä oikeassa että tuo yksi tyyppi on alkanut vedon sääntöjä omiksi päikseen muuttelemaan sen kiinni lyömisen jälkeen.. siis mitä tuon avatarin osalta tilanteeseen tulis.. mitä nyt noita aiempia viestejä tuosta läpi kahtelee.

No tuo Akkeli #7 on siinä mielessä oikeassa että tuo yksi tyyppi on alkanut vedon sääntöjä omiksi päikseen muuttelemaan sen kiinni lyömisen jälkeen.. siis mitä tuon avatarin osalta tilanteeseen tulis.. mitä nyt noita aiempia viestejä tuosta läpi kahtelee.

Niinpä. Eli nimimerkki milaaan voisi ihan hyvin heittää Zhirkovin menemään ja vaihtaa takaisin mieleisensä avatarin. Ei niitä nyt jälkeenpäin enää muutella...

Aika karua muuten mennä lyömään vetoa jostain preseason-peleistä kun osa joukkueista tuntuu olevan kuntonsa suhteen vielä täysin ulapalla(Milan lukeutuu niihin, sori).

Antaa nyt olla Zhirkovin avatarina, eipä sillä niin suurta merkitystä ole..

Cule92 odotappa vaan kun Milan hakkaa Barcan UCL-finaalissa! ;)

Ei noista kumpikaan sinne finaaliin pääse:icon_lol:

Siellä on Liverpool ja Real Madrid(valitettavasti:wallbang: jos Liverpool ei ehdi aiemmin tiputtaa:blink:)

Ei noista kumpikaan sinne finaaliin pääse:icon_lol:

Siellä on Liverpool ja Real Madrid(valitettavasti:wallbang: jos Liverpool ei ehdi aiemmin tiputtaa:blink:)

Realiin en ainakaan usko. Eilinen Al-Ittihad -tasuri kyllä kertoo jo jotain ensi kauden Real Madridista. Kaikkien aikojen floppia odotellessa :thumbsup1:

Voisi tietysti ottaa jonkun vedon ensi kauden La Ligan mestarista tässä topicissa. Mahdollisista panoksista saa ehdotella, toki tuo toisen joukkueen avatarina pito jonkun tietyn ajan käy kyllä, mutta olisi kiva, jos joskus olisi muunkinlaisia panoksia. Katsellaan...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this