Jump to content
Sign in to follow this  
peku

Siirtohuhut (ManUtd)

Recommended Posts

minä haluasin et manu ostais vielä hyökkäjän. onhan manulla jo noita nuoria pelaajia tarpeeksi .eiköhän pitäis jo ostaa joku "kunnon hyökkääjä" pelaaja . mun vaihtoehdot ois , miroslav klose , didier drogba , pauleta , jopse antonio reyes ym ..noi ois ainakin semmoset ehdokkaat jokka vois saahakkin ...

mä en aina kaa kannata et joku noist tulis (paitsi ehkä klose)drogba filmaa pauleta nyt ei vaan saa niitä maaleja tärkeis paikois ainakaa tarpeeks ja reyesii en näkis vahvistuksena mielestäni ManU ei muutenkaa tarvitse uutta hyökkääjää:stop:

minä haluasin et manu ostais vielä hyökkäjän. onhan manulla jo noita nuoria pelaajia tarpeeksi .eiköhän pitäis jo ostaa joku "kunnon hyökkääjä" pelaaja . mun vaihtoehdot ois , miroslav klose , didier drogba , pauleta , jopse antonio reyes ym ..noi ois ainakin semmoset ehdokkaat jokka vois saahakkin ...

Pave tuossa ylempänä puhui jotain tästä aiheesta. Taitaa se niin olla että nykyään joillekin kannattaminen on yksi yhdessä FM:n pelaamisen kanssa. Lisäksi noilla kärjillä ei pärjää edes siinä.

Jos ei muuta, niin kielioppiin voisi ainakin panostaa...:blink:

Tämä ei kuitenkaan ole mikään irc.

Se nyt on vaan niin, ettei niitä Kloseja ym. noin vain ostella! Minulla ainakin ärsyttää suunnattomasti se, että aina pitäisi olla tyyliin: Halutaan 21- vuotias jo monet kerrat pääsarjan maalikuninkuuden voittanut vahvistus, jolla jo kokemusta pääsarjatasolta puolen vuosikymmenen verran! Se, miten esimerkiksi Pauleta onnistuisi Unitedissa, niin se ei ole satavarmaa että tähdeksi heti nousisi! Kysykää vaikka Diegolta tai Klebersonilta...vieläkö ehdottelen vaihtoehtoja? Se miten esiintyy jossain MM-kisoissa on todella kaukana siitä, miten sarjakauden aikana pelataan! Ei se esim. Ronaldinhokaan mitenkään älytön siellä Saksassa ollut... Ruud myös oli pettymys ainakin minulle!

Toki sitä kunnon vahvistuksia aina kaipaisi, mutta jonkin sortin mielekkyys voisi olla näitä ehdotellessa.

Quote:

Originally Posted by prei

veikkaan että viime kausi oli joku ihme sattuma

Yli 30 häkkiä sattumaa?

Samaa mieltä! Miten voi olla sattumaa jos pelejä on lähemmäs 40 kaudessa? 40 90-minuuttista! Se ei kuules ole sama asia jos tökkii vaikkapa 4 maalii yhes satunnaisessa pelissä ja muute kauden aikana ei yhtään. On se ihme juttu jos noin pitkän kauden aikana lähes joka pelissä pallo sattumalta leijuu verkkoon saman pelaajan toimesta! :mrgreen:

Joo no mutta en sillä tätä sanonut että olisin Tonia Old Traffordille ajamassa. Itseasiassa olen 100% varma että kaveria ei täällä päin nähdä, mutta pitipähän sanoa. :mrgreen:

onko kaikki samaa mieltä

jokku sanoo ettei manu tarvii uutta hyökkääjää , mun mielset ne tarvii ainakin hyöökääjän ja puolustajan .rooney on parhaimmalaan tehny 14 maalia ja saha fulham aikoihin 17 .ei niillä kauan pötkitä ,mä kyl toivon et ole gunnar sais pelivireestä kiinni ni siinä ois manulle semmonen yllätyskortti .mut kyl ne tarvii veil noi ja mun vaihtoehdot näätte edeliisellä sivulla mut puolustajaksi ois montakin vaihtoehtoo . sol cambpell , gabriel milito , marek jankulkovski , niko kovac ym ...mitä miesltä oisitte noista ? ..mun oma mielipide ois et jankulkosvki tulis milanista manuun ...eiks se oo sanonu ettei saa siellä kunnolla peliaikaa ...ja siihen hyökkäys juttuu ..eiks carlos tevez ois kunnon hyökääjä ?

jokku sanoo ettei manu tarvii uutta hyökkääjää , mun mielset ne tarvii ainakin hyöökääjän ja puolustajan .rooney on parhaimmalaan tehny 14 maalia ja saha fulham aikoihin 17 .ei niillä kauan pötkitä ,mä kyl toivon et ole gunnar sais pelivireestä kiinni ni siinä ois manulle semmonen yllätyskortti .mut kyl ne tarvii veil noi ja mun vaihtoehdot näätte edeliisellä sivulla mut puolustajaksi ois montakin vaihtoehtoo . sol cambpell , gabriel milito , marek jankulkovski , niko kovac ym ...mitä miesltä oisitte noista ? ..mun oma mielipide ois et jankulkosvki tulis milanista manuun ...eiks se oo sanonu ettei saa siellä kunnolla peliaikaa ...ja siihen hyökkäys juttuu ..eiks carlos tevez ois kunnon hyökääjä ?

Punainen kortti!

Koitappas hieman panostaa pilkkuihin, isoihin kirjaimiin ym.

Todella rasittavaa luettavaa. :fero: :crybaby:

Uuuh. En kyllä itekkään mikään loistokirjottaja ole, mutta enpä löydä tästä yhtä ainutta asiaa mistä voisi olla samaa mieltä. TOIVOTTAVASTI ei kukaan muukaan. :rolleyes:

Puolustus on kunnossa, mutta hyökkääjä olis joten kuten tarvittu vahvistus... Tevez ei mielestäni pärjää Englannissa ja M. Klosekin(joka on ollut huhuissa) on vähän heikompi vaihto-ehto... Fernando Torres tai Miro Zlatan olisi mielestäni parhaat hyökkääjät nyt saatavilla... Molemmat vasta n. 25 vuotiaita ja maailmanluokan kärkiä...

Sunnuntaisen People-lehden mukaan ManU olisi salaisissa (siis ne olivat salaiset:blink: ) neuvoteluissa Corinthiasin kanssa Tevezin siirrosta OT:lle. Brasilialaiset pyytävät kärkipelaajasta 15 M£.

Samainen lehti kuitenkin uutisoi netissä Sennan ManU-pestin varmistuvan ensi viikolla, ja sen jälkeen ManU keskittyy Torresin hankintaan.

Tuo Sennan tulo alkaa näyttää suht' selvältä, mutta tuo hyökkääjän hankinta on vielä hieman usvaista. Uskon silti että joku kärki vielä hankitaan.

Ja vielä sokerina pohjalla, Rooney on halukas jatkamaan sopimustaan, jota on vielä kolme vuotta jäljellä.:thumbsup1:

Samaa mieltä! Miten voi olla sattumaa jos pelejä on lähemmäs 40 kaudessa? 40 90-minuuttista! Se ei kuules ole sama asia jos tökkii vaikkapa 4 maalii yhes satunnaisessa pelissä ja muute kauden aikana ei yhtään. On se ihme juttu jos noin pitkän kauden aikana lähes joka pelissä pallo sattumalta leijuu verkkoon saman pelaajan toimesta! :mrgreen:

Joo no mutta en sillä tätä sanonut että olisin Tonia Old Traffordille ajamassa. Itseasiassa olen 100% varma että kaveria ei täällä päin nähdä, mutta pitipähän sanoa. :mrgreen:

Taisi ne edellisen kauden 20 maalia olla myös sattumaa. ;)

Taisi ne edellisen kauden 20 maalia olla myös sattumaa. ]

Maalinteko on niin kauan helppoa, kun pelit pelataan kabineteissa. :D

Mulle ihan sama, tekeekö joku Serie A pelaaja 20 tai 40 maalia..ei kiitos!

Missä luotto omiin pelaajiin?

tod. näk. avauskokoonpano

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=408233&CPID=23&clid=449&lid=2&title=United+close+on+Senna

Tämän jutun mukaan Senna hankitaan tulevien päivien aikana. Hyvän näin jos niin käy. Ei voi sanoo että avauskokoonpano näyttäisi huonolta;

-----------VDS----------------

Gary---Rio---- Vida-----Heinze

---------- Senna--------------

-----Scholsey---Carrick-------

---Ronaldo --------- Rooney---

-------------Saha ------------

Toinen juttu on sitten se jos joukkueessa on tarpeeksi syvyyttä.. Ei kyl ois pahitteeksi jos vielä hankittais yks kärki tai keskikenttäpelaaja Sennan jälkeen. Vai mitäs sanotte?

Mielummin sitä omille junnuille antaa mahdollisuuksia pahassa paikassa kuin ostaa jonkun halvan rotaatiomiehen penkille istumaan. Hyökkääjän ostosta en osaa oikein sanoa. Sahan loukkaantumisherkkyys tiedetään, mutta kunnossa pysyessään varmasti yksi ehdokas maalikuninkaaksi. Sahan loukkaannuttua silti jäisi Smith/Rossi/Solskjaer Rooneyn kaveriksi kärkeen. Joten leveyttä sieltäkin löytyy jonkun verran. Solskjaerkin ollut treenipeleissä todella vakuuttava. Tuskin sitä kärkeä vielä seuraavalla kaudella tarvitaan.

Olen samaa mieltä JamesPotkukelkan kanssa. Ole ja Louis eivät välttämättä pysy ehjänä koko kautta, mutta Fergie voisi aivan hyvin peluuttaa Alania Rooneyn parina kärjessä.

Koko kesä on spekuloitu Torresin tulosta Old Traffordille. Torres on nuori ja teki viime kaudella 13maalia LA-liigassa ja pelasi ihan hyvät MM-kisat, mutta silti olen sitä mieltä ettei ole viisasta maksaa hänestä 25-30miljoonaa.

Uusimmat juorut sumujen saarilta kertovat seuraavaa:

ManU neuvottelee WBA:n kanssa, jotta Kuszczakin siirto OT:lle saataisiin aikaiseksi.

SAF on myöskin kiinnostunut hankkimaan Marseillen on-off - laituri Franck Riberyn, joskin Arsenal on noussut kärkeen taistelussa pelurin palveluksista.

Superlupaus Fran Merida valitsi seurakseen Arsenalin, jättäen Barcelonan vihaiseksi ja Liverpoolin ja ManU:n nuolemaan näppejään.

Ja uusimpana; Interin kärkipelaaja Obafemi Martins on tehnyt omat johtopäätöksensä Crespon tulosta ja pyytänyt siirtoa pois San Sirolta. Tämä on saanut SAF:n hälytystilaan hänen metsästäessä korvaajaa RVN:lle.

Ja uusimpana]

Kun en ole Interin matseja juurikaan nähnyt niin kysynkin nyt teiltä seuraavaa: Eikös Obafemi ole aikamoinen sikaniska, vai muistanko aivan väärin? Voisi jokunen puolustus olla helisemässä jos kaksikko Rooney-Martins juoksentelisi kentällä.

Ribery toivottavasti ei ole tulossa, mielummin Senna kiitos. Frankin hintaan kuitenkin saisi Kuszczakin JA Sennan, molemmat miehet todella tulisivat tarpeeseen.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1395246,00.html

Yllätys, yllätys!! Mourinho on myös kiinnostunut hankkimaan Martinsia ja luulenpa, että aikoo tehdä tarjouksen myös Riberysta kun Joe Cole on ilmeisesti jouluun saakka poissa kentiltä.. Myös Wright-Phillips on huhujen mukaan lähtökuopissa.. Duff on jo Newcastlessa raitapaita päällä. Eli onko niin, että Robben on ainut laituri?? Sekä SWP, ainakin vielä.

Obafemi Martins on siis lähdössä Interistä. Täytyy myöntää etten ole nähnyt kuin pari Interin peliä ja niissä Martins oli aika lailla pimennossa. En kuitenkaan viitsi lähteä häntä parin pelin perusteella enempää arvostelemaan. Jos SAF päättä ostaa hänet niin sellainen 10M€ on mielestäni maximi hinta.

Frank Ribery sen sijaan on sen luokan pelimies että SAF voisi aivan hyvin kasata Marseillen johdon eteen ison setelipinon.

Eikö Tomasz kuszczakin siirto Old Traffordille ole piakkoin toteutumassa? Hän olisi mielestäni hyvä tuuraaja jos Edwin loukkantuisi.

Omat johtopäätökseni Oba Martinsista on että kaverilla kyllä potentiaalia löytyy tekemään ihmeitä ja varmasti yksi nopeimmista ellei nopein huippuseuroissa pelaava hyökkääjä. Taidotkaan ei ole huonoimmasta päästä eli pallon pitäisi pysyä jaloissa siinäkin vauhdissa. :blink:

Siltikään en olisi liput liehuen kaveria tänne toivottamassa sillä tuo oli vain puolet siitä mitä kaverista sanoa. Otteet nimittäin ailahtelevat kohtalaisen paljon ainakin sitä mitä olen kaverin nähnyt pelaavan ja jotenkin tuntuu että välillä kaveri ei osaa käyttää avujaan ja potentiaaliaan hyväksi.

Jos Ribery OT:lle tulisi niin hän olisi kyllä kova vahvistus nykyiseen hyökkäyskalustoon joka on jo nyt hyvä. Kuitenkin Riberyn hankkiminen taitaa jäädä haaveeksi jos Mourinho on hänestä oikeasti kiinnostunut.

Martinsin laita on juuri niin kuin Smaikkeli totesi. Tosin en minä oikeastaan ole paljon Interin pelejä nähnyt joten ehkä minun on turha sanoa hänestä mitään

Omat arvioni näistä olemassa olevista huhuista: (tämän jälkeen pyrin vähentämään siirtohuhu-spämmiä, ja keskittymään alkavaan kauteen :sleep: )

Torres: Loistava hyökkääjä, joka varmasti toisi lisää taitoa, ja laajuutta hyökkäysrinkiimme. Hinta on kuitenkin luokkaa tähtitieteellinen potenssiin sata. Lisäksi meillä on jo entuudestaan viisi laadukasta hyökkääjää (Rooney, Saha, Smith, Rossi, Solskjaer). Osa ehkä on herkempiä loukkaantumaan, ja tulee niitä niille teräsluisillekin, mutta juuri siksi niitä hyökkääjiä on viisi, että tarpeen tullen yksi loukkaantuminen ei vaikuta peliesityksiin pistemenetyksien edellyttämällä tavalla. Rahalle on parempaa käyttöä.

Ribery: Loistava laituri, haastaa hyvin 1 vs 1-tilanteissa, riittävän nopea, vahva, älykäs, ja ruma meille. ;) Hinta voi tarjouskilpailussa nousta korkeaksikin, tai sitten ei. Lyon kai on vahviten kiinni Franckissa. Unelmahankinta, koska tällöin oikealle laidalle on heittää kaksi vahvaa, ja erilaista pelaajaa, joten myös kilpailutilanne on olemassa. Solskjaer saa keskittyä kärkien backup-rooliin, Fletcher keskikentän keskustan. Franckin pelissä on sitä jotain, mikä meidän nykyisillä laitureilla on joskus hakusessa. Tämä ei tarkoita että nousisi automaattisesti ykköslaituriksi, mutta hyvässä formissa mies on vaarallinen laituri, joka ihan oikeasti luo maalipaikkoja hyvällä prosentilla. Tervetuloa OT:lle Franck.

Senna: n. 10-15 peliä olen hänen nähnyt pelaavan, eikä ole esiintynyt ollenkaan huonosti. Tuskin ainakaan heikentäisi keskikenttää, eikä hintakaan ole riistoa. Toisaalta, nyt on juuri sellainen kutina, että hän on näitä "fantastic abroad, shite in the prem"-pelaajia. Vrt. TuplaDjemba, Kleberson, Veron, 90% afrikkalaisista, ja kaikki ranskalaiset miinustettuna Henry ja Cantona. En usko että Senna toisi sitä puuttuva palasta keskikentälle. Mielummin annan Carrickille yhden oppivuoden jonka jälkeen hän tuo sen (eli Wannabe-Keanoksi Keanon paikalle). Sitäpaitsi, Sennan lausunnoista voi päätellä että mies on tyytyväinen elämäänsä Espanjassa ja peliinsä joukkueessaan. Ikääkin on jo 30. Rinkiä voidaan pitää laajana Fletcherilläkin. Ei tarvetta Sennalle

Martins: En muista nähneeni kenelläkään parempaa lähtönopeutta kuin Obafemilla. Ns. lähtee kuin talkkari peltikatolta ja sitä rataa. Uskomattoman nopea kaveri, ja jotain voimistelutaustaakin taitaa olla, kun muistelee niitä puolivolttisarjoja tuuletuksissa. Anyway, mies on pelannut Interissä jo lukuisia kausia, eikä ole oikein ikinä vakuuttanut ketään. Vähän ontuu tekniikassa, ja ennenkaikkea pelinlukutaidossa. Ei vakuuta ainakaan minua. Nopeudellaan toisi toki täysin uuden ulottuuvuuden hyökkäyspeliin vrt. näsinneula-Crouchin pää'peli puppeleissa), mutta silti, ei vain mahdu kalustoon, kun hyökkääjiä on jo viisi. Ei riittävän hyvä meille.

Kuszczak: Jos Edwin loukkaantuu, soitamme Fosterille tai Howardille. Hätätapauksessa Luke Steelelle. Muuten VDS pelaa, ja sehän olikin jo kaikkien tiedossa. Jos lähtee halvalla, eikä vaadi palkkaa enempää kuin itse nettoan, tervetuloa laajaan maalivahtirinkiin mukaan. En tosin näe kauheasti tarvetta uudelle veskarille. Tule jos sinä/nykyinen seurasi ei ole ahne.

Aamen ja Ugh.