Jump to content
Sign in to follow this  
peku

Siirtohuhut (ManUtd)

Recommended Posts

Jahas tuoreessa Veikkaajassakin oli juttua tuosta Mourinhon palkkaamisesta. Itse en pistäisi pahakseni vaikka Muori Manuun tulisikin. Jotenkin vain sen tyyli (ainakin kentän ulkopuolella) kolahti silloin Chelskin vuosina. Ja eikös se ole hyvää pataa Fergien kanssa :mrgreen:, joten siinäkin mielessä sopisi hyvin jatkamaan Safin perintöä.

Ei ManU tartis uutta valmentajaa

Siinäpä viiltävä analyysi :D :D

Itse en usko Mourinhon koskaan Manun listoille kelpaavan. Mies on saanut liian paljon aikaiseksi Lontoossa, jonka vuoksi en voisi koskaan kuvitella hänen luotsaavan joukkuettamme. Enkä usko, että olen ainoa :)

Mourinho on kyllä loistava valmentaja ja tulisi varmasti hyvin toimeen koko ajan kasvavan portugalin kielen osastomme kanssa, joten näiltä osin huhuhan olisi mahdollinen. Tässä on kuitenkin taas lehdistö neppaillut lukuja ja vuosia yksyhteen ja tulos on vain mehevän kuuloinen huhu, joka ei koskaan tule pitämään paikkaansa. Näin vakaasti uskon.

Nyt on tämmösiä huhuja netissä liikenteessä liittyen Manuun. Elikkä Manu ois kiinnostunut Leedsin nuoresta pelaajasta imeltä Fabian Delph , Fk Partizan 17 vuotiaasta adem ljajic , Tottenhamin Gareth balesta ja sitten he ovat vielä kiinnostuneet en kyllä tajua miksi mutta prtsmouthin Lassana Diarrasta . SAF on jo kysellyt miehen perään .

Siinäpä viiltävä analyysi :D :D

Itse en usko Mourinhon koskaan Manun listoille kelpaavan. Mies on saanut liian paljon aikaiseksi Lontoossa, jonka vuoksi en voisi koskaan kuvitella hänen luotsaavan joukkuettamme. Enkä usko, että olen ainoa :)

Mourinho on kyllä loistava valmentaja ja tulisi varmasti hyvin toimeen koko ajan kasvavan portugalin kielen osastomme kanssa, joten näiltä osin huhuhan olisi mahdollinen. Tässä on kuitenkin taas lehdistö neppaillut lukuja ja vuosia yksyhteen ja tulos on vain mehevän kuuloinen huhu, joka ei koskaan tule pitämään paikkaansa. Näin vakaasti uskon.

ei millään pahalla mutta veikkaan kyllä ettei Manun portugali osasto jatka kasvamista- näyttäisi sille että Ronaldo siirtynee kesällä pois- Nanikin varmasti löytää sopivamman

Ei Ronaldo ole ensikesänä siirtymässä pois. Ei ole minun mielipide, vaan SAFin ja Ronaldon vahvistama. Ja Nani siirtyisi pois, miksi ihmeessä? Minun puolesta saa siirtyäkin jos tilalle tulee joku Aaron Lennonin tyyppinen pelaaja, mutta miksi huippulupaus olisi lähdössä pois?

Lisää brasseja tulossa? Viimeaikoina huhuisa pyörinyt Douglas, on herättänyt paljon kiinostusta Manun riveissä. Hintaa pojalla on huhujen mukaan 20 milj. luokkaa.

Myös Real Madrid on kiinostunut pojasta, ja jos miettii Manun ja Realin tämänhetkistä suhdetta, voi tarjouskilpailussa hinta nousta taivaisiin.

Täytyy myös miettiä siirtobudjettia, koska Tevezin lopullinen siirto maksaa sen 25-30 milj. Ehkä Tevez jää hankkimatta?

Mm. tälläistä sky sportin sivuilta: ¨United have recently dispatched scouts to keep a close check on the Gremio teenager - who is attracting a great deal of interest.¨

Tevez Realin kiikarissa

Toki uutinen on poimittu Daily Mailista, mutta veikkaisin siina olevan jotain peraakin. Real tarvitsee kipeasti hyokkaajaa, kun Nistelrooy on loppukauden sivussa. Tevez on pudonnut ainakin hetkellisesti kolmos hyokkaajaksi. En ole muissa lahteissa kuullut Tevezin olevan tyytymaton tilanteeseensa, mutta nakyyhan se jo kentallakin. Oman lusikkansa soppaan tuo sopimustilanne kun mies on vuokralla ja MSIn omistuksessa.

Toivon mukaan huhu on roskaa ja Tevez pelailee viela monta kautta Unitedissa :mrgreen:

http://www.urheiluviikko.net/lehtivaite-real-madrid-tehnyt-sopimuksen-carlos-tevezin-kanssa/21517/

"Englantilaisen Arsenalin hyökkääjä Carlos Tevez siirtyy ensi kaudeksi espanjalaiseen Real Madridiin, uutisoi Marca-lehti perjantaina. Lehden mukaan Real on jo tehnyt sopimuksen argentiinalaisen kanssa."

Jollain toimittajalla ollut taas hiukan vaikeampi lauantai :mrgreen:, mutta kyllä tuosta Tevezin siirrosta on nähtävästi enemmänkin huhua liikkeellä. Tosin Realiin on yhdistetty lähipäivinä myös Crespo ja Diego Milito. Saa nyt nähdä, kuinka Tevezin käy...

Jahas tuoreessa Veikkaajassakin oli juttua tuosta Mourinhon palkkaamisesta. Itse en pistäisi pahakseni vaikka Muori Manuun tulisikin. Jotenkin vain sen tyyli (ainakin kentän ulkopuolella) kolahti silloin Chelskin vuosina. Ja eikös se ole hyvää pataa Fergien kanssa :mrgreen:, joten siinäkin mielessä sopisi hyvin jatkamaan Safin perintöä.

Olen samaa mieltä. Itse arvostan Mourinhoa valmentaja todella paljon, erityisesti hänen voittamisen haluaan. Ne kaikki Mourinhon pelleilyt ja lehdistölle antamat lausunnot saa välillä aikaan kohtullisen koomisia piirteitä, mutta kyllähän Mourinho on valmentaja todella hyvä.

Täytyy vaan todeta, että kyllähän Mourinho Manun kipparina olisi aika epätodellisen tuntuinen tilanne.. :mrgreen: Toisaalta ketä muita olisi tarjolla? En ihan hirveästi lähtis liputtamaan Cantonaa Manun koutsiks (tämä vain esimerkkinä kun ollut niin useasti esillä..).

Ei Ronaldo ole ensikesänä siirtymässä pois. Ei ole minun mielipide, vaan SAFin ja Ronaldon vahvistama.

Se on aivan sama mitä vahvistavat. Nämä lehdistöä varten annetut "vahvistukset" tehdään vain ja ainoastaan siksi, että pelaaja itse saisi rauhassa keskittyä siihen olennaiseen, eli jalkapalloon. Tulevan siirtoikkunan aikaan saadaan todennäköisesti olla rauhassa, mutta kesällä tulee olemaan ihan edellisen vertainen siirtorumba edessä, se on aivan varma.

EDIT: Sori spämmääminen, tämän olis voinu liittää tuohon edelliseen yläpuolella olevaan viestiini, mutta täytyypä harjoitella multi-lainaamisesta seuraavalla kerralla.

- Uusimpien huhujen mukaan Partizan Belgradin serbikaksikkoa Adam Ljacicia ja Zoran Tosicia ollaan tuomassa Old Traffordille. Tosic on 21-vuotias laituri, Ljacic 17v ilmeisesti keskikentän keskustan pelaaja. Tosicin hintana mainittu n. 10M€.

- Ainakin Daily Telegraphin mukaan SAF on kiinnostunut hankkimaan Rossin takaisin Villarealista. Buy back-clause on Rossin sopparissa, joka tekisi ostosta kenties helpomman."We would be interested in bringing him back”

- Myös Karim Benzema ja Fabian Delph (Leeds) ja on pyörinyt huhuissa.

- Marcan mukaan Tevez palloilee ensi kaudella Madridissa, mikä ei olisi ollenkaan paha. Eipä tarvitse (Unitedin) maksaa 30 milliä :D

Tätä menoa jos kausi jatkuu niin ei tarvi suuri ennustaja olla, jotta tietää, että jokunen siirto tapahtuu tammikuussa. Hyökkäyspään pelaaja ehkäpä tulossa. Eipä sinne silti välttämättä tarvita ketään, jos nuorille annetaan kunnon mahdollisuus.

( Tosic linkki: http://fotbollskanalen.se/1.733774/2008/11/23/man_united_vann_dragkamp_om_ )

- Marcan mukaan Tevez palloilee ensi kaudella Madridissa, mikä ei olisi ollenkaan paha. Eipä tarvitse (Unitedin) maksaa 30 milliä :D

Tätä menoa jos kausi jatkuu niin ei tarvi suuri ennustaja olla, jotta tietää, että jokunen siirto tapahtuu tammikuussa. Hyökkäyspään pelaaja ehkäpä tulossa. Eipä sinne silti välttämättä tarvita ketään, jos nuorille annetaan kunnon mahdollisuus.

Vaikka itse olen sitä mieltä, että Tevezille voisi antaa rotaatiossa enemmän peliaikaa tällä hetkellä mm. Rooneyn kustannuksella, kuhan Berba(meidän selkeä ykköshyökkääjä!) tulee takaisin, niin 30milj kuulostaa todella paljolta jos Real on sen valmis maksamaan. Onhan noita nuoria, hyvä juttu, mutta Paitsion etusivulta on luettavissa että todella kovan luokan 23v. hyökkääjä on vapautumassa tammikuussa, eli Lukas Podolski. Olisiko hän manun kolmas valmis hyökkääjä, jos käy niin että Carlitos menetetään? Pahoin pelkään että Wellbeck tai Campbell eivät tule saamaan todellista näytönpaikkaansa koskaan, vrt. tapaus Rossi.

Campbell on kyllä loistava hyökkääjä, ja kuuluu aivan Valioliigan lupaavimpiin nuoriin pelaajiin. Samaan katagoriaan kuuluu varmasti myös Welbeck.

Hyökkäystilanne näyttää kyllä tällä hetkellä huolestuttavalta. Rooney kun ei tee maaleja tällä hetkellä edes vahingossakaan. Tevez vaihtamassa pahaan kilpailijaan Real Madridiin, eikä esitykset muutenkaan vakuuta tällä hetkellä... Berbatov loukkaantuneena... Crisun varassa sitten todennäköisesti tämänkin kausi, on jo pelannut Unitedille pelkästään itse ehkä muutaman pisteen :undecided:

Alkaa tuntua siltä, että Teveziin ei ole mitään järkeä upottaa sitä 30 miljoonaa vai kuinka paljon olikaan, mutta joka tapauksessa hänen hintansa on aivan liian kova. Tevezin esitykset viime kaudella olivat ihan OK, mutta ei mitään suurta lukuunottamatta paria hyvää hetkeä. Toki oli tärkeä palanen tuplajoukkueessa, mutta niitä palasia saa paljon halvemmallakin. Tällä kaudella Tevez taasen ei ole saanut mitään aikaan. Tämän voi väittää johtuvan peliajan puutteesta, mutta uskon Sir Alexin näkevän harjoituskentällä hyökkääjien vireen, josta päättelen ettei Tevezillä suju sielläkään. Viimeksi eilen Tevez oli penkillä lähes koko ottelun vaikka Berbatov oli poissa. Olen 100% varma, että jos Berbatov olisi ollut kunnossa hän olisi ollut Rooneyn kanssa kärjessä.

Eihän Tevez huono ole, mutta 30 miljoonaa on ehdottomasti liikaa. 10 miljoonalla saadaan muualta parempi. Jos muita ei saada niin ei ole huono vaihtoehto hommata sitä Fraizeriäkään takaisin jos mahdollista - tuskin tosin. Tevezin erittäin vähäinen peliaikakin nimittäin mielestäni kielii siitä ettei United ole häneen rahoja satsaamassa, voin olla väärässäkin, mutta miksi pitää 30 miljoonaan arvoista pelaajaa penkillä ottelusta toiseen.... Sinne riittäisi se 10 miljoonan mieskin varsin hyvin.

Miksi ihmeessä Carlitos ei eilenkään saanut kunnolla minuutteja?

Todella yllättynyt olen itsekin siitä että Tevezin peliaika on pudonnut näinkin rajusti - lähinnä siksi että hän oli kauden alussa paras pelaajamme! Aivan; niin kauan kun sai pelata. Kaikki tuntuvat unohtaneet tämän.

Ei kai hän voi maaleja paukuttaa kun pelaa about vartin per peli. Ei ne Rooney ja Berbakaan mitään ihan älyttömiä maaliamääriä ole takoneet. Ja 30 miljoonaa nyt on liikaa oikeastaan kenestä tahansa.

Miksi ihmeessä Carlitos ei eilenkään saanut kunnolla minuutteja?

Todella yllättynyt olen itsekin siitä että Tevezin peliaika on pudonnut näinkin rajusti - lähinnä siksi että hän oli kauden alussa paras pelaajamme! Aivan; niin kauan kun sai pelata. Kaikki tuntuvat unohtaneet tämän.

Ei kai hän voi maaleja paukuttaa kun pelaa about vartin per peli. Ei ne Rooney ja Berbakaan mitään ihan älyttömiä maaliamääriä ole takoneet. Ja 30 miljoonaa nyt on liikaa oikeastaan kenestä tahansa.

Vähän ohi aiheen, mutta ESPN selostaja sanoi, että oli kuulemma kuittaillu SAF:lle jotain kun oli ottamassa Teveziä kentälle. Tämä siis täysin mutua.

Tosiaan, loistava heitto SAFilta tuossa:

"Do you think I would get into a contract with that mob? Jesus Christ, no chance. I wouldn't sell them a virus," Aijai...on se voimissaan, on muuten todella rautainen heitto :hug:

Kieltämättä aika tylytystä, on se vaa kova äijä!

Tosiaan, loistava heitto SAFilta tuossa:

"Do you think I would get into a contract with that mob? Jesus Christ, no chance. I wouldn't sell them a virus," Aijai...on se voimissaan, on muuten todella rautainen heitto :hug:

Haha, SAF kyllä hieno mies :thumbsup1:.

Tosin pelottava ajatus kyllä kävi mielessä, että jos Ronnie jostain syystä realiin lähtisi, niin kyllä Realin ostoslista Manulta komenisi entisestään; becks, rudy, ja vielä jos ronaldo...

Tosin noilla kahdella herralla taisivat mennä välit poikki Fergusonin kanssa, Ronaldo sentäs vielä arvostaa ilmeisesti SAF:ia, (tai sitten ei ole vieläkään oppinut ymmärtämään skottiaksenttia, eikä osaa suuttua :mrgreen:)