Jump to content
Sign in to follow this  
patokerlon

Liverpoolin floppi-hyökkääjät 2000-luvulla

Recommended Posts

Aika vakuuttava lista nimimiehiä:

2000:Emile Heskey

2001:Jari Litmanen

2002:El-Hadji Diouf

2003:Milan Baros

2004:Djibril Cisse

2005:Fernando Morientes

Toivottavasti Torres ja Voronin tuo asiaan muutosta. Crouch ja Kuyt ovat pelanneet kohtuullisesti. Muutamia väläytyksiä kai Litmasella ja Barosilla oli. Cissen uraa varjosti myös loukkaantumiset.

Hohhoh , aina voi näistä loputtomiin spekuloida mutta minun mielestä on vielä ihan turha porata nyt Torresista floppina. Nuori jannu, pitkä sopimus, aikaa on sopeutua todella paljon. Drogba , C.Ronaldo ym. Olivatko ensimmäisellä valioliiga kaudellaan tämän hetken tasoa ?

Minun mielestä valioliiga vie ainakin yhden kauden oppimiseen ennen kuin nähdään miten äijä sopeutuu koko liigan menoon. Rahaa maksettiin ennätyssumma mikä tietty pistää äijän jokaisen valioliigaa seuraavan silmätikuksi.

Mutta vielä on turha sanoa mitään.

Hohhoh , aina voi näistä loputtomiin spekuloida mutta minun mielestä on vielä ihan turha porata nyt Torresista floppina. Nuori jannu, pitkä sopimus, aikaa on sopeutua todella paljon. Drogba , C.Ronaldo ym. Olivatko ensimmäisellä valioliiga kaudellaan tämän hetken tasoa ?

Minun mielestä valioliiga vie ainakin yhden kauden oppimiseen ennen kuin nähdään miten äijä sopeutuu koko liigan menoon. Rahaa maksettiin ennätyssumma mikä tietty pistää äijän jokaisen valioliigaa seuraavan silmätikuksi.

Mutta vielä on turha sanoa mitään.

No kyllä Cisse ja Morientes floppas todella pahasti. Ja saivat aikaa sopeutua, samoin Diouf.

Drogban eka kausi oli tosiaan aika keskinkertanen, Ronaldo väläytteli jo silloin aikalailla.

No kyllä Cisse ja Morientes floppas todella pahasti. Ja saivat aikaa sopeutua, samoin Diouf.

Drogban eka kausi oli tosiaan aika keskinkertanen, Ronaldo väläytteli jo silloin aikalailla.

Vai että Cisse floppasi, kun kärsi 3 Pool-vuoden aikana (joista 1 kauden Marseille-laina) 2 pahaa, jopa liki uran lopettavaa, jalan katkeamista?? Mun mielestä oli ihme, että palasi yleensä edes tämän hetkiselle tasolleen...

En laske sitä floppaamiseksi, vaan pikemminkin erittäin huonoksi tuuriksi.

Morientes ja Diouf (Poolin kallein epäonnistuja) floppasivat kyllä. Heskey ei mun mielestä flopannut, vaan teki mm. ekalla täydellä kaudellaan yli 20 maalia, joka on Heskeylle hyvä saavutus, sillä eihän big-Emile ole ikinä ollut maalinsylkijä.

Collymorea arvosteltiin aikanaan paljon, mutta se unohdettiin, että hyvin moni Fowlerin maaleista tulu Collymoren hyvän esityön takia. Heskeyllä oli mielestäni samantyyppinen rooli. Eli nämä asiat ovat kiinni niin monista osatekijöistä, että ei kannattaisi katsoa ainakaan pelkällä maalimäärällä. Esimerkiksi Kuyt on mielestäni erittäin arvokas jo pelkästään sen työn takia, jota hän tekee. Litmasta on myös vaikea pitää floppina, kun hän ei saanut pelata paljon eikä sellaista peliä, jossa on parhaimmillaan. Cisse on kyllä vähän kuin Kuqi mielestäni eli ei kovin taitava pallon kanssa. Hänestä maksettiin liikaa. Ja Morientes ei istunut Pooliin eli tehot jäivät heikoiksi.

En nyt silti sanoisi ketään ihan flopiksi. Osaset eivät vain naksahtaneet Poolissa kohdalleen. Cisse ei istunut Rafan pakettiin, Litmanen ei Houllierin pakettiin jne.

Niinpä niin. Kyllähän noista flopeiksi voi laskea ainakin Morientesin. Floppeja mahtuu toki michaelowenien ja robbiefowlereiden joukkoon. :Djibrilkin väläytteli ajoittain, mutta oli vähän hankala luonne, eikä sopinut ihan systeemiin.

Nimimerkki patokerlon tuntuu olevan niitä miehiä, jolla ei omaa suosikkiseuraa löydy, joten on helppo mennä haukkumaan kaikki seurat maan rakoon.

Ja kaiken lisäksi ihan turha ketjun aloitus. Liverpool FC -ketjuun olisi nämäkin shitit menneet ihan hyvin.

Cisse ei ollut floppi, vaan huonon tuurin kokenu pelaaja... 2 kertaa mennyt jalka POIKKI, eli käytännössä kausi kaivoon... Teki ainakin mun mielestä pari tärkeääkin maalia Poolille. Toivottavasti antaa nyt Poolin kokea tuulennopeat juoksut UCL pelissä Marseillea vastaan..;)