Jump to content
Miikkuks

Mistä pelipaitoja suomesta?

Recommended Posts

En nyt parempaakaan aihetta löytänyt, enkä viitsi uutta avata, niin laitetaan tänne. Mistäköhän mahtais saada Manun tämän kauden paidan nyt halvalla? Vai pitääkö vielä odottaa ennen kun alennusmyynnit alkavat? Unitedin omilta sivuilta ja KitBagistä se lähtee posteineen noin 75 euroon (painatukset yms härpäkkeet sisältäen), mutta onko jollain tiedossa vielä halvempaa paikkaa?

Jaa viesti

En nyt parempaakaan aihetta löytänyt, enkä viitsi uutta avata, niin laitetaan tänne. Mistäköhän mahtais saada Manun tämän kauden paidan nyt halvalla? Vai pitääkö vielä odottaa ennen kun alennusmyynnit alkavat? Unitedin omilta sivuilta ja KitBagistä se lähtee posteineen noin 75 euroon (painatukset yms härpäkkeet sisältäen), mutta onko jollain tiedossa vielä halvempaa paikkaa?

Joku näytti huutonetissä myyvän pelipaitoja tilaustuotteena 26e + parin euron postit...näytti olevan Manun ja jokusen muunkin bändin paitoja. Paitojen aitoudesta en tosin uskalla mennä sanomaan sen enempää...

Tuolla sportsdirect.comissa oli 45e tietämissä Manun paidat ilman painatusta...painatuksen kanssa oli vajaa 60e. Siihen tulee toki vielä vajaa 12e postikulut.

Jaa viesti

Joku näytti huutonetissä myyvän pelipaitoja tilaustuotteena 26e + parin euron postit...näytti olevan Manun ja jokusen muunkin bändin paitoja. Paitojen aitoudesta en tosin uskalla mennä sanomaan sen enempää...

Tuolla sportsdirect.comissa oli 45e tietämissä Manun paidat ilman painatusta...painatuksen kanssa oli vajaa 60e. Siihen tulee toki vielä vajaa 12e postikulut.

Kysäsinkin siltä Huuto.netin kaverilta, ja arvata saattaa, eivät ole aitoja paitoja nähneetkään... Kitbagistä lähti tulemaan 44 punnalla postikuluineen ja painatuksineen tossa pari päivää sitten paita mulle, oli myös muiden joukkueiden paitoja halvalla myynnissä, ja näiden pitäisi olla aitoja.

Jaa viesti

Jos joku haluaa Suomesta virallisen pelipaidan, suosittelen kysymään Duosportista. Sieltä saanee ainakin kaikkien isoimpien seurojen paitoja.

Jos haluatte brittireissulla virallisia fanipaitoja halvemmalla kuin seuran virallisesta kaupasta, käykää Sportsdirect.comin liikkeissä. Ainakin Liverpoolissa niistä löytää kaikenlaista ihan hyvällä hinnalla (itse olen tosin kyllä ostanut pääosin kamani seuran kaupasta jäsenalennuksella). Usein seuran kaupasta ei löydy samoja tuotteita kuin muista kaupoista.

Jaa viesti

En nyt tiiä oikein mihin laitan tän mutta laitetaan tänne kun liittyy kuitenkin pelipaitoihin. Eli olisin tilaamassa pari pelipaitaa uksoccershop.com sivustolta ja kysyisin että onko joku muu foorumilainen tilannut tuolta kamaa? Eli onko luotettava jne..

Mä olen pari kertaa tilannut, eikä ole mitään ongelmia ollut ainakaan mulla. Tuotteet tulleet hyvään aikaan ja näin. :thumbsup1:

Jaa viesti

En nyt tiiä oikein mihin laitan tän mutta laitetaan tänne kun liittyy kuitenkin pelipaitoihin. Eli olisin tilaamassa pari pelipaitaa uksoccershop.com sivustolta ja kysyisin että onko joku muu foorumilainen tilannut tuolta kamaa? Eli onko luotettava jne..

ManUn ja Barcan paidat tuolta tilasin jokunen vuosi sitten, jälkimmäinen ei tullut. Rahat tuli takaisin kuitenkin reilun kolmen viikon odottelun jälkeen kun asiasta ilmoitin. Ja jos tuosta lafkasta vähän enemmän googlailee ostajien kokemuksia niin ei ihan sieltä luotettavimmasta päästä ole. En siis suosittele.

Jaa viesti

Itse olen katellut noita paitoja juuri tuolta Duosportista, kun olen Turkuun eksynyt. Mutta onko noita paitoja mahdollista hankkia painatuksilla? Nettikaupasta ei näytä olevan mahdollista, mutta entä paikan päältä? Valikoima tuossa nettikaupassa on kyllä todella pieni. Turun Skanssin liikkeessä ainakin koko takaseinä on täynnä futispaitoja, muiden paikkakuntien liikkeistä en tiedä.. Ajattelin ehkä ostaa tuon Arsenalin 2012-13 vieraspaidan, jos sellainen Duosportista löytyy. No, ensin pitää tietenkin odottaa, että millainen paita sieltä julkistetaan! ;)

Ostin Arsenal 2011-12 kotipaidan painatuksella Lontoosta stadionin omasta kaupasta, ja muistaakseni maksoin siitä jotain 50 puntaa. Se oli tosin juniorikokoa, mutta tulihan se halvemmaksi, kuin olisi tilannut. No, ei nyt ehkä halvemmaksi, lentoliput, hotelli ja muut maksut toivat vähän lisähintaa. :D

Jaa viesti

:yuck: Jaa no taitaa jäädä sittenkin hankkimatta, jos tältä näyttää:

Siis oikeasti? Nike on ollut kyllä suunnittelu puolella aivan jäässä nyt. Suunnittelijat ampunu pikkusen yli jo useamman joukkueen paidat, kuka noita ikinä suunnitteleekaan sais lähtä johonki muihin hommiin...

Posted Image

Posted Image

Jaa viesti

Tästä on ollut varmaan aiemminkin puhetta, mutta UKSoccershop.com -sivustoa en minäkään voi suositella.

Kolme tilausta olen tuota kautta tehnyt ja yksikään ei ole sujunut täysin ongelmitta. Yhdessä oli ongelmaa laskutuksen kanssa, kun kortilta veloitettu summa olikin suurempi, kuin mitä ilmoitettu. Lisäksi laatu on ollut vähän niin ja näin, nyt viimeksi tuli maajoukkuepaita, jossa etupuolen numero silmin nähden hieman vinossa. Ja jos mitään ongelmia tulee, niin niiden hoitaminen ei ole helpoimmasta päästä, vaikka kuinka olisi englanti hyvin hallussa. Tilausten tai palautusten prosessointi suht hidasta.

Laadun ja muunkin puolesta homma on sujunut parhaiten Subsidesports.co.uk -sivustoilla ja Kitbag on toinen toimiva.

Jaa viesti

Parempaakaan ketjua nyt mistään löytänyt, joten tänne sitten.

Mistä jengi on yleensä ostanut pelipaitoja, jos ei puhuta seuran omasta verkkokaupasta? Kitbagissa näköjään etsimäni loppu.

Subside Sportsista olen joskus jonkun paidan tilannut. Aikoinaan oli ainoa nettikauppa mistä sai oikean kokoiset Unitedin painatukset kangasmerkeillä.

Jaa viesti

Subside Sportsista olen joskus jonkun paidan tilannut. Aikoinaan oli ainoa nettikauppa mistä sai oikean kokoiset Unitedin painatukset kangasmerkeillä.

Vähän suppea valinta ainakin maajoukkuepaidoissa. Seurajoukkueiden puolesta tilanne näyttää melko hyvältä.

Muiltakin voin ottaa kyllä tähän vielä vinkkejä, jos vain jollain on.

Jaa viesti

Itse olen useasti tilannut Sportsdirectistä. Islannin pelipaitaahan sinä etsit, jota ei valitettavasti tuolta löyty, mutta jokunen muu fanipaita varmasti on.

Directillähän on jo 2 liikettä Tallinnassa ja käsittääkseni suunnitteilla on jossain vaiheessa avata liike myös Suomeen ja Helsinkiin.

Jaa viesti

Tuolla oli Islannin paitoja niin koti kuin vieras mutta näyttävät menneen nyt sitten kisojen aikana, tiedä onko niille uutta erää tulossa ?

Muutoinkin tuolla voi olla vaikka vähän mitä hetkisen aikaa aina tarjolla (joistain tavaroista aika pieniä eriä eikä välttämättä tule uusia, mutta aika huimia löytöjä voi ajoittain tehdä !)

….. ja ajoittain todella hyvillä alennuksilla.. jonkisen aika sitten oli suunnilleen puoli-ilmaikseksi Serbian maajoukkuen paitoja jne…

https://www.unisportstore.fi

Jaa viesti

Tuolla oli Islannin paitoja niin koti kuin vieras mutta näyttävät menneen nyt sitten kisojen aikana, tiedä onko niille uutta erää tulossa ?

Tuo tuntuu olevan sama tilanne monessa liikkeessä, että on niin pieniä eriä ja sitten ovat välittömästi loppu. Joidenkin paitojen kohdalla myös sitä tässä harmitellut, että vain vieraspaitoja olisi vaihtoehtoina ja usein nekin loppuunmyyty.

No, ainakin tässä tulee tutuksi ne luotettavimmat sivustot, kun jokainen näyttää usein jo ulkoasunsa hieman kyseenalaiselta.

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään