Jump to content
Sign in to follow this  
Olli

Romario

Recommended Posts

Ajattelin avata uuden topicin Romariolle. Onko joku muu seurannut hänen 1000:nen maalia tavoittelua Vascon paidassa? Nythän on jo muutaman pelin ajan ollut koossa 999. Kaikki pitivät itsestään selvänä, että maali tulisi eilisessä cup-pelissä., jossa vastassa oli alemman tason seura, mutta eipä vaan tullut.

Olen seurannut tuota Romarion 1000 maalin tavoittelua ja en oikein pidä siitä tyylistä miten hän asiaa mainostaa ja julistaa. Minusta on todella hienoa saavuttaa 1000 maalia urallaan ja siihen ei kovin moni pelaaja pysty.

Epämiellyttävän tilanteesta tekee se, että hän on vain itse mukana omissa laskuissaan maalien määrästä. Joidenkin asiaa tutkineiden mielestä maaleja on noin pari sataa vähemmän, kuin mitä Romario itse uskoo. Romario laskee mukaan junioripelit, harjoituspelit ja niin edelleen, joissa on maalannut...

Hyvässä kunnossa vielä ikäänsä nähden ja ehdoton legenda!:shades:

Olen seurannut tuota Romarion 1000 maalin tavoittelua ja en oikein pidä siitä tyylistä miten hän asiaa mainostaa ja julistaa. Minusta on todella hienoa saavuttaa 1000 maalia urallaan ja siihen ei kovin moni pelaaja pysty.

Epämiellyttävän tilanteesta tekee se, että hän on vain itse mukana omissa laskuissaan maalien määrästä. Joidenkin asiaa tutkineiden mielestä maaleja on noin pari sataa vähemmän, kuin mitä Romario itse uskoo. Romario laskee mukaan junioripelit, harjoituspelit ja niin edelleen, joissa on maalannut...

Joo. Tosin Baixinho ei ole käsittääkseni kieltänytkään sitä, että on laskenut mukaan myös näytösotteluita, junioripelejä. Luin, että joku lehti oli asiaa tutkinut ja todennut, että noin sata (oliskohan ollut 101) oli hiukan kyseenalaisista peleistä.

Tässä linkissä on lueteltu sen kaikki maalit.

Os gols

Romario on tainnu tohon listaan laskee mukaan kaikenlaiset harkoissa, vapaa-ajalla ja muut omaan maaliin tehdyt maalit.

Tainnu varmaan laskea mukaan myös ihan omatekoiset maalit kun ei niiä maaleja Brasiliassa ihan joka paikassa ole:thumbsup1:

En sitä sano etteikö olis hyvä pelaaja...mutta...

Litmasellakin on jo koossa virallisissa aikuisten peleissä 190 maalia. Siihen kun lisää vielä tulevat maalit, junnumaalit, harkkapelit ym. muut(pihapelit) uskottavat maalit niin alkaa Romariokin maalimäärä vapista...:smile_ani:

Todella paljon on laskenut arvostusta miestä kohtaan tämä 1000 maalin jahtaaminen. Lisäksi ei ole mitään varmuutta monta maalia on edes tehnyt. Ja äijä laskee vielä mukaan jotkut junnupelienkin maalit. Ei varmasti ole mikään ihme jos olisi laskenut mukaan myös treeneissä tekemänsä maalin.

Ihan kelpo pelimies aikoinaan, mutta nykyään täysi pelle!

Kyllä mies inhotusta herättää,vaikka olisi pommittanut 5000 maalia takapihalla puuaitaan.

Tuollaiset älämölöt pahimpia ovatkin,uskon että esim.Sir Bobby Charlton on tehnyt reippaasti enemmän maaleja urallaan,mutta ei huutele maalimääristä,herrasmies.

Tuollaiset älämölöt pahimpia ovatkin,uskon että esim.Sir Bobby Charlton on tehnyt reippaasti enemmän maaleja urallaan,mutta ei huutele maalimääristä,herrasmies.

Puhumattakaan Gerhard Muller:stä. Hän on tehnyt aikuisten peleissä 577 maalia, mutta jos laskettaisiin hänen junnuvuotensa mukaan niin lukema olisi melkolailla suurempi, sillä hän teki yhtenä juniorivuotenaan peräti 197 maalia.

Romario on tainnu tohon listaan laskee mukaan kaikenlaiset harkoissa, vapaa-ajalla ja muut omaan maaliin tehdyt maalit.

En mä usko et Romario on laskenu vapaa-ajan maalit mukaan. Kyl jos määkin laskisin vapaa-ajalle tekemäni maalit niin mullakin olis 1000 maalia tilillä.

Kunnossa ja kunnossa, Australian visiitillään Romario oli lähinnä seisoskellut vaan keskiympyrässä. Luin huvittuneena uutisointia, jossa kerrottiin Romarion itsekkyydestä tehdä vain tilastotiedettä.

Uskomaton kaveri, koska yli 200 Romarion maaleista on tehty juniori- tai ystävyysotteluissa. Jalkapallolehti Placarin mukaan hyökkääjän maalitilastoihin on lisätty myös lukuisia muita outoja maaleja. Romario on muun muassa kertonut tehneensä PSV:n riveissä yhdeksän maalia otteluissa, joita ei ole merkitty joukkueen tilastoihin. Lisäksi hän on väittänyt tehneensä kaksi maalia Barcelonaa vastaan vuonna 1992, mutta PSV:n ja Barcan mukaan kyseistä ottelua ei ole koskaan pelattu.

No, huvinsa kullakin. Onneksi se "1000" maalia tuli jo täyteen, niin tämänkin asian uutisoinnin voi lopettaa. Kaikkien aikojen hyökkäjien top10-listaan en silti kaveria nosta.