Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

Lippuinfo (lue tämä ennen lippuihin liittyviä kysymyksiä)

Recommended Posts

Tämmöistä tuli nyt asroma.it osoitteesta koskien tuota roma-sampdoria ottelua. Vielä pientä toivoa elätellään että päästään matkaan. Tuo tarkoittanee ettei listicketistä noita lippuja saa. Mistä sitten niitä saa?

Prevendita riservata c/o gli A.S. Roma Store.

Potranno essere acquistati massimo quattro biglietti a persona.

E’ obbligatorio presentare un valido documento d’identità per ogni intestatario di ciascun titolo.

Il CASMS, Comitato di Analisi sulle Manifestazioni Sportive, per questa gara ha disposto le seguenti prescrizioni:

- Divieto di vendita dei biglietti ai residenti nella Regione Liguria;

- Incedibilità dei tagliandi.

La vendita del settore “Distinti Ospiti” è momentaneamente sospesa in attesa delle specifiche disposizioni da parte delle Autorità territoriali preposte all’Ordine ed alla Sicurezza Pubblica.

PUNTI VENDITA:

- RICEVITORIE LIS LOTTOMATICA

- BIGLIETTERIA GRAN TEATRO - VIALE TOR DI QUINTO

A.S. ROMA STORE:

 P.zza Colonna 360 Tel. 06.69200642 - con orario 10.00 – 18.00

 Via Appia Nuova 130 Tel. 06.77590664 - con orario 10.00 – 18.00

 Via Vincenzo Cesati 76-80 Tel. 06.25204327 - con orario 10.00/13.00 – 15.30/18.00 (domenica chiuso)

 Via Sestio Calvino 26-30 Tel. 06.71072033 – con orario 10.00/13.00 – 15.45/18.00 (domenica chiuso)

 Centro Comm. “La Bufalotta”, Via della Bufalotta, Tel. 06.87133905 - con orario 10.00 – 18.00 (domenica chiuso)

Botteghini Stadio Olimpico: CHIUSI - in ottemperanza alle disposizioni del Ministero degli Interni con D.M. del 6.6.2005.

N.B. Per questa gara, data la prescrizione di incedibilità dei titoli, non sarà possibile utilizzare la procedura “cambio utilizzatore” disponibile sul sito http://www.listicket.it.

No ainakin Piazza Colonnan ja Via Appia Nuovan AS Roma storet myyvät lippuja vielä pelipäivänäkin klo 18 asti. En jaksa uskoa, että Roma-Sampdoria vetäisi Olimpicon täyteen, koska viime sunnuntainen Lazio-Romakin veti Olimpicolle "vain" 45 000 katsojaa. Kyllä niitä lippuja periltä saa.Todennäköisesti curva sud ja distinti sud ovat täynnä, mutta eiköhän muihin katsomoihin löydy lippuja

RCF toimii !

Asia on jo hoidossa, Italian vastauksia odotellessa, siellä voi olla nyt vähän hektistä kun derby vloppu.

Sain Aralta mailia. Aran Rooman yhteyshenkilö on järjestänyt porukalleni 3 lippua Roma-Sampdoria peliin ja liput ostetaan kaverilta 2 tuntia ennen pelin alkua Olimpicon edustalla sijaitsevalla Obelisk aukiolla. Hieno homma. Ja suuret kiitokset Aralle !!! :smile:

No näyttäisi siltä että finnair lentää huomenna eli itse olen myös menossa. Toivottavasti nyt saan sitten sunnuntaina ostettua kaksi lippua. Jos olimpico on täynnä niin sitten petyn.

Käsitykseni mukaan kun ostaa lippuja niin pitää olla henkkarit mukana? Miten sitten joku italialainen voi ostaa suomalaiselle lipun? Kysyn vain että miten tämä käytännössä toimii?

Re: Lippuinfo (lue tämä ennen lippuihin liittyviä kysymyksiä

Roman alueella näyttäisi olevan hivenen hiljaista, mutta koska tämän ketjun aiemmista vastauksista kulunut aika mitataan jo vuosissa, niin pystyisikö joku asiantunteva kannattaja valaisemaan mitä täytyisi ottaa huomioon lippuja hankittaessa ja mistä nykyään kannattaa piletit ostaa? Tulevatko tätä nykyä kaikki kotiottelut myyntiin samanaikaisesti vai kuinka?

Itse lennän perjantaina Roomaan tarkoituksena katsoa paikan päällä Roma-Lecce.. Lipun aion ostaa AS Roma Storesta perjantaina heti Terminille päästyäni. Sen verran tyhjää on ollut stadiolla, ettei lippujen saanti ole ainakaan mikään ongelma.

Moi,

Olen suuntaamassa Roomaan Huhtikuun loppussa ja ajattelin mennä katsomaan Roma-Napoli ottelua. Mahtaako liput saada ostettua vasta Roomassa Perjantaina kun ottelu on tietojen mukaan Sunnuntaina.

Minne stadionin osaan liput kannattaisi ostaa. Olen ensi kertaa menossa katsomaan matsia ja mukana minulla on myös tyttöystävä. Olisiko jotain muitakin vinkkejä ensikertalaiselle, jotka tulisi muistaa tälläisessä tapahtumassa.

Onko muita, jotka menossa katsomaan kyseistä ottelua.