Jump to content
Sign in to follow this  
Oasis

Otteluun meno !!

Recommended Posts

Noin viikon päästä olisi tarkoitus olla paikan päällä seuraamassa kun ManU toivottavasti jyrää Charltonin ! 8)

Sain nimettömältä taholta tietoa, että esim. pelipaitaa ei kannattaisi pistää päälle ?? Siis siltä varalta jos joutuu keskelle lontoolaisia.

Ja kun noudan liput vasta paikan päältä (ja muutenkin ekaa kertaa Old Traffordilla) niin minulla ei ole harmainta aavistustakaan missä paikat sijaitsee ym.

Niin ja saako esim. kameraa viedä / saako vietyä stadionille??

Plus muut vinkit lyhyelle viikonloppumatkalle otetaan avoimin mielin vastaan (esim. yhteydet lentokentältä kaupunkiin, yhteys stadionille jne..)

Re: Otteluun meno !!

Noin viikon päästä olisi tarkoitus olla paikan päällä seuraamassa kun ManU toivottavasti jyrää Charltonin ! 8)

Sain nimettömältä taholta tietoa, että esim. pelipaitaa ei kannattaisi pistää päälle ?? Siis siltä varalta jos joutuu keskelle lontoolaisia.

Ja höpölöpö - puolella jengistä on paita päällä ja Charlton fanit on niitä harmittomimpia muutenkin. Siellä ei todellakaan ole mitään ongelmia pitää paitaa. Toi on vain tuollainen suomalainen stereotypiä Englantilaisesta futiksesta joka juontaa juurensa aika kauas historiaan. Paita päälle ja kaulahuivi niskaan - pistä vaikka pipokin päähän.

Ja kun noudan liput vasta paikan päältä (ja muutenkin ekaa kertaa Old Traffordilla) niin minulla ei ole harmainta aavistustakaan missä paikat sijaitsee ym.

Niin ja saako esim. kameraa viedä / saako vietyä stadionille??

Plus muut vinkit lyhyelle viikonloppumatkalle otetaan avoimin mielin vastaan (esim. yhteydet lentokentältä kaupunkiin, yhteys stadionille jne..)

Stadionilla on erittäin paljon opasteita, joten turhia murehdit.

Kamera mukaan ja räpsytys käyntiin - museossa ja kiertueellakin saa räpsiä niin paljon kuin sielu sietää.

Lentokentältä junalla keskustaan (siellä on asema opasteineen) - Metrolinkillä Old Traffordin pysäkille ja seuraa virtaa.

Siellä on muuten näillä näkymin vähintään kuuden suomalaisfanin törmäys jossakin pubissa ennen / jälkeen pelin.

Fanituotteista vain erikoisimmat kannattaa ostaa stadionilta - paidat ja kaulahuivit saa PALJON halvemmalla muualta.

Kamera mukaan ja räpsytys käyntiin - museossa ja kiertueellakin saa räpsiä niin paljon kuin sielu sietää.

Itse olisin tästä eri mieltä, ainakin ottelun aikana, ainakaan koko pelin läpi ei kannata räpsiä. Innokas kamerankäyttö aiheuttaa suurta hilpeyttä paikallisten joukossa.

Pelipaita tietysti päälle! Jos ei SI:a löydy... :wink:

Itse olisin tästä eri mieltä, ainakin ottelun aikana, ainakaan koko pelin läpi ei kannata räpsiä. Innokas kamerankäyttö aiheuttaa suurta hilpeyttä paikallisten joukossa.

Pelipaita tietysti päälle! Jos ei SI:a löydy... :wink:

No joo ja noin kokemuksen pohjalta, niin ei siellä juurikaan mitään kuvia edes saa - pari yleiskuvaa melkein riittää. Ja mukavampihan sitä peliä on muutenkin katsoa omin silmin kuin linssin läpi.

Kamera mukaan ja räpsytys käyntiin - museossa ja

No joo ja noin kokemuksen pohjalta' date=' niin ei siellä juurikaan mitään kuvia edes saa - pari yleiskuvaa melkein riittää. Ja mukavampihan sitä peliä on muutenkin katsoa omin silmin kuin linssin läpi.[/quote']

[/quote:1zgwu60g]

Niin, ja riippuu tietysti ERITTÄIN paljon siitä, missä istuu.. Mikäli olet TODELLA korkealla, niin kuvissa näkyy Subbuteo-miehiä, joten not worth it ;) Itse olen ollut parhaimmillani Stretfordin Endin alla kulmalipun vieressä 6:lla rivillä, siitä saa jo "kohtuullisia" kuvia :) MUTTA mene nauttimaan fiiliksestä, eikä kuvailemaan! Ja muista käydä pubit ennen ja jälkeen matsin ;) Metrolinkillä HETI matsin jälkeen takas keskustaan, EI kiitos, JÄRKYTTÄVÄT jonot! Ja sitäpaitsi voittomatsin jälkeen fiilis lähipubeissa on koettava ;) Ja tappiomatsin jälkeen otetaan enemmän, vai miten se meni ;) Nauti fiiliksestä!

Niin sen verran niitä kuvia olen ajatellut ottaa että saan todistettua, että paikalla oltiin. Lähikuvathan ottelusta katsellaan lehdistä tai Unitedwebin sivuilta.

Siis mikä toi Metrolink oikein on ?? Jossain luki että se olisi ratikan tyylinen, vai onko kyseessä ihan rehellinen metro? Niin ja minkähän laisia kertamaksuja tuolla peritään?

Ps. Jos paikalla on muitakin härmän poikia (lue suomalaisia) niin itseäni ainakin kiinnostaisi treffata. Kokeneemmat voisivat näyttää parhaat pubit ekakertalaiselle...

Metrolink

Taitaa tulla hiukan myöhässä ketjun aloittaneelle, mutta yleisenä ohjena vois sanoa, että pummilla ei sitten kannata yrittää matkustaa Metrolinkillä. Tarkastajia on junissa ihan älyttömän usein.