Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

Lippuinfo (lue tämä ennen lippuihin liittyviä kysymyksiä)

Recommended Posts

Itse olen Roomassa 14.9 ja ajattelin koittaa saada curvaa lipun, paikallinen kaverini sanoi että curva maksaisi 25€.

romanews.eu ilmoitti viime viikolla että curvat 15e ja distinti 25e, tiedä sitten, enkä nyt enään löydä sitä infoa :nerd:

Onko kellään mitään tietoa milloin Roma-Chelski (4.11) matsiin aletaan myymään lippuja, lähdetään koulureissulle antiikin helmeen juuri tuona tiistaina ja ois kutakuinkin siistiä pystyä mennä katsomaan tuota.

Niin ja hinnatkin jos joku tietää :D..

Kiinostaako muita mennä katsomaan peliä distiniin vai riehumaan curvaan mistä peliä ei oikeen näe? Olen ollut kummassakin ja molemmissa on tunnelmaa. Ajattelin että jos liput ovat distiniin 25€ ni kyllä sinne sitten suuntaan.

Onko kellään mitään tietoa milloin Roma-Chelski (4.11) matsiin aletaan myymään lippuja, lähdetään koulureissulle antiikin helmeen juuri tuona tiistaina ja ois kutakuinkin siistiä pystyä mennä katsomaan tuota.

Niin ja hinnatkin jos joku tietää :D..

Itse olen menossa samaan otteluun, ja luulen ettei lippujen hankinnassa tule olemaan mitään vaikeuksia. Tuskin Olimpicoa loppuun myydään. Liput todennäköisesti tulevat myyntiin edellisellä viikolla ennen peliä jolloin hinnatkin sitten tiedotetaan. Varman päälle jos haluaa ottaa, niin liput voi toki tilata listicket.it:stä. Itse en meinaa tätä tehdä, vaan luotan siihen että saan liput 3.11 paikan päältä jolloin saavun Roomaan.

Tässä vielä AS Roma - SSC Napoli pelin lippujen hinnat.

http://www.asroma.it/Doc.aspx?Categoria=63&Documento=9352

En väitä, että ne ovat joka ottelussa samat, mutta jotain suuntaa varmasti antavat. Se miksi Curva Sudia ei listassa ole, niin veikkaisin että se on myyty kausikorttilaisille loppuun.

Itse olen Roomassa 14.9 ja ajattelin koittaa saada curvaa lipun, paikallinen kaverini sanoi että curva maksaisi 25€.

Curvat 15€, Distintit 25€:

http://www.asroma.it/Doc.aspx?Categoria=63&Documento=9382

Wickermanillle:

Tieto lipunmyynnistä tulee tietoon noin puolitoista viikkoa ennen ottelua, joten Roma-Chelsea matsista ei tietoa vielä ole. Lipunmyyntihinnat ja ehdot kuitenkin luultavasti melko samat, kuin ylläolevassa linkissä.

Ja loistavaa (voitokasta) matkaa kaikille Suomen Romanistoille!!!

E: samaan aikaan Mercuryn kanssa:D

Kiinostaako muita mennä katsomaan peliä distiniin vai riehumaan curvaan mistä peliä ei oikeen näe? Olen ollut kummassakin ja molemmissa on tunnelmaa. Ajattelin että jos liput ovat distiniin 25€ ni kyllä sinne sitten suuntaan.

Itse olen distinin kannalla sen takia että mukana on myös avovaimoni joka ei välttämättä tuosta riehumisesta niiiin välitä, ja toki haluan nähdä peliä kunnolla kun ensimmäistä kertaa olimpicolle pääsen.

Roma-Napoli pelissä tuli sitten oltua ja liput haettiin päivää ennen ottelua Piazza Colonnan Roma-Storesta.48e tsibale Curvan viereen kulmalipun kohdalle.Suosittelen paikkaa varsinkin naispuolisten kanssamatkustajien mukana ollessa.Lähellä Curvaa ja kuitenkin hyvä näkyvyys peliin.Sektio tais olla 25 AS.

Itse ostin Cluj ja Reggina peleihin silloin Distin Sudiin 25e kipale ja pelin näki oikein mainiosti sieltäkin, en ymmärrä miksi jotkut sanovat että olimpicolla olisi surkea näkyvyys :dazed:

moi!

Viime keväänä olin ite katsomassa tota samaista lazio-roma peliä ja hommasin liput netistä listicketin kautta. Aluks se vaikutti muistaakseni vähän sekavalta, mutta ihan hyvin suju kaikki. Sieltä saa muistaakseni varausnumeron ja muut tärketä lipputiedot vielä sähköpostiin, mitä vastaan sitten saa lipun olimpicolta. Ne liput piti käydä hakemassa sellasesta pommisuojan näköisestä kioskista siitä piscinan (en muista tarkkaan sen rakennuksen nimeä) läheltä. Olisikohan ollut siinä viidenkympin luokkaa tuo lippu. Ja tosiaan pari viikkoa aikasemmin ne tuli myyntiin, eikä haluttu jättää samaksi päiväksi kun saavuttiin roomaan.

joka kerta kun olen ollut roomassa katsomassa roman pelejä niin aina on saanut liput ostettua romaShopiteista.Roma-Laziosta en tietysti menisi vannomaan.Itse menen kahden viikon päästä katsomaan roma-udinesen ja roma-arsenalin.

moi!

Viime keväänä olin ite katsomassa tota samaista lazio-roma peliä ja hommasin liput netistä listicketin kautta. Aluks se vaikutti muistaakseni vähän sekavalta, mutta ihan hyvin suju kaikki. Sieltä saa muistaakseni varausnumeron ja muut tärketä lipputiedot vielä sähköpostiin, mitä vastaan sitten saa lipun olimpicolta. Ne liput piti käydä hakemassa sellasesta pommisuojan näköisestä kioskista siitä piscinan (en muista tarkkaan sen rakennuksen nimeä) läheltä. Olisikohan ollut siinä viidenkympin luokkaa tuo lippu. Ja tosiaan pari viikkoa aikasemmin ne tuli myyntiin, eikä haluttu jättää samaksi päiväksi kun saavuttiin roomaan.

Kuinka paljon aikasemmin sait liput ostettua? Itse kattelin just listticketin sivuja niin ei ainakaan vielä ollu tullu myyntiin lazio-roma peliin.

Seurailin tota roman nettisivujen info biglietti- osastoa aika tiiviisti. Siellä ilmotetaan mitä kautta lippuja peleihin myydään ja sinne tulee aina ilmotus sitä mukaa kun tulee uusia matseja myyntiin. Nyt esimerkiksi uusimpina myynnissä on ens sunnuntain inter-peli ja sitten tuo arsenal matsi champions liigasta. Viime vuonna lazio-liput tuli myyntiin noin paria viikkoa aikasemmin, ja ekat päivät oli varattuna curvien ja distintien kausikorttilaisten lippujen ostolle. Sen jälkeen alkoi "yleinen myynti".

Tässä on linkki tonne infosivulle: http://www.asroma.it/List.aspx?Categoria=63

En jaksa lukea kaikkia viestejä enkä tiedä onko tää jo sanottu, mutta sanonpa kuiteski. olinpa kerran Roomassa ja päätettiin hetken mielijohteessa mennä pelikin katsomaan. Niin semmonen juttu saatiin huomata että stadionilla niitä lippuja ei myydä ollenkaan vaan jostain kaukaa ois ne pitäny hommata. Niin jäi peli näkemättä ja ikuinen vihani kohdistuu siksi Roomaa kohti ;))

En jaksa lukea kaikkia viestejä enkä tiedä onko tää jo sanottu, mutta sanonpa kuiteski. olinpa kerran Roomassa ja päätettiin hetken mielijohteessa mennä pelikin katsomaan. Niin semmonen juttu saatiin huomata että stadionilla niitä lippuja ei myydä ollenkaan vaan jostain kaukaa ois ne pitäny hommata. Niin jäi peli näkemättä ja ikuinen vihani kohdistuu siksi Roomaa kohti ;))

Kiitän koko Rooman puolesta reklamaatiostanne! Better luck next time, pal! :thumbsup1:

Niinasioista ei luonnollisesti kannata ottaa selvää ennen lähtöä :alien:

Missäs vaiheessa tiedetään, että milloin AS Roma - Inter -ottelu pelataan? La-ilta, "normaali" aika vai su-ilta.

Ohjelmassa merkitty 28.3.2010 klo 16 (Suomen aikaa) kuten muutkin kierroksen ottelut.

Mahdollisesti peliin menossa - lähtö- ja paluupäivät pitäisi varata pelin mukaan.

Veikkaisin kuitenkin, että Roma-Inter pelataan ilta-otteluna. Tarkkaile canal + lähetysaikoja, sillä eiköhän tuo ottelu myös televisioida. Olin Roomassa 30.1-2.2 eli reilu viikko sitten. Tarkoitus olikin mennä katsomaan sunnuntaina Olimpicolla pelattu Roma-Siena peli. Menimme lentokentältä suoraan osoitteessa Via Appia Nuova 130 sijaitsevaan AS ROMA storeen ja saimme samantien ostettua liput distinti sud sektoriin. Helppoa kuin heinänteko. Varmasti Inter vetää Olimpicolle enemmän väkeä, mutta saat kyllä lipun periltäkin. AS ROMAN sivuilla on aina infoa kunkin pelin lipunmyynnistä

Veikkaisin kuitenkin, että Roma-Inter pelataan ilta-otteluna. Tarkkaile canal + lähetysaikoja, sillä eiköhän tuo ottelu myös televisioida. Olin Roomassa 30.1-2.2 eli reilu viikko sitten. Tarkoitus olikin mennä katsomaan sunnuntaina Olimpicolla pelattu Roma-Siena peli. Menimme lentokentältä suoraan osoitteessa Via Appia Nuova 130 sijaitsevaan AS ROMA storeen ja saimme samantien ostettua liput distinti sud sektoriin. Helppoa kuin heinänteko. Varmasti Inter vetää Olimpicolle enemmän väkeä, mutta saat kyllä lipun periltäkin. AS ROMAN sivuilla on aina infoa kunkin pelin lipunmyynnistä

Kiitos vihjeestä.

Matka varattu. Roomaan perjantaina. Jos peli on lauantaina, niin arveletteko, että lippuja löytyy vielä perjantaina roma storesta. Aikaisemmin olen ostanut Piazza Colonnan liikkeestä liput. Lippuja riitti, tosin vastustajina ovat olleet sarjataulukon häntäpäästä.

Varmasti saat lipun perjantaina. Jos Roma-Lazio veti lehtereille 54 000 katsojaa, niin tuskinpa tuo peli sen enempää, vaikka kärki-ottelu onkin. Roma Storet myyvät lippuja myös ottelupäivinä ja lopettavat tuntia ennen pelin alkua. Käy kuitenkin varmuuden vuoksi hakemassa lippusi jo perjantaina jos mahdollista