Jump to content
Sign in to follow this  
Wickerman

Juve-tavaraa

Recommended Posts

Tilasin ite viime kuus JuveStoresta pari paitaa ja huivia (ja muutaman paketin nenäliinoi :) ) 25euroa makso kuljetus ja tuli seuraavalla viikolla. Nyt kyl kovasti kiinnostas tuo uusi Pelipaita... ehkä mahollisesti voisi tulla kimppatilaukseen myös matkaan :)

.. mikäli tämän kauden pelipaidat pelaajien signeeramina kiinnostavat, tähän otsikkoon sitovia vahvistuksia ennen maanantaita.

Saatavina ainakin: Del Piero, Iaquinta, Trezeguet, Nedved.

Hinta 90 euroa plus postikulut.

Hinta JuveStoressa nimellä ja numerolla muuten on 82 euroa plus kulut.

ps. saatavilla myös virallisia rannenauhoja, avaimenperiä, rintanappeja, vyölaukkuja, lippiksiä sekä t-paitoja (mm. Del Pieron 200. maalin juhlapaita).

.. vielä näin inter-ottelun aattona on kyllä todettava, että mitäs helvettiä. ..

Näitä on koko vuoden usealta taholta kinuttu, ja nyt kun tarjolla viimein on, ei halukkaita sitten olekaan.

ok

8 euroa pelaajan aidosta nimmarista paidassa tuskin ainakaan on paha hinta.

.. mutta kuten sanoin, ottelun jälkeiseen paluuseen - eli varhaiseen maanantai-aamuun - asti on vielä aikaa. Sitten menee muille.

.. mikäli tämän kauden pelipaidat pelaajien signeeramina kiinnostavat, tähän otsikkoon sitovia vahvistuksia ennen maanantaita.

Saatavina ainakin: Del Piero, Iaquinta, Trezeguet, Nedved.

Hinta 90 euroa plus postikulut.

Hinta JuveStoressa nimellä ja numerolla muuten on 82 euroa plus kulut.

ps. saatavilla myös virallisia rannenauhoja, avaimenperiä, rintanappeja, vyölaukkuja, lippiksiä sekä t-paitoja (mm. Del Pieron 200. maalin juhlapaita).

Olen valmis maksamaan kyllä, yksi Del Pieron paita nimikirjoituksella, kiitos. Miten lähetys tapahtuisi? Pystytkö suoraan yksittäisiin osotteisiin niitä laittamaan sieltä? Ja tilisiirrolla sulle summa postikuluineen?

Olen valmis maksamaan kyllä, yksi Del Pieron paita nimikirjoituksella, kiitos. Miten lähetys tapahtuisi? Pystytkö suoraan yksittäisiin osotteisiin niitä laittamaan sieltä? Ja tilisiirrolla sulle summa postikuluineen?

Täysin sama, Del Pieron nimmarilla varustettu kotipaita olisi nannaa :drool:!

Itseäkin vähän kiinnostaisi tuo paita, mutta Nedvedin nimmarilla. Mieleeni herää juuri samat kysymykset, kuin Vitruviuksella, eli miten postitus yms...

Näitä on koko vuoden usealta taholta kinuttu, ja nyt kun tarjolla viimein on, ei halukkaita sitten olekaan.

Kesti vain hetken aikaa miettiä tuota rahatilannetta, mutta kyllä tämä on sen arvoista, että viettää pari kuivaa viikonlopoua :lick:

18 anni da chiacchierone per due scudetti di cartone! Vincete solo senza la Juve, solo senza la Ju-ve, vincete solo senza la JUVE. Gli sfigati di merda. ..

. ..

1 dp koti Vitruvius

1 dp koti Wickerman

1 dp koti la vecchia signora

1 nedved koti Neddy

Tilauksia voi korjata ja perua vielä huomiseen kello kahteen mennessä, sen jälkeen se ei ole mahdollista. Toimitustapa neuvotellaan erikseen, mutta kullekin paras ratkaisu löydetään varmasti. Toimitusmaksu tulee olemaan maksimissaan kymmenisen euroa.

Privaa lähettäneelle nimim. 'Il Pinturicchiolle' vastaan uudestaan, kun aikaa on enemmän. Nyt toivoisin vain nopeaa valintaa. Jäljellä on Iaquintan ja Trezeguet'n kotipaidat sekä Del Pieron, Iaquintan ja Pavelin siniset vieraspaidat. Kaikki, edelleen, nimillä, numeroilla ja nimmareilla. Takuuta ei ole, mutta mielipidettä myyjästä voi kysyä esim. tällä palstalla vaikuttavalta nimim. MikaV:ltä, jonka kanssa kauppoja on tehty (valitan Mika hieman kalliimpaa hintaa silloin, mutta ymmärrät varmaan, että saatavuus hieman vaihtelee).

ps. 1 harvinainen musta hopeanimikoitu ja -numeroitu mv-"Buffon" nimmarilla muuten löytyy inter-ottelun jälkeen nyt myös. Ajattelin pitää itse, mutta jos tarjoukset nousevat riittävän korkeiksi, paidasta voidaan neuvotella (1 parin vuoden takainen multa nimittäin löytyy jo). ..

Virallinen Huivi.

Tossa surffailin Juvestoree ja huomasin että 07/08 kaudelle on monta erilaista huivia mut mikä on se virallinen ku siel ei ollu ollenkaan semmosta Forza Juve huivi. (johon olen törmännnyt ulkomailla aikas paljon.) ku semmonen saman tyylinen kun esim. Realin huivi puuttu kokonaan. (tarkotan siis tolla sellasta 07/08 :in huivia)

mulle se Vikingin huivi ja Drughi-zipperi jos vielä löytyy, kiitos. Pelipaidat yms. vastaava krääsä ei ole ihan mun juttu. Laitatko maksuohjeet privana vai kuinka toimitaan?

.. tapahtunut aiemmin tässä otsikossa:

Iivulta olisin kiinnostunut ostamaan ryhmämateriaalia, ja jos periaatteellinen vastustukseni Drughia kohtaan ei olisi niin kova niin tilaisin sieltä tuollaisen zipperin. Huppari/zipper kiinnostaa, samoin huivit. JuveStoren järjettömät toimituskustannukset pakottavat ostamaan Juve-sälän muualta, pakkohan noin tyylikäs uusi paita on hankkia.

.. coerenza! :angel:

ps. nimim. 'il Pinturicchion' vahvistusta odottelen edelleen. Muut voivat sen sijaan jo lähettää nimi- ja osoitetietonsa privana. Toimituskulut ovat kaikille kiinteästi 5 euroa, näin olen päättänyt.

Kerkeeko vielä mukaan??? Privana laitoin iivulle tiedot jos tilaaminen on vielä mahdollista. Sori sekoilu.

.. lähetin privaa.

Muilta osin nimim. la vecchia signoran tilaus on edelleen vahvistamatta, ja se jarruttaa muiden tilauksia. Mikäli haluat perua tilauksen, tee se mahdollisimman pian tässä otsikossa, ole hyvä. Haluamallesi paidalle - dp koti - on ilmaantunut vielä ainakin kaksi muuta halukasta.

.. lähetin privaa.

Muilta osin nimim. la vecchia signoran tilaus on edelleen vahvistamatta, ja se jarruttaa muiden tilauksia. Mikäli haluat perua tilauksen, tee se mahdollisimman pian tässä otsikossa, ole hyvä. Haluamallesi paidalle - dp koti - on ilmaantunut vielä ainakin kaksi muuta halukasta.

.. nimim. la vecchia signora, valitan, game over. Paitasi menee jonossa seuraavalle.

Onnea hänelle.

Huivi

Tossa surffailin Juvestoree ja huomasin että 07/08 kaudelle on monta erilaista huivia mut mikä on se virallinen ku siel ei ollu ollenkaan semmosta Forza Juve huivi. (johon olen törmännnyt ulkomailla aikas paljon.) ku semmonen saman tyylinen kun esim. Realin huivi puuttu kokonaan. (tarkotan siis tolla sellasta 07/08 :in huivia)

Itse kun katsoin juvestoresta niin siellä huivin kohdalla luki offical 07/08.

Hinta oli 20€. Ostin samanlaisen huivin Intersportista ja hinta oli 17,90€.:boogy:

Hinta oli 20€. Ostin samanlaisen huivin Intersportista ja hinta oli 17,90€.:boogy:

Saako noita kaikista intersporteista? *haluu kans*

mistä intersportista ostit ku en ainakaan tampereelta sitä löytäny. :undecided: