Jump to content
Sign in to follow this  
anfieldo

Liverpool official Online Store

Recommended Posts

onko kukaan tilannu fani tuotteita kyseisestä kaupasta?

uskaltaako tilata?

ite olisin tilaamassa pari koti peli paitaa ja muuta kamaa.

Säännöllisesti on tilattu. Postikulut on kohtuuttomat, jos tilaa vain 1-2 tuotetta, mutta muuten ei ongelmia. Kerran tuli liian pieni tuote, mutta senkin vaihto onnistui kelvollisesti.

Sanoisin, että muutaman sadan punnan edestä olen tilannut tavaraa Offalilta. Samaten tuttavat ovat onnistuneet hyvin.

Jos et luota, niin suomalainen(?) Supportersplace myy myös postiennakollakin. Tottakai vähintään yhtä kallis.

Judge

Nyt siellä ei ole myytävänä kotipeli paitoja. Tiiättekö koskatulee?

Ei tietoa, mutta virallisella kaupalla on jo pitkään ollut ongelmia saada tarpeeksi mm. kotipaitoja myytäväksi. Kaupasta saa nippa-nappa ostettua, mutta tilauksiin ei paidat meinaa millään riittää...

Ko. asiaa on monilla saiteilla puitu viime kuukausien aikana!

Liverpoolissa oli helpompi saada Poolin paita paikallisista urheiluliikkeistä kuin LFC:n omista myymälöistä. Etenkin koot L ja XL loppuvt helposti. Jos M tai S mahtuu, hankinta helpottuu seuran omissa myymälöissä heti. Ja muutenkin paras kama oli sekä keskustan että Anfieldin kaupoista koko ajan loppu.

Itse ostin nykyistä edellisen Pool-paidan Irlannista ihan urheilutekstiililiikkeestä. Niitä saa myös Euroopassa isoista myymälöistä. Oslossa oli paljon Pool kamaa katujen varrella, mutta ne olivat kaikki epäaitoja. Tosin laatu oli vähän parempi kuin Tallinnassa.

Aidon Pool-paidan saa kyllä myös ainakin Helsingissä Kampissa ja Vantaalla Jumbossa Duosportista, jos ei seuran myymälästä onnistu saamaan. Katso http://www.duosport.fi. Adidas-paidan hinta näkyi olevan 65 euroa, koko L tosin loppu. Ymmärtääkseni sieltä voi tilatakin.

Itse olen tilannut LFC:stä aikanaan tavaraa vaikka kuinka paljon. Viime aikoina olen tilaillut lähinnä lippuja, mutta aina asiat ovat hoituneet yhtä luotettavasti.