Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

Lippuinfo (lue tämä ennen lippuihin liittyviä kysymyksiä)

Recommended Posts

Roman osuudessa Paitsio.comissa on täydelliset ohjeet lipun hankkimiseksi Roman kotipeliin. Mikäli olet lähdössä reissuun ja lippujen hankkiminen mietityttää, tutustu tähän: Paitsio.com :: Serie A & B :: AS Roma :: Stadio Olimpico :: Lippuinfo

Selaa ihmeessä koko Stadio Olimpico -valikko läpi, sillä se sisältää myös muuta hyödyllistä tietoa ottelutapahtumasta.

Terveisin,

Maalipyssy

AS Roma - Real Madrid

Haluaisin lippuinfoa koskien mestareidenliigan lippuja. olen menossa roomaan viikolla, jolla vastaan tulee real madrid ja haluaisin infoa mistä kannattaa hommata lippu tähän peliin, jos joku on ollut seuraamassa aikaisemmin mestareidenliigaa.

Vähän lipputietoutta:

AS Roma storea ei ole enää Piazza Independenzalla. Se on tosin piazzalta lähtevällä tiellä Via San Martino della Battaglialla. Tuosta liikkeestä ei saanut lippuja, ainakaan enää pelipäivänä!

Via del Corson varrella olevasta Roma Storesta (Piazza Colonna 360) sen sijaan tiketit saa lunastettua. Yläkerrasta. Tämä taitaa olla isoin liike, mutta voin olla myös väärässä.

Suosittelisin menemään suoraan tuonne Piazza Colonnan liikkeeseen. Lippujen lisäksi siellä on enemmän fanituotteita ostettavana.

Vähän lipputietoutta:

ä!

Via del Corson varrella olevasta Roma Storesta (Piazza Colonna 360) sen sijaan tiketit saa lunastettua. Yläkerrasta. Tämä taitaa olla isoin liike, mutta voin olla myös väärässä.

Sanoisin kyllä, että Via Appialla Nuovalla (nr. 130) sijaitseva liike on isompi. Lipuillekkin on oma "liikkeensä" siellä, joten ne hoituvat vaivatta.

Liput Empoli peliin 22.3

Moro!

Mitenhän kannattaisi liput hommata tähän AS Roma - Empoli matsiin, kun saapuminen kylille on puolenpäivän aikoihin ja matsi alkaa käsittääkseni 15.00?

Listticketin liput pitää käsittääkseni noutaa jo hyvissä ajoin, joten välttämättä siihen ei ehdi? Saako muutamaa tuntia aikaisemmin enään lippuja ostettua, ja jos saa mistä?

Kiittäen tiedoista

Janne

Moro!

Mitenhän kannattaisi liput hommata tähän AS Roma - Empoli matsiin, kun saapuminen kylille on puolenpäivän aikoihin ja matsi alkaa käsittääkseni 15.00?

Listticketin liput pitää käsittääkseni noutaa jo hyvissä ajoin, joten välttämättä siihen ei ehdi? Saako muutamaa tuntia aikaisemmin enään lippuja ostettua, ja jos saa mistä?

Kiittäen tiedoista

Janne

Lipunmyynti lakkaa 3 tuntia ennen pelin alkua, joten paikan päältä et luultavasti enää ehdi lippuasi ostaa.

Listicket on varma vaihtoehto, ja liput ovat noudettavissa stadionin viereltä pari tuntia ennen peliä aina pelin alkuun asti. Eli jos ehdit jollekkin lipunmyyntipisteelle ennen kello kahtatoista, saat varmasti lipun vielä paikan päältä.

Mikäli haluat pelata varman päälle, osta listicketistä.

10.25 saapuu kone kentälle, toivottavasti. Siitä kaikenlaisten säätöjen kautta ilmeisesti junalla terminille ja siitä kävellen hotellille säätämään. Eli onko tällä aikataululla mahdollista ehtiä matsiin? Ja jos tilaan liput listticketistä, niin ne voi hakea mistä, milloin?

Ensi kertaa Roomaan menossa eli säätöä on tiedossa, mutta kun kerran olisi matsi noin hyvin siinä tarjolla, niin kovastihan se mieli sinne tekisi.

-Janne

Terve,

et ole merkinnyt mitä joukkuetta kannatat, joten en tiedä viitsinkö auttaa:lol:...

Niin siis tässä virallinen ilmoitus tuon ottelun lipunmyynnistä (näin sen siis pitäisi mennä):

http://www.asroma.it/Doc.aspx?Categoria=63&Documento=8844

Sen mukaan lippuja myydään siis la 22.3 klo 14.00 asti A.S.Roma storeissa:

*P.zza Colonna 360 Tel. 06.69200642 - con orario 10.00 – 18.00

*Via Appia Nuova 130 Tel. 06.77590664 - con orario 10.00 – 18.00

*Via Vincenzo Cesati 76-80 Tel. 06.25204327 - con orario 10.00/13.00 – 15.30/18.00

*Via Sestio Calvino 26-30 Tel. 06.71072033 – con orario 10.00/13.00 – 15.45/18.00

*Centro Comm. “La Bufalotta”, Via della Bufalotta, Tel. 06.87133905 - con orario 10.00 – 18.00

Ja totocalcio lippumyymälöissä (tabaccherioita/kioskeja ympäri roomaa) ja

BIGLIETTERIA GRAN TEATRO:ssa - (VIALE TOR DI QUINTO) lippuja myydään aina la 22.3 klo 15 asti (pelin alkuun asti). Tässä lista lippumyymälöiden osoitteista:

http://www.asroma.it/Ricevitorie.aspx

Vaikea sanoa miten ehdit, varsinkin kun ei tiedä missä hotellisi sijaitsee, mutta ei mielestäni ole mitenkään mahdotonta ehtiä.

Joten piirräpä kartalle(kokeile vaikka maps.google.it) pisteet lentokentän, hotellisi, lähimmän lipunmyyntipisteen ja stadio Olimpicon välille ja arvioi mahdollisuutesi... :finger: Jos aikataulu rupeaa kiristämään, otat taksin (ei ne yhtään kalliimpia ole kuin suomessakaan. Jos sanot meneväsi matsiin ja taksikuski on Lazio-fani, pelkään vain ettet ehdi:D )

Listicketin kautta saat ostettua liput tämän viikon torstaihin(20.3) klo 18 saakka, joten vielä on aikaa päättää... Sitä kautta saa ostettua lippuja vain seuraaviin katsomonosiin: Tribuna Monte Mario (70€)e Tevere Centrale (55€). Noista muista lippumyymällöistä saat lippuja mihin katsomonosaan tahansa (kunhan paikkoja on jäljellä)

Lipunmyynti alkaa tänään 17.3 klo 15.00

Loppuunmyyty peli ei varmasti tule olemaan, joten lippuja saa varmaankin vielä stadionin edestäkin mustasta pörssistä, mutta sitten tuleekin kysymysmerkki sen nimen muuttamisen kanssa. Stadionin lippupisteet = botteghini ovat kiinni muutama vuosi sitten tulleen uudistuksen takia, joten niissä ei lippuja enää myydä. Lipuissa siis lukee haltijan nimi, joka tulisi vaihtaa sinun nimeksesi (ainakin periaatteessa). Mutta ei tätä välttämättä tarkisteta. Muista kuitenkin ottaa passi/virallinen henkilöllisyystodistus mukaan, sillä tarvitset sen saadaksesi ostettua lipun.

Kiitoksia hyvistä neuvoista. Katselin juuri itse, että hotelli on muutama satametriä terminiltä länteen/koilliseen. Ajattelin tilata liput listicketistä, koska näin saa karsittua yhden säätövaiheen matkalta. Nämä siis saa noudettua stadionilta jostakin pisteestä myös juuri ennen matsia? VAi täytyykö sinne vääntäytyä tuntikausia ennen matsia?

-J

Eli nyt on listicketistä tevere centraleen liput. Vielä tähän liittyen yksi kysymys. Eli onko se listicketin lipunnoutopiste helposti löydettävissä satdionilta? Ohjeita, tuntomerkkejä?

-Janne

Hei! Onko kellään kokemuksia pakettimatkoista? Ystäväni kävi Manchesterissä katsomassa Manu-Liverpool ja piti näkemästään. Hänellä systeemi toimi siten, että hotellin aulassa odotti 4 Manun kausikorttia. Itseäni kiinnostaisi 'Derby della Capitale', Roma-Lazio. Ovatko pakettimatkat teistä ylihintaisia, toimivia, helppoja?

Mieluiten olisin Roomassa esim. 4 yötä ja suora lento tietenkin. Haluaisin ehdottomasti seurata ottelua sivuttais suunnasta, hyviltä paikoilta. Luulen, että paketeissa ei saa paikkaa päättää ja kai lennot pitää maksaa erikseen. Onko muita sivuja kuin esim. http://www.smt.fi/urheilumatkat.html

Niin.. sellaista vielä, että minusta pitäisi järjestää 1 TOPICCI - esim. Roomaan katsomaan futista, jossa kaikki matkakertomukset sun muu asiaan liittyvä.

kiitos

Hei! Onko kellään kokemuksia pakettimatkoista? Ystäväni kävi Manchesterissä katsomassa Manu-Liverpool ja piti näkemästään. Hänellä systeemi toimi siten, että hotellin aulassa odotti 4 Manun kausikorttia. Itseäni kiinnostaisi 'Derby della Capitale', Roma-Lazio. Ovatko pakettimatkat teistä ylihintaisia, toimivia, helppoja?

Mieluiten olisin Roomassa esim. 4 yötä ja suora lento tietenkin. Haluaisin ehdottomasti seurata ottelua sivuttais suunnasta, hyviltä paikoilta. Luulen, että paketeissa ei saa paikkaa päättää ja kai lennot pitää maksaa erikseen. Onko muita sivuja kuin esim. http://www.smt.fi/urheilumatkat.html

Niin.. sellaista vielä, että minusta pitäisi järjestää 1 TOPICCI - esim. Roomaan katsomaan futista, jossa kaikki matkakertomukset sun muu asiaan liittyvä.

kiitos

Pakettimatkoista Italiaan en ole kuullut, enkä tiedä mitään. Sen tiedän, että lipun ostamiseen tarvitsee passin, tai jonkun virallisen henkilötodistuksen koska lippuun tulee lipun haltijan nimi. Ennen kävi valokopio passista, mutta nykyään pitää muistaakseni olla virallinen henkilötodistus mukana lippua ostettaessa, joten en tiedä miten pakettimatkatoimistot meinasivat tämän ratkaista? Tai sitten vastasin itse juuri kysymykseen, minkä takia pakettimatkoja ei Italiaan järjestetä...

Yllä threadissa ohjeet lippujen listicketistä ja muualta ostamisesta, jos ei pakettia löydy.

Mitäs Roomassa olleet nuo hotellit (sijainnit yms)? Mitä suosittelette, mahdollisimman halpaa haen koska siellä ei ole tarkoitus aikaa viettää :lick:. Peliä siis menossa katsomaan ja pyörimään kaupungille, perus loma siis tiedossa.

Terminin (rautatieasema) läheltä löytyy hinta/laatusuhteessa parhaat. Ja pääsee helposti liikkumaan kaikkialle. Elokuussa löytyy varmasti tilaa ja halpoja diilejä (kannattaa varmaan melkein kysellä suoraan paikan päällä) muuta syyskuussa onkin sitten jo ihan toinen tilanne. Mitä peliä oot muuten menossa katsomaan? Itsellä on ohjelmassa Roma-Reggina...

Terminin (rautatieasema) läheltä löytyy hinta/laatusuhteessa parhaat. Ja pääsee helposti liikkumaan kaikkialle. Elokuussa löytyy varmasti tilaa ja halpoja diilejä (kannattaa varmaan melkein kysellä suoraan paikan päällä) muuta syyskuussa onkin sitten jo ihan toinen tilanne. Mitä peliä oot muuten menossa katsomaan? Itsellä on ohjelmassa Roma-Reggina...

Olen muuten samaa, JA jos oikein muikea säkä käy niin Roma aloittaa cl:n kotona jolloin myös näkisin sen pelin :lick:.. Löysin hyvän hintasen hotellin, metrolla 15min keskustaan, 7-10min olimpicolle. Hotla ja lennot varattu, innolla odotan. Hotelli taisi olla Flaminius, kohtuu halpa ainakin.

Itsekin olen Terminin läheisyydessä majoittunut lähes aina Roomassa käydessäni. No, hyvä jos on jo majoitus löytynyt ja toivottavasti natsaa vielä CL-matsin kanssa.

Ensimmäinen A.S.Roma Club Finlandian fanimatka lienee myös tiedossa jo lähiaikoina, tällä kaudella?:tongue:

Varasin juuri lennot Roomaan ja tarkoitus on mennä katsomaan Roma-cluj chämäri peliä. Mielenkiinnosta kysyn, että onko kukaan täältä lähdössä kyseistä peliä katsomaan ja jos on niin mihin päin katsomoon?

Varasin juuri lennot Roomaan ja tarkoitus on mennä katsomaan Roma-cluj chämäri peliä. Mielenkiinnosta kysyn, että onko kukaan täältä lähdössä kyseistä peliä katsomaan ja jos on niin mihin päin katsomoon?

Itse olen samana päivänä saapumassa Roomaan ja peliä tarkoitus mennä katsomaan, minne päin, ei mitään hajua :smile:.

:thumbsup1::thumbsup1::thumbsup1: Siinä olis kyllä unelmien täyttymys:smile:

Katsoa kun Juve pelaa finaalissa? :smile:

No ei... Mutta itselläni unelma täyttyy kun pääsen marraskuussa katsomaan Juventuksen matsia juurikin Romaa vastaan. Jos ottelu näkyy canalilta, katsokaa kaikki Romanistat se koska JCF on siellä! :smile_ani:

Roma-Cluj 16.09.08

Ciao a tutti!

Ilmeisesti suomalaisfanit tulevat olemaan hyvin edustettuina tuossa pelissä! Mahtavaa! Olisi kyllä kiva mennä vaikka porukalla... löytyykö innostusta? Mitä paikkoja ajattelitte ostaa? Itse ajattelin joko Curvaa tai Distintiä. Liput tulee myyntiin 11.9. Oletteko silloin jo maisemissa? Vois esim sopia tapaamisen Piazza Colonnalle (Roma-Storen viereen) klo 11.30...? Kommentoikaa! Itse olen Roomassa jo ylihuomenna (sunnunta-iltana)

Ciao a tutti!

Ilmeisesti suomalaisfanit tulevat olemaan hyvin edustettuina tuossa pelissä! Mahtavaa! Olisi kyllä kiva mennä vaikka porukalla... löytyykö innostusta? Mitä paikkoja ajattelitte ostaa? Itse ajattelin joko Curvaa tai Distintiä. Liput tulee myyntiin 11.9. Oletteko silloin jo maisemissa? Vois esim sopia tapaamisen Piazza Colonnalle (Roma-Storen viereen) klo 11.30...? Kommentoikaa! Itse olen Roomassa jo ylihuomenna (sunnunta-iltana)

Itse saavun 16.9 aamusella kaupunkiin. Itse ajattelin hinnan puolesta myös Curvaa tai Distintiä, kumpihan olisi parempi (ne jotka on ollut)??