Jump to content
Sign in to follow this  
G.Rossi

Omaperäiset vedot kavereiden kesken

Recommended Posts

Ei noista kumpikaan sinne finaaliin pääse:icon_lol:

Siellä on Liverpool ja Real Madrid(valitettavasti:wallbang: jos Liverpool ei ehdi aiemmin tiputtaa:blink:)

Kyllä siellä Chelsea ja Real on.........

Tää arvailu alkaa menemään siihen, että laitetaan finaali pariksi oma suosikkijoukkue ja kakkos suosikki.

Eli laitetaan nyt jotkut muut.

Barcelona: Mahdollinen finalisti. Jos Zlatan osuu kehikkojen sisään, mestaruus on lähellä.

Real Madrid: Jos PELLErgini saa tähtisikermän toimimaan, voi pärjätä.

ManU: Laidalla saadaan Ronaldo korvattua, mutta kuka tekee maalit.

Liverpool: Jos Alonso ja Masa jää, tulee tuttua eurokenttä menestystä.

Chelsea: En usko voittoon.

PS. Kirjoitan lisää myöhemmin.

Sama edelliseen mutta kyseessä tietysti La Liga. Ajattelin, että vetoon voisi osallistua kaikki halukkaat eli Barcelonan kannalla olisi vaikka viisi(esim) käyttäjää, Realin kannalla myös viisi ja sitten mahdolliset muiden joukkueiden kannalla olijat. Panoksena voisi vaikka olla tuo perus mestarin läpyskä minä kannatan-kohdassa jne...

Halukkaita odotellaan. Itse olen siis mukana, jos saadaan vastustajia vain. Toki ymmärrän, jos Barcelona pelottaa...;)

Halukkaita odotellaan. Itse olen siis mukana, jos saadaan vastustajia vain. Toki ymmärrän, jos Barcelona pelottaa...;)

Haluan joskus voittaa vedonlyönnissä, joten lähden tähän vetoon mukaan. Barcelona siis voittaa La Ligan.

Heh, kuinkas olet Capslock nyt aivan yhtäkkiä niin varma siitä, että Barcelona voittaa?

P.S. Sovitaanko 09/10 kauden lopusta kauden 10/11 alkuun? Ja avatariks mestarin parhaan maalintekijän kuva?

Heh, kuinkas olet Capslock nyt aivan yhtäkkiä niin varma siitä, että Barcelona voittaa?

Katsoin kristallipallostani, joka on aina oikeassa.

P.S. Sovitaanko 09/10 kauden lopusta kauden 10/11 alkuun? Ja avatariks mestarin parhaan maalintekijän kuva?

Ok, rupeankin sitten etsimään jo sopivaa kuvaa Zlatanista. :lol:

Los Blancos La Ligan vie, kerpele! Eli suomeksi sanottuna, olen mukana.

Miten voit olla mukana kun sulla on samaan aikaan vedot(?) Valioliigan voittajasta?

Eli suomeksi sanottuna, miten voit pitää kahta logoa samaan aikaan tuossa Minä kannatan-kohdassa(olettaen, että panos on sama myös Valioliigavedossa)?

Tahtoisiko joku uhkarohkea lyödä vetoa Valioliigan mestarista? Eli häviäjät pitäisivät ''Minä kannatan''-kohdassa mestari joukkoeen (Arsenalin) logoa kuukauden ajan (rangaistusajasta voidaan neuvotella). Itse olisin vedossa mukana Arsenalilla, jos nyt ylipäätäänsä jonkun rupusakin-fani uskaltautuu haasteeseen vastaamaan.;)

Sopikaa vetonne YV:lla, turha tata ketjua on tayttaa noilla mina kannatan latka-vedoilla.

Jep, ketjun nimi on omaperseiset vedot kamujen kesken, ei nuissa mina kannatan latkissa ole enää mitään omaperäistä.

Voisin lyödä vetoo sittenkin Serie A:n voittajasta..Eli en oo La Ligas mukana. Samat panokset eli "minä kannatan" lätkä veto ja voittajajoukkueen maalikuningas. Sanokoot muut mitä tahtoo ihan sama.. Ooon vedossa mukana AC Milanin kannalla. Ketään halukkaita?

Voisin lyödä vetoo sittenkin Serie A:n voittajasta..Eli en oo La Ligas mukana. Samat panokset eli "minä kannatan" lätkä veto ja voittajajoukkueen maalikuningas. Sanokoot muut mitä tahtoo ihan sama.. Ooon vedossa mukana AC Milanin kannalla. Ketään halukkaita?

Voisin lähteä tähän mukaan Juven puolella.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this