Jump to content
Sign in to follow this  
JOMBA

Arsenalille uusi vieraspeliasu!

Recommended Posts

Oikeestaan nyt puhutaan kyllä hillitystä ja ihan kauniista vierasasusta. Tuo paita menee kyllä ostoon. Verrattuna ties mihin huhuihin, niin tämä on kyllä niistä se paras vaihtoehto.

Jos tuo vihree sininen tulee niin onhan se ihan siistiä.

Sillä se on mielestäni paremman näkönen kun nykyinen vieraspeli asu,

mutta mielummin vihree valkoinen paita koska sininen ei oikeen sovi tuohon vihreen kanssa.

Mutta kyllä tuo vihree sininen jos tulee niin kyllä se paremman näkönen kun keltainen :D.

Tai sitten otettaisiin 3 peliasu vieraspeliasuksi, sillä tuo 3 peliasu on aika siisti perus valkonen mis on vähän raitoi . (Arvosanaksi antaisin 7+)

Joo, eihän tuo nyt pöllömpi ole. On sininen sitä vihreää hienompi, noin omaan silmään ainakin. Joka kuvassa muuten nuo kaulukset ovat epätasapainossa, onkohan tuo tarkoituksellista vai vahinko!?

Olisiko halukkaita kimppatilaukseen jossain vaiheessa kesää? Itse ajattelin tilailla muksulle seuran omasta kaupasta jotain sellaista, mitä ei supportes kaupan kautta saa.

kannattaa Cesc koittaa kysellä afsc:n kautta sitä kimppatilausta. Mielenkiintoinen ajatus kyllä! Mut mitä oon ymmärtänyt, niin supporters clubin kautta sais iha jees alennuksen. Mä laitan kyselyä menemään, et mites on mielenkiintoa ja kuka sitä lähtis tilailemaan.

Ilmoitelkaa mullekin sitten kimppatilauksen etenemisestä! Tilasin tuon nykyisen kotipaidan viime joulukuussa, eikä sillekään tilaukselle tullut postikuluineen kuin muistaakseni 53€ hintaa, ilman nimeä/numeroa ja badgeja. Rikkaat eurokansalaiset riistää puntaan kahlituila briteiltä :blink:

Kuinkahan paljon noita Almunian paitoja muuten oikeasti saadaan myytyä..:lol:

Aivan hyvännäköinen ja sopivan kontrastinen vierasasu verrattuna juuri kotiasuun, sopii hemmetin hyvin kyllä. Hieman arvookkamman oloinen myös verrattuna vaikka tämän kauden asuun, if I may say so.

Joo, eihän tuo nyt pöllömpi ole. On sininen sitä vihreää hienompi, noin omaan silmään ainakin. Joka kuvassa muuten nuo kaulukset ovat epätasapainossa, onkohan tuo tarkoituksellista vai vahinko!?

Joo, osui omaankin silmään, ja heti tuli mieleen joku Barcan paita jossa oli vähän samaa vikaa. Tuossa kun näyttäisi olevan käytetty venyvää mutta samalla hieman jäykempää kangasta kauluksiin, niin se sitten saattaa vetää paidan kevyempää materiaalia, etenkin tuosta ns. napituksen kohdalta päällimmäistä kangasta sivuun.

kannattaa Cesc koittaa kysellä afsc:n kautta sitä kimppatilausta. Mielenkiintoinen ajatus kyllä! Mut mitä oon ymmärtänyt, niin supporters clubin kautta sais iha jees alennuksen. Mä laitan kyselyä menemään, et mites on mielenkiintoa ja kuka sitä lähtis tilailemaan.

Juu, no jos tuo siellä vihdoin ja viimein siellä toteutuu niin käyhän sekin. Parin vuoden aikana idea on tullut useamman kerran esille mutta ei ainakaan vielä konkretisoitunut tilaukseksi asti. Tarkoitin siis supportes placea. Sieltä saa kyllä paitoja mutta esim muksujen vaatteita hieman heikkommin. Tämä sen perusteella kun viimeksi kävin.

Ilmoitelkaa mullekin sitten kimppatilauksen etenemisestä! Tilasin tuon nykyisen kotipaidan viime joulukuussa, eikä sillekään tilaukselle tullut postikuluineen kuin muistaakseni 53€ hintaa, ilman nimeä/numeroa ja badgeja. Rikkaat eurokansalaiset riistää puntaan kahlituila briteiltä :blink:

Jep, heikko punta pitää hyödyntää :veiled:

Itse todennäköisesti teen tilauksen jossain vaiheessa kesää, ajankohdasta en vielä tiedä tarkemmin. Voin sitten uudistaa ehdotuksen jos halukkaita löytyy.

Ja nyt julkistettiin uusi kolmospeliasu. Menee kyllä itsellä hieman yli hilseen tämä tahti, millä uusia paitoja lanseerataan. Tuo kolmospeliasuhan on siis samanlainen kuin vierasasu mutta valkealla pohjalla. Tuo ikävästi mieleen verivihollisen loskanvalkoisen sotisovan. Saapa nähdä pelataanko tuolla kuitenkaan yhtään ottelua ensi kaudella, viime kaudella valkoisella ei taidettu pelata kertaakaan.

Onko tässä ensi kauden uusi kotiasu?

Posted Image

Minulle kyllä kelpaisi tuollainen retro-paita. Tyylikäs ja hillitty. Vaan saapa nähdä tyytykö sponssi noin pieneen edustukseen.

Oioi, meikäläinen tykkää. Ostin juuri tietokoneelle halvalla Pes09 ja vaihdoin Arsenalille juuri tuollaiset legendaariset paidat, kun ne on Pessissä alunperin mitä on. :) Jotenkin on ollu muutenkin semmonen kutina, että ensikaudella vaihtuu kotipaidat 70-luvun retro -tyylisiksi. Tässä on muutenkin ollut viime aikoina aika paljon historian lehtien havinaa, kun on puhuttu mm vanhan Highburyn kellon siirtämisestä Emiratesille ja viime kaudellakin oli -89 mestaruus paidat käytössä. Toivottavasti vieraspaidat pysyy samana, koska ne on hienoimmat mitä jalkapallokansa päällään voi kantaa. Mutta tuollainen olisi myös tervetullut mun vaatekaappiin.

Seaman, Bergkamp x2, Ljunberg, (Oma nimi), Vela, Wilshere, Arshavin ja Vermaelen löytyy jo, eli olisiko sitten jo kapteenin tai RVP:n vuoro? :)

Tykkäilen itse myös todella paljon, olen yrittänyt hieman katsella hupparia tuolla kyseisellä joukkuelogolla ja nyt jos se tulee vielä pelipaitaan niin täydellistä, ehdottamasti tyylikkäämpi yksinkertaisuudessaan kuin nykyinen badge. Hyvä pointti että Emirateksella voi olla sanansa sanottava tähän, deam. Toivotaan parasta.

Toivottavasti juutti ei käytä pinkkejä nikejään tuon asun kanssa :mrgreen:

Olin tuossa joku päivä taas käymässä Arsun kotisivuilta ja bongasin sieltä jostain kuvan jossa Marouane Chamakh oli musta pelipaita päällään. Minusta se oli aika hieno musta jossa luki Fly Emirates tuossa edessä ja logosta tuli niinkuin kultaista hohtoa tai siis sitä ympäröi sellainen kultainen hohto. Lieneekö ensi kauden kakkos- tai kolmosasu?

Olin tuossa joku päivä taas käymässä Arsun kotisivuilta ja bongasin sieltä jostain kuvan jossa Marouane Chamakh oli musta pelipaita päällään. Minusta se oli aika hieno musta jossa luki Fly Emirates tuossa edessä ja logosta tuli niinkuin kultaista hohtoa tai siis sitä ympäröi sellainen kultainen hohto. Lieneekö ensi kauden kakkos- tai kolmosasu?

Käsittääkseni siellä virallisilla sivuilla ollut paita oli vain peitetty mustalla värillä ja uusi paita paljastetaan sit virallisesti 1. heinäkuuta?

Todennäköisestihän se on tuo keltainen.

Itse olen jo pitkään toivonut että Arsu ottaisi joskus käyttöön mustan vieraspaidan , olisi tosi siistiä.

Vanha hevimies kun tykkää muutenkin pukeutua mustaan :mrgreen:

Mä en oikeen tiedä mitä mieltä pitäis olla tosta vierasasusta. Ihan ok... Mut jotenki vähän munaton. Tommonen tipu. En tiiä. Odotukset oli vähän korkeemmalla. Täytyy nyt toivoa et kotipaita tai kolmospaita yllättäis positiivisesti. Joka kausi täytyy kuitenkin joku paita hankkia. Jospa se ois sitte vaikka Gourcuff 10 ensi kaudella... :)

Ei mutta tosissaan... Jos ja kun Billy luultavasti lähtee, kymppipaita siirtyy todennäköisesti Arshavinille tai Fabregasille. Tai jopa jollekin uudelle hankinnalle. Chamakille mitä ilmeisimmin kelpaa tuo 29.

Edit. Nyt kun tota vähän aikaa on kattellu ni alkaa toi näyttää ihan siistiltä. On ainakin hienompi kun kauden 2008-2009 keltainen vierasasu.

Kolmospaita tulee olemaan se sama sininen joka oli jo viime kaudella. Kotipaitaan jää kanssa kovat odotukset, ja ensi kaudella hankitaan joka tapauksessa koti- sekä vieraspaita.

Tosiaan Gallaksen mahdollisessa lähdössä hyvä puoli olisi se, että 10-paita vapautuu. Itse luonollisesti soisin sen kapteenille joka myös Espanjan mj:ssa pelaa 10-paidalla. Mutta voisi sen antaa myös suoraan Gourcuffille tai Özilille :blink:

Tuohon vaaleanpunaiseen, kun saisi vielä ballerinahameen housuiksi, niin varmasti hivelisi silmiä :embarassed: , mutta joo asiaan. Kyllä tuo uusi vieraspeliasu, mitä arsenal.com myöskin mainostaa on mielestäni ihan hieno. Ehkä vähän tylsä, mutta ei mitään turhaa kikkailua. Voi hyvinkin mennä vielä ostoon.

Käsittääkseni siellä virallisilla sivuilla ollut paita oli vain peitetty mustalla värillä ja uusi paita paljastetaan sit virallisesti 1. heinäkuuta?

Todennäköisestihän se on tuo keltainen.

Itse olen jo pitkään toivonut että Arsu ottaisi joskus käyttöön mustan vieraspaidan , olisi tosi siistiä.

Vanha hevimies kun tykkää muutenkin pukeutua mustaan :mrgreen:

Jaa no mutta hienolta sekin näytti:mrgreen: