Jump to content
Sign in to follow this  
bianconerisong

Adebayor

Recommended Posts

No Adea oltaisiin huhuttu Milaniin. Kauden puolessa välissä ruuti oli kuivaa, mutta on kostunut kohti loppua. Taitava maalintekijä silti kyseessä, sen on Ade näyttänyt iskien tärkeitä maaleja, jotka meinasivat siivittää Arsenalin aina valjun voittoon asti. :mrgreen: Tai sitten ei.

Silti tärkeä pelaaja kyseessä Arsenaalille, Henryn lähdettyä ja varmaan Wenger ei ole myymässä kyseistä pelaajaa. Totuus on kuitenkin se että pelaajaa Milaniin en haluaisi. Ja sitäpaitsi tulee mieleen musta-Crouch, toki todella paremmalla viimeistely taidolla. Ehkä siinä syy ja mielestäni ailahtelevaisuus on myös pistänyt silmään

Adebayor on hyvä lähes kaikilla osa-alueilla, en mä nyt tota viimeistelyäkään niin lähtis haukkumaan?

Vaikka tämmönen Barca fani olenkin, niin mielestäni Adebayor on maailman paras pelaaja, sitä ei helposti mulle tehdä. Viimeksi sen teki mies, nimeltä Ronaldo De Assis Moreira eli Ronaldinho

En lähtis Adebayorii yhden kauden jälkee sanomaan että olisi maailman paras pelaaja mutta omapa on mielipiteesi, vaikka Ade on todella hyvä pelaaja minun mielestäni ei Adella löydy Esim: Samaa nopeutta kun jollain

C.Ronaldolla tai kikkaus taitoa, Laukauksia ovat kohtuulliset Ade olisi paljon parempi jos osaisi vetää kanuunoita kaukaa.

Adebayoril ei menny viime kaus hyvin ja Arshavin vei silt peliaikaa. Adebayor lähtee todennäkösesti AC Milaniin jos Arsenal vaa myy sen.

Liverpool Is Anfield Stars

Adebayor on hyvä lähes kaikilla osa-alueilla, en mä nyt tota viimeistelyäkään niin lähtis haukkumaan?

Vaikka tämmönen Barca fani olenkin, niin mielestäni Adebayor on maailman paras pelaaja, sitä ei helposti mulle tehdä. Viimeksi sen teki mies, nimeltä Ronaldo De Assis Moreira eli Ronaldinho

Adebayor ei ole tämän hetken tasollaan lähelläkään tasoa millä C.Ronaldo ja Messi yms. pelaavat. Vähän perusteluja tällekkin väitteelle. Moni pelaaja on parhaimmillaan maaliman paras pelaaja, mutta Adebayor ei ole edes silloin joten miten on mahdollista että Ade on tällä hetkellä maailman paras pelaaja:icon_lol:

No mielipide näihin asioihin saa tietysti kaikilla olla, mutta kyllä tuo aika naurettavalta kuulostaa....

Adebayoril ei menny viime kaus hyvin ja Arshavin vei silt peliaikaa. Adebayor lähtee todennäkösesti AC Milaniin jos Arsenal vaa myy sen.

Liverpool Is Anfield Stars

Arshavin ei oikeastaan pelaa itsessään piikki paikkaa, vaan on enemmänkin pelaaja joka sopeutuu valmentajan tarpeisiin ja Arsenalissa se oli keskikenttä ja toinen toisena kärjistä(harvoin). Arsenalissa hän pelasi pääosin vasenta laitalinkkiä, mitä nyt itse olen seurannut ja Adebayorhan on todellakin maalintekijä, Arshavin lähinnä pelinrakentaja, ainakin näin itse näen asian.

Arshavin ei oikeastaan pelaa itsessään piikki paikkaa, vaan on enemmänkin pelaaja joka sopeutuu valmentajan tarpeisiin ja Arsenalissa se oli keskikenttä ja toinen toisena kärjistä(harvoin). Arsenalissa hän pelasi pääosin vasenta laitalinkkiä, mitä nyt itse olen seurannut ja Adebayorhan on todellakin maalintekijä, Arshavin lähinnä pelinrakentaja, ainakin näin itse näen asian.

Arshavin on se suurin maalintekijä. Arshvin viimestelee vahvalla prosentilla niin kuin Messi. Itse huomasin että Adeboyor jäi todella pimentoon kun Arshavin vei hänen kunkku paikkansa eli maalintekijä paikan.

Arshavin on se suurin maalintekijä. Arshvin viimestelee vahvalla prosentilla niin kuin Messi. Itse huomasin että Adeboyor jäi todella pimentoon kun Arshavin vei hänen kunkku paikkansa eli maalintekijä paikan.

No jaa, paha sanoa olisiko Andrey voittanut sisäisen maalipörssin jos olisi ollut koko kauden mukana. Jos miettii tilannetta ilman sitä Pool-matsia niin eihän Arshavin mikään jäätävä maalikone ollut, pikemmin paikkojen luoja. Hyvin toki maalejakin tuli. Jos nyt katsellaan tilannetta kevätpuolella niin kyllähän Ade ja RvP kuitenkin tekivät joitakin maaleja enemmän, taisi tehdä myös Bendtner. Ensi kauden jälkeen on helpompi arvioida joukkueen "parasta maalintekijää". Nähtäväksi jää onko Ade kisassa mukana.

Aden piementoon jääminen liittyy myös paljon siihen, että loppukaudella Wenger peluutti Adea paljon yksinäisenä kärkenä, joka ei toiminut. Jäätyään ilman tukea togolainen oli aika pihalla.

Kyllä Adebayorin pitäisi ehdottomasti jatkaa Arsussa. Hän kehittyy vielä varmasti, ja on nytkin nopea, ulottuva ja loisto viimeistelijä. Vaikka pakko myöntää että hän ei aina ole tasaisin, mutta ei sitä ole Arsenalkaan, en tietysti halua vähätellä mutta niin.. ;) Jotkut varmasti sanovat että Arshavin on parempi kuin Adebayor ja että hän vie Aden paikan, mutta en usko, koska Arshavin ei ole puhdasverinen hyökkäyksen kärki ja siksi häntä ei pitäisi tavallaan verrata Adebayoriin, mutta kaikilla on tietysti omat ajatukset ja mielipiteet. Kyllä molemmat mahtuvat joukkueeseen, ja eivätköhän molemmat ihan avaukseen astikkin myös.

Joo oon samaa mielta Zachin kanssa etta Adea ei voi vertailla Arshavinin kanssa. Silla Arshavin sopisi paremmin keskikentalle missa voi rakentaa pelia Cescin kanssa niikuin Xavi ja Iniesta. Adebayor on taas puhdas hyokkaaja, joka tekee 1vs1 maaleja ja on suoraviivaisempi kuin Arshavin. Aden heikkous on Laukaukset jos Ade osaisi vetaa paremmin niin olisi tietenkin parempi, vaikka Ade on vetanyt maaleja laukauksillaan. Ade on myos semmoinen mies kuka pystyy puskemaan kulmasta maaliin, Ade on myos suoraviivaisempi kuin Arshaviin silla en ole nahnyt Ade kikkailemassa.

---> Ade [ame=http://www.youtube.com/watch?v=lqxswfizBWQ]YouTube - Adebayor 07-08 so far.....[/ame]

---> Arshavin [ame=http://www.youtube.com/watch?v=KnNIO-DlkUY&feature=related]YouTube - Arshavin: Arsenal's man at last?[/ame]

Eli kuka on sitä mieltä että molemmat jatkavat, Ade piikissä ja Arshavin siinä alempana keskikentällä? Adebayor sopii mielestäni nimittäin erittäi hyvin Arsenaaliin ja pelityyliin, joten hänen ei kannattaisi lähteä.

HMM.. Jaa-a.. Kenet sitten ostaisit targetiksi? Ja ihan semmoisen realistisen johon Arsulla olisi varaa? Paitsi silloin saattaisi ollakkin jos Ade myydään, mutta kuka sopisi pelityyliin paremmin..? Dzeko voisi olla hyvä, mutta epäilen suuresti hänen tuloaan Emiratesille.

HMM.. Jaa-a.. Kenet sitten ostaisit targetiksi? Ja ihan semmoisen realistisen johon Arsulla olisi varaa? Paitsi silloin saattaisi ollakkin jos Ade myydään, mutta kuka sopisi pelityyliin paremmin..? Dzeko voisi olla hyvä, mutta epäilen suuresti hänen tuloaan Emiratesille.

Dzéko voisi olla ihan ok, mutta mielestäni floppi-riski on tässä

kaverissa suhteellisen iso ja en itsekkään oikein jaksa uskoa, että

hän Arsuun saapuisi? Jos nyt jotain nimiä äkkiseltään sanoisin niin

Alex Frei tai Klaas-Jan Huntelaar voisi myös olla mahdollisia.

Jaa-a. Minusta Ade ei juurikaan sovi juuri Arsen pelityyliin. Arsenal liikuttaa palloa nopeasti ja lyhyillä syötöillä. Ade on isokokoinen sekä vähän kankea ja hänen tekniikkansa ei oikein riitä Arsenalin nopeaan lyhytsyöttöpeliin.

En itse kuulu Aden suurimpiin ihailijoihin ja olen aina pitänyt häntä ylimielisenä ja laiskana. Kuitenkin pistetään tähän linkki, joka toivottavasti saa myös muut mietteliäiksi siitä mitä Aden myyminen voisi myös tarkoittaa.

Kiitos Adebayor jokaisesta maalista. Toivottavasti näitä tulisi kaikesta huolimatta lisää.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=RyOsBZvG6vE]http://www.youtube.com/watch?v=RyOsBZvG6vE[/ame]

Niinpä,kyllähän verkko soi Aden ollessa parhaimmillaan komeasti. Kyllä hänen maaleistaan timanttisin on se sp***in verkkoon ladattu tykki:lol:

Adeen liittyvä uusin huhuhan on että Milan tarjoaisi 20 milliä ja Flaminia.........saa uskoa jos haluaa...

Matilla hyvä pointti. Ade on kaikesta huolimatta kahden kauden aikana paukuttanut 45 maalia. Täytyy toivoa, että kesän aikana löytyisi se toissa kauden asenne ja tekeminen. Pienistä asioista se on kiinni. Fabregasin ja Arshavinin tarjoilu on sitä luokkaa, että maaleja voi tulla ihan mukavastikin.

Van Persiellehän on nyt huhujen mukaan sorvattu uusi sopimus, jossa palkka lienee samaa luokkaa kuin Adella. Ihan mielenkiinnolla täytyy seurata otteita, toivottavasti ei ole samaa vaikutusta kuin Togolaiseen.

Mielestäni myös ympäristön muutos on vaikuttanut Aden maalimäärään. Mitä nyt katselee noita 07/08 maaleja, niin muutaman tyyppisiä maaleja ei viime kaudella nähty. Esimerkiksi näitä linjan taakse ei ilmassa saatu muistaakseni pelattua kuin Cityä ja Villarrealia vastaan Adelle paikat ja niitä tuli useampia edellisellä kaudella. Tämä tietysti johtuu myös osaltaan tiettyjen seurojen varovaisesta pelitavasta. Sitten myös keskityspalloista ei Adelle kovinkaan montaa paikkaa tullut. Mieleeni jäi myös monet luokattomat keskitykset ja ne onnistuneet tulivat yleensä Bendtnerin ja Van Persien päähän. Tulee mieleen monta tilannetta, joissa Adebayor ajautui 1v3 tilanteeseen ja tämän takia ajautui tähän 3 pelaajan sumppuun tai laitaan. Osaksi tähän heikkoon kauteen vaikutti Cescin loukkaantuminen, Aden loukkaantuminen ja Hlebin sekä Rosickyn poissaolot.

Kakkosen puolella oli esillä tällainen kuva.

Ja ilmeisesti tämä kuva olisi haastattelusta tuon perjantaisen tragedian jälkeen. Lähdeviitteen pitävyydestä en osaa sanoa. Onko puhtaat paidat olleet lopussa?

Pitäisköhän tämä aihe muuten siirtää tuonne Cityn puuhun, jos siellä ei ole avattuna aihetta?

Greedybayorilla on tosiaan ollu puhtaat paidat vähissä afrikan lämmössä tai sitten haluaa vaan saada hämmennystä aikaan paitavalinnallaan.

Veikkaampa ettei mee pitkään niin on sukset ristissä jonkun kanssa cityssäkin ja alkaa parkua haluavansa milaniin :drool:

Greedybayorilla on tosiaan ollu puhtaat paidat vähissä afrikan lämmössä tai sitten haluaa vaan saada hämmennystä aikaan paitavalinnallaan.

Veikkaampa ettei mee pitkään niin on sukset ristissä jonkun kanssa cityssäkin ja alkaa parkua haluavansa milaniin :drool:

No ei välttämättä yllättäisi ollenkaan ja luulenpa että ManCiinissa on sen verran manaseria että löytyy boolsit erottamaan kaveri jos ei asenne ole kohdallaan.

Allekirjoittanutta ei haittaa mutta toisaalta ihmetellä sopii sillä mies on pelipäällä ollessaan top-4 hyökkääjä PLssä. Jos tosiaan kyse loukkaantumisista ja itseluottamuksen puutteesta niin ymmäretään ja silloin pitää antaa aikaa (vrt. Tevez) mutta jos vain on laiska niin sitten pikarahtina italiaan...