Jump to content
Sign in to follow this  
Hot10totti

Roma fan club Finlandia

Recommended Posts

Sivuilta voisi linkin laittaa tänne clubi-osioon, tietty olis hieno jos olis yhtenäiset omat foorumit mutta toisaalta kuten puhuttiin jengi käy niin monella foorumilla kirjotteleen että voi olla selkeempää pitää clubin asiat täällä. Sivut näyttää tyylikkään yksinkertaisilta, nättiä.

Sivuilta voisi linkin laittaa tänne clubi-osioon, tietty olis hieno jos olis yhtenäiset omat foorumit mutta toisaalta kuten puhuttiin jengi käy niin monella foorumilla kirjotteleen että voi olla selkeempää pitää clubin asiat täällä. Sivut näyttää tyylikkään yksinkertaisilta, nättiä.

tulossa on..ajattelin myös linkki sivu missä ois muut faniclubit, roma-sivuja jne

Todellakin hyvännäköstä. Ei mitään lisättävää lay-outtiin. Sisältöä pitäisi tietysti saada lisää. Historiikki osio on todellakin hyvä idea. Muistaakseni oli puhetta että sivuilta löytyisi nimenomaan yhdistyksestämme tietoa ei niinkään Romasta? PItäisikö sivuilla myös tulevaisuuden suunnitelmista? Houkuttelisiko se lisää porukkaa mukaan?

Muistaakseni oli puhetta että sivuilta löytyisi nimenomaan yhdistyksestämme tietoa ei niinkään Romasta? PItäisikö sivuilla myös tulevaisuuden suunnitelmista? Houkuttelisiko se lisää porukkaa mukaan?

Tulevaisuuden suunnitelmat olisi todellakin hyvä lisä sivustolle ihan meitä nykyisiä ja mahdollisia tulevia membereitä ajatellen.

Kokouksessahan porukalla näytti olevan mielenkiintoa lähteä porukalla katsomaan Cagliari(?) -ottelua, joten info tuollaisista mahdollistaisi varmasti mahdollisimman helpon ja yhtenäisen reissun.

Myös uudet asiasta kiinnostuneet liittyvät varmasti RCF:n helpommin, jos heille välittyy mielikuva aktiivisesta clubista, joka antaa muutakin vastinetta kuin clubikortin ja t-paidan.

Simo Syrjävaara Cup

Moro kaikki Romanistat!

Oisko klubilaisilla kiinnostusta lähteä edustamaan Roma Club Finlandiaa Harraste Futiksen SM-kisoihin? Turnaus pelataan Helsingissä, Töölön pallokentillä 30.7.-1.8. 2010.

Pelitapa ja keskeisiä sääntöjä:

Pelimuoto kaikissa sarjoissa on 5v5.

Kentän koko on 25mx40m.

Peliaika: 1x20min

Pelipallo: Adidas

Otteluja/joukkue: 6 ottelun takuu (osalle tulee naisten harrastesarjassa ja miesten kilpasarjassa 5 ottelua, maksimi 10 ottelua

Alkulohkot pelataan 6 joukkueen lohkoissa, joista jokainen joukkue sijoitetaan cupvaiheessa kaavioon alkulohkojen menestyksen perusteella. Miesten kilpa- ja sekasarjat pelataan alkusarjoina ja jatko-otteluina.

Turnausmaksu on 150€ / joukkue.

Vähintään 10 pelaajaa tarvitaan mukaan. Mielellään kuitenkin 12...

Mukaan haluavat voisivat ilmoittautua mahdollisimman pian. Turnaukseen ilmoittautuminen alkaa 1.4.

toihan kuulotaa hauskalta ja asialliselta!

löytyykö klubistamme totin kaltaisia futaajia? omat skillsit ei oo mitenkään hyvät, mut jos jengi saadaan kasaan niin höntsääjänä mukana. vaikka sitten penkin puolella keskaria juoden..

Itse olen pelannut urani maalivahtina, lähes Donin tasoinen torjuja, ehkä hieman parempi ränkeissä. No joo mutta kiinnostaisi kyllä, voisin esim. maaliin lähtee helposti.

edit. Jos kymmenenkin sais pelaan ni ei ois paha toi liittymismaksu jakaa niiden kesken.

Ei täällä varmaan ketään Ménezin kaltaisia dribblaajia ole, mutta eiköhän me joukkue kasaan laiteta. Arttu siis tolppien väliin...

Joo, ei todellakaan paha, jos kymmenen pelaajaa kasaan saadaan.

Tuolla lisää infoo turnauksesta--- -> http://www.palloliitto.fi/seura/harrastefutis/harraste_sm-simo_syrjavaara_cu/

edit. Toi miesten fair play-sarja on varmaan paras vaihtoehto. Katellaan vaikka ensi vuonna sitten sitä kilpasarjan voittoa.. :)

mukana ollaan. yli 10 vuotta siitä kun mä viimeks pelasin, elikkä ei ihan totin tasolla enää.

jos vaan suomessa oon silloin, en ihan varma viel mutta siltä näyttää, niin olen kyllä mukana..

Tottakai mukana. Futaustaidot on korkeintaankin välttävät, mutta eipä idea taida olla niinkään komeat suoritukset vaan se että yleensäkin saadaan tällaista aikaiseksi. Jos alkaa pelimiehiä löytyä niin sitten siirryn vaikka huoltajaksi.

Joo mä voin kehittää hyvät banderollit ja Ultras-meiningin tifot ja fanituslaulut... Ja tietysti hyvät bissevarastot kentänlaidalle :mrgreen:

Mä voin tuoda pommit ja soihdut! Itse niin paska pelaamaan et parempi olla vaan huutamassa jos olen maisemissa

Harrastefutiksen SM

Moro!

Homma on edennyt ilmoittautumisvaiheeseen. Ilmoittautuessa tarvitsee ilmoittaa paidan väri. Mahtaako clubille tulla ennen turnausta ns. klubipaitoja, vai pitäiskö kehittää joku muu systeemi? Kenties AS Roman punainen kotipaita, jos kaikki sellaisen omistaa?

Heittäkää ideoita...

Tähän mennessä joukkueeseen ilmoittautuneita ovat:

- Er_Pupone

- ara

- mankku

- Amadeo

- Romulus

... Lisää pelaajia otetaan vastaan mielellään, mutta noillakin mukaan käsitykseni mukaan päästään.. Saattaa vaan vähän jalat kramppailla ilman vaihtomiehiä. :)

Lähettäkää nimitietonne mulle sähköpostilla osoitteeseen: [email:2grmt911]j_helminen@hotmail.com[/email:2grmt911]

Sarja tulisi näillä näkymin olemaan miesten Fair Play-sarja. Sarjassa ei saa pelata pelaajat, jotka ovat pelanneet 5div. tai ylemmillä sarjatasoilla. Jos joku kovempi futaaja joukkueessamme on, niin sitten ilmoittaudutaan miesten harrastesarjaan.

Jees eiköhän toi Roman kotipaidan väri, jos ei jollain ole niin sitten joku samanvärinen t-paita yms. Itse jos oon maalissa ni varmaan pelaan sit mustalla paidalla :blind:

Laitoin mailia sulle, ja laitan facebookkii viel muistutusta.

Tämä on alustava kysely tuosta futisturnauksesta. Eli jos täältä maaseudulta ilmoittautuu mukaan, niin millaisia yöpymismahdollisuuksia siellä on? Tarjoaako kukaan tuntemattomalle yösijaa vain täytyykö etsiä joku muu majoitusvaihtoehto? En ilmoittaudu vielä peruuttamattmasti, sillä polvi on pelailuiden jälkeen hieman sökönä ja tervehtymistä odotellaan...

Tämä on alustava kysely tuosta futisturnauksesta. Eli jos täältä maaseudulta ilmoittautuu mukaan, niin millaisia yöpymismahdollisuuksia siellä on? Tarjoaako kukaan tuntemattomalle yösijaa vain täytyykö etsiä joku muu majoitusvaihtoehto? En ilmoittaudu vielä peruuttamattmasti, sillä polvi on pelailuiden jälkeen hieman sökönä ja tervehtymistä odotellaan...

Saattaahan tuo järjestyäkin. Jos ei, niin eipä tuo stadionhostellikaan kallis vaihtoehto ole... 17,5€ / yö. Pari kaljaa vähemmän after gameissa, niin sehän on siinä. :)

Taisin innostua liian aikaisin. Kävin eilen pelailemassa eikä polvi kestä kunnolla juoksemista. Eli minun täytyy vetäytyä kisasta sivuun. Harmi, turnaus vaikuttaa kiinnostavalta. Toivotan kuitenkin mitä suurinta menestystä joukkueellemme.