Jump to content
Sign in to follow this  
Tumi

Cristiano Ronaldo

Recommended Posts

Vai perusteluja kaipaat? Tuo artikkeli ei riitä siihen eli lisätäänpäs sitten vielä itsensä kehumiset, ylimieliset tuuletukset sekä tämä ''Olen maailman paras, toiseksi paras ja kolmanneksi paras pelaaja.'' Eikö tuo ole itsensä sairaalloisesti rakastamista. Ja jos jättää tyttöystävänsä tekstiviestillä, sekin kertoo jo jotain. Ronaldo on mielestään arvokkaampi kuin tyttöystävä ja voi kohdella kumppaniaan miten tahtoo.

Eipä nuo lehtijutut kovin kummoseksi perusteeksi kelpaa, kun niillä on tapana kirjoittaa sitä sontaa mikä myy parhaiten. Mutta jos itse olet sitä mieltä, että roskalehdistöön voi luottaa niin mikäpä siinä.

No en kyllä yhtään ihmettele. Narsistihan se on. Ei siitä pääse mihinkään, eivätkä ManU-fanitkaan pysty sitä kiistämään. Onhan hän mahtava pelaaja, mutta mielenterveydessä taitaa olla hieman vikaa, jos tyttöystävänsäkin jättää tekstarilla. Miksei United pistä häntä hoitoon? Sitä Ronaldo tarvitsisi.

Mitä hiton väliä sillä on vaikka Ronaldo olisikin narsisti. Itselläni oli vallan sellainen käsitys, että tällä foorumilla puhuttaisiin jalkapallosta, mutta jostain syystä Barca-fanit (en tiedä onko sattumaa että juuri Barca-fanit) haluavat puhua jostain aivan muusta.

Eipä nuo lehtijutut kovin kummoseksi perusteeksi kelpaa, kun niillä on tapana kirjoittaa sitä sontaa mikä myy parhaiten. Mutta jos itse olet sitä mieltä, että roskalehdistöön voi luottaa niin mikäpä siinä.

Miksei voisi? Eihän ne jutut nyt sentään ihan hatusta vetäistyjä ole.

Mitä hiton väliä sillä on vaikka Ronaldo olisikin narsisti. Itselläni oli vallan sellainen käsitys, että tällä foorumilla puhuttaisiin jalkapallosta, mutta jostain syystä Barca-fanit (en tiedä onko sattumaa että juuri Barca-fanit) haluavat puhua jostain aivan muusta.

No, jauhettiinhan tuolla foorumin muissa osioissa paskaa oikein olan takaa, kun Messi sylkäisi Dudaa kohti. Se ärsytti varmasti monia, mutta niin ärsyttää Ronaldokin käytöksellään. Minua ärsyttää erityisesti juurikin tuo diivailu. Siihen päälle diivailijalle menestystä niin kyllä saattaa keittää yli muiden joukkueiden kannattajilla. Myönnän toki, Ronaldolla oli fantastinen viime kausi, mutta hän osoitti ärsyttäviä elkeitä kentällä ja sen ulkopuolella. Menestys+Diivailu=Ei juurikaan myönteisiä tunteita kyseistä pelaajaa kohti. Ibrahimovic ärsyttää yhtä lailla.

No jopas, taas tuli jauhettua skeidaa oikein urakalla. Olen kantani ilmoittanut ja olen valmis lopettamaan tähän.

No, jauhettiinhan tuolla foorumin muissa osioissa paskaa oikein olan takaa, kun Messi sylkäisi Dudaa kohti. Se ärsytti varmasti monia, mutta niin ärsyttää Ronaldokin käytöksellään. Minua ärsyttää erityisesti juurikin tuo diivailu. Siihen päälle diivailijalle menestystä niin kyllä saattaa keittää yli muiden joukkueiden kannattajilla. Myönnän toki, Ronaldolla oli fantastinen viime kausi, mutta hän osoitti ärsyttäviä elkeitä kentällä ja sen ulkopuolella. Menestys+Diivailu=Ei juurikaan myönteisiä tunteita kyseistä pelaajaa kohti. Ibrahimovic ärsyttää yhtä lailla.

No jopas, taas tuli jauhettua skeidaa oikein urakalla. Olen kantani ilmoittanut ja olen valmis lopettamaan tähän.

Sir Alex Ferguson on yleensä antanut pelaajien diivailla ihan miten sattuu. Kannattaa ehkä hieman suodattaa median julkaisemia jorinoita, kaikkea ei todellakaan kannata uskoa. Ex-tyttöystävätkin voivat jopa laukoa millaisia juttuja tahansa, jos eivät päässeetkään makean elämän makuun toisen siivellä. Itse en voi sanoa väiteltyihin asioihin juuta, enkä jaata, ennen kuin todellista faktaa lyödään pöytään!

Ajattelin malttaa mieleni' date=' ja pysyä erossa tästä laadukkaasta jankuttamisväittelystä, mutta mennään sitten sekaan. Eli uskot näitä "kiss and tell"-jalkapallovaimojen puheita täysin tosina? Onnea vain. Ikävä tosiasia nykyisessä keltaisen lehdistön toiminnassa on se, että (netti)uutisten sivujen kävijämäärä on paremmuuden mittari. Tästä johtuen uutisia (erityisesti viihdeuutisia) metsästetään setelinipun avulla niiltä henkilöiltä, ketkä sattuvat jotain kiinnostavista ihmisistä tietämään. Nämä sukulaiset, ystävät, tuttavat, salarakkaat, ja ex-tyttöystävät ottavat mielellään hyvän korvauksen vastaan siitä, että heidän tarvitsee sanoa vain yksi uusi asia julkkistutustaan. Tämän uuden tiedon ympärille voidaan kirjoittaa kokonainen verkkouutinen. Uutinen otsikoidaan sopivan houkuttelevalla tavalla, että sille saadaan mahdollisimman monta katsojaa. Sivusto saa jokaisesta siellä käyvästä käyttäjästä mainostuloja, joka tietää uutistoimistolle silkkaa rahaa. Ja jälleen on varaa ostaa uusi uutinen, oli se sitten miten pieni tahansa.

Gallardon mukaan Ronaldo jätti hänet tekstarilla kahdeksan kuukauden seurustelun jälkeen.

– ]

Tämä kyseinen Ronaldoa koskeva "uutinen" on tehty näiden kahden tyttöystävän väitteen pohjalle. Miksi siis tällaisesta uutisesta tarvitsee edes välittää, koska väitteille ei ole esittää minkäänlaisia faktatodisteita. Eri asia olisi, jos toimittaja olisi tehnyt Ronaldon kotoa reportaasin, jossa mies itse olisi kertonut nauttivansa itsensä katselusta peileistään.

Tekstiviestillä jättäminen voi hyvinkin olla totta, tosin epäilen sitäkin. Kyseinen tapa on pelottavan yleistä nykyisin, en edes halua tietää miksi. Mutta tämäkään ei ole fakta, joten turha ihmistä teilata narsistiksi ja kauheaksi ihmiseksi katkeran ex-tyttöystävän väitteiden jälkeen. Ronaldon puolustukseksi voin sanoa, että onneksi hän ei ole lähtenyt näihin juttuihin puolustautumaan, ja antamaan lehdistölle lisää myytävää. Mikäli olen oikein käsittänyt, ei hän ole julkisuudelle kertonut mitään siviilielämästään tarkoituksella; pikemminkin yrittänyt niin monen muunkin supertähden tavoin vältellä lehdistöä.

Rehellisyyden nimissä myönnän itsekin, ettei tällaiset uutiset mielikuvaani Cristianosta ainakaan ylennä. Nuo väitteet ovat helppoja yhdistää kentällä teatraalisesti esiintyvään hienohelmaan, mutta niin kauan kuin meillä ei ole mitään faktoja pelurin siviilielämästä, ei hänen siviilielämäänsä pidä tuomita.

Huhuh, tulihan sitä purettua edes vähän kertyneitä vihantuntoja roskalehtiä kohtaan :D

Mutta jospa keskittyisimme tässä ketjussa puhumaan pelillisistä asioista paskanjauhannan sijaan? Ronaldo näytti eilen jo orastavia merkkejä viime kauden kunnon löytymisestä. Varsinkin ensimmäisen maalin voitonkarjaisussa oli havaittavissa uskomattoman suuri helpotuksen tunne. Hyvää teki nähdä, miten vaikeuksissa ja kritiikin kohteena ollut pelaaja sai onnistumisen. Toivottavasti näitä nähdään tällä kaudella lisää, ettei huomiota tarvitse keskittää roskajuttuihin, vaan loistoesityksiin =).

Ihan ensimmäiseksi Cule92 voisit mennä kirjastoon(tai niin kuin te nykyajan nuoret teette mennä sinne wikipediaan) ja tarkistaa mitä narsisti oikeasti edes tarkoittaa.

Ja kun toit ton Messin sylkäisemisen tähän, ni aletaan sitten sitä vääntelemään. Sylkäiseminen on epäkunnioittavinta mitä ihmiselle tehdä, tai siis ainakin mitä jalkapallokentällä voi tehdä. Ja Messin-tasoiselta kaverilta tuollainen on törkeätä.

Onhan Ronaldollakin aivan älyttömästi näitä diivan elkeitä, enkä itsekään niistä henk.koht enempiä pidä, mutta kunhan peli jotenkuten kulkee, nii se riittää.

Mutta narsisti...:frustrated:

No en kyllä yhtään ihmettele. Narsistihan se on. Ei siitä pääse mihinkään, eivätkä ManU-fanitkaan pysty sitä kiistämään. Onhan hän mahtava pelaaja, mutta mielenterveydessä taitaa olla hieman vikaa, jos tyttöystävänsäkin jättää tekstarilla. Miksei United pistä häntä hoitoon? Sitä Ronaldo tarvitsisi.

Jep, ihan pimee jätkä. Oikeaoppinen dumppaus tehdään laittamalla facebookkiin tilapäivitykseksi "Sisäkkö saa nyt etsiä töitä muualta", kaikkihan tuon tietävät.

Onhan noista huippufutareista aika monet hieman itseään täynnä, metroseksuaaleja, tai muuten vaan pentti-perusinssistä poikkeavia. Ihan sama mitä Ronaldo kotonaan puuhastelee, koti on yksityisaluetta jokaiselle.

Anna mennä. Uskotoko tosiaan roskalehtien kirjoituksiin, johon on vielä katkera ex-tyttöystävä antanut lausuntoja? voi että...

Tilanne on todennäköisesti ollut tämä:

Täysin CRonaldon siivellä elänyt tyttöystävä on katkeroitunut pahasti heidän eron jälkeen. Sitten hän huomasi, että miksi minulla ei ole enää rahaa? Miksi en voi enää ostaa Burberryn tuotteita? Apua, eihän minulla ole koulutustakaan, koska olen tottunut elämään ihmisten siivellä ja olen aika yksinkertainen bimbo. En saa siis töitä. Mistä sitä rahaa saisin? HEI! Nyt keksin.. Jos antaisin lehteen lausuntoja Ronaldon paskamaisuudesta, niin voisin samalla kostaa hänelle ja tienata hyvät rahat! Jos hän ei minua rakastanut, niin hän rakastaa varmasti vain itseään!

Järki käteen näissä. Ei kannata aivan kaikkea uskoa, mitä lukee/näkee/kuulee. Vähän omaa pohdintaa mukaan. Juuri roskalehtien kirjoituksista on lähes kaikki tarinat väriteltyjä. Olet kai lukenut iltalehteä?

Vaikka olisikin miten itserakas, ja varmaan vähän onkin, niin eiköhän noilla kaikilla huippupotkijoilla ole ainakin hitusen "kihahtanut hattuun". So what, pääasia, että peli kulkee.

Juu ja odottakaas kun se alkaa baareissa lyödä jengilta hampaita kurkkuun,se se vasta hurjaa onkin.

On se kummaa kun joukkue siirtyy valion kärkeen niin heti alkaa kaikenmaailman urpot kirjoittelemaan jostain noin mitättömästä jutusta,en tajua.Kyllä munkin mielestä jätkä(t) saa touhuta siviilissä noinkin hurjia juttua kunhan kentällä vaan homma toimii.

P.S Vaikken minäkään tyypistä erikoisemmin pidäkään...:neutral:

On se kummaa kun joukkue siirtyy valion kärkeen niin heti alkaa kaikenmaailman urpot kirjoittelemaan jostain noin mitättömästä jutusta,en tajua.Kyllä munkin mielestä jätkä(t) saa touhuta siviilissä noinkin hurjia juttua kunhan kentällä vaan homma toimii.

Samaa mieltä Poolin miehen kanssa. Ja kuten tässä muutama postaus sitten mainittiin, niin eiköhän tuolla valioliigassa iso osa jätkistä naamaa rasvaa ja karvojaan ajele. Eikös se Hyypiäkin komeile L'Orealin mainoksissa täällä kotimaassa..? (huom! tämä ei ole vitt*ilua)

Eikä millään pahalla Cule, mut tuollaiset vakavalla naamalla heitetyt "on sairas" / "pitäisi laittaa hoitoon" -kommentit ovat naurettavuudessaan ihan omalla tasollaan. Eiköhän tässä kaivata koko porukka hoitoa kun tällaista paskaa jaksetaan jauhaa. Hyvää yötä. :hush:

Ömm..koskas sen maalin komeus tuossa näkyy, ihan perusmaalihan tuo oli. Ja tuuletus loisti poissaolollaan.

Tjäh?! Ihan hemputin hieno kuviohan se oli loistavalla viimeistelyllä... Loisti poissaolollaan? Katsoo noita Ronaldon tän kauen maaleja, niin eipä ole pahemmin nuo tuuletukset näköneet, niin tuo on melkoinen purkaus jo...

Nooh jokaisella on mielipiteensä niin maaleista kuin naisista jne, ja pakko vielä ottaa kantaa tähän peili/tekstari tms paskanjauhantaan, saakai sitä hieman itseään peilistä kahtella, jos jätkä on futiksen maailman parhaimmistoa! mitäh!?

Mita sitten jos tykkaa itseaan katella peilista. Eikos jossain yhteydessa tullut ilmi (joku lempinimi ketju tms), etta Ronaldolla on peili omalla paikallaa pukukopissa, mista joukkuekaverit ovat antaneet hanelle lempinimeksi Playboy. Muistaakseni Patrice Evra paljasti taman jossakin haastattelussa.

Mutta siis mita valia silla on. Ei minua ainakaan kiinnosta onko Crisulla kotonaan 2 vai 30 peilia. Jos tykkaa katella niista itseaan ni senkus! Otteet kentalla ratkaisee nain kannattajan silmin. Ja nehan ovat vain paranemaan pain.

Sori a:n ja o:n pisteet.

Mikäs siinä, jos kiinteistöjä ostaa, nythän se kannattaa, kun hinnat on tippuneet oikealle tasolle. Minäkin ostaisin, jos vaan ylimääräistä rahaa olisi.

En tiedä mikä tuossa on brittilehdistön mielestä hauskaa, tuohan on Ronaldolta järkevää rahojen sijoitusta. Kait se pitää jostakin taas otsikoita repiä...

Ja niitä otsikoitahan riittää... Sitä en kyllä ymmärrä, et mitä väliä sillä muille on jos touhuu kotona ihan mitä tahansa... Tuskinpa meistä kenenkään touhut nyt niin normaaleja aina on!!!:joker:

Ja mitä tähän itserakkauteen tulee niin kai sen nyt on kaikki (Manu-fanitkin) huomannut että mies on itseään täynnä, mut niin on moni muukin pelaaja. Näkeehän sen kaikista eleistä ja esim. muiden tekemien maalien tuulettamisesta. Jos Berba tekee maalin ja C. ei ole siinä ollut mukana, niin eipä poika paljon tuulettele, hyvä jos käy selkään läpsäisemässä... Mut niinhän moni muukin hyökkääjä tekee!!

Mun mielestäni se on vain vastustajien etu, et pojalla on iso ego, vaikka se ärsyttääkin. Katsokaapa vaikka vapaapotkun tullessa tämän diivailijan elkeitä. Jos vetää itse, niin pallo painetaan maahan ja sitten ne naurettavat kukko-poika askeleet taaksepäin... Mutta jos C. ei vedä niin eipä painetakaan palloa maahan, vaan tulee pelkät askeleet, ja tästähän veskari jo tietää et kuka vetää!:smile_ani:

Katsokaapa vaikka vapaapotkun tullessa tämän diivailijan elkeitä. Jos vetää itse, niin pallo painetaan maahan ja sitten ne naurettavat kukko-poika askeleet taaksepäin... Mutta jos C. ei vedä niin eipä painetakaan palloa maahan, vaan tulee pelkät askeleet, ja tästähän veskari jo tietää et kuka vetää!:smile_ani:

Millähän tavalla tuo liittyy johonkin suureen egoon?

Oletko ikinä kuullut keskittymisestä? Nuo askeleet ovat osa hänen keskittymisprosessiaan ja näin ollen olennnainen osa koko vapaapotkua. Täysin samankaltaisia eleitä löytyy Ronaldinholta (leveä haara-asento) ja vaikkapa Roberto Carlosilta. ("tikitys" askeleet) Kaikilla on omanlainen tapansa keskittyä ja nämä herrat tekevät sen näin. Jos se on mielestäsi merkki ylisuuresta egosta, niin ei voi muuta sanoa kuin :thumbsup1:.

Katsokaapa vaikka vapaapotkun tullessa tämän diivailijan elkeitä. Jos vetää itse, niin pallo painetaan maahan ja sitten ne naurettavat kukko-poika askeleet taaksepäin... Mutta jos C. ei vedä niin eipä painetakaan palloa maahan, vaan tulee pelkät askeleet, ja tästähän veskari jo tietää et kuka vetää!:smile_ani:

Eihän sillä ole mitään merkitystä tietääkö veskari ampuuko Ronaldo vaparin vai ei. Jos pallo lähtee maalia kohti niin maalivahti on kusessa.

Näkeehän sen kaikista eleistä ja esim. muiden tekemien maalien tuulettamisesta. Jos Berba tekee maalin ja C. ei ole siinä ollut mukana, niin eipä poika paljon tuulettele, hyvä jos käy selkään läpsäisemässä...

Tämä nyt ei ihan pidä paikkansa. Ronaldo kyllä jättää joskus menemättä tuulettamaan, mutta monesti hän on kyllä ekana siellä tuulettamassa. Ainakin itsellä on tämmöinen muistikuva. Jättää kyllä joskus menemättä, mutta eipä toi nyt niin vakavaa ole kuhan ei oo toistuvaa.

Mun mielestä on aivan yks lysti kuin diivaileva Ronaldo on kuhan hän pelaa hyvin. Siinä vaiheessa jos pelaajalla ei ole mitään näyttöjä ja leikkii maailmanomistajaa niin kengän kuva perseeseen.

Mun mielestä on aivan yks lysti kuin diivaileva Ronaldo on kuhan hän pelaa hyvin. Siinä vaiheessa jos pelaajalla ei ole mitään näyttöjä ja leikkii maailmanomistajaa niin kengän kuva perseeseen.

Sama. Kusipää, mutta meidän on sellainen :shades: Liioiteltuahan tuo kommentti oli SG:ltä (On siinäkin nimimerkki), kannattamassaan jengissä pelailee myös melkoisia leijoja joten ei kannattaisi huudella vieraissa pöydissä. Torresin ylimielisistä ilmeistä ja turhautumisista voisi myös avautua, mutta mitäpä sitä paskaa jauhamaan?

Niin kauan kun pelaa yhtä hyvin kuin tälläkin hetkellä on turha purnata moisista lieveilmiöistä, jotka ovat inhimillisiä vieläpä. Ovat ärsyttäviä monenkin mielestä, mutta yrittäkää kestää. Ei se tilanne purnaamalla siitä muutu.

Tämä nyt ei ihan pidä paikkansa. Ronaldo kyllä jättää joskus menemättä tuulettamaan, mutta monesti hän on kyllä ekana siellä tuulettamassa. Ainakin itsellä on tämmöinen muistikuva. Jättää kyllä joskus menemättä, mutta eipä toi nyt niin vakavaa ole kuhan ei oo toistuvaa.

Mun mielestä taas aika pitkälti pitää paikkansa, kyllä huomaa aika helposti tuleetuksista onko mies mukana maalissa vai ei. Mut mitä välii, niin kauan kun miehestä on hyötyä joukkueelleen. Ja mitä enemmän ärsyttää "viholais" faneja, niin sen parempi. VIVA Ronaldo!!!

Nii ja toi tyttöSteevin pointti Ronaldon vapareista pitää aika pitkälti paikkaansa, meinaan se "PAINAMIS" homma. Mutta mitä silläkään on väliä, kunhan se "ylimielisen vittumainen" hymy pysyy Ronaldon kasvoilla:cool:

Mutta mitä silläkään on väliä, kunhan se "ylimielisen vittumainen" hymy pysyy Ronaldon kasvoilla:cool:

Parasta on kun Ronaldo tekee maalin vieraskentällä ja iskee kädet lantiolle ja heittää tämmöisen ylimielisen ilmeen ja kiertää katseella stadionia. Voisin sanoa, että tämä on täysin harkittua ja varmasti syö vastustajaa ja vastustajan kannattajia. Kumminkin kun vertaa Ronaldon otteita peleissä ja taas videomateriaalia harjoituksista on hän aivan eri ihminen. Osittain tämä diivailu on varmasti myös tarkoituksellista. Hän on kumminkin erittäin pidetty joukkueen sisällä, joten en usko, että hän mikään täys kusipää voi olla.

Parasta on kun Ronaldo tekee maalin vieraskentällä ja iskee kädet lantiolle ja heittää tämmöisen ylimielisen ilmeen ja kiertää katseella stadionia. Voisin sanoa, että tämä on täysin harkittua ja varmasti syö vastustajaa ja vastustajan kannattajia. Kumminkin kun vertaa Ronaldon otteita peleissä ja taas videomateriaalia harjoituksista on hän aivan eri ihminen. Osittain tämä diivailu on varmasti myös tarkoituksellista. Hän on kumminkin erittäin pidetty joukkueen sisällä, joten en usko, että hän mikään täys kusipää voi olla.

Hyvä pointti kyllä, se tarkoituksellisuus nimittäin.

Cristiano Ronaldo: Boo Me & I'll Score Another 42 For Manchester United

“It’s normal for me now. If it doesn’t happen, I’m thinking, ‘Why aren’t they booing?’

“It’s part of football. Maybe they think if they boo I’ll lose my concentration — but it doesn’t happen because I like it.”

Näinpä, se provoilu on tarkoituksellistakin :D :thumbsup1:

Mun mielestä taas aika pitkälti pitää paikkansa, kyllä huomaa aika helposti tuleetuksista onko mies mukana maalissa vai ei. Mut mitä välii, niin kauan kun miehestä on hyötyä joukkueelleen. Ja mitä enemmän ärsyttää "viholais" faneja, niin sen parempi. VIVA Ronaldo!!!

Nii ja toi tyttöSteevin pointti Ronaldon vapareista pitää aika pitkälti paikkaansa, meinaan se "PAINAMIS" homma. Mutta mitä silläkään on väliä, kunhan se "ylimielisen vittumainen" hymy pysyy Ronaldon kasvoilla:cool:

Ei Ronaldo paljon tuulettele, jos ei ole ollut maalissa. Mut jos on ollut tilannetta rakentamassa, niin jo ollaan tuulettamassa. Toi on aika yleinen tapa hyökkääjillä, et itsellä pitää joko tehdä tai vähintään syöttää maali, et sitä voi kunnolla juhlia. Ja Ronaldohan on vähän itsekeskeinen, mut mikäpä siinä, kun tulosta tulee ja mies on meidän puolella...:mrgreen:

Ja tosiaan Ronaldo on pidetty henkilö joukkueessa.