Jump to content
Sign in to follow this  
School of Science

Tapaaminen Raumalla?

Recommended Posts

Mois!

Olen jutellut pariin otteeseen Virtasen Harrin, eli tuttavallisesti "Haten" kanssa mahdollisesta Everton-fanien kokoontumisesta Raumalla.

Alustavasti ollaan ajateltu lokakuun 20. päivää, eli lauantaipäivää, jolloin kohtaamme kuumassa paikallistaistossa Liverpoolin kotona. Peli taisi alkaa jo klo 14.00 tai 14.45. Kokoontumispaikka olisi "Haten" koti, mutta peliä voitaisiin mennä katsomaan myös Maffi-pubiin, jossa on iso screeni. Yöpyäkin "Hatella" voisi.

Mitä mieltä olette ajatuksesta? Meinaan, jos me aiotaan joskus kokoontua jossakin suuremmalla porukalla, niin jostakin ja jossakin se on todella aloitettava. Onhan selvää, ettei ikinä voida järjestää tilaisuutta jonne kaikki pääsisivät. Tällaisissa tilaisuuksissa olisi kuitenkin toivottavaa, että porukkaa todella tulisi paikalle. Eli jos Raumalle on lähdössä vain muutama, niin pitää miettiä kannattaako kokoontua ollenkaan. Tietenkin muutkin ajankohdat ovat mahdollisia. Raumalle menossa on totta kai varmistettava ensin, sopiiko ajankohta Harrille.

Tapaaaminen, jos se toteutuu, menisi kyllä minulla päällekkäin ELK:n syystapaamisen kanssa Helsingissä, mikä on valitettavaa (siellä olisi nimittäin paikalla Poolinkin miehiä :tongue: ). Mutta kyllähän "derbyä" mieluiten omassa porukassa jännittää!

Ottakaa kantaa, miltä ajankohta ja paikka tuntuvat?

t. Hans

PS Raumallahan me Evertoniaanit parhaat yhteishetkemme olemme aina viettäneet!!!

Tapaaminen kyllä tänä syksynä ois hyvä asia, mutta valitettavasti kyseisenä ajankohtana 20.10 en pääse kyllä paikanpäälle kun sattuu olemaan omat sählypelit samana päivänä, hyvä kun edes kerkeen derbyn niiden välissä väijyä.

Tapaaminen kyllä tänä syksynä ois hyvä asia, mutta valitettavasti kyseisenä ajankohtana 20.10 en pääse kyllä paikanpäälle kun sattuu olemaan omat sählypelit samana päivänä, hyvä kun edes kerkeen derbyn niiden välissä väijyä.

Sama täällä... h**okyykkäpeli just samana päivänä.. :smile:

Mois!

Miten on muiden laita? Mitä mieltä olette Raumasta kokoontumispaikkana (siis meidän vanha klassikko) tai miltä derby-ajankohta vaikuttaa? Olisiko muita ehdotuksia ajankohdasta?

Jos tulisi monia erilaisia ehdotuksia, niin niistä sitten pitäisi valita jokin (paikka ja ajankohta) ja tietenkin se, johon eniten väkeä olisi tulossa. Jos ei taas tule ehdotuksia, tai kannanottoja esim. Rauman 20.10 suhteen, niin kokoontumisia ei voi järjestääkään.

t. Hans

Moro!

Oon ollu kauan poissa voorumilta, mut ois kyl mukavaa nähä muita alan miehiä ja naisia(?) joskus taas.. Ko. ajankohta käy mulle ja Rauma ois kyl ihan legendaarinen paikka kokoontua, viimeks oonkin ollu kekkereissä n. kymmenen vuotta sitten :partyhat: Eli mulle kävis toikin tai sit jokin muu paikka tai ajankohta. Jos jostain syystä ei onnaa derbyn vahtaaminen Raumalla niin oisko Tampereella mahdollista mennä isommalla poppoolla tota katseleen johkin?

Ville, muuten Nykyään Satamakadun Leighton Baines...

Terve!

Hieno avaus tuosta kokoontumisesta, eli jos Hate luovuttaa Residenssin meidän haltuun eli E.F.C:n kokoontumiseen oli se vaikka sitten Raumalla niin minä olen henk.koht. mukana aivan varmasti!!

Eli ilmoittaudun mukaan.

Mitä muut on mieltä asiasta eli kuopataanko vai ajetaanko eteenpäin??! Vai jotain muita kommentteja?

Raumalle iso peukalo, mutta ajankohdalla epävarma ei. Nimittäin olen sitä edeltävänä viikonloppuna Hollannissa kaveria näkemässä ja tuskinpa sen jälkeisenä viikonloppuna jaksaa mitään ihmeempää tehdä.

Tuolla puheella kuitenkin toivoisin, että Rauma tapaamisesta tulisi jotakin. Se olisi kuitenkin pitkässä juoksussa hyvä ja mukava tapa esim. kerran vuodessa kokoontua? Ja kuitenkin oletusarvoisesti Raumalla kokoontuminen olisi enemmän porukassa olemista kuin esimerkiksi Helsingissä yms. Niiden osalta helposti mennään siihen, että porukka on hetken aikaa paikalla ja hajaantuu sen jälkeen.

Voisin kuvitella tulevani, jos vaan ei satu mitään menoja (siis sellaisia mukatärkeämpiä) samalle ajalle. Jos tulis esim. Tampesteriin VR:llä ja sieltä joku ystävällinen hahmo pokaisi kyytiin?

Mä olen usein kiihkoillut kunnon kekkereiden perään ja jos sellaiset olisivat Hyvien Ihmisten kesken järjestettävissä, niin ilman muuta ja muuta ilman!

edit. No, näyttääkin siltä, että viikonloppu on mullakin kiinni. Olen Oulussa tuolloin. Joten: jos edes Uleåborgissa saisi viritettyä jonkinlaisen miitin tuolloin pystyyn? Marko?

Mois!

Vain kaksi vastaajista on ilmoittanut että pääsisi meikäläisen lisäksi Raumalle "derby-peliin" lokakuun 20. päivänä. Hatin vältyksellä kuulin, että myös Mirka olisi tulossa. Mutta melko pieneltä porukka vaikuttaisi.

Jos tapaamista siirretään jonnekin myöhäisempään ajankohtaan, niin epäilenpä, että silloinkin monilla on melko varmasti erilaisia esteitä. Tuntuu myös, että nykyisin on vaikeampi saada porukkaa liikkeellle. Yhtenä syynä on varmasti se, että kaikilla alkaa olla käytössään mitä erilaisemmat netti- ja TV-palvelut. Ehkä myös se vaikuttaa, että meidänkin porukassa monille on tullut ikää sen verran, ettei enää jakseta...:redface: ; perhesyyt ovat myös monille keskeinen tekijä.

Mutta katsellaan, eikä ainakaan vielä kuopata Rauman tapaamista 20.10.

t. Hans

En itse ole uskaltanut luvata mitään, koska tässä on ollut sen verran kiire, töissä varsinkin. Tänä syksynä aika kriittiset paikat, välillä joutuu näköjään tekemään vähän enemmän ja välillä sitten selviää normaalilla työviikolla.

Mois!

Kyllä meidän täytyy siirtää tapaamisajankohtaa kun porukkaa olisi niin vähän tulossa viikon päästä lauantaina (20.10): minun lisäkseni Tampereelta Ville ja Hatin saamien tietojen mukaan Mirka. Katsotaan mahdollisesti jokin toinen ajankohta myöhemmin...

Niin ja HATI on HATI. Näin minunkin oli alunperin tarkoitus kirjoittaa, että mennään Hatin luo, mutta väänsin jotenkin oudosti Hati-genetiivimuodon Hateksi.

Kielioppi ei ole vahvimpia alueitani. :shades:

t. Hans