Jump to content
Sign in to follow this  
Ginga

Crossbar Challenge

Recommended Posts

Pirlo on maestro! Noita videoita on kyllä niin helppo muokkailla, mutta uskotaan nyt Pirlon kohdalla :P

off-topikkia:

löytyi samalta käyttäjältä, kuin pirlon cross-bar challenge, aivan uskomaton suku tuo Maldinin suku :D!!!:

zXpPD3FpxIg

Kyseessä siis Maldinin 5v lapsi joka heittää varsin tyylikkään liukutaklauksen ! :D

itse aiheeseen:

vähäsen riemua:

PpW4jhzJi1s

Onhan se Pirlo varmaan ihan tarkka jätkä, mutta ei se tossa videolla tainnut ihan puolesta kentästä ampua noita palloja.

Kyllä tosta lähietäisyydeltä aika moni ammattifutaaja saa sen pallon rimaan.

Samaa mieltä. Kyllä itsekin saisin ainakin sen neljä kertaa siihen rimaan ja Pirlo pelaa "hiukan" kovemmalla tasolla kuitenkin, kuin minä :D

Uskon että kyllä Pirlokin 10/10 vetäisi, jos vähäsen harjoittelisi.

se on muuten yllättävän helppoa, kannattaa kokeilla. itse olen saanut 8/10 :shades:

No riippuen tietysti siitä, että mistä kohtaa kenttää laukoo. Ammattilaiset taitavat vetää keskiviivalta näissä videoissa. Ja uskallanpa väittää, että kovinkaan moni meistä ei saa yhtään kymmenestä vedosta kolahtamaan rimaan. Yhden voi tuurilla osua ja se on pelkkää tuuria. Sama pätee tietysti ammattilaisiin, ei tuolta etäisyydeltä oikein tähdätä millintarkkaa kutia, kunhan heitetään veto sinnepäin.

Jostain rankkarialueen rajalta vetäminen ei tosiaankaan ole vaikeaa ja veikkaanpa, että noin puolet omista vedoista osuisi rimaan. Mutta tämä on siten ihan eri juttu kuin puolesta kentästä vetäminen. :baseballhat: