Jump to content
Sign in to follow this  
Number7

Mitä jäsenyydellä saadaan?

Recommended Posts

Moi,

Liityin juuri jäseneksi ja maksoin siitä 5 euroa.

Seuraavat asiat on tullut mieleen:

1. Mitä maksava jäsen saa rahalla?

2. Tuleeko olemaan jonkinlaisia tapahtumia? Entäs he jotka asuvat pääkaupunkiseudun ulkopuolella?

3. Minkälaiset ovat tulevaisuuden suunnitelmat?

BR, Number7

Yhdistyksen jäsenmaksu on tällä hetkellä 5€/kausi. Perheen pienimmät eivät välttämättä saa vielä ihan kaikkea irti tästä hommasta, sillä toiminta on keskittynyt tähän mennessä otteluiden yhdessäkatsomiseen baarissa, pikkujouluihin ja kauden päätösbileisiin. Toimintaa pyritään kehittämään siten, että nuorimmatkin tuntisivat saavansa jotain vastinetta rahoilleen. Jäsenmaksulla katetaan peruskustannuksia ja on kannustusluonteinen.

Tulevaisuutta ei nyt ole tosiaan kovin paljon mietitty vuosikokousta ja pikkujouluja pidemmälle. Omia ideoita voi ja pitääkin ehdotella, toteutetaan jos siltä sitten tuntuu. Toki yritämme saada tapaamisia aikaiseksi myös Kehä 3:n ulkopuolellekin.

Aivan kuten olen sulle henkilökohtaisesti Sportissa kertonutkin. ;)

Olen ajatellut liittyä tähän, mutta on erittäin epäselvää, että mitä minä saan sillä 5e? Siitä vitosesta pitäisi olla jotain kongreettista hyötyä, eikä pelkkä oma nimi hienolta näyttävässä listassa. Plus kehä 3:sen ulkopuolella olevia pitää huomioida samalla tavalla kuin Helsinkiläisiä, muuten tästä tulee pelkästään hesalaisten oma juttu eikä koko Suomen, niinkuin nimen perusteella pitäisi olla.

Olen ajatellut liittyä tähän, mutta on erittäin epäselvää, että mitä minä saan sillä 5e? Siitä vitosesta pitäisi olla jotain kongreettista hyötyä, eikä pelkkä oma nimi hienolta näyttävässä listassa. Plus kehä 3:sen ulkopuolella olevia pitää huomioida samalla tavalla kuin Helsinkiläisiä, muuten tästä tulee pelkästään hesalaisten oma juttu eikä koko Suomen, niinkuin nimen perusteella pitäisi olla.

Hei.. ihan oikeasti... viisi Euroa. Mitä kuvittelet sillä saavasi? Eiköhän pääasia ole se, että kundit jaksavat tuollaista Clubia pitää ja hoitaa. Ja kehä3:n ulkopuolella voi kyllä varmaan järjestää jotain itsekin, eikä vinkua vaan, että hoitakaa...

Hei.. ihan oikeasti... viisi Euroa. Mitä kuvittelet sillä saavasi? Eiköhän pääasia ole se, että kundit jaksavat tuollaista Clubia pitää ja hoitaa. Ja kehä3:n ulkopuolella voi kyllä varmaan järjestää jotain itsekin, eikä vinkua vaan, että hoitakaa...

Viisi euroa ei todellakaan ole paha...Pelkästään yhdistyksen synnytys oli pitkä ja tuskallinen? Eikös ainakin alussa maksu ole kannatusluonteinen.

Itse olen valmis jotain järjestämään kehäkolmosen paremmalla puolella :smile_ani: Jyväskylän suunnalla asuvat voivat miettiä kukin mielessään minkälaista tapahtumaa voitaisiin järjestää. Pelin seuraaminen baarissa yms. tulee ekana mieleen.

Miten olisi jos yhdistyksellä olisi jokin myytävä tuote. Esim. pipo jossa lukisi vaikka MUSOF tai jotain mistä tunnistaisi kuuluvan yhdistykseen.

Hei, ihan oikeasti. Viisi euroa ei ole paha summana ja tuskin siihen kenenkään talous kaatuu, mutta kyse onkin periaatteesta. Vai oletko sellainen kaveri joka aina jonkun pyytäessä vitosta johonkin, niin sä annat sen vitosen vain siksi, koska summa ei ole paha? Itse en ainakaan harrasta rahan syytämistä ympäriinsä. Ja kyllä mä tiedän, ettei tuollaisella summalla voikaan paljoa saada, mutta jotainhan sillä on saatava tai sillä summalla on jotain näkyvää tapahduttava. Sellaista josta on jäsenille pikkasen hyötyä tai jotain. Kaippa sä tajuat pointtini.

Onpa hieno periaate sulla, että et syydä rahaa joka suuntaan. Onnittelen. Itse annan (kuten arvasitkin) rahaa aina pois, kun joku sitä vaan pyytää. Heh.

Ymmärtäisin pointtisi, mikäli kyseessä olisi suurempi summa. Ja ehdota ihmeessä, miitä sinun pitäisi viidellä eurolla saada? Pitäähän jäsenien olla tyytyväisiä. Toisaalta, jos alat kitisemään jo viidestä eurosta ja siitä, mitä sillä saa, voi ollakin parempi, että et edes liity Fan Clubiin ;)

Tismalleen sama. Eiköhän näin ensialkuun ole tarkoitus että saadaan kaikki Paholaiset "saman katon alle", jotta voidaan helpommin järjestää yhteistä aktiviteettia. Todennäköisesti toiminnan ydin on siinä että katsellaan matseja kimpassa milloin missäkin jne. Ainakin näin alkuun. Jatkossa sitten pikkujoulut, leikkimielisiä turnauksia (esim. rockfutis, viikinsaari yms.), kimppatilauksia fanikamasta jne.

Eli vähän samanlaista toimintaa kuin esim. elkissä on. Jollain voi olla luuloja että tätä kauttaa tehdään ilmaisia matsiretkiä OT:lle, tai jotain muuta tosi fancya. Kannattaa unohtaa sellaiset luulot ;)

Tismalleen sama. Eiköhän näin ensialkuun ole tarkoitus että saadaan kaikki Paholaiset "saman katon alle", jotta voidaan helpommin järjestää yhteistä aktiviteettia. Todennäköisesti toiminnan ydin on siinä että katsellaan matseja kimpassa milloin missäkin jne. Ainakin näin alkuun. Jatkossa sitten pikkujoulut, leikkimielisiä turnauksia (esim. rockfutis, viikinsaari yms.), kimppatilauksia fanikamasta jne.

Eli vähän samanlaista toimintaa kuin esim. elkissä on. Jollain voi olla luuloja että tätä kauttaa tehdään ilmaisia matsiretkiä OT:lle, tai jotain muuta tosi fancya. Kannattaa unohtaa sellaiset luulot ;)

Aye

Anteeksi tunkeutumiseni.

En ole varma olenko ymmärtänyt oikein.tarkoititko Alex että osalistutte Manu porukalla viikinsaareen ja rokkifutikseen.??

Viikinsaaren(ELK) turnaukseen voi osallistua jos on ELKin jäsen!!

Käsittääkseni rokkifutikseen pyrkijöitä on sen verran että peliluvan voi saada ehkä joskus vuonna 2070...ja silloinkin pitäisi olla rokkitaustat erittäin hyvät.hahah.

Toki ELKin rokkiporukkaan voi/saa tulla jos on ELKin jäsen.

anyway , onnea yhdistykselle.Joskus tulevaisuudessa voitaisiin harkitä Teitä vastaan pelaamista( CSF ).:D

ja sille vitosesta kitisijälle suosittelisin katsomista peiliin!!!Toiset raataa yhteisten asioiden eteen ilmaiseksi ja kun kuitenkaan kaikki ei ole ilmaista niin kitistään pienestä kannatusmaksusta!!! HYI !!

Aye

Anteeksi tunkeutumiseni.

En ole varma olenko ymmärtänyt oikein.tarkoititko Alex että osalistutte Manu porukalla viikinsaareen ja rokkifutikseen.??

Viikinsaaren(ELK) turnaukseen voi osallistua jos on ELKin jäsen!!

Käsittääkseni rokkifutikseen pyrkijöitä on sen verran että peliluvan voi saada ehkä joskus vuonna 2070...ja silloinkin pitäisi olla rokkitaustat erittäin hyvät.hahah.

Toki ELKin rokkiporukkaan voi/saa tulla jos on ELKin jäsen.

anyway , onnea yhdistykselle.Joskus tulevaisuudessa voitaisiin harkitä Teitä vastaan pelaamista( CSF ).:D

Tokihan hyeena honasit tuon "esim" sanan tuossa viikinsaaren ja rockfutiksen edessä? ;)

leikkimielisiä yksittäisiä pelejä/turnauksia löytyy onneksi suomen joka kolkasta. elk vs muscof on yksi hyvä vaihtoehto toki ;)

Tokihan tuon pienen mutta niin moniselitteisen esim:min (hahah) huomasin.

Osui vaan pahasti silmään kun laitoit esimerkiksi 2 sellaista turnausta johon ette voi osallistua kuulumalla pelkästään tuohon teidän uuteen kerhoon.

Tottakai pieniä ja kivoja turnauksia löytyy ja niihin pitääkin osallistua. Ja fanitapaamisethan on pelimatkojen lisäksi "supporter-homman" suola!!!

Jatkan siis sitä samaa hyväksi todettua rataa täällä susirajan takana, eli jamitan ja jumitan itsekseni pelipaita päällä vaimoni iloksi...:blink: !

Asiaan. Ehdottomasti siitähän on kysymys, että saamme samanuskoiset heebot saman lipun alle ja jonkinlaista kirjaa myöskin meistä kai pidetään.

Ehdottomasti loistojuttu "vihdoinkin" tämä oma kannattajajärjestömme.!!!

T. Kauempaa kuin Lahdesta...

Moro.

Upea juttu että tämä MUSCOF yleensä on saatu aikaan!!!!

Tätä oli odotettu ja pointtihan on juuri Suomen Maunoporukan yhteen liittämisessä! Yhdessä olosta ja tekemisestä!

Kun ei kajota pikkujuttuihin, Alix on juuri asian ytimessä!

Sitten tuo nimellinen jäsenmaksu... olen täysin Class of 67:n linjoilla ja voin sanoa että se ei riitä kuin osaan kuluista. Kun painetaan pikku jäsenlehdykkä, pikkujouluihin ja kevätkemuihin vähän purtavaa, paikan vuokra, jne...

Pää-asia kuitenkin on että yhdistys alkaa toimia pikku hiljaa.

Itse ELKin yhtenä puuhamiehenä arvostan myös todella korkealle niitä jotka tekevät hommia talkoohengellä. Noissa tunneissa viisi euroa ei todellakaan ole mitään! Mutta niitä ei voi laskea koska rakastaa jalkapalloa ja seuraa.

Joku tunnusmerkki ilman muuta porukalle, kuten guido mainitsi!

MUSCOF-Pipa päässä mukkaaminen rotvallinreunaan olisi mahtavaa! :D

Joku tunnusmerkki ilman muuta porukalle, kuten guido mainitsi!

MUSCOF-Pipa päässä mukkaaminen rotvallinreunaan olisi mahtavaa! :D

Toi olisi aivan loistava juttu. Kanantan 100 % ja maksan siitä mielellään vaikka sen 10 € lisää, jotta klubi saa rahaa toimia! Itse en niin välitä vaikka en joka tapaukseen täältä korvesta pääse. Mielestäni on kunnia kuulua tähän klubiin :)

Itse olen samalla linjoilla siitä, että varsinkaan näin alussa MUSCOF:n ei tarvitse tarjota mitään ihmeellistä. Arvostan kavereita, jotka ovat tämän pistäneet pystyyn isolla vaivalla. Näin alussa yhdistys pitää saada rullaamaan hyvin, jonka jälkeen voidaan tarjota jotakin lisää. Eihän tuolla 5 eurolla oikeastikaan saa yhtään mitään. Ja sen nyt kerää vaikka tyhjistä pulloista, jos niin on.

Itse olen tuon summan maksanut, vaikka en siitä mitään hyödy. Tämän ikäisenä en pääse minnekään baareihin katsomaan matseja tms. Itselleni riittää se, että saan kuulua tähän upeaan yhdistykseen. Sitten parin vuoden kuluttua saan jo enemmänkin. Tästä mitään tarvitse vielä hyötyä. Kunhan yhdistys pysyy hengissä näin aluksi.

Joku ohut peruspipo olisi mielestäni loistava idea!

Kannatan tätä jos mahdollista.

http://www.crazystation.net/crazytiedostot/Mainostekstiilit/Pipo/Kuvat/Bichon%20Frise%20pipo.jpg

http://www.crazystation.net/crazytiedostot/Mainostekstiilit/Pipo/Kuvat/Brodeerattu%20dragon.jpg

Esimerkiksi joku tuollainen (ilman noita kuvia tietysti) olisi suhtellisen halpa. MUSCOF brodeerattuna. Tätähän voisi porukalta kysellä s-postin välityksellä, jos kysyntää ilmenee. Tuollainen ei enempää 10 euroa missään nimessä maksa. Yrityksiä, jotka tuollaisia tekevät on monia. Itsekin tiedän yhden koulutoverini äidin yrityksen, mikä tekee juuri mm. tuollaisia tilauksesta.

Joku ohut peruspipo olisi mielestäni loistava idea!

Kannatan tätä jos mahdollista.

Esimerkiksi joku tuollainen (ilman noita kuvia tietysti) olisi suhtellisen halpa. MUSCOF brodeerattuna. Tätähän voisi porukalta kysellä s-postin välityksellä, jos kysyntää ilmenee. Tuollainen ei enempää 10 euroa missään nimessä maksa. Yrityksiä, jotka tuollaisia tekevät on monia. Itsekin tiedän yhden koulutoverini äidin yrityksen, mikä tekee juuri mm. tuollaisia tilauksesta.

Pipo on liian nuorisomallia minun makuuni;) Värinä tietysti punainen ja teksti mustalla.

Nyt nimenomaan pitää löytyä verkosta, josta pipot saadaan edullisesti. Webmaster saa tarjota pienen mainostilan firmalle josta pipot hankitaan niin hinta tippuu edelleen :smile:

Ja pipo asiassa tai mikä nyt ikinä olisikaan meidän kannattajien yhteinen juttu/tunnusmerkki niin tässä tulee taas se talkoohenki esiin. Laitetaan omaa aikaa likoon yhdistyksen puolesta. Ja eikä valiteta viidestä eurosta! Jos jollekin on viisi euroa liikaa, niin YV:llä yhteyttä minuun niin eiköhän viisi(olen köyhä) nopeinta saa avustuksen yhdistykseen pääsemiseksi!

Ja pipo asiassa tai mikä nyt ikinä olisikaan meidän kannattajien yhteinen juttu/tunnusmerkki niin tässä tulee taas se talkoohenki esiin. Laitetaan omaa aikaa likoon yhdistyksen puolesta. Ja eikä valiteta viidestä eurosta! Jos jollekin on viisi euroa liikaa, niin YV:llä yhteyttä minuun niin eiköhän viisi(olen köyhä) nopeinta saa avustuksen yhdistykseen pääsemiseksi!

Guido, loistavaa venymistä yhdistyksen puolesta! Kerro heti, kun viisi on ilmoittautunut ;)

No ei vielä yhtään....Olen hämmästynyt ;)

minä en ole :)

eiköhän ne, jotka ovat tosta hinnasta valittaneet, ovat jo ymmärtäneet, että kitisivät turhasta ;)

ps. ilmoittaudun myös maksamaan muutamalle jäsenyyden, JOS osaavat sen KUNNOLLA perustella.

minä en ole :)

eiköhän ne, jotka ovat tosta hinnasta valittaneet, ovat jo ymmärtäneet, että kitisivät turhasta ;)

ps. ilmoittaudun myös maksamaan muutamalle jäsenyyden, JOS osaavat sen KUNNOLLA perustella.

Jos saat ennen minua maksettua jonkun jäsenyyden tarjoan ison tuopin:smile_ani:

Tästä päivästä lähtien Helsingin Sports Academysta saa jäsenkortilla huomattavia alennuksia ravitsemustuotteista ravintolan kaikkina aukioloaikoina.

Etu on henkilökohtainen, eli vain omista tuopeistaan saa alennusta, eikä korttia saa lainata muille.

Jäsenkortin saa jäsenmaksun maksaneet allekirjoittaneelta paikan päällä ottelupäivinä, ja niille jotka ovat estyneet saapumaan postitamme jossain vaiheessa.

Moi!

Mikäs on se "jossain vaiheessa"? Eli milloin postipoika niitä kortteja kotiin mahdollisesti kiikuttaa?

Jukkasp

Hyvin mahdollista että vuosikokouksen jälkeen, jolloin saadaan oletettavasti jaettua mahdollisimman paljon suoraan käteen niitä.

Hei hei hei...

Tänään olisin menossa Sporttiin katselemaan FA- cuppia, löytyyköhän Mr. Maz sieltä, alennuksista voisin nauttia tänään? Jos herra löytyy paikalta, mistäköhän moisen ilmestyksen tunnistaa?:)