Jump to content
Sign in to follow this  
Hot10totti

Roma fan club Finlandia

Recommended Posts

Miten mä nyt liityn roma club finlandiaan? kuule amadeo, ei hullumman näköinen logo

"Koska clubi ei vielä ole virallinen, siihen liittyminen on ilmaista. Liittyäkseen clubiin tarvii tehdä vain seuraavaa:

Lähettää sähköpostilla seuraavat tiedot osoitteeseen asrclubfinlandia( at )gmail.com :

- Nimi

- Osoite

- Puhelinnumero

- Syntymäaika ja tämän hetkinen ikä

- Nimimerkkisi paitsio.comin foorumeilla"

En halua lähteä mitenkään tyrmäämään tuota logoehdotusta, mutta itse olisin sitä mieltä ettei sotkettaisi noita sinivalkoisia värejä keltaisen ja punaisen kanssa. Mielummin tekstillä esille se mistä maasta meidän klubimme tulee.

Toisen seuran kannattajana minulla ei tietystikkään ole minkäänlaista sanavaltaa logo-ehdotuksien suhteen, mutta aivan pakko todeta että onpas tuo Amadeon uusin ehdotelma aika pirun tyylikäs! :thumbsup1:

Tämä on huomattavasti parempi. Loistavaa! Kuten Romanista sanoi, ehkä on parempi, ettei väkisin tungeta sitä sinivalkoista sinne, mihin se ei sovi. Entäs se lisäteksti (Lupi Dell'Artico)? Jätetäänkö pois?

Mielestäni tuo teksti olisi hyvä logoon, tuli sitten clubin viralliseksi nimeksi mitä vaan, esim tuohon roma club finlandian tilalle. Logo on hieno, katselin olimpicolla noita muiden clubien bannereita ja oli aika turhan yksinkertaisia, tua näyttää nätiltä.

No ainakin tänään kommentoineet näyttäs olevan yhtä mieltä että logo on löytynyt. :mrgreen:

Mites sitten toi teksti? Ketkä haluaa Roma Club Finlandia ja ketkä Lupi dell'Arctico? Henkilökohtaisesti aivan sama, mä vaan oon tuijottanu tota logoa kohta 10min. Jos muutkaan ei löydä suosikkia niin mun mielestä Amadeo voisi (halutessaan) päättää, artistihan tuon kuitenkin maksaa. :icon_lol:

Vai oisko kuitenkin demokratia paikallaan, eli pitäskö väsätä jonkin sortin äänestyspolli?

loistavaa ara ja amadeo ja hienoa perkele,että sydäntä löytyy.olen jo 46v äijä turusta,mutta rivijäseneksi lähdin jo periaatteestakin,koska olen romaa kannattanut jo 25v ja nähnyt roman livenäkin 6 kertaa,hienoa,että löytyy aran kaltaisia jätkiä,jotka tuovat kulttuuria suomeenkin