Jump to content
Sign in to follow this  
Koskis

Football Manager 2008

Recommended Posts

Tuossa on aika uutta. Tietojen mukaan olisi 3.8. tulossa seuraava päivitys, eli jos vaan malttaa sinne asti odotella niin saa vielä tuoreemmat..

Jes, hyvä et tommone löyty. :superhappy: Oon yrittäny jonkun verran googletella, mut ei oo mitään löytyny. Tolla nyt mennään jo jonkun aikaa. Kiitti nopeesta vastausesta:shades:

Tuossa on aika uutta. Tietojen mukaan olisi 3.8. tulossa seuraava päivitys, eli jos vaan malttaa sinne asti odotella niin saa vielä tuoreemmat..

Eipä toi linkki enää näytä toimivan :o Eilen se kyllä vielä toimi, mutta nyt ei (ainakaan mulla ei toimi, tosin ei olis ensimmäinen kerta, kun netti kusee jostain käsittämättömästä syystä). Onkohan jotain toista paikkaa josta saisi ladattua?

Eipä toi linkki enää näytä toimivan :o Eilen se kyllä vielä toimi, mutta nyt ei (ainakaan mulla ei toimi, tosin ei olis ensimmäinen kerta, kun netti kusee jostain käsittämättömästä syystä). Onkohan jotain toista paikkaa josta saisi ladattua?

Koko Sortitoutsi on ollut tänään alhaalla. Eli ei ole vikaa sun päässäsi. Toimii varmaankin taas piakkoin..

No nyt on kyllä yritetty kaikki keinot ja enemmänkin, mutta en vaan saa päivitystä toimimaan. Data editor-sovellus, kyllä löytää päivityksen, mutta itse peli ei :wallbang: Apu ja neuvot olisivat nyt paikallaan, kun kohta alkaa mennä hermot tässä...

No nyt on kyllä yritetty kaikki keinot ja enemmänkin, mutta en vaan saa päivitystä toimimaan. Data editor-sovellus, kyllä löytää päivityksen, mutta itse peli ei :wallbang: Apu ja neuvot olisivat nyt paikallaan, kun kohta alkaa mennä hermot tässä...

Tarkotatko tuota mun linkittämää Sortitoutsin päivitystä? Siinä on samalla sivulla ohjeet databasen asentamisesta ja mulla ainakin onnistu ensimmäisellä kerralla niitä seuraamalla..

E:

For the Installation:

Extract the "ADDM '09 Data Update v0.2.rar" file and put the "ADDM '09 Data Update" folder to the sirectory below

"MY DocumentsSports InteractiveFootball Manager 2008db"

Start a new game and choose "ADDM '09 Data Update"