Jump to content
Sign in to follow this  
Hot10totti

Roma fan club Finlandia

Recommended Posts

Eiköhän se logo ole tuo. Todella tyylikäs ja tuo esille sekä seuran että Fan Clubin. Upeaa työtä.

TÄYSIN samaa mieltä! Aivan helvetin upeaa työtä! Ara ja amadeo on kyllä loistavasti ollut mukana ja vieneet hanketta eteen päin. Hieno nähdä, että projekti etenee hyvää vauhtia! Viime aikoina on aikataulu ollut lukion takia tiukka niin ei ole oikein tullut seurattua, eiköhän tästä taas ala foorumien selailun kipinä taas alkamaan.

Kyllä se taitaa logo olla valmiina, hienoa työtä vielä kerran. Tuo teksti kyllä lopulta parempi, toista voi käyttää mahdolliseen banneriin joskus tai esim t-paita/huppari-akselille.

Jeah, nyt se on mun mielestä täydellinen. Henk koht tykkään tosta Lupi tekstistä sen verran ettei sitä kuitenkaan viittis jättää käyttämättä ja tuolla tavalla laitettuna se antaa vähän lisää potkua alkuperäiselle logolle. :smile:

Pääseekö mukaan yksi Giallorossi-fani lisää?

Aina! 1.11 on ensimmäinen tapaaminen, laita nimi,puh.numero,osoite ja syntymäaika [email:1p9vpeje]asrclubfinlandia@gmail.com[/email:1p9vpeje] osoitteeseen.

mites meni eka tapaaminen?

onko jatkosuunitelmat jo valmiina ja voinko auttaa mitenkään että homma rullas helpommin eteenpäin?

Tos vierähti viikko aika nopsaa, laitan huomenna maililla kaikille infoo mitä tapaamises oli ja mitkä on jatko suunnitelmat.

edit. torstaina, en pääse gmailii.

Liittyminen

Muistaakseni laitoin joskus keväällä postia, että haluaisin liittyä mukaan, mutta silloin ainakaan minkäänlaista vastausta ei kuulunut. Nyt laitoin sähköpostilla uudelleen viestiä... Pitäisikö jonkinlainen vahvistusviesti tulla, vai onko se vaan sillä selvä, että on lähettänyt omat tietonsa spostilla..?

TV-ottelut

Hei,

Ensi viikolla näköjään Canalplus näyttää oikein urakalla Roman matseja! Sunnuntaina 11.1. Roma - Milan, Keskiviikkona 14.1. Roma - Sampdoria ja Sunnuntaina 18.1. Torino - Roma.

Jos oikein olen ymmärtänyt, niin Elmo Sports&Grill:ssä näkyy aika hyvin noi punakeltasten ottelut... Olisko kiinnostusta porukalla lähtee kattomaan jotain noista matseista, esim. tuo Roma - Milan?? Samalla voisi keskustella missä mennään ton Clubin kanssa...

Itse en pääse valitettavasti, kannattaa toki silti ainakin tuo Milan peli porukalla seurata, aina parempi.

Clubi asioista sen verran että itsellä meni Joulukuu aika yllättävän kiireisemmin mitä olin suunnitellut enkä ehtinyt hoidella kaikkia asioita mitä olin suunnitellut, tällä viikolla on töissäkin vähän enemmän aikaa hoitaa niin koitan saada kaikki noi rekisteröitymislomakkeet yms hommat hoidettua maililla kaikille ilmoittautuneille jotta saadaan homma eteneen. Tästä syystä tammikuulle suunniteltu "vuosikokous" varmaan tulee vähän liian nopeasti (taas prkl), mutta eiköhän me ehditä. Uusi vuosi ja tiukempi ote :superhappy: