Jump to content
Sign in to follow this  
peku

Siirtohuhut (ManUtd)

Recommended Posts

Smithiä ei saa missään tapauksessa myydä ennen kuin Tevez on 110% varmuudella Unitedin. Siltikään ei olisi hyvä myydä, mutta mahdollisuus siihen olisi.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2636713,00.html

Tuossa sanotaan, että Heinze haluaa siirtyä Pooliin ja että olisi sanonut niin, mutta ei Heinze kerro kuin tämän:

I'll know precisely in what team I'm going to play at the end of the week. In a few days we'll see what will happen.

Jospa tuo joukkue onkin United ?

Fergien olisi kyllä saatava Heinze jäämään, luulisi osaavan kun kokemusta vähän samankaltaisista tilanteista on.

Pahimmillaan ennen kauden alkua voi vielä lähteä jopa kolme pelaajaa: Silvestre, Heinze ja Smith. Kun jo Rossi:wth: :brokenheart: ja Richardson ovat lähteneet, niin sitten olisi jo viisi pelaaja lähtenyt, mikä ei ole hyvä juttu.

Ja tämä EI ole edes siirtohuhu, nimittäin Rhain Davis siirtyy meille.

Ai kuka Rhain Davis, katsokaa seuraava video:

Haastattelu ja juttu:

http://www.manchestereveningnews.co.uk/news/s/1012/1012658_wonder_kid_signs_for_united.html

Niin, kaverihan on 9 v ;) Tuskin vielä community shield-matsissa pelaa ;)

Kyllähän tuon Sahan tilalle voisi ottaa,varsinkin jos Tevez ei tule OT:lle :D

Jospa Chelseankin topparit heltyis ja antais kaverin kirmata rauhassa...

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1778_2637883,00.html

olisiko tässä nyt viimeinkin ratkaisu Tevez-saagaan?

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2637724,00.html

http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=449744&cc=5739&campaign=rss&source=soccernet

Sky Sports ja Soccernet raportoivat samansuuntaista uutista, eli näyttäisi siltä, että valoa on tunnelin päässä. Smithin ja Rossin myyminen toki viittaa siihen, että Tevezin saapuminen OT:lle on varsin todennäköistä. No, tässä tapahtumasarjassa mikään ei ole mahdotonta, eli odotellaan vielä. Siitä olen kuitenkin varma, että kaikki osapuolet haluavat pysyä poissa oikeustuvasta, tuon p%¤@kasan julkinen tonkiminen ei varmasti ole yhdenkään osapuolen edun mukaista.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1778_2637883,00.html

olisiko tässä nyt viimeinkin ratkaisu Tevez-saagaan?

Näin on pakko uskoa. Eiköhän siellä ole nyt kaikki kunnossa ja nimet vaan papereihin ja sillä selvä. Smithin myynti tänään viittaa erittäin vahvasti tähän.

Luulenpa, että huomenna saa huokaista helpotuksesta ja tuulettaa.:heart:

Näin on pakko uskoa. Eiköhän siellä ole nyt kaikki kunnossa ja nimet vaan papereihin ja sillä selvä. Smithin myynti tänään viittaa erittäin vahvasti tähän.

Luulenpa, että huomenna saa huokaista helpotuksesta ja tuulettaa.:heart:

Lopultakin tuokin asiaa ratkeaa.

Tevez itse on ollut huolissaan kunnostaan kun ei ole päässy kunnolla treenaamaan. Tuskin on täydessä kunnossa sarjan alkaessa. Toivotaan parasta.

Loistavaa, että ollaan viimeinkin saamassa Tevez riveihimme. Välillä meinasi jo loppua kärsivällisyys itse kullakin. Toivotaan nyt, että Tevez saisi itsensä edes jonkinlaiseen kuntoon ennen kauden alkamista. Rooney-Tevez kärkiparin nopeus, laukaisutaito ja tekniikka tulevat olemaan jotain todella tehokasta ensi kaudella ;)

Vähän OFF TOPIC, mutta mitä mieltä muuten olette, tarvitsemmeko vielä yhden hyökkääjän lisäksi?

Tevezin tulon myötä hyökkääjäkalustomme näyttäisi jotakuinkin tämmöiseltä: Rooney,Tevez,Saha,OGS, (Anderson), (Giggs).. Sahan ja Olen loukkaantumisherkkyys on varmasti kaikkien tiedossa, joten itse ainakin kääntäisin katseeni vielä yhteen hyökkääjään. Hyökkääjään, joka suostuisi istumaan myös penkillä. Olisiko Eidur Gudjohnsen mitään tämmöiseen rooliin?

Vähän OFF TOPIC, mutta mitä mieltä muuten olette, tarvitsemmeko vielä yhden hyökkääjän lisäksi?

Sikäli kun Tevez saadaan :thumbsup1:, itse en ostaisi enää lisaa pelaajia ainakaan kesän siirtoikkunan aikana. Jos keskikenttämiehistä Ronaldo, Giggs, Anderson tai Nani voivat pelata kärjessä, on materiaali mielestäni riittävän laaja. Rinki ei voi olla liiankaan suuri, silloin pelaajien tyytyväisyys peliaikaansa (vrt. Heinze) saattaa tulla ongelmaksi. Loukkaantumisiin tulee toki varautua, mutta ei jengiä voi liikaakaan kasvattaa.

Tämän kesän kaikki hankinnat ovat kuitenkin potentiaalisia (joista tosin Nani ja Anderson varmasti ymmärtävät istuvansa tällä kaudella paljon penkillä) avauksen miehiä, ja sen huonompia pelaajia ei kannata edes hankkia. Omille junnuille vaikka sitten vastuuta jos niin huono tuuri käy.

EDIT:

Periaatteessa tietenkin kokeneempi kaveri, joka suostuisi istumaan penkillä olisi hyvä, mutta itse todella odottaisin nyt tämän syyskauden, ja toimitaan sitten vuodenvaihteessa jos on tarvetta.

http://www.whufc.com/articles/article.php?page_id=9336

West Ham on julkaissut tänään oman virallisen tiedotteen, siitä että

Carlos Tevezille on annettu lupa lähteä, ja että rahasta on päästy sopimukseen.

Eli pian on argentiinalainen punapaidassa. Pitäkää hyvänänne, sekä Tevez

että Joorabchian.

Onneksi on nyt sekin sotku saatu päätökseen. :)

Asia on nyt varma!!!

http://www.uefa.com/competitions/ucl/news/kind=1/newsid=559112.html

Niin varma lähde, että voi pitää jo varmana!

Yeah! Viime vuonna jo odotin, että Tevez ois eksyny OT:lle.

Manusta tuli nyt varmaankin maailman "nopein" joukkue.

Tevez, Ronaldo, Nani, Andersson, Giggs, Evra!

Ei hassummat kesähankinnat.

Hargreaves, Nani, Andersson ja Tevez

Asia on nyt varma!!!

Ei hassummat kesähankinnat.

Hargreaves, Nani, Andersson ja Tevez

Hyvä että pankit antoivat 100 miljoonaa lainaa. Missä tämä tulee näkymään, koska Glazerit ovat bisnesihmisiä? Mitä mieltä? Kovia nimiä, ja kova joukkue...

Hyvä että pankit antoivat 100 miljoonaa lainaa. Missä tämä tulee näkymään, koska Glazerit ovat bisnesihmisiä? Mitä mieltä? Kovia nimiä, ja kova joukkue...

Toki rahaa paloin ihan älyttömän paljon, mutta pitää muistaa että viime vuosina rahaa ei ole käytetty kovinkaan paljoa. Viime kesänä hankittiin ainoastaan Carrick, joka toli oli kallis, mutta rahaa jäi silloinkin "säästöön".

Myös pelaajia on myyty, joten niistä lähtee jonkin verran pois noista siirroista. Lisäksi myös Valioliigan mestaruudesta tuli rahaa semmoiset 10 milj £.

Sunderland have made an approach to Manchester United for goalkeeper Tomasz Kuszczak.

The Daily Mail says Sunderland are still interested in Hearts’ £9m keeper Craig Gordon but they have also inquired about taking Manchester United keeper Kuszczak on loan.

Eipä varmaan tästäkään haittaa olisi jos hänet lainalle Sunderlandiin laitettaisiin. Toisaalta Foster ei ole kovin kokenut maalivahti ja jos VDS loukkaantuisi oltaisiin pelkästään Fosterin varassa.

Keano näemmä yrittää tyhjentää koko ManUtd:n pelaajista :)

Toivottavasti Tevez on kaiken taistelun arvoinen ...ukson kyl et on ...eiks Rossi menny Villarealiin??

Ja smith Newcastleen ...Tai niin mä oon lukenu

Tevez on kumminkin aikamoinen arvoitus. Alkukaudella ei pelannut paljoakaan, mutta loppukaudesta pääsi ns. "tuoreena" pelaamaan pitkän kauden aikana väsyneitä pakkeja vastaan.

Eipä varmaan tästäkään haittaa olisi jos hänet lainalle Sunderlandiin laitettaisiin. Toisaalta Foster ei ole kovin kokenut maalivahti ja jos VDS loukkaantuisi oltaisiin pelkästään Fosterin varassa.

Keano näemmä yrittää tyhjentää koko ManUtd:n pelaajista :)

Foster on edelleen loukkaantuneen ja pysyy poissa ilmeisesti kevääseen asti, joten en usko että Tomasia laitetaan lainalle mihinkään.

Enkä muutenkaan päästäisi Kuszczakia mihinkään. VDS on ollut viimeiset kaksi vuotta loistava lukko puolustuksessamme, mutta jälleen vuoden vanhempi. Ja omien sanojensa mukaan viime aikoina ei ole mennyt toivotulla tavalla, joten voi olla että Kuszczakia tarvitaan alkavalla kaudella enemmän kuin edellisellä.

Mielestäni Kuszczak on esittänyt loistavia otteita niissä otteluissa mitä minä olen häneltä nähnyt. Päällimmäisenä mielessä ottelut Arsenalia vastaan Old Traffordilla ja loppukauden loistoesitys Chelseaa vastaan. Mielestäni parempi pitää mies meillä.

http://www.sundaymirror.co.uk/sport/football/2007/08/05/10-clubs-fight-for-wonderkid-98487-19573663/

Tevez ollaan saatu hankittua ja jo seuraavaa Argentiinalaista pukkaa OT:lle.

Jutun mukaan kaverin perässä on puoli Engalntia ja ensi viikolla nähtäeen jonkin sortin huutokauppa kaverista jos juttu pitää paikkansa. Itse pelaaja on ainakin minulle täysin outo nimi.

http://www.sundaymirror.co.uk/sport/football/2007/08/05/10-clubs-fight-for-wonderkid-98487-19573663/

Tevez ollaan saatu hankittua ja jo seuraavaa Argentiinalaista pukkaa OT:lle.

Jutun mukaan kaverin perässä on puoli Engalntia ja ensi viikolla nähtäeen jonkin sortin huutokauppa kaverista jos juttu pitää paikkansa. Itse pelaaja on ainakin minulle täysin outo nimi.

En ole minäkään kuullut kaverista mitään. Jos nyt oikeasti ollaan miestä hommaamassa niin sitten toi vuoden laina puolella miltsillä ja ensi kesänä omaksi. Rahaa ei oikein kannata enää käyttää tänä kesänä 10 miljoonaa.

Tosin sitä rahaa on tulossa, koska Silvestre haluaa häipyä! Mielestäni Silvestre on tyhmä siinä mielessä, että valittaa nyt. SAF on joka kesä antanut miehen jäädä vaikka peliesitykset ovat olleet heikkoja. Toisaalta Silvestren kanta on ymmärrettävä, peliaikaa ei ole tulossa eikä tullut. Uran kannalta olisi pitänyt siirtyä jo ajat sitten.

Tervemenoa vaan, en jää kaipaamaan!:partyhat: Silvestre on käytännössä ainoa pelaaja, jota en Unitedin paidassa halua nähdä.