Jump to content
Tumi

Cristiano Ronaldo

Recommended Posts

Niin, tästä miehestä puhutaan tuolla ottelut osiossakin jatkuvasti, joten kertokaapa mielipiteitä.

Eli asia on nyt näin, että tyyppi pelasi mahtavat EM-kista Portugalin paidassa. MM-karsinnoissakin hän on osunut jo 5 kertaa. Silti pallo ei uppoa ManUssa maaliin sitten millään, ja muutenkin hän ei ole ainakaan minun silmissä odotuksia täyttäny tänä vuonna.

Sopiiko Portugalin maajoukkueen pelityyli sitten paremmin hänelle, vai onko hän maaotteluihin enemmän latautunut? Hienoja kikkoja toki tekee ManUssakin, harmi vaan ettei niistä kikoista ole juurikaan tuloksellista hyötyä.

Mitäpä mieltä muut olette Ronaldon esityksistä?

Jaa viesti

Ronaldo pelaa lievästi vähemmän hyökkäävää peliä Manussa kun Portugalin paidassa. En oo tällä kaudella monesti nähny häntä 16 sisällä, taas ku katoin jotain pätkiä portugalin pelistä hän oli siellä lähes jokaisessa erikoistilanteessa. Ehkä myös pieni apina on hypänny selkään ku sitä maalia ei ole tullut, jalkapallo pelanneet tietää miltä se tuntuu. Lepoki vois olla paikallaan välillä, ei nuorikaan kaveri jaksa pelata 50 huippupeliä vuodessa.

Jaa viesti

Ronaldo on joo viime aikoin ollu vähän vaisu, ehkä se loma olisi ihan tarpees. Ei kukaan jaksa älyttömäst kovia Valioliiga ja CL pelejä pelata, plus sitten vielä kesän EM-kisat ja Olympialaiset. Mutta kyllä Cristiano vielä tällä kaudella alkaa Unitedissakin esittämään loistavia otteita, ehkä jo tänään... :D

Jaa viesti

Joo kyllä jätkä on taitava pelimies, mut sen verran nuori vielä että ei pelaa illasta toiseen parhaalla mahdollisella tasolla. Oon varma et tulee nostamaan tasoonsa myös tällä kaudella ja muutama onnistuminen alle ni kyllä lähtee. Tulevaisuudessa Manun kantavia voimia.

Jaa viesti

Tulevaisuudessa Manun kantavia voimia.

Jep... Toivottavasti ei ala veri vetää takaisin etelään ja poika siirry Realiin tai Barcaan kunhan SAF on kouluttanut junnusta pelimiehen. Olishan se hienoa, että Madeiran poika jaksaisi elää vuosia kylmässä Englannissa. :)

Jaa viesti

http://www.demi.fi/keskustelu.php?m=2&f=10&id=403222

siinä on mitä mieltä hameväki on meidän ronaldostamme,älkääkä muuten kysykö että mistä mä ton linkin sain :D

p.s emmä halua dissata ketään,mut mut

Kerro nyt kuitenkin mistä sait tuon linkin.

Jos joku vielä valittaa foorumin tasosta niin, mulla on jotain kerrottavaa hänelle...

CHristiano, eiku Cristiano, eiku CHristiano, eiku Cristiano, eiku CHristiano, eiku Cristiano, eiku CHristiano, eiku Cristiano, eiku CHristiano on IHQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Jaa viesti

http://www.demi.fi/keskustelu.php?m=2&f=10&id=403222

siinä on mitä mieltä hameväki on meidän ronaldostamme,älkääkä muuten kysykö että mistä mä ton linkin sain :D

p.s emmä halua dissata ketään,mut mut

Joo, vaivauduin lukemaan n. 10 riviä tuota shaissea :) Luojan kiitos jokainen keskustelupalsta ei ole tuollainen eikä tänne ole vielä eksynyt yhtään Ristiaano Ronaldo ihkuttajaa. 8)

"puma_11.12. 20:14:02viesti 45 / 150

voi teitä... ette ikinä arvaa mitä!!! :D mä oon pelannu ninku futista 9 vuotta ja oon paras. MUn pelinumero on 7 ja sillä numerolla c.ronaldo pelas em-ottelussa. Tuskin ees tiesitte sitä, mutta nyt tiiätte :) meijät on luotu yhteen <3 kert ei nyt sattumalta mulle ois laitettu 7 pelinumeroks ] huomasin ronaldon. Tottakai olin lukenu paljo kyseisestä herrasta futislehistä yms, mutta ku huomasin tavan jolla sen käsitteli palloa ja sen pelitekniikan, otin sen mun esikuvaks mun tapaan pelata futista. Pikkuhiljaa alon tykästyä ronaldoon enemmän ja enemmän ja aloin kannattaa manUa. Onko tässä v**** jotain pahaaa????"

Ja tämän viestin voi selvästi omistaa eräälle liverpool fanille joka käy kirjoittelemassa täällä. :)

Jaa viesti

Ei helvetti... kyllä sai hyvät naurut lukemalla tota demin palstaa :lol: :lol: :lol:

Mutta näin asiaan palatakseni ei se Ronaldon ja Heinzen "joululoma" sitten kovin pitkä ollukkaan, nimittäin molemmat ovat mukana (todennäköisesti avauksessa) jo Boltonia vastaan.

http://www.breakingnews.ie/2004/12/23/story181772.html

Mun mielestä - varsinkin Ronaldo - oisivat saaneet olla pitempäänkin lomalla, koska molemmilla takana kuitenkin tosi rankka kesä/syksy. No toivottavasti toi yhenkin pelin huili auttaa jotenkin :wink:

Jaa viesti

Kahdella toimenpiteellä meillä olisi käsissämme todellinen tähti:

1) Saman verran potkutekniikan harjoittelua kuin Beckhamilla oli. Tosin hän teki sitä paljon omalla ajallaankin, mutta keskitys- ja laukaisupaikkoihin pääsy on kyllä siinä kunnossa, että tuhoisaa jälkeä tulisi jos puoli metriä parempaan suuntaan muuttuisivat.

2)Kunnes tuo puute on korjattu, pidetään ennen joka peliä siivouskomerossa palaveri porukalla Ronaldo, Keane, Smith, Rooney ja Ferdinand. Teemana: "Yritänkö itse vai pelaanko kavereille ja joukkueelle?" Demokraattisen äänestyksen hävinnyt taipuisi sitten enemmistön tahtoon kun jokainen olisi esittänyt kantansa.

Koska en floodaa, onnittelen Guidoa lämpimästi tässä samassa ohessa! :D

P.S. Omista junioreista saa nostaa siirtoikkunoiden ulkopuolellakin.

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään