Jump to content
Sign in to follow this  
jone

Äänestäkää keskustaa

Recommended Posts

Kannattaisi tuolta ostareiden kulmilta kerätä äkkiä Sairaseläkeläisten puolue, mielelläni meistä jokainen maksaa veropussistaan delirium-piripäälle keskivertosuomalaisen palkan suuruista työkyvyttömyyseläkettä.

Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa.

Jos viittaat mun kirjotukseen niin perussuomalaisten aatteita on myös tukien väärinkäytön vastustaminen. Siis myös suomalaisten ns. "loisien" ja olen myös ite sitä mieltä! Se että parannetaan perusterveydenhuoltoa, vanhusten ja vammaisten, ja eritoten sotiemme veteraanien asioita ei mielestäni tarkoita alkoholistien yms. hyysäämistä!? Päinvastoin, myös kotoisista tuenväärinkäyttäjistä on päästävä eroon, mutta eihän niitä siis kannata sitä ennen hankkia lisää! Eihän tietty voi yleistää, mutta valitettava tosiasia se vaan on, että ei nuo ongelmat ole esim. somaleiden myötä ainakaan vähentyneet...? Vai mitä tarkoitit?

Pakolaispolitiikkaan vielä, se tuntuu olevan tulenarka aihe... Kuten sanottu, ei sitä tartte kokonaan sulkea, kohdistaa se vaan oikeisiin kohteisiin! Niille jotka sitä todella tarvitsee! Ja tää ikuisuuskysymys, eli se että rajoittaa pakolaispolitiikkaa ei tarkoita todellakaan, sitä että olisi rasisti!

Kyllähän näitä jeesustelijoita aina löytyy, mutta yleensä se on pelkkää silmänlumetta....

Eli siis voisin yhtä hyvin käyttää itekin tota samaa sanontaa kauhalla ammentamisesta, mutta en viitti, onhan näitä näkökulmia, ja kaikkien mielestä se oma vaan on ainoa oikea...:icon_lol:

Niin ja sairaseläkeläisellä viittaan nimenomaan Perssyöpäläisten ex-kansanedustajaan, nykyiseen työkyvyttömyyseläkeläiseen. 2500 e/kk on ihan kiva raha, sillä saa paljon erivärisiä pillereitä.

Niin ja sairaseläkeläisellä viittaan nimenomaan Perssyöpäläisten ex-kansanedustajaan, nykyiseen työkyvyttömyyseläkeläiseen. 2500 e/kk on ihan kiva raha, sillä saa paljon erivärisiä pillereitä.

No mut ei Halme ollu ensimmäinen, eikä edes viimeinen ku näin teki... Halmeen ajatukset oli periaatteessa hyviä, teot jäiki sitte vähemmälle... Enkä sitä kyllä ihmisenä ihaile juurikaan!

Kyllä kai kaikilla puolueilla/aatteilla on jotain hyvää, mut yleensä menee överiks, niinku esim. just tää vihreä- tai kommunismiaate. Ei nää huippu vasemmistolaiset ja kommunistitkaan oikeesti kuitenkaan suostus jakamaan tästä kuuluisasta 2500e/kk palkasta lähibaarin juopoille latin latia! Ja Vihreät ajelee ihan samalla tavalla omilla autoilla! Tuskin tekevät vaalikiertuettaan jalan tai polkien...? Se on vaan niin kiva hurskastella ja halailla mäntyjä, samalla tavalla jää teot puheitten asteelle, siis pata kattilaa soimaa...:smile_ani:

Olen mä itsekin myös ympäristön- ja luonnnonsuojelun kannalla. Muutenhan se on ihmiskunnan tuho, tosin me ehditään kuolla jo ennen sitä otsoonikatoa, joten ei hätää:teeth: Ei vaan, pitää niitä asioita ajatella, mut kohtuus kaikessa!

Poliittinen väitt... eiku keskustelu on kuningasten laji! Tää pitääkin muuttaa poliitiikan kannattajat Ry:ksi!

Muuten Jone, ajattelin kyllä laittaa vedot Saintsin kautta, eiks se ole varma kotivoitto tänään? Kioskille menen pyörällä ja pelaan vaan eurolla...:smile_ani:

näinpä

Tässä on varsin hieno näkemys aiheesta:ass:

Tate, sää wanha anarkisti !

Kyllähän se näin on, eli huonoja puolia on helpompi aina löytää, kuin hyviä.

Sama asiahan näkyy myös urheilutoimittajissa, niitä negatiivisia juttuja kun on niin paljon helpompi kirjoittaa, kuin positiivisia.

Royfishille, en tiedä illan pelistä, kaikki on aikalailla sekaisin. Managerikin sanoo julkisesti, että Bale on ihan loppu ! Kuten siinä Preston pelin aattona kirjoitin, niin

puheenjohtaja vaihtui ja kukaan ei tiedä, miten se vaikuttaa. Nyt tietää !

jone

p.s. Pistin viimeksi, että äänestäkää ketä haluatte. Tarkoitin tietenkin, että äänestäkää ketä haluatte, kunhan ette demareita :-)

Vaalitulos

No niin, nyt on sitte vaalit ohi ja tulokset selvillä. Kuinkas kävi omien ehdokkaiden kanssa, pääsikö parlamenttiin? Mites muuten, oliko vaalitulos mieleinen?

Suomessahan on toki vaalisalaisuus, mutta saahan sitä huviksensa udella...?

Oma ehdokkaani pääsi läpi ja olen erittäin tyytyväinen vaalien tuloksiin ja vaalivoittajiin! Olisin kyllä suonut vielä Keskustalle vähemmän paikkoja... Suomesta ei sittenkään tullut punavihreä!:D

Onnittelut vaan kaikille vaaleissa menestyneille!

Valitettavasti oma ehdokkaani ei päässyt läpi.

Puoluetasolla olen todella tyytyväinen, mitä nyt Keskusta olisi saanut saada vähemmän paikkoja. Pettynyt olen nuorten edustajien vähyyteen ja äänestysprosenttiin.

Onneksi turhaakin turhemmat julkkikset (Pikku-G, Steen1, Frederik...) eivät enää vyöryneet joukolla Arkadianmäelle. En usko, että Juha Mietokaan saa sieltä sitä sadasosaansa takaisin, mutta se nähdään seuraavan 4 vuoden aikana.

Nyt saa sitten myös nähdä, pysyvätkö ne 157 edustajaa kannassaan opintotuen korottamiseksi vai oliko kaikki taas kuuluisaa 4 vuoden valhetta.

Porvarihallitus, tervetuloa.

Ensinnäkin, meikäläinen palasi näissä vaaleissa äänestävien kansalaisten joukkoon, joten kippis sille. :thumbsup1: Neljä vuotta sitten äänestäminen jäi ihan vain siitä käytännön syystä, että olisi pitänyt varta vasten reissata Manchesteriin Suomen konsulaattiin, jotta olisi Englannista käsin päässyt antamaan äänensä. Tiesin kyllä suomalaisista jotka porukalla äänestämään reissasivat, mutta mä todennäköisesti menin samana päivänä katsomaan North Endin peliä.

Toi neljä vuotta sitten olikin ainoa kerta, kun en ole eduskunta-, kunnallis-, tai presidentinvaaleissa äänestänyt.

Uutta mulla näissä vaaleissa oli se, että kävin ensimmäistä kertaa äänestämässä varsinaisena vaalipäivänä. Sitä on jo niin tottunut ennakkoäänestämiseen, mutta nyt kun en muutamana ensimmäisenä ennakkopäivänä ehtinyt, niin ajattelin että "mennään nyt kerrankin katsomaan mikä se meininki siellä vaalilokaaleissa vaalipäivänä on".

Oma ehdokkaani meni läpi, mikä oli kyllä jo etukäteenkin enemmän kuin odotettua.

Kyllä Jones on oikeassa, Jukka Virtanen on todellakin kotoisin Jämsänkoskelta. Hänen asuintalo on Korventiellä, lähellä Korven koulua, numeroa en nyt muista. Se on todella suuri virhe sanoa Jukkaa (miksei muitakin Jämsänkoskelaisia Jämsäläisiksi) Itse olen lähtenyt Jämsänkoskelta 1985 Turkuun merimieskouluun Suomen Joutsenelle, mutta en vieläkään sulata sanontaa Jämsäläinen, kun olen koskelta! Samoin Jukka muistaa myös aina painottaa olevansa Jämsänkoskelta, ei Jämsästä!!!

... Timo Soini (Millwall), Paavo Arhinmäki (Chelsea) - löytyyköhän muita liigafaneja ehdokkaiden joukosta?

Menköön nyt tän ketjun jatkoksi:

Kulttuuri- ja urheiluministeri Stefan Wallin harrastaa mielellään haasteellista ruoanlaittoa, käy kuntosalilla ja seuraa englantilaista liigajalkapalloa. Suosikkijoukkue on birminghamilainen Aston Villa.

ärkope

Kulttuuri- ja urheiluministeri Stefan Wallin harrastaa mielellään haasteellista ruoanlaittoa, käy kuntosalilla ja seuraa englantilaista liigajalkapalloa. Suosikkijoukkue on birminghamilainen Aston Villa.

Nehän onkin Jussin kanssa, kuin kaksi marjaa. Perus suomenruotsalaisia molemmat :-)

Fiksun oloinen urheiluministeri pitkästä aikaa, edellinen hyvä taisi tulla

vasemmalta. Se on mun mielestä hyvä juttu, ettei tämä urheiluministeri tule valtapuolueista, pystyy tekemään järkeviä päätöksiä ilman, että puolueen painostus liikaa vaikuttaisi, kuten edellisen "neropatin" jääkiekkoväkivaltapopulismisiipeilyt yms.

Porvarihallitus alkaa olla koossa viimeisiä salkunhaltijoitaan myöten, joten on tullut aika onnitella tämän ketjun aloittanutta kampanjakeisari jonea:

Paavo Väyrynen ulkomaankauppaministeriksi!!! :thumbsup1: :rolleyes_ani:

Ja Ike Kanerva ulkoministeriksi - 'kele sentään, kyllä toi politiikka vaan on isojen poikien eikä minkään marjanpoimijoiden peliä! :fero:

Re:

joten on tullut aika onnitella tämän ketjun aloittanutta kampanjakeisari jonea:

[

Tämä tuli täysin pyytämättä ja yllättäen. Toistan vielä, tämä tuli täysin pyytämättä ja yllättäen.

Anneli

Sign in to follow this