Jump to content
Sign in to follow this  
Sir_Alex

Loistavaa musiikkia

Recommended Posts

Sulla tuli siis kiintiö täyteen tuolla Serie A:n kierrosseuranta-topikissa?

Vaikka tässä selkeästi kalasteletkin, niin vastataan nyt kuitenkin: En ole vetänyt pultteja ko. ketjussa sen vuoksi, koska joku ei ollut samaa mieltä kanssani, vaan vedin ne niitit sen vuoksi, että sinne tuli joku valittamaan viestieni tasosta ilman perusteita. Tutustu asiaan, ennen kuin yrität heittää provosoivaa mukahauskaa läppää kehiin, tosin mitä sulta nyt voi odottaa.

Henkilökohtaisesti en niin välitä, että onko kuuntelemani musiikin sanoma satanismi vai ilmastonmuutos, kunhan se kuulostaa hyvältä. Mielestäni biisin sanoma, ei tee siitä loistavaa tai huonoa, eli melko hataraa perustelua jälleen räppimiehiltä.

Ja btw, tuo Asa tulee meidän abiristeilylle. Meinasin repiä parilta tyypiltä pään irti, kun ne hehkutti sitä. Ei huhhuh. No, ompahan baarissa tuolloin enemmän tilaa ja juomaa, kun väki on kuuntelemassa angstista sanasekoilua. Tätä voisi jatkaa vitutusketjuun.

Ja btw, tuo Asa tulee meidän abiristeilylle. Meinasin repiä parilta tyypiltä pään irti, kun ne hehkutti sitä. Ei huhhuh. No, ompahan baarissa tuolloin enemmän tilaa ja juomaa, kun väki on kuuntelemassa angstista sanasekoilua. Tätä voisi jatkaa vitutusketjuun.

Ole onnellinen, meille tulee Fintelligens.

Risteilyn jälkeen löydät vielä itsesi Asan keikalta. ;)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=k4nO4lCC8bw]YouTube- HugeL - Luontoäiti[/ame]

Omasta mielestä, ehkä kaikkien aikojen hienoin suomi rap/hip-hop kappale. Muutenkin pitää nostaa kyseiselle herralle hattua. Nimittäin tuskin monikaan vantaalainen sähköasentaja tekee elämänsä aikana yli kolmeakymmentä omakustannelevyä.

ps sori avautuminen viime viestissä.

Itsekään en ole mikään räpin ystävä, mitä nyt joskus fiilistellessä tulee kuunneltua jotain oldschool kamaa. Silti tuo Asa on ihan ok livenä, jos ja kun sillä on se bändi mukana. Ihan letkeetä livemusiikkia jne.

Heitetääs sit ehkä yksi kovimmista biiseistä ikinä. Elikkäs Sueden Beautiful Ones levyltä Coming Up ('98):

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=pPFd-CHLaAA]YouTube- Suede - Beautiful Ones[/ame]

Muutama muu aika helvetin kova veto perään:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=QQtLoJlQD6E&feature=fvst]YouTube- Smashing Pumpkins Disarm video[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=HJEySrDerj0]YouTube- The Cranberries - Zombie[/ame]

Kaikissa ylläolevissa kiinnittäkää erityisesti huomiota solisteihin. :thumbsup1:

No pistetäänpäs meikäläiseltäkin sitten muutamia otoksia :thumbsup1:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=4uj-AXbWrsk]YouTube- Toto - Goodbye Elenore![/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=4NckTvhyMSc]YouTube- Toto - St. George And The Dragon musicvideo[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=JAq0AbxhawI]YouTube- James Blunt - 1973[/ame]

Sittenhän on vielä ihanainen Taylor Swift, jonka 'love story' -kipaleen muistaakseni tähän topiciin joskus postasin:hug:

Kai se on sitten itsensä paljastettava.

Itse en niinkään ole raskaamman musiikin enkä räpin ystävä.

Billyt Talenttia yms. kuuntelen.

Uuudelta levyltä yksi kipale.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=uABlDNz9Ktg&feature=related]YouTube- Billy Talent - Diamond on a Landmine with Lyrics[/ame]

Green dayllä on myös muutama varsin mukava luritus.

Uudelta levyltä tämäkin.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=vY3M6SedJHU]YouTube- Green Day - Peacemaker[/ame]

Linkin Parkin tuotantoa on tullut myös kuunneltua jonkun verran.

Ja onhan noita Suomessakin hyviä bändejä. The Rasmuksen jotkut kipaleet ovat ihan kelpo kuunneltavaa, toiset taas hyvinkin hintahtavia.

Apulanta oli joskus ihan hyvä, kai niitä vanhempia kappaleita tulee silloin tällöin vieläkin kuunneltua, mutta harvoin.

Lisäksi Suomen kovimman Ässäfanin Lindholmin Ollin kipparoima Yö tekee myös kelpo biisejä.

Kyllä sitä musiikkia aika laidasta laitaan tulee kuunneltua, eri elämän vaiheissa ja ikäluokissa on hieman erilaisa musiikkia tullut kuunneltua mutta nuo Green day ja Billy Talent ovat juuri nyt kaksi kovinta.

Ja senkus arvostelette, ei oikeastaan kiinnosta yhtään :finger:

Ja räpille :thumbsdown1:

Kuten myös heville yms. raskaalle musiikille :thumbsdown1:

Ja eihän kaikki voi esim. rapista tykätä, turha niistä on kinastella jokaisella on oma musiikki makunsa, emmehän me kaikki samaa jalkapallojoukkuetta kannata, miksi kaikkien siis pitäisi räppiä kuunnella.

Ittellä ei sinänsä räppi musaan mitään vastaan, mutta se mitä siellä tapahtuu on. Housut polvissa, lätsät vinossa ja miljoonat korut, eikä suurmimmat osat biiseistäkään oma tekemiä oo..

Bändit kuten: KISS, Skid Row, Gunnarit, Aerosmith ja L.A. Guns ovat omasta mielestäni parhaimpia. Nykyään suurin osa nuorista kuuntelee räppiä, missä on vähän pienemmät jenkki bändit kuten L.A. Guns? Kuka niitä fanittaa, itte en mitään Astetta tai 50 Centtiä kuuntele, ei vaan kiinnosta semmonen musa.

Ittelleni bändien live -keikat ovat se mikä määrittelee bändin. Jos sinne tulee vaikka 5 jätkää, vetää biisit, ja poistuu lavalta niin menköön muualle väittämään itseänsä tähdeksi. Tässä kunnon biisi:

Kaikkien aikojen paras live bändi:

Guns N' Roses - Rocket Queen live 1988

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=c7xQ04nlePM]YouTube- Guns N' Roses - Rocket Queen - Live At The Ritz 88[/ame]

Siis kattokaa nyt tota esiintymistä, ne sytyttää röökit ja ottaa rennosti, sit ku fani hyppää lavalle, niin Slash vaa nauraa:D

Vaikka tässä selkeästi kalasteletkin, niin vastataan nyt kuitenkin: En ole vetänyt pultteja ko. ketjussa sen vuoksi, koska joku ei ollut samaa mieltä kanssani, vaan vedin ne niitit sen vuoksi, että sinne tuli joku valittamaan viestieni tasosta ilman perusteita. Tutustu asiaan, ennen kuin yrität heittää provosoivaa mukahauskaa läppää kehiin, tosin mitä sulta nyt voi odottaa.

Kalastelen? Mitäköhän mä kalastelen? Neitimäiset itkuthan sinä tuolla Serie A kierrosseuranta-topikissa vedit, kun joku käyttäjä ei ollut samaa mieltä viestiesi tasosta. Enkä minä mitään provosoivaa mukahauskaa läppää heittänyt vaan oikeasti ihmettelin kuinka ristiriitaisia viestejä kirjoitat. Ensin vedät itkuraivarit toisaalla ja sitten toisessa topikissa kerrot miten, et vedä itkuraivareita jos toinen on eri mieltä kanssasi :lol: Muistuu mieleen se meidän "keskustelu" Lavezzista.. Minun mielestäni Lavezzi ei ollut niin arvokas pelaaja kuin sinun mielestäsi ja sen jälkeen sitten vedit ne neitimäiset itkusi.

Henkilökohtaisesti en niin välitä, että onko kuuntelemani musiikin sanoma satanismi vai ilmastonmuutos, kunhan se kuulostaa hyvältä. Mielestäni biisin sanoma, ei tee siitä loistavaa tai huonoa, eli melko hataraa perustelua jälleen räppimiehiltä.

Okei. Ensin sanoit, että et ole kuunnellut noita milaaanin listaamia biisejä ollenkaan, mutta ne ovat silti ihan paskaa koska ne sattuvat olemaan räppiä (itse asiassa siellä oli yksi reggaebiisikin). Sitten sanot, että sanoituksella ei ole väliä kunhan biisit kuulostaa hyvältä. Miten siis voit leimata sellaiset biisit paskaksi mitä et ole koskaan edes kuullut?

Sähän se oot kova jannu! Et ole kuullut Asan biisejä (?), mutta silti ne ovat mielestäsi niin paskoja, että tekee mieli repiä päitä irti niiltä jotka Asasta tykkäävät.

PE, mikä vikä meissä pohjalaisissa on?

Ei mitään :) Stereotypia pohjoisesta tulevista ihmisistä nyt vain sattuu olemaan juurikin se, että siellä vihataan räppiä ja samalla hehkutellaan pitkätukkia. Mitään vastausta en Pikherziltä saanut, mutta ei tulisi yllärinä jos hänkin olisi pohjoisesta kotoisin.

Ja mitä tulee noiden biisien kirjoittamiseen niin aika moni artisti kirjoittaa omat värssynsä. Toki sekaan mahtuu myös niitä jotka eivät kirjoita, mutta eikös näin ole ihan jokaisessa musiikkigenressä? Ja muutenkin nämä yhdessä kirjoitetut lyriikat ovat nimenomaan niitä mitkä menee listojen kärkeen ja niitä tekee nämä kaupalliset viritelmät. Suomiräpissä ei kovinkaan moni pääse edes omilleen.

Ihmetyttää myös tuo pukeutumisesta valittaminen, kun samaan aikaan listataan omaksi suosikkibändikseen KISS :rolleyes_ani:

Siinä tais olla kaikki tällä kertaa.

Et ole kuullut Asan biisejä (?), mutta silti ne ovat mielestäsi niin paskoja

En ymmärrä nyt sua? Missä olen sanonut etten ole kuunnellut Asan biisejä? Sanoin, etten ole (tietääkseni) kuunnellut noita biisejä mitä tuossa listattiin. Asan biisejä toki olen joutunut kuuntelemaan radion ja kavereiden välittäminä, en tosin tiedä mitä ne ovat olleet, mutta en niistä kuitenkaan pitänyt.

Neitimäiset itkuthan sinä tuolla Serie A kierrosseuranta-topikissa vedit, kun joku käyttäjä ei ollut samaa mieltä viestiesi tasosta.

Huoh. Sulle se on sitten turhaa kertoa, mitä itse on tehnyt/tuntenut, kun tunnut tietävän kaiken paljon paremmin? Käsittämätöntä, ettet osaa vieläkään lukea objektiivisesti ja sisäistää sitä yhtä pientä pointtia, että kun kerron esittäneeni jonkin mielipiteen, jonka erikseen mainitsen, et voi väittää vastaan. Mutta näköjään voit sittenkin? Sama kuin väittäisin sinua kivenkovaan homoksi, vaikka olisit naimisissa naisen kanssa ja kertoisit olevasi hetero. Uskomatonta, nytkin varmaan keksit jonkun todella pätevän argumentin ja piilotat sen taitavasti kaiken sen järkyttävän paskan sekaan mitä kirjoitat. No offence, teet hienoa työtä foorumilla, kirjottaen eri maiden jalkapallosarjoista, mutta nuo sinun oudot provosaatiojatkumot menevät ymmärryksen ulkopuolelle.

Ensin sanoit, että et ole kuunnellut noita milaaanin listaamia biisejä ollenkaan, mutta ne ovat silti ihan paskaa koska ne sattuvat olemaan räppiä

Niin? En pidä räpistä missään muodossa, oli se sitten sinun mielestäsi kuinka ihmeellistä tahansa? En nyt oikein ymmärrä tätä juttua? En ole ikinä kuullut räppibiisiä, joka kuulostaisi hyvältä, enkä tule ikinä kuulemaankaan. Nämä ovat niitä kuuluisia makuasioista joista et voi sinäkään kiistellä. Toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä jne.

Miten siis voit leimata sellaiset biisit paskaksi mitä et ole koskaan edes kuullut?

Edelleen. Jos tiedän sen olevan räppiä, tiedän sen olevan mielestäni 100% varmasti paskaa. Et voi sanoa asiasta mitään, mutta yrität kuitenkin epätoivoisesti vääntää jotain?

Vielä kysymyksiä? Eittämättä..

Mitään vastausta en Pikherziltä saanut, mutta ei tulisi yllärinä jos hänkin olisi pohjoisesta kotoisin.

En ymmärrä kyllä miten maantieteellinen sijainti liittyy musiikkimakuun, kun kaikki kuitenkin asutaan samassa valtiossa, jossa on kuitenkin kohtuullisen hyvät viestintävälineet sun muut pelit ja vehkeet. Ja ei, asun Pirkanmaalla, jota varmastikin sitten luulet poronhoitoalueeksi(?).

Jäätävää sinänsä, että kun kerron etten pidä räpistä missään muodossa, niin heti ollaan julistamassa siksi ja täksi ja toksi. Sitten vielä kirsikkana kakun päälle kaivellaan jotain vanhoja viestejä, kun ei pystytä kirjoittamaan sen hetkisestä aiheesta asiaa. On se upeaa!

Kauhea haloo kun kertoo oman mielipiteensä jostain asiasta. No, semmosta se elämä on.

Aina :D

Tämäkin ketju periaatteessa turha, täälläkin kannatetaan vain omaa mielipidettä, sekä haukutaan muiden makua... Luo vain lisää vihamielisyyttä tänne foorumille :D

Mikä on "Loistavaa musiikkia" ? Noh, väittely topikkeja on koko foorumi täynnä :icon_lol: Itseni korvaan kolahtaa rap, trance, suomipop... Mutta en silti hauku heviä maanrakoon,

ketä kiinnostaa minun mielipiteeni hevistä ? Siksi on parempi, etten edes mainitse mielipidettäni jostain mistä en pidä... Pikherz ei tykkää räpistä, se siitä sitten..

Turhaan vain ilmotit että se on "100% varmasti paskaa" koska tiesit mitä siitä nyt seuraa :shades:

Meinasin vain, että turhaan kinastella jopa musiikista.. Eikö se jalkapallo jo riitä ? :hug: (En ole seurannut tätä ketjua sitten alusta asti)

E: Eli jos kertoo mielipiteen omasta asiasta, jättää sen kertomatta jos on haukkumatyylinen. Toisinpäin jos tykkää niin mikäs siinä, jos alkaa kehumaan ;) Näin vältetään vittuilut.

En ymmärrä nyt sua? Missä olen sanonut etten ole kuunnellut Asan biisejä? Sanoin, etten ole (tietääkseni) kuunnellut noita biisejä mitä tuossa listattiin. Asan biisejä toki olen joutunut kuuntelemaan radion ja kavereiden välittäminä, en tosin tiedä mitä ne ovat olleet, mutta en niistä kuitenkaan pitänyt.

Osaatko yhtään arvata miksi laitoin tuohon lainaamaasi tekstiin kysymysmerkin? Et ole (tietääksesi) kuullut yhtäkään biisiä milaaanin listalta, mutta silti voit sanoa, että ne ovat täyttä paskaa. Ja tämänkin perustelet sillä, että "räppi on 100% paskaa". Mitäköhän ihmettä sinä tuolla sinun kommentillasi edes hait? Tekikö mieli vain provota vai onko alla taas vähän kolmiolääkkeitä ja viinaa?

Huoh. Sulle se on sitten turhaa kertoa, mitä itse on tehnyt/tuntenut, kun tunnut tietävän kaiken paljon paremmin?

Serie A:n kierroseuranta-topikissi joku oli eri mieltä kanssasi viestiesi tasosta jonka johdosta vedit itkuraivarit. Tätä sitten selittelet sillä, että ei kukaan muu tiedä miltä sinusta tuntuu ja mitä sinä olet tehnyt. Milläs perusteella sitten voit leimata minun tai milaaanin viestit neitimäiseksi itkuksi, kun et kerrat tiedä miltä minusta tai milaaanista tuntuu? Millä perusteella minun tai milaaanin viestit ovat enemmän neitimäisiä itkuja kuin sinun "tunne sormesi 5cm rektumiin"-viestisi?

Käsittämätöntä, ettet osaa vieläkään lukea objektiivisesti ja sisäistää sitä yhtä pientä pointtia, että kun kerron esittäneeni jonkin mielipiteen, jonka erikseen mainitsen, et voi väittää vastaan. Mutta näköjään voit sittenkin?

Se onkin nyt minun vikani, että sinä kirjoitat ristiriitaisesti ja epäselvästi?

Sama kuin väittäisin sinua kivenkovaan homoksi, vaikka olisit naimisissa naisen kanssa ja kertoisit olevasi hetero. Uskomatonta, nytkin varmaan keksit jonkun todella pätevän argumentin ja piilotat sen taitavasti kaiken sen järkyttävän paskan sekaan mitä kirjoitat. No offence, teet hienoa työtä foorumilla, kirjottaen eri maiden jalkapallosarjoista, mutta nuo sinun oudot provosaatiojatkumot menevät ymmärryksen ulkopuolelle.

Mikäköhän se sinun viestisi oli josta kaikki sai alkunsa? Milaaan listasi lempibiisinsä johon sinä vastasti "hyi mitä paskaa"-tyylillä (viestis on poistettu niin en voi mennä tarkastamaan täysin oikeaa sanamuotoa). Ja tämänkin kommentin annoit biiseistä joita et ole itse edes kuullut. Eikö tuo ollut provoamista? Vai haitko viestilläsi asiallista keskustelua kenties?

Edelleen. Jos tiedän sen olevan räppiä, tiedän sen olevan mielestäni 100% varmasti paskaa. Et voi sanoa asiasta mitään, mutta yrität kuitenkin epätoivoisesti vääntää jotain?

Eli olet vain pelkkä ennakkoluuloinen ihminen? "Hei, noi hehkuttaa jotain räppäriä, taidan mennä repimään niiden päät irti". Tämä antaakin sinusta todella fiksun kuvan. Jos ei oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa niin eikö olisi parempi vain pitää se suu kiinni? En minäkään tykkää hevistä, mutta en siltikään ole tässä ketjussa alkanut hevistä tykkääviä ihmisiä ja heidän musiikkimakuaan haukkumaan.

Jäätävää sinänsä, että kun kerron etten pidä räpistä missään muodossa, niin heti ollaan julistamassa siksi ja täksi ja toksi. Sitten vielä kirsikkana kakun päälle kaivellaan jotain vanhoja viestejä, kun ei pystytä kirjoittamaan sen hetkisestä aiheesta asiaa. On se upeaa!

Kaikki lähti edelleenkin sinun kommentistasi joka ei tuonut tähän topikkiin mitään uutta vaan oli pelkkä provo. Ja sinun viestejäsi ei tarvinnut edes kaivella vaan elävästi oli mielessä se miten jälleen kerran vedit herneen nenään jonkun toisen mielipiteestä.

Tuo sinun marttyyriasenteesi puolestaan on vain säälittävää.

Kauhea haloo kun kertoo oman mielipiteensä jostain asiasta. No, semmosta se elämä on.

Niinpä. Samanlaista se oli silloin, kun minun mielestäni Lavezzi ei ollut 30 miljoonan euron arvoinen johon vastasit sillä, että Chelsea on täynnä ylipalkattuja ja asennevammaisia pelaajia. Ja lähihistoriasta sitten tuo Seria A:n kierrosseuranta-ketju missä vedit jälleen kerran raivokohtauksen, kun sinun kanssasi ei oltu samaa mieltä.

MasterJL. Kyllä tämä topikki on tähän asti toiminut ihan mainiosti, mutta jos jokainen käyttäjä lähtee tuolle Pikherzin linjalle niin ei tässä silloin ole mitään järkeä. Jos ei ole oikeasti sanottava muuta kuin haukkumista biiseistä joita ei ole itse edes kuullut niin voi pitää ne sormensa kurissa ja kirjoitella johonkin toiseen topikkiin. Kuten jo aikaisemmin sanoin niin en minäkään välitä hevistä, mutta jos joku foorumisti täällä arvostelee jonkun hevilevyn tai kertoo suosikkibiisinsä niin en minä ole niitä haukkumassa.

e. Sekavaa tekstiä, mutta olkoon kun kerran on tarkoitettu sekavalla kirjoittelijalle ;)

Vielä se jaksaa

Osaatko yhtään arvata miksi laitoin tuohon lainaamaasi tekstiin kysymysmerkin?

No olisiko sitten ollut paikallaan muodostaa kysymys suoran väitteen sijaan? Näin ainakin olen antanut itseni ymmärtää' date=' että asiat suomen kielessä ilmaistaan.

Tekikö mieli vain provota vai onko alla taas vähän kolmiolääkkeitä ja viinaa?

Ei tällä kertaa alla on tuoli ja paljon viinaa. Ihan rehellisesti, etkö parempaan pysty. Oli kyllä hypärillä hauskaa lukea näitä sun viestejä kavereitten kanssa:D Ei voi kiistää. Oi sitä repeilyn määrää.

Serie A:n kierroseuranta-topikissi joku oli eri mieltä kanssasi viestiesi tasosta jonka johdosta vedit itkuraivarit. Tätä sitten selittelet sillä' date=' että ei kukaan muu tiedä miltä sinusta tuntuu ja mitä sinä olet tehnyt. Milläs perusteella sitten voit leimata minun tai milaaanin viestit neitimäiseksi itkuksi, kun et kerrat tiedä miltä minusta tai milaaanista tuntuu? Millä perusteella minun tai milaaanin viestit ovat enemmän neitimäisiä itkuja kuin sinun "tunne sormesi 5cm rektumiin"-viestisi?

[/quote']

Siis säähän se oot säälittävä janari. Osoita missä 1.)sanoin etten olisi vetänyt niittejä 2.)että perustelin niittejäni tuolla tavalla (,sillä kerroin jo aikaisessa vaiheessa vetäneeni niitit, koska joku esitti perusteettomia väitteitä viestieni tasosta), 3.)väitin että teidän itkunne olisivat enemmän neitimäisiä kuin minun itkuni.

Se onkin nyt minun vikani' date=' että sinä kirjoitat ristiriitaisesti ja epäselvästi?[/quote']

Ei, vaan sinä ymmärrät asia ristiriitaisiksi, kun luet eri topikkeja ja yhdistelet lauseita mielesi mukaan. Lue viestini tässä topikissa ja kommentoi niitä tässä topikissa, äläkä lässytä mitä olen joskus sanonut El Pochosta.

Eli olet vain pelkkä ennakkoluuloinen ihminen?

Toisaalta olen toisaalta en' date=' jokainen ihminen on lopulta ennakkoluuloinen jollain asteikolla mitattuna. Itse en ole ennakkoluuloinen räpin suhteen, koska tiedän etten jo valmiiksi pidä räpistä.

Tuo sinun marttyyriasenteesi puolestaan on vain säälittävää.

Tiedostatko nyt varmasti mikä on marttyyri? Ensin väität, että provoan ja sen jälkeen olen liikkeellä martyyriasenteella, kun kerron ettet pysty keskittymään tämänhetkiseen keskusteluun verrattain heikon luetun ymmärtämisen ja todella heikon kirjallisen hahmottamiskykysi vuoksi.

Niinpä. Samanlaista se oli silloin' date=' kun minun mielestäni Lavezzi ei ollut 30 miljoonan euron arvoinen johon vastasit sillä, että Chelsea on täynnä ylipalkattuja ja asennevammaisia pelaajia. Ja lähihistoriasta sitten tuo Seria A:n kierrosseuranta-ketju missä vedit jälleen kerran raivokohtauksen, kun sinun kanssasi ei oltu samaa mieltä.[/quote']

Ja edelleen]e. Sekavaa tekstiä, mutta olkoon kun kerran on tarkoitettu sekavalla kirjoittelijalle

Et keksinyt enää painavia argumentteja, joten oli sitten pakko etsiä vanhoja viestejä, ja yhdistellä niitä sopiviin väleihin tässä topikissa, jotta saisit viestini kuulostamaan mahdollisimman epäselviltä. Sitten kun et tätäkään enää osannut tehdä, aloit mukahassuttelemaan omakeksimilläsi henkilökohtaisuuksilla, joihin ei ollut mitään perusteita.

Väität siis mua sekavaksi kirjoittajaksi perustellen sitä vanhoilla viestikokonaisuuksilla ja etsimällä ristiriitaisuuksia uusimpiin viesteihin. Katsotaanpa millaisia tuotoksia saisi aikaan, kun yhdistelisi lausuntoja sinun nykyisistä ja hieman vanhemmista viesteistä? Leikkaa+liimaa :blink:

Jos ei oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa niin eikö olisi parempi vain pitää se suu kiinni?

Tähän sopisi hyvin eräs legendaarinen viesti, jonka muinoin kirjoitin: HAHAHAAA koolla 7. Tämä menee suoraan ketjuun: "allekirjoituskamaa". Aivan loistavaa läppää(?):lol:

En ole itse ehtinyt kuuntelemaan, mutta kaiken ennakkohypen ja odottelun puoltamana ehdotan tutustumaan Them Crooked Vulturesin tulevaan albumiin, joka on kuunneltavissa ennakkoon Youtuben kautta. Itse levy ilmestyy ilmeisesti Euroopassa 16.11. Bändissä soittavat Queens Of The Stone Agesta ja Kyussista tuttu Josh Homme, Led Zeppelininin John Paul Jones sekä Foo Fightersissa ja Nirvanassa vaikuttanut Dave Grohl. Joten uskoisin kyseisistä bändeistä pitäville löytyvän jotain tuolta albumilta. Itselleni iski todella kovasti elokuun aikana ja jälkeen ilmestyneet teaser-pätkät, joten ennakko-odotukset levylle on suuret. Siinäpä linkki, joka kannattaa kuitenkin aukaista uuteen välilehteen, jolloin koko playlist tulee näkyviin.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=yQ6arQ-qK34]YouTube- 01 ~ No One Loves Me & Neither Do I[/ame]

No olisiko sitten ollut paikallaan muodostaa kysymys suoran väitteen sijaan? Näin ainakin olen antanut itseni ymmärtää' date=' että asiat suomen kielessä ilmaistaan.[/quote']

"Et ole kuullut Asan biisejä (?)" Kyllä toi mun mielestä aika selvältä kysymykseltä näyttää. Toki sulkumerkit saattoivat hämätä sinua tai mahdollisesti jopa minä käytin niitä tuossa tilanteessa väärin, mutta kyllä tosta pitäisi silti selvää saada.

Ei tällä kertaa alla on tuoli ja paljon viinaa.

No ei mikään ihme' date=' että viestisi ovat epäselviä, kun kerran keskellä viikkoakin vedellään "paljon viinaa".

Ihan rehellisesti, etkö parempaan pysty.

Selventäisitkö tätä? Missä minun pitäisi pystyä parempaan? Kirjoitusasu on omaan silmääni tarpeeksi selkeää ja asiani olen mielestäni tuonnut tarpeeksi hyvin esille.

Oli kyllä hypärillä hauskaa lukea näitä sun viestejä kavereitten kanssa:D Ei voi kiistää. Oi sitä repeilyn määrää.

Kuulostaa minun mielestäni aika säälittävältä ja surulliselta' date=' että siellä päin lueskellaan hyppytunneilla jotain Paitsion foorumia. Viestiesi perusteella olisin kuvitellut, että olisit ollut hyppytunnilla baarissa vetämässä "paljon viinaa" ja repimässä räpistä tykkäävien päitä irti.

Siis säähän se oot säälittävä janari. Osoita missä 1.)sanoin etten olisi vetänyt niittejä

"Senkus arvostelette, en vedä neitimäisesti pultteja siitä, että kaikki eivät ole samaa mieltä kanssani." Tässä toki oletuksena se, että pultit tarkoittaa samaa asiaa kuin niitit.

2.)että perustelin niittejäni tuolla tavalla (' date='sillä kerroin jo aikaisessa vaiheessa vetäneeni niitit, koska joku esitti perusteettomia väitteitä viestieni tasosta)[/quote']

"Huoh. Sulle se on sitten turhaa kertoa, mitä itse on tehnyt/tuntenut, kun tunnut tietävän kaiken paljon paremmin?" Tuolla tavalla perustelit "niittisi" Seria A:n kierrosseuranta-topikissa jossa joku käyttäjä oli eri mieltä viestiesi tasosta. Vai mikäs tuon käyttäjän kommentti sitten tuolla topikissa oli jos ei eriävä mielipide (tällä kertaa viestiesi tasosta ja tarpeellisuudesta)?

3.)väitin että teidän itkunne olisivat enemmän neitimäisiä kuin minun itkuni.

"Senkus arvostelette' date=' en vedä neitimäisesti pultteja siitä, että kaikki eivät ole samaa mieltä kanssani." Toki enhän minä tiedä miltä sinustaa tuntuu jne. (:lol:), mutta tuosta viestistä saa sen kuvan, että minun ja milaaanin "itkut" ovat niitä neitimäisiä itkuja, kun taas sinä et niitä neitimäisiä itkuja vedä ollenkaan.

Ei, vaan sinä ymmärrät asia ristiriitaisiksi, kun luet eri topikkeja ja yhdistelet lauseita mielesi mukaan. Lue viestini tässä topikissa ja kommentoi niitä tässä topikissa, äläkä lässytä mitä olen joskus sanonut El Pochosta.

Eli sinun tekstisi ovat linjassa keskenään vaikka toisessa ketjussa itket siitä, että joku toinen on kanssasi eri mieltä ja toisessa ketjussa ylpeänä julistat miten et itke siitä, että joku toinen on kanssasi eri mieltä asioista?

Ja minähän luen viestisi ihan mistä ketjusta huvittaan :lol: Tässäkin topikissa sinulta on tullut aika ristiriitaista tekstiä, mutta tuo Seria A:n kierrosseuranta-topikissa tullut avautuminen oli sen verran koominen niin oli pakko ottaa se esille.

Ja edelleen; miten nämä liittyvät tähän ketjuun tai tämän ketjun tapahtumiin?

Se oli vastaus sinun tekstiisi jossa kirjoitit' date=' että et vedä neitimäisesti pultteja siitä, että kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä.

Et keksinyt enää painavia argumentteja, joten oli sitten pakko etsiä vanhoja viestejä, ja yhdistellä niitä sopiviin väleihin tässä topikissa, jotta saisit viestini kuulostamaan mahdollisimman epäselviltä. Sitten kun et tätäkään enää osannut tehdä, aloit mukahassuttelemaan omakeksimilläsi henkilökohtaisuuksilla, joihin ei ollut mitään perusteita.

Näinhän se oli ihan varmasti :rolleyes_ani: Kuten tuossa lukeekin niin pahoittelin omaa sekavaa tekstiäni. Ja jos kerta nytkin olet jo juonut "paljon viinaa" ja jo aikaisemmin ilmi tullut kolmiolääkkeiden ja viinan yhteiskäyttö on oikeasti totta niin sopii olettaa, että olet joksenkin sekavassa tilassa juuri nytkin.

Väität siis mua sekavaksi kirjoittajaksi perustellen sitä vanhoilla viestikokonaisuuksilla ja etsimällä ristiriitaisuuksia uusimpiin viesteihin. Katsotaanpa millaisia tuotoksia saisi aikaan' date=' kun yhdistelisi lausuntoja sinun nykyisistä ja hieman vanhemmista viesteistä? Leikkaa+liimaa :blink:[/quote']

Kuten jo sanoin niin jos tiistaina kolmen aikaan on vedetty jo "paljon viinaa" niin lienee perusteltua olettaa, että tällä(kin) hetkellä olet varsin sekavassa tilassa ja näin ollen kirjoitatkin sekavasti joka pitää aika hyvin paikkansa. Toki se todennäköisempi vaihtoehto on se, että oikeasti olet juonut muutaman lasin kaakao ja tuloksena on sokerihumalasta johtuva sekava olo.

Tähän sopisi hyvin eräs legendaarinen viesti' date=' jonka muinoin kirjoitin: HAHAHAAA koolla 7. Tämä menee suoraan ketjuun: "allekirjoituskamaa". Aivan loistavaa läppää(?):lol:[/quote']

Tai sitten saatatkin olla aikamoisessa humalassa..

Et ole kuullut Asan biisejä (?)' date=' mutta silti ne ovat mielestäsi niin paskoja[/quote']

Jos tuosta saa kysymyksen, niin johan on melkoinen taikuri.

Kuulostaa minun mielestäni aika säälittävältä ja surulliselta' date=' että siellä päin lueskellaan hyppytunneilla jotain Paitsion foorumia. Viestiesi perusteella olisin kuvitellut, että olisit ollut hyppytunnilla baarissa vetämässä "paljon viinaa" ja repimässä räpistä tykkäävien päitä irti.

[/quote']

Jep, täälläpäin ollaan niin laimeeta sakkia, että me luetaan Paitsiota modeemiyhteyden suomalla huikealla nopeudella hypäreillä, ja syötetään poroja välituntisin porkkanoilla. Koulun jälkeen vasta lähden repimään päitä irti, juon myös pikkulasten verta, foorumipahis kun olen.

Siis säähän se oot säälittävä janari. Osoita missä 1.)sanoin etten olisi vetänyt niittejä
"Senkus arvostelette' date=' en vedä neitimäisesti pultteja siitä, että kaikki eivät ole samaa mieltä kanssani."

[/quote']

Missä mä tossa sanon, etten olisi vetänyt pultteja? Sanon, etten vedä silloin kun joku ei ole samaa mieltä. Luetun ymmärtäminen, ohoi?

2.)että perustelin niittejäni tuolla tavalla (' date='sillä kerroin jo aikaisessa vaiheessa vetäneeni niitit, koska joku esitti perusteettomia väitteitä viestieni tasosta)
"Huoh. Sulle se on sitten turhaa kertoa, mitä itse on tehnyt/tuntenut, kun tunnut tietävän kaiken paljon paremmin?"

Miten niin mä muka tuossa perustelin vetämiäni niittejä? En mitenkään. Kertoilin kuinka jollain kummalla tavalla ajatuksiani osattiin lukea. Sen sijaan olen perustellut useasti asiaa näin: vedin itkupotkuraivarit/niitit/pultit koska joku tuli valittamaan viestieni tasosta ilman perusteluja. Sanon tämän nyt jo varmaankin kolmannen kerran tässä ketjussa.. Asiasta kävimme keskustelua myös YV:llä, mutta mitään vastausta en häneltä saanut.

Siis PE, mitä helvettiä sä oikein luet siellä?:D

3.)väitin että teidän itkunne olisivat enemmän neitimäisiä kuin minun itkuni.
"Senkus arvostelette' date=' en vedä neitimäisesti pultteja siitä, että kaikki eivät ole samaa mieltä kanssani."[/quote']

Enhän tuossa väitä, että itkunne ovat neitimäisempiä kuin minun itkuni? Älä oleta mitään, kun pitäisi perustella! Mäkin voin olettaaa, että olet naimisissa äitisi kanssa, mutta se ei liity ketjuun mitenkään.

Eli sinun tekstisi ovat linjassa keskenään

Missä helvetissä sanoin' date=' että ne ovat linjassa?! Siis mikä vittu tää on: D Ooksä ihan tosissas nyt heittämässä näitä juttujas, vai onko tää joku vitsi?: D Tää menee aivan naurettavaksi. Et osaa lukea, et kirjoittaa mutta jaksat kyllä kinata ilman minkäänlaisia perusteluita. Kerro nyt hieman lisää.

Toki se todennäköisempi vaihtoehto on se, että oikeasti olet juonut muutaman lasin kaakao ja tuloksena on sokerihumalasta johtuva sekava olo.

Perustelisitko vielä, mieluiten kemiallisen, yksityiskohtaisen selityksen saattelemana, miten kaakosta tullaan sokerihumalaan?

Kuten jo sanoin niin jos tiistaina kolmen aikaan on vedetty jo "paljon viinaa" niin lienee perusteltua olettaa' date=' että tällä(kin) hetkellä olet varsin sekavassa tilassa ja näin ollen kirjoitatkin sekavasti joka pitää aika hyvin paikkansa.[/quote']

Todella hienoa läppää. Itse heitänkin nyt tällaisen vastapalloon: Olet varmaan runkannut niin paljon tänään, että nestetasapainosi on laskenut vaarallisen alhaiselle tasolle. Lienee siis perusteltua olettaa, että tällä(kin) hetkellä olet varsin sekavassa tilassa ja näin ollen kirjoitatkin sekavasti, mikä pitääkin aika hyvin paikkansa. Mutta hei, älä välitä PE, toiset vetää viinaa, toiset.. jotain muuta. :icon_lol: Perkele, nyt alenin sun tasollesi, no sallitaan se nyt kerran.

Näin siis tehdään PE:t, eli keksitään päästä jotain hassua ja kerrotaan se kaikille. Suosittelen tätä etenkin alkuillasta, mutta myös aamun pimeillä tunneilla voi kokeilla muistaen kuitenkin nämä perusprinsiipit: -

Oot sä melkonen äijä! Kuka tahansa ei pysty samaan!

Jos tuosta saa kysymyksen, niin johan on melkoinen taikuri.

Olisit nyt tummentanut sen kysymysmerkinkin vielä sieltä :rolleyes_ani:

Missä mä tossa sanon, etten olisi vetänyt pultteja? Sanon, etten vedä silloin kun joku ei ole samaa mieltä. Luetun ymmärtäminen, ohoi?

"Senkus arvostelette, en vedä neitimäisesti pultteja siitä, että kaikki eivät ole samaa mieltä kanssani." Mitäköhän ihmettä tuolla oikein sitten tarkoitit? Joku oli eri mieltä kanssasi Serie A:n kierrosseuranta-topikissa jonka perusteella vedit itkuraivarit.

Sen sijaan olen perustellut useasti asiaa näin: vedin itkupotkuraivarit/niitit/pultit koska joku tuli valittamaan viestieni tasosta ilman perusteluja. Sanon tämän nyt jo varmaankin kolmannen kerran tässä ketjussa..

Ilman perusteluja? Eikös tuo käyttäjä kopionut foorumin sääntökirjastakin jonkun otteen tohon ketjuun? Ja kyllähän noi pelaajien nimien venytykset ja isolla kirjoittaminen aika perusteltu syy on valittaa viestin tasosta. Mielestäni tuo käyttäjä ei ollut mitenkään vittuilemassa vaan huomautti ihan kohteliaalla tavalla sinun viestiesi tasosta johon sitten reagoit tuolla omalla tavallasi.

Asiasta kävimme keskustelua myös YV:llä, mutta mitään vastausta en häneltä saanut.

Outo käsitys sulla keskustelusta. Vähän veikkaan, että lähetit tälle käyttäjälle samanlaista tekstiä kuin millä vastasit siihen Serie A:n kierrosseuranta-topikkiin. En yhtään ihmettele sitä, että et saanut vastausta YV:hen tai itse topikkiin.

Enhän tuossa väitä, että itkunne ovat neitimäisempiä kuin minun itkuni?

Ketä sitten tarkoitit seuraavalla viestinpätkällä? "Senkus arvostelette, en vedä neitimäisesti pultteja siitä, että kaikki eivät ole samaa mieltä kanssani." Ja perässä taisi olla vielä rolleyes-hymiökin.

Missä helvetissä sanoin, että ne ovat linjassa?!

Eli myönnät nyt sitten, että viestisi ovat ristiriidassa keskenään? Aiemmin mielestäsi minä vain ymmärsin viestisi ristiriitaisiksi, mutta nyt näköjään olet itsekin sitä mieltä, että viestisi ovat ristiriitaisia?

Perustelisitko vielä, mieluiten kemiallisen, yksityiskohtaisen selityksen saattelemana, miten kaakosta tullaan sokerihumalaan?

Kemiallisista yksityiskohdista en lähde sanomaan mitään, mutta kyllähän kaakaosta voi tulla yhtälailla sokerihumalaan kuin muistakin tuotteista jotka sisältävät sokeria. Eli jos nautit tarpeeksi paljon ja nopeassa tahdissa kaakaota niin eiköhän se verensokerikin siitä lähde heittelemään?

Loppuosa viestistä olikin sen verran sekavan oloista paskaa joten jätetään ne tällä kertaa omalle huomiolle.

Tänään sitten sain käsiini tuon Stenkan uusimman ja ensikuuntelun perusteella vaikuttaa ihan hyvältä :thumbsup1: Ei ihan sitä mitä nuo maistiaiset saivat odottamaan, mutta kyllä tämäkin toimii ihan hyvin.

Posted Image

Liekehtivä Sikiö - Pesismaila ja Ananas

01. Intro

02. Aidon paskan paluu

03. Astetta parempi ft. Michael J. Fux & Massmurda-Pena

04. Rotsi auki

05. Liian paljon kusipäitä, liian vähän luoteja ft. Massmurda-Pena

06. Pesismaila & Ananas ft. 66KES88

07. Itäraja-skit ft. Detroit Makaveli & Michael J. Fux

08. Mee töihin ft. Kisumirri Nukke & Timi Pleksit On

09. Hoppichicksi ft. Michael J. Fux

10. Donitsityttö ft. Detroit Makaveli & Massmurda-Pena

11. Mun body (Summermix '03) ft. Michael J. Fux

12. Parhaat bileet ft. Massmurda-Pena

Pyhimykseltä jälleen hienot featit ja muutkin vierailijat ovat onnistuneet omissa osuuksissaan. Jos ei Stenkan ääntä tunnistaisi niin ei kyllä millään uskoisi, että Stenkka on äänessä. Vielä tarvii kuunnella enemmän, että pystyy heittämään parempaa kommenttia, mutta yhden kuuntelukerran jälkeen kyllä vaikuttaa hyvältä julkaisulta.

Tuolta voipi käydä lukaisemassa Stenkan haastattelun uuden levyn tiimoilta jos kiinnostaa.

Näköään Petoskin on pukkaamassa uutta matskua ilmoille. Toivo Parasta ja Pelkää Pahinta ilmestyy talven aikoihin ja mahdollisesti jopa ensi vuoden puolella.

YouTubesta löytyy kuitenkin Synkkä Sörkka niminen kipale joka on ihan perus Petosta ja toimii mainiosti.

Posted Image

Slaughterhouse - Slaughterhouse

1. Sound Off [streetrunner]

2. Lyrical Murderers feat. K. Young [TheRealFocus]

3. Microphone [Alchemist]

4. Not Tonight [streetrunner]

5. The One feat. The New Royales [DJ Khalil]

6. In The Mind Of Madness (skit)

7. Cuckoo [DJ Khalil]

8. The Phone Call (skit)

9. Onslaught 2 feat. Fatman Scoop [Emile]

10. The Phone Call 2 (skit)

11. Salute feat. Pharoahe Monch [Mr. Porter]

12. Pray (it’s A Shame) [RealSon]

13. Cut You Loose [Mr. Porter]

14. Rain Drops feat. Novel [Filthy Rockwell]

15. Killaz feat. Melanie Rutherford & C. Brown [Emile]

Viime vuonna Crooked I, Joe Budden, Joell Ortiz ja Royce da 5'9 löivät viisaita päitänsä yhteen ja tuloksena oli gangsta räpin superryhmä nimeltään Slaughterhouse. Elokuussa sitten Slaughterhouse puski samannimisen debyyttialbumin ulos ja lyrikaalisesta teurastuksesta on voi puhua ihan hyvällä omalla tunnolla. Perkleen kova levy kyseessä ja ehdolla ehdottomasti vuoden parhaimmaksi julkaisuksi. Miinusta voi antaa skiteillä jotka nyt yleensäkin ovat melko turhia.

Tämän levyn innoittaman on pakko tsekata Crooked I:n soolojulkaisu Mr. Pigface Weapon Waist, Joe Buddenin Escape Route ja Roycen Street Hop.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=0NIcdOIuz-8]Slaughterhouse - Sound Off[/ame]

Joulukuun alussa sitten Snoopilta tulossa uutta matskua Malice n Wonderland-nimisellä albumilla.

Posted Image

Slaughterhouse - Slaughterhouse

1. Sound Off [streetrunner]

2. Lyrical Murderers feat. K. Young [TheRealFocus]

3. Microphone [Alchemist]

4. Not Tonight [streetrunner]

5. The One feat. The New Royales [DJ Khalil]

6. In The Mind Of Madness (skit)

7. Cuckoo [DJ Khalil]

8. The Phone Call (skit)

9. Onslaught 2 feat. Fatman Scoop [Emile]

10. The Phone Call 2 (skit)

11. Salute feat. Pharoahe Monch [Mr. Porter]

12. Pray (it’s A Shame) [RealSon]

13. Cut You Loose [Mr. Porter]

14. Rain Drops feat. Novel [Filthy Rockwell]

15. Killaz feat. Melanie Rutherford & C. Brown [Emile]

Viime vuonna Crooked I, Joe Budden, Joell Ortiz ja Royce da 5'9 löivät viisaita päitänsä yhteen ja tuloksena oli gangsta räpin superryhmä nimeltään Slaughterhouse. Elokuussa sitten Slaughterhouse puski samannimisen debyyttialbumin ulos ja lyrikaalisesta teurastuksesta on voi puhua ihan hyvällä omalla tunnolla. Perkleen kova levy kyseessä ja ehdolla ehdottomasti vuoden parhaimmaksi julkaisuksi. Miinusta voi antaa skiteillä jotka nyt yleensäkin ovat melko turhia.

Tämän levyn innoittaman on pakko tsekata Crooked I:n soolojulkaisu Mr. Pigface Weapon Waist, Joe Buddenin Escape Route ja Roycen Street Hop.

Slaughterhouse - Sound Off

Joulukuun alussa sitten Snoopilta tulossa uutta matskua Malice n Wonderland-nimisellä albumilla.

Omat sympatiat meni tolle biisille. Siis loistavaa pitkään aikaan:thumbsup1:

Itse eka kertaa kun tämän biisin kuulin niin kaverin kanssa repesin.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=2cKZxOothp8&feature=related]YouTube- Eläkeläiset - Soramonttuhumppa (Enter sandman)[/ame]

Kyseessä siis kaikkien tuntema Enter Sandman Eläkeläisten versiona :D

e. Ja keskiviikkona tuli ulos Asalta mixtape Foetida-Pro Promo 2. Pitänee tsekata sillä tuo ensimmäinen osa oli sen verran kovaa settiä.

TOIMII! :thumbsup1:

Posted Image

Asa - Foetida-Pro Promo 2

1. Alkusoitto (0:51)

2. Takaisin puihin veljet (2:58)

3. Reissustyge (3:49)

4. Tenavatähdet (2:42)

5. T.S.I. (3:25)

6. Temppeli (3:04)

7. Mies joka ei tahtonut loukata ketään (3:01)

8. Helsinki Über Alles (3:08)

9. Valmentajan hoidokki (2:58)

10. Kulttuuriosaston esimies (2:42)

11. Terapiaa (2:41)

12. PR=propagandaa (2:23)

13. Saastaisena (3:56)

14. Biittei, riimei ja elämää (4:16)

15. Sista dagen (mukana Jani Ryi) (3:49)

16. Loppusoitto (1:02)

Samanlainen meininki tässäkin kuin ensimmäisessä Foetidassa, tollaisella rokkimaisella hengellä siis mennään. Muutaman kerran jo kuunneltu läpi ja eiköhän tämäkin päädy ipodiin soimaan.

Asa on laittanut tämän näköjään ilamiseen jakeluun ja kun kerta linkki löytyy Asan MySpace-sivustolta niin voinen pistää urlia myös tänne.. KLIK!