Jump to content
Sign in to follow this  
petet

Siirrot tammikuussa

Recommended Posts

huhut on taas lähteny liikkeelle eli täs ois mun veikkaus ketkä vois lähtee tai saapuu eli vanhat ja turhat pois ja uutta verta (mielellään nuorta) tilalle

pois:R.Lopez,P.Neville 27vuotias eikä koskaa vakio paikkaa kokoonpanos,Kleberson turha jossain muualla voi kyl olla huippuki?,saha,belllion sahasta sais paremmin puntii tai menköö molemmat

manuun:kk tarttis ainoastaa vahvistusta kipeästi mieluiten näkisin poolin Gerrardin manussa mut taitaa olla tammikuussa utopiaa luultavasti sit kesällä ku liverpool on tippunu mestareittenliigast :lol:

Hargreaves olisi kyllä mielenkiintoinen hankinta, kaveri on vielä suht nuori, mutta kuintenkin jo kansainvälisesti kokenut. Ja kun pelaaja on vielä englantilainen, niin mikäs sen parempi. Hinnankaan en usko nousevan pilviin, kaveri kun ei kuitenkaan ole mikään korvaamaton pelaaja Bayernille eikä miehen sopmustakaan ole jäljellä vuosikausia.

Mahdollinen osto on kuitenkin rahoitettava myynneillä (näin ainakin Gill on uhannut), joten kuka siis lankulle kävelemään? Kleberson lienee se kaikkein todennäköisin vaihtoehto, miestä ei ole edes haluttu kokeilla aikoihin, mikä viestittää kyllä siitä, ettei hänelle ole kaavailtu tulevaisuudessa kovin isoa roolia sir Alexin palapelissä. Myöskin O´Shean uskon olevan lähellä siirtoa, miehen omista vakuutteluista huolimatta. Kaveri on kuitenkin maajoukkuepelaaja, eikä rooli siellä ainakaan kasva penkillä istumisen myötä. Summa summarum - Klebe Saksaan ja O´Shea Newcastleen?

Minulla ei ole Hargreavesista oikein hyvää kuvaa pelaajana, joten en ole oikein innostunut hänen mahdollisesta siirrosta.Jos Kleberson lähtee ja Owen tulee tilalle niin mikä muuttuu?Ei mikään, sitten meillä on vain penkillä Brasilialaisen sijasta Englantilainen.No katellaan.. :)

uutta maalivahtia ollaan (taas) hankkimassa.Van der saar olis viimeisimpien huhujen mukaan tulossa vapailla papereilla kesällä ja Carol Fulhamiin. Van der saar kuulostaa ihan hyvälle mutta ottaisin ilomielin vastaan Universumin parhaan pelaajan mainitseman Isaksonin.

Mutta miksi ihmeessä Saha pitäisi myydä?Ei mitään järkeä...

vois klebestä tai djemba-djembasta luopua jos löytyis joku hyvä keskikenttä tilalle.ei kannata varmaan ketää kärkeä myydä pois ku kerranki niitä on on tarpeeks..jos nyt välttämättä uus maalivahti pitäs saada ni se ois ehdottamasti sebastian frey.

Minulla ei ole Hargreavesista oikein hyvää kuvaa pelaajana, joten en ole oikein innostunut hänen mahdollisesta siirrosta..

Sama täällä, hänestä on aina jäänyt mieleen vain erittäin suuri keskinkertaisuus.

Bayernin Beckenbauer kylläkin kehui miestä taivaisiin, mutta maajoukkueessa hänen esityksensä ovat olleet järjestään pettymyksiä.

Kyllähän me kaivataan tällä hetkellä "ainoastaan" yhtä kunnon miestä keskikentälle. Toivottavasti emme lähde hannkimaan mitään tulevaisuuden "ehkä" lupausta vaan kunnon pelimiehen joka voi heti tammikuusta lähtien ottaa keskikentän täysin hallintaan. Myös maalivahtia voisimme tarvita mutta SAF varmaan ensin katsoo mitä Caroll tekee sopimuksellaan ja vasta sitten kesällä hankkii maalivahdin.

Mitäs mieltä olisitte Thomas Gravesenista? :)

Fergie grand for Gravesen

Alex Ferguson wants to swap Phil Neville for £2million Everton ace Thomas Gravesen. Fergie, who tonight celebrates his 1,000th game as Manchester United boss against Lyon, is desperate to add more steel to his midfield. Contact has been made between United and Everton to register Ferguson’s interest in the Danish midfielder, 28, who has refused to sign a new deal at Goodison Park.

Neil Custis, The Sun

Minulla ei ole Hargreavesista oikein hyvää kuvaa pelaajana, joten en ole oikein innostunut hänen mahdollisesta siirrosta..

Sama täällä, hänestä on aina jäänyt mieleen vain erittäin suuri keskinkertaisuus.

Bayernin Beckenbauer kylläkin kehui miestä taivaisiin, mutta maajoukkueessa hänen esityksensä ovat olleet järjestään pettymyksiä.

Sitten meillä on aikalailla sama kuva kyseisestä pelaajasta. Maajoukkue esitykset ovat olleet mitään sanomattomia, eikä Bayernissa irtoa kuin vaihtopelaajan rooli, miten sellainen pelaaja vahvistaa ManUn keskikenttää.? :)

Joku aika sitten näkyi Mestareiden liiga ottelu Bayern - Juventus jossa owen tuli kentälle vaihdosta abaut 70 minuutin kohdalla.Siinä samassa tämän vaihdon myötä sain jo repiä moniveto lapun sillä Bayernin olis pitänyt voittaa 1-0 :D

Joku aika sitten näkyi Mestareiden liiga ottelu Bayern - Juventus jossa owen tuli kentälle vaihdosta abaut 70 minuutin kohdalla.Siinä samassa tämän vaihdon myötä sain jo repiä moniveto lapun sillä Bayernin olis pitänyt voittaa 1-0 :D

joo katoin sen pelin eikä hargreaves mikää sateentekijä ollut... itelläniki meni monari siihen että bayern hävis :D itelläni meni siihen eile,että loonypool ei tehny maalia :x olin laittanu:

Fyernood 2- Schalke 0,1

Manu 1,2- Arse 0,1

tottenham 0,1-loonypool 1

siis vain yksi maali pieleen :x :x

Huhuista ym. en tiedä, mutta Stuart Downing M´borosta on kyllä jäänyt isona plussana mieleen.. okei teki meitä vastaan harmittavan maalin, joka vei 2 pts, mutta muuten on miellyttänyt.. McClarenin kanssa vois kyllä pistää neuvottelut pystyyn miehestä vaikka ovatkin sanoneet, ettei mies mihinkään lähde..

Ei kyllä Hargreaves ole vastaus ManUn keskikentän tilanteeseen. Muutama peli on tullut vasta nähtyä ja niistä voi summata vain sen, että eniten pelissä tökkii ehkäpä keskikentän peli.

Hyökkäykseen lähtö on kyllä suht mukavaa, mutta liian usein hyökkäykset kääntyvät takaisinpäin eikä edes loistavista kesopaikoista saada mitään aikaan.

MUTTA : Klebe, Djemba ja jos joku huolii niin Olenkin voisi myydä. Ja sisään joku kunnon keskikenttämies eikä mitään mahdollisesti potentiaalisia. Kyllä sen jo lähestulkoon kaikki näkevät miten nämä nykyiset ukot pelaavat.

Minulla ei ole ehdotuksia kenet voitaisiin ostaa. Sitähän varten siellä ManUssa lienee armeijan verran kovapalkkaisia scoutteja ynnä muita assistenttejä. Ja ruorissa A.F. Luulisi tuon poppoon löytävän jotain todellisia vahvistuksia.

itse olen kyllä kans ehdottomasti downing.in kannalla, on ollut tällä kaudella loistava borossa, sinnepäin vois sitte antaa vaihdossa vaikka djemba djemban tai jonku vastaavan. kleberosnkaan ei vieläkään vakuuta mua yhtään ja on nyt yllätys yllätys taas loukkaantuneena.

p.neville ei mun mielestä pitäis myydä, siitä ei kyllä ikinä tule läheskään avauksen pelaaja mut se on silti kohtuu monipuolinen ja mainio back-up pelaaja. sen sijaan fortunesta vois luopua saman tien, se on jatkuvasti aina yhtä huono, ja mun mielestä täysin turha.

ja mitä maalivahti osastoon tulee ni olisihan frey varmasti hyvä, mut mitään hirvettä tarvetta ei mielestäni ole uuden veskarin hankkimiseen, sekä carroll ja howard ollut ihan ok tällä kaudella. ja mikäli esim. ens kesänä uus veskari hankitaan ni toiv. se ei ainakaan ole van der saar

Jo edellä mainitut O'Shea ja P.Neville pitäisin kyllä joukkueessa. Etenkin Phil on todella hyvä jokapaikan höylä! Molaritilanne mielestäni ihan ookoo, kesällä kohennusta mahdollisesti sinne, ellei joku tosi kovan luokan kassari oo tulossa. Nuoria (siis about max.20v) lupauksia kannattaa hankkia ehdottomasti. Fortune mun mielestä aika totaalisen turha peluri eikä edes nuori, "Double-DJ" saattaa kehittyä vielä kunnon pelimieheksi. Hyökkääjätilanteemmehan on aivan täydellinen, jopa pientä ylitarjontaa on. Hargreaves-Kleberson vaihtokauppa = ei mitään järkeä! Samaa sanoisin Graevesen-P.Neville treidistä... Lainalle voisi pistää noita nuoren kaartin pelaajia ehkä jonnekin, kun saavat kuitenkin suhteellisen vähän ns. kunnon pelejä nyt pelattua, siinähän sitä eniten kehittyy.

Myyntilistalle: Saha, O'Shea, Fortune ja Kleberson. Gravesenia ja Hargreavesia ei ainakaan kannata hankkia. Ostolistan kärjessä pitäisi olla kunnon keskikenttäpelaaja josta edellisissä kommenteissa mainittu Downing voisi olla hyvä esimerkki. En näkisi lainkaan pahitteeksi, että ManU hankkisi jopa kaksi kunnon pelaajaa keskikentälle (esimerkiksi joku nuori lupaus ja joku josta on heti apua).

Itse en missään nimessä myisi Sahaa, O'sheata ja Fortunea. Saha on ehtinyt viime tammikuun jälkeen aloittaa 15 ottelua ManUssa ja tehnyt niissä yhteensä 8 maalia. Ei paha tulos ollenkaan, varsinkin kun noita loukkaantumisia on todellakin ollut. Nyt kun on joukkueessa taas neljä maailmanluokan kärkeä, niin ei kannata pakkaa heti lähteä sotkemaan.

O'shean peliaika on toki tippunut viime aikoina Heinzen tulon jälkeen, mutta tarvitsemme kuitenkin puolustuspään pelaajia enemmän kuin yhden linjan. Sama koskee Fortunea. Viime kaudella hän oli ajoittain ManUn parhaita pelaajia, kun sai ensimäistä kertaa ManU-urallaan säännöllistä peliaikaa vasempana puolustajana. Kaiken lisäksi hän pystyy täyttämään keskikentälläkin muutaman paikan.

Bellion ja Kleberson puolestaan voivat mennä, mutten usko, että Sir Alex ainakaan Bellionista luopuu. Djemba puolestaan on vielä sen verran nuori, etten hätiköisi hänenkään kanssa. Muuan Patrick Vierakin oli aikoinaan aikamoinen raakile, kun nuorena Arsenaliin tuli.