Jump to content
Sign in to follow this  
m1kk0

soccer.tk

Recommended Posts

Voihan tuosta ihan kelpo tulla jos sitä jaksavat kehitellä mutta toistaiseksi taitaa olla enempi kiekko.tk vaan hutaisten sutattuna etäisesti jalkapalloversioksi.

Itse ainakin toistakseksi suosin enempi toista myös suomalaista, nimittäin NetSoccer peliä josta keskustelua tuossa topicissa...

http://foorumi.paitsio.com/showthread.php?t=1112

Toivotaan että pelien välillä kunnon kilpailu kehkeytyisi ja kumpikin kehittäisi peliänsä koko ajan paremmaksi taistelussa pelaajista ! Tuo olisi vain ja ainoastaan pelaajien etu jos olisi kaksi todella varteenotettaava vaihtoehtoa ja kumpikin vielä suomalaisia !

Tämmöinen topic on jo mutta "herättelen" kun ei kukaan lueskele siellä mitään?

Tässä ois minulla kysymyksiä!

pelaako kukaan kyseistä peliä nick?

EI TÄSSÄ MUUTA LAITTAKAA SITTEN VAAN TÄNNE NIMIMERKKEJÄ

Ois tämän voinu sinne samaan laittaa :nono:.

Lukkoon..

Terve, jos jotkut on jo peliin rekistöröitynyt niin hyvä. Olen ajatellut , että voisi perustaa joku Paitsio.com joukkueen tuonne ja voitaisiin paitsiolaiset pelata samassa joukkueessa , mutta sehän maksaa 1,5€ kännykällä voisi maksaa pelattaisiin joukkue pelejä muita vastaan ja joku on sen tehnyt on masteri kertokaa nimimerkkejänne vaan ja ketkä haluaa tulla mukaan projektiin tai edes tehtäisiin oma pieni turnaus vaikka 4vs4 pelimuodolla joku tekisi huoneen ja sinne olisi salasana ja sitten kerrotaan niille jotka on mukana ja yleisöökin pystyy tulla vastatkaa tänne näin ja toivottavasti kaikki tulisi mukaan ei muuta kuin rekistöröitymään tai jos olette jo se on jo yksi askel:)

EDIT: Nimimerkkini on Romario10

Itse aloitin pelin v.2008 sitten loppui 2009 , ja on ollut taukoa , mutta kyllä sitä joskus satunnaisesti pelaileen kun on tylsää :D niin tosiaan tuo turnaus voi olla iha ok aktiivi käyttäjille soccer.tk:ssa kyllä tuolla turnauksen saa aikaan , mutta itseä ei oikeen niin innosta toi